Posted 14 July 2015 - 19:43
Nemam pojma ko je tata ove centralne, zelena je, ostala mi od NRGa, al radi posao.
Eh, konačno venčao mašinu sa ramom, sve lepo spojeno, sipan antifriz, izluftiran sistem...
Krenem da startujem, vrti anlaser al života nema, mrtva ko zaklana. Momentalno mi je pritisak skočio na 300, kad se upali crvena lampica na tabli i na displeju SERVICE. E u 134869506 piiiii materinih, koji je sad qrac. Uđem u servisni meni u dijagnostiku, kad tamo greška 11, a to je Air injector malfunction. Gledam, spojen šteker, šta je problem? Otkačim šteker pa ubodem onu izvađenu crvenu, odradim test, kaže sve ok, vratim nazad šteker na ovu u glavi, opet greška 11. Pa ne mogu da verujem, ovo đubre od ECU očitao 1,1 Ohm i smatra to greškom, ona druga je 1,4 oma, jbt jaka razlika u 3 pm al džaba, neće da je prihvati. Tražim neki otpornik od 0,47 ili približno, ali naravno nemam, a tone sam ih kroz šake propustio.
Džaba mi sad sve, ajmo skidanje kućišta dizni, pa čupanje air dizne iz glave, a zgodno do 00, trebaju ginekološki prsti a ne ovo moji punjeni ćevapi. Jedva je onako besan šrafcigerom potkajlujem pa je izletela iz glave. Preselio viton gumice sa jedne na drugu, sad tu drugu da ubacim u glavu, treba da uđe teško, al ona upade ko u sir. Tek tada je krenulo psovanje, u toj meri da se Cile uplašio, već je video kako idem po brusilicu, sad će biti materijala za reciklažu. Nekako se smirim, tu Cile po pivu a ja po kiseloj, stomak me zaboleo...
Sledi pravljenje novog teflon prstena, a to nije očas posla. Nađem slučajno jedan u rezervi što sam ranije vežbao da skrojim, nabacim njega pa ajd diznu nazad u glavu, onu ispravnu. Neće da čuje da uđe, nov teflon, znam šta je, al ona dva imbusa što drže kućište na glavi su pomogla, stežem jedan pa drugi naizmenično i jednom osetim ide lakše, uleteo teflon u glavu. Fala bogu.
Opet test, sve ok, startujem al ni da čuje da upali. Pa koji ti je sad majke ti ga?? Gledam pritisak vazduha, tu je oko 5, al gore na električnom manometru jedva 3 bara, znači sad me i AC pumpa krenula tovariti, ima li još nešto pa nek se sve istrese sad, izdržaću. Čukam po AC pumpi, kad oop poče da diže pritisak i jedva nekako sastavi, oživila!!!
Pustim je par sekundi da se sabere, pipnem gas, ugasi se i opet vergla a neće da sastavi. E sad mi je već dosta, gledam gde mi je telefon da cimnem Tufija da mi donese Mikuni 20, ja nemogu više da se rvem sa jbnim žabarom. Tu iz nekog pokušaja opet sastavi, radi na leru, ja sedim i cirkam kiselu, Cile već pobegao, vidi dokle je došlo.
Opet malo gasa, sad se nije ugasila al opet puca na auspuh ko haubica, gledam oće li Leo ostati bez topa. Razmišljam, pa nalio sam u usis po šprica 2T ulja, možda se Denserka zasrala pa troksa, e sad ću ja to rešiti, dovučem veliki ventilator i smestim ga ispred njuške da duva u hladnjak i ostavim je da radi u leru, nek izduva i sagori taj višak, da se svećka malo oporavi, jer da je sad krenem vaditi ima da se ispečem ko prase na ražnju.
Evo radi na leru već 20tak minuta, čujem je iznutra, smirila se, ler je dosta stabilan, nadam se da će primati gas bez troksanja, inače joj ne gine Mikuni.