

#4161
Posted 31 July 2015 - 23:40
#4162
Posted 01 August 2015 - 13:21
Svaka razrijedjena termo farba ima losija svojstva na temperaturu od one u kanti koja se nanosi kistom nerazrijedjena.
Przim je vec mnogo i jedina extra farba, ovi jeftini sprejevi i talijanske boje su za mazanje ociju.
Edited by dajteh, 01 August 2015 - 13:21.
#4163
Posted 01 August 2015 - 15:41
#4164
Posted 04 August 2015 - 02:15
Deo teorije turpije definitivno važi i za PJet, ali sam skoro ubeđen, na osnovu svega do sada, da PJetu ne treba velika površina izduva, ali da uglovi ipak značajno utiču na performanse. Razlog je taj što je i onaj PRC onako bezveze odliven sa većim površinama transfera, ali sa tek malo poturpijanim izduvom u visinu, ne i u širinu, pokazao dobar rezultat zavrtevši se bez problema na 10k uz sasvim pristojne performanse, osetno bolje od Malossija u stock postavci. Šteta samo što je propišao antifriz i što je klip extremno lošeg kvaliteta pa je zalepio nekoliko puta. Zato će onaj drugi PRC razbušen i sa novim RMS klipom biti malo bolje zamorče od prethodnog.
I dalje sam ubeđen da PJet može dati vrlo dobre performanse, samo ga treba ispoštovati, dati mu ono što traži.
Sad je već jasno da rezonanca nema značajan uticaj na performanse PJta, obrtni moment je zavidan u celom opsegu obrtaja ali protočnost auspuha na visokim obrtajima itekako ima uticaja, gde se mora pogoditi koliko je taman, ni manje ni više. Sa SCom je u takvoj postavci protočnost manja od potrebne, pa obrtni momenat i snaga padaju preko 9,5k. Najbolje performanse koje sam uspeo dobiti je sa ZX-Rom, ali sa platnom pre topa, sa rupom od 15mm, pa se tako veselo vrtio na 10+k i mnogo bolje potezao od 6k do kraja. Ali i tada sam imao pomalo troksanja na 5k, pritisak je bio na 8,2 bara. Troksanje se postepeno pojačavalo do momenta kad je mašina postala skoro pa neupotrebljiva, jer je sam start prilično problematičan, ne mogu da krenem sa mesta a da par puta ne kine i ne cimne. Posle kad to savlada i pređe 6k, čupa sasvim prihvatljivo. To me je podsetilo na Leo GP, upravo se tako ponašala mašina sa njim. Iz toga treba izvući zaključak.
Prvo će na probu Malossi MkII, da vidimo ima li i koliko razlike samo sa razbušivanjem. U pripravnosti je svakako Mikuni 20, pa će i to dati uporedne testove PJ vs Karb.
Dakle, nastavljam sa rvanjem sa PJetom, mislim da bi stvarno bilo bezveze sada odustati, to bi značilo poraz. (samo da mi je jedna nova bezinska dizna)..
#4165
Posted 04 August 2015 - 12:45
#4166
Posted 04 August 2015 - 13:28
dajteh, on 04 August 2015 - 12:45, said:
#4167
Posted 04 August 2015 - 14:30
#4168
Posted 04 August 2015 - 16:30
Edited by mrgood, 04 August 2015 - 16:30.
#4169
Posted 04 August 2015 - 23:27
Napatio si se samo tako, shvatam situaciju...
Ovo ti je najbolja odluka, skupljaj za Nexusa a Srku ne daj...
#4170
Posted 06 August 2015 - 15:56
Pita, on 04 August 2015 - 23:27, said:
Napatio si se samo tako, shvatam situaciju...
Ovo ti je najbolja odluka, skupljaj za Nexusa a Srku ne daj...
#4171
Posted 06 August 2015 - 22:38
Baš je rešila da mi dupe pomera, al neće moći... znam ja biti uporan kad se zainatim.
#4172
Posted 07 August 2015 - 01:08
Nadam se da me ujutro neće opet oladiti.
#4173
Posted 07 August 2015 - 02:26
Unutra di su ventili hoce se potrositi dosjedi i to vise ne moze da dugo drzi vodu. Nadam se da ce ti sadasnja potrajati.

Zao mi te sto barem nisi nabio postenu kilometrazu, nego stalno nesto opravljas, ali i to bude nekada interesantno, priznajem imao sam takvih stvari sa 70ccm na karbu, uostalom skoro svi to rade

#4174
Posted 07 August 2015 - 08:47
dajteh, on 07 August 2015 - 02:26, said:
Unutra di su ventili hoce se potrositi dosjedi i to vise ne moze da dugo drzi vodu. Nadam se da ce ti sadasnja potrajati.

Zao mi te sto barem nisi nabio postenu kilometrazu, nego stalno nesto opravljas, ali i to bude nekada interesantno, priznajem imao sam takvih stvari sa 70ccm na karbu, uostalom skoro svi to rade

#4175
Posted 07 August 2015 - 11:10
#4176
Posted 07 August 2015 - 11:30
Mario, on 07 August 2015 - 11:10, said:
#4177
Posted 08 August 2015 - 16:22
Nabacio karike na klip, osigurač i bolcnu još nisam, to mogu kad budem nabacivao na blok. Cilindar se lepo cakli iznutra ali se ipak vide tragovi honovanja, što će mi svakako skratiti period razrade, isprobana metoda, a i karike se malo sporije nameštaju al se manje i potroše, sve to posle legne savršeno, a trenje se prilično smanjuje. Sećam se kad sam na Falconu, (posle 4 godine i 6k km zalepio klip jer sam čekao zadnji momenat da dospem ulje u posudu jer je sasvim drugog tipa pa da se ne mešaju, al zakasnio, i eto...) skinuo cilindar, lepo ga blago ošmirglao hiljadarkom, pa purol pastom na bušilicu sa krpom naglancao, ubacio nov klip i Falcon podivljao, 10km krajnja veća nego dok je bio stock klip, a i bolje je ubrzavao.
Moram sačekati Maria da vidimo na koji C parametar da ga pakujem, treba prvo analiza portmape u ovoj varijanti, stock kanali al razbušen na 47,8 da vidimo šta će ispasti od toga, dali se nešto menja, kompresija sigurno, veći prečnik za 0,8mm donosi sigurno nešto veću kompresiju, nema ništa napamet. Predpostavljam da će biti nešto veća snaga ali na kojim obrtajima? Ovde će trebati pažljivo proračunati C parametar.
Nisam stigao probati ovaj Malossi Mario edit sa Mikunijem, previše obaveza ove nedelje, nadam se sledeće da ću upecati vremena i za to. Živo me zanima. Cile je nakopao par dizni za Mikunija, pa će biti štele, naravno sa Leom.
Attached Files
#4178
Posted 08 August 2015 - 17:16
Nadam se da ti se nece svideti kako sr-ka ide za mikunijem da ne batalis pjet..

#4179
Posted 09 August 2015 - 02:36
bojan681, on 08 August 2015 - 17:16, said:
Nadam se da ti se nece svideti kako sr-ka ide za mikunijem da ne batalis pjet..

Danas me SRka iznenadila, smanjilo se troksanje i odvalila je 10,5k sa SC08!! Možda se ova rezervna benz. dizna malo oporavila, a možda je i zbog stare AC pumpe koju sam malo pročistio injektor klinerom. Moram što pre vratiti ZX-Ra, pa da vidim kako će raditi. SRka mora biti spremna za Mitrovicu, nesmem da se obrukam.

#4180
Posted 09 August 2015 - 14:37
svejedno treba proć period razrade da karike sjednu na cilindar.
od tragova honjanja more bit samo koristi jer se po toj 'mreži' zadržava ulje koje smanjuje trenje između cilindra i klipa.
također isti ti tragovi nemaju veze sa povećanim trošenjem karika,kaj je i dokazano na ovoj eserki koju sam otvoril tek nakon 61500 km,na cilindru su još uvijek tragovi honanja a potrošenost karika skoro nikakva s obzirom na kilometraži i po svome stanju još bi odvozile 15-20 tkm.
Edited by steeef, 09 August 2015 - 14:38.
38 user(s) are reading this topic
0 members, 38 guests, 0 anonymous users