Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#4161 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 23:40

Jesam, sve sam po PSu uradio, baš zato jer nisam hteo 4 put farbati. Onu prethodnu farbu u spreju nisam specialno zapekao, ofarbao, osušila se na suncu, nakačio SC, upalio, radio na leru 15tak minuta pa ugasio, i posle samo vatra, nije se spalila. Bolje da nisam ništa dirao, pa nek je i bio malo ogreban.

#4162 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 August 2015 - 13:21

Dupli color u kanti koji se sa kistom nanosi.
Svaka razrijedjena termo farba ima losija svojstva na temperaturu od one u kanti koja se nanosi kistom nerazrijedjena.

Przim je vec mnogo i jedina extra farba, ovi jeftini sprejevi i talijanske boje su za mazanje ociju.

Edited by dajteh, 01 August 2015 - 13:21.


#4163 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 August 2015 - 15:41

Prethodni sprej koji sam kupio i prvi put farbao tek ispeskaren auspuh, držao je odlično, bez ijedne zamerke. Ovaj drugi je čista prevara. Naravno, proizvođači su različiti.

#4164 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 August 2015 - 02:15

Bacio sam se u razmatranje situacije, na momenat me uhvatio bes zbog nemoći u rešavanju problema trokiranja, pa sam poželeo nešto što ima kubika i ide uz zavidne performanse, ali kako pogledam SRku, stegne mi se srce, previše sam zaljubljen u nju da bi je tek tako pustio "niz vodu" i dao sam reč sebi da ću isterati i poslednjeg gremlina iz nje, pa nek košta šta košta. Skupljaće se polako pare za Nexusa, pa možda sledeće sezone budu oboje u garaži. Sreća pa sam nakupio rezervnih cilindara, kad stigne Malossi MkII 47,8 u stock postavci portova, nabacujem ga da sebi dokažem da nije do cilindra već do nečeg drugog, a to drugo ću valda rešiti, makar rastavljao blok.

Deo teorije turpije definitivno važi i za PJet, ali sam skoro ubeđen, na osnovu svega do sada, da PJetu ne treba velika površina izduva, ali da uglovi ipak značajno utiču na performanse. Razlog je taj što je i onaj PRC onako bezveze odliven sa većim površinama transfera, ali sa tek malo poturpijanim izduvom u visinu, ne i u širinu, pokazao dobar rezultat zavrtevši se bez problema na 10k uz sasvim pristojne performanse, osetno bolje od Malossija u stock postavci. Šteta samo što je propišao antifriz i što je klip extremno lošeg kvaliteta pa je zalepio nekoliko puta. Zato će onaj drugi PRC razbušen i sa novim RMS klipom biti malo bolje zamorče od prethodnog.

I dalje sam ubeđen da PJet može dati vrlo dobre performanse, samo ga treba ispoštovati, dati mu ono što traži.
Sad je već jasno da rezonanca nema značajan uticaj na performanse PJta, obrtni moment je zavidan u celom opsegu obrtaja ali protočnost auspuha na visokim obrtajima itekako ima uticaja, gde se mora pogoditi koliko je taman, ni manje ni više. Sa SCom je u takvoj postavci protočnost manja od potrebne, pa obrtni momenat i snaga padaju preko 9,5k. Najbolje performanse koje sam uspeo dobiti je sa ZX-Rom, ali sa platnom pre topa, sa rupom od 15mm, pa se tako veselo vrtio na 10+k i mnogo bolje potezao od 6k do kraja. Ali i tada sam imao pomalo troksanja na 5k, pritisak je bio na 8,2 bara. Troksanje se postepeno pojačavalo do momenta kad je mašina postala skoro pa neupotrebljiva, jer je sam start prilično problematičan, ne mogu da krenem sa mesta a da par puta ne kine i ne cimne. Posle kad to savlada i pređe 6k, čupa sasvim prihvatljivo. To me je podsetilo na Leo GP, upravo se tako ponašala mašina sa njim. Iz toga treba izvući zaključak.

Prvo će na probu Malossi MkII, da vidimo ima li i koliko razlike samo sa razbušivanjem. U pripravnosti je svakako Mikuni 20, pa će i to dati uporedne testove PJ vs Karb.
Dakle, nastavljam sa rvanjem sa PJetom, mislim da bi stvarno bilo bezveze sada odustati, to bi značilo poraz. (samo da mi je jedna nova bezinska dizna)..

#4165 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 August 2015 - 12:45

Jel mozes snimiti video kako troksa? Jedino sto mi pada na pamet je benziska dizna, ali to bi se moralo vidjeti ma naliva i proliva iz kucista injektora.

#4166 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 August 2015 - 13:28

View Postdajteh, on 04 August 2015 - 12:45, said:

Jel mozes snimiti video kako troksa? Jedino sto mi pada na pamet je benziska dizna, ali to bi se moralo vidjeti ma naliva i proliva iz kucista injektora.
Mogu, snimiću pa ću okačiti. Sa obe benzinske dizne se isto ponaša, jel moguće da su obe razvaljene?

#4167 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 August 2015 - 14:30

Malo teze ali moguce je, morati cu spojiti svoje setove na dijagnostiku vec sam ih pomalo zaboravio.

#4168 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 August 2015 - 16:30

Ja sam napokon uspio naci sprej za auspuh koji valja, sve koje sam do sada bio kupovao su zesce sranje. Mislim da je duplicolor marka, ali jos cu provjerit. Na ovome spreju pise da se predmet koji se farba zagrije na minimalno 150 stupnjeva i onda se krece sa farbanjem. Farba se drzi fantasticno, ja se evo vozim vec 3-4 mjeseca, vozio sam i po pljusku jednom i sa auspuha nije otpala niti mrvica, nema hrdje i nista se nije napuhalo. Ovaj sprej je zakon !

Edited by mrgood, 04 August 2015 - 16:30.


#4169 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 August 2015 - 23:27

To je duh, to se ceni...napravi ga kako valja, zasluzio je i on a bogami i ti...
Napatio si se samo tako, shvatam situaciju...
Ovo ti je najbolja odluka, skupljaj za Nexusa a Srku ne daj...

#4170 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 15:56

View PostPita, on 04 August 2015 - 23:27, said:

To je duh, to se ceni...napravi ga kako valja, zasluzio je i on a bogami i ti...
Napatio si se samo tako, shvatam situaciju...
Ovo ti je najbolja odluka, skupljaj za Nexusa a Srku ne daj...
Stvarno sam na momenat bio toliko po*izdekno, da sam je hteo zapaliti, al oladio sam, u krajnjem slučaju, uvek mi ostaje konverzija na karb, to mi bar nije problem. A možda uskoro krenem u experiment sa indirektnim ubrizgavanjem u usis, al kad zaladi, dotle na kupanjac, a ona ide kako ide..

#4171 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 22:38

...heh, ide!?? Kako nisam triput P P P i pomerio se sa mesta... Isteram danas SRku na ćupriju, kresnem, nataknem kacigu, malo gasa da izađem na put, kad ona stade. Probam da kresnem, šipak, riknula boranija. Gledam koji joj je sad q... pritisak pao na 3 bara, i ne diže se na verglanje, pogledam dole u manometar na cediljki, NULA bara. Eeeeee jbemtiiii..... ništa, nazad u garažu, palim munju pa gas... moram sad videti šta je, nadam se crevo, teško da air kompresor može tako iznenada da se izuje, obično postepeno slabi.
Baš je rešila da mi dupe pomera, al neće moći... znam ja biti uporan kad se zainatim.

#4172 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 August 2015 - 01:08

Inat je čudo!!! Neću ja sutra cipelcugom na arbajt, ima da je zakrpim... naravno ono parčence creva od Air kompresora do cediljke procvetalo, po drugi put ove sezone, eh, kvalitet. Nabodem treće (valda treća sreća), kresnem, upalila. E super samo da vratim airbox, kad mic po mic, padaju obrtaji i stade opet. Jbt jel sam ja nešto bogu skrivio? Gledam manometar na air cediljki, stoji 4 bara i ne pada, pa šta je sad? Opet kontakt, osluškujem AC pumpu, a ona na rate malo glasnije, malo jedva čujno radi. Uh, znam, AC pumpa, ona sveže popravljena, e dugo je trajala. Sad će dajteh da likuje kako je bio u pravu. I jeste, sad je već i meni dosta, ja neznam šta bi joj uradio da me ostavila negde u pripiz*ini. Ajmo opet onu moju originalnu, nasuo sam joj malo injector cleaner-a direkt u grlo, nabodem creva, opet kontakt, zujiiii, lepo, glasno. Kresnem, radi. O fala ti bože, rešen problem. Krenem da nabodem pumpu u ležište.... i dobijem mlaz benzina u facu. Stvarno nemam reči, prslo i benzinsko crevo ispod šelne. Ajd opet po alat, a taman sam ga složio, skratim crevo pa nabodem, stegnem, probam dok radi da ga cimam, ne pušta. Odvalim par krugova po dvorištu, komšije će da me biju zbog preglasnog turiranja... još uvek radi, naravno po starom, troks, puc zuuum. Nisam ništa popravio, samo je "system restore" na jutros.
Nadam se da me ujutro neće opet oladiti.

#4173 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 August 2015 - 02:26

Sta da ti kazem, ovo sa pumpom prolazim i ja, a ovaj sta mi je odradjuje pod garancijom vec 8. put njemu je jos teze.
Unutra di su ventili hoce se potrositi dosjedi i to vise ne moze da dugo drzi vodu. Nadam se da ce ti sadasnja potrajati. :)

Zao mi te sto barem nisi nabio postenu kilometrazu, nego stalno nesto opravljas, ali i to bude nekada interesantno, priznajem imao sam takvih stvari sa 70ccm na karbu, uostalom skoro svi to rade :D

#4174 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 August 2015 - 08:47

View Postdajteh, on 07 August 2015 - 02:26, said:

Sta da ti kazem, ovo sa pumpom prolazim i ja, a ovaj sta mi je odradjuje pod garancijom vec 8. put njemu je jos teze.
Unutra di su ventili hoce se potrositi dosjedi i to vise ne moze da dugo drzi vodu. Nadam se da ce ti sadasnja potrajati. :)

Zao mi te sto barem nisi nabio postenu kilometrazu, nego stalno nesto opravljas, ali i to bude nekada interesantno, priznajem imao sam takvih stvari sa 70ccm na karbu, uostalom skoro svi to rade :D
Ja se nisam navozao, kupio sam je sa 19000km a sad ima 23.000km, samo prvu sezonu sam je intenzivno vozio dok je bila na serijali, ostalo je sve tuning-experiment-havarije.

#4175 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 August 2015 - 11:10

Ahah bokte, citam citam i ne znam sta da komentarisem... zar su te AC pumpe toliko lose ili nam gorivo nije u redu, sta ima dosed da se pojede ?

#4176 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 August 2015 - 11:30

View PostMario, on 07 August 2015 - 11:10, said:

Ahah bokte, citam citam i ne znam sta da komentarisem... zar su te AC pumpe toliko lose ili nam gorivo nije u redu, sta ima dosed da se pojede ?
Eh, ko to zna, stvarno je neobjašnjivo. A filterčina za benzin, stane 2 dl benzina, i to neki special edition, samo za PJet sa 3 izvoda, treći je za odušak vazduha, tankim crevcetom spojen na vrh rezervoara, a ona dva, ulaz-izlaz debeli oko 15mm u prečniku, tako nešto neznam gde da kupim, osim u ovlaštenom servisu i košta oko 25e, možda je već filter krenuo da se raspada pa trunje upada u pumpu, pojma nemam, al moraću da ga zamenim preventivno, ko zna kad je menjan, ako je uopšte ikad menjan, a 23000km na satu. Nema drugog objašnjenja zašto pumpa zaštopa, i to nije kriv elektromotor niti klipić koji pravi pritisak već ona dva nepovratna ventila, čim jedan popusti, gotovo. Sve nešto razmišljam da nađem kvalitetne externe nepovratne ventile, pa jedan pre, drugi posle pumpe, ali moraju biti brzi, i odgovarajućeg prečnika fitinga. E tada bi bio siguran da će pumpa raditi.

#4177 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 August 2015 - 16:22

Malo sam se igrao sa Malossijem MkII, lagano, živce na lastiku pa finom turpijicom da oborim sve ivice kanala, pod prstom baš deluju oštro, pojelo bi karike brzo.
Nabacio karike na klip, osigurač i bolcnu još nisam, to mogu kad budem nabacivao na blok. Cilindar se lepo cakli iznutra ali se ipak vide tragovi honovanja, što će mi svakako skratiti period razrade, isprobana metoda, a i karike se malo sporije nameštaju al se manje i potroše, sve to posle legne savršeno, a trenje se prilično smanjuje. Sećam se kad sam na Falconu, (posle 4 godine i 6k km zalepio klip jer sam čekao zadnji momenat da dospem ulje u posudu jer je sasvim drugog tipa pa da se ne mešaju, al zakasnio, i eto...) skinuo cilindar, lepo ga blago ošmirglao hiljadarkom, pa purol pastom na bušilicu sa krpom naglancao, ubacio nov klip i Falcon podivljao, 10km krajnja veća nego dok je bio stock klip, a i bolje je ubrzavao.
Moram sačekati Maria da vidimo na koji C parametar da ga pakujem, treba prvo analiza portmape u ovoj varijanti, stock kanali al razbušen na 47,8 da vidimo šta će ispasti od toga, dali se nešto menja, kompresija sigurno, veći prečnik za 0,8mm donosi sigurno nešto veću kompresiju, nema ništa napamet. Predpostavljam da će biti nešto veća snaga ali na kojim obrtajima? Ovde će trebati pažljivo proračunati C parametar.
Nisam stigao probati ovaj Malossi Mario edit sa Mikunijem, previše obaveza ove nedelje, nadam se sledeće da ću upecati vremena i za to. Živo me zanima. Cile je nakopao par dizni za Mikunija, pa će biti štele, naravno sa Leom.

Attached Files



#4178 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 August 2015 - 17:16

Turpija je previse ostra, pozeljno je preci nekom finom smirglom tuda gde si turpijao...

Nadam se da ti se nece svideti kako sr-ka ide za mikunijem da ne batalis pjet.. :D

#4179 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 August 2015 - 02:36

View Postbojan681, on 08 August 2015 - 17:16, said:

Turpija je previse ostra, pozeljno je preci nekom finom smirglom tuda gde si turpijao...

Nadam se da ti se nece svideti kako sr-ka ide za mikunijem da ne batalis pjet.. :D
Ma ovo je fina turpijica, ko za nokte, taman nosi koliko treba. Ne odričem se ja PJeta tek tako, Mikuni je samo za probu da budem siguran da je paljenje i ostalo ok, da sam siguran da je do ubrizgavanja.
Danas me SRka iznenadila, smanjilo se troksanje i odvalila je 10,5k sa SC08!! Možda se ova rezervna benz. dizna malo oporavila, a možda je i zbog stare AC pumpe koju sam malo pročistio injektor klinerom. Moram što pre vratiti ZX-Ra, pa da vidim kako će raditi. SRka mora biti spremna za Mitrovicu, nesmem da se obrukam. :D

#4180 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 August 2015 - 14:37

to poliranje cilindra iznutra nema nikakve svrhe,da je to potrebno takvi bi dolazili iz tvornice..
svejedno treba proć period razrade da karike sjednu na cilindar.
od tragova honjanja more bit samo koristi jer se po toj 'mreži' zadržava ulje koje smanjuje trenje između cilindra i klipa.
također isti ti tragovi nemaju veze sa povećanim trošenjem karika,kaj je i dokazano na ovoj eserki koju sam otvoril tek nakon 61500 km,na cilindru su još uvijek tragovi honanja a potrošenost karika skoro nikakva s obzirom na kilometraži i po svome stanju još bi odvozile 15-20 tkm.

Edited by steeef, 09 August 2015 - 14:38.






41 user(s) are reading this topic

0 members, 41 guests, 0 anonymous users