Tomos E-90 caffe racer
#1
Posted 17 January 2011 - 20:50
Sastavljen je od više komada i ispalo je ovo. Mašina je elektronik 90
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Stavit ću bolje slike za koji dan.
Inače, mašina je generalno sređena, cilindar original u super stanju, meteor klip sa L karikom, svi ležajevi u mašini novi, corteco semerinzi svi, Dell PHBL 24, gljiva, auspuh Laser, prerađen top, paljenje original Ducati bezkontaktno 6V, komplet novo kvačilo sa 6 opruga, gume nove, polirani blokovi, glava, čelo klipa, usis, ispuh, prirubnica za karb, naprijed zupčanik sa 12 zubi, zadnji original, novi lanac
Uploaded with ImageShack.us
#2
Posted 17 January 2011 - 21:04
#3
Posted 17 January 2011 - 21:25
Htio sam ti reći da se meni nikada to nije desilo. Nisam imao problema ni sa kvačilom. Pregrijao se nije nikada, a baš sam ga ložio. Ono, krenem za Osijek, 25 km, i držim u 5-oj pun gas i nikada ništa. Možda zato što je tako veliki karb pa ga gorivo dobro ohladi.
Inače znam da su ljudi imali problema sa mjenjačem i kvačilom, da su pucali blokovi, klipnjače, ali eto ja sam valjda imao sreće.
#4
Posted 17 January 2011 - 21:34
#5
Posted 17 January 2011 - 21:44
VLADA, on 17 January 2011 - 21:34, said:
Vjerovatno od dizanja, ali znam da se to mnogima i inače dešavalo. Mislim da je zadnji original 25 ili 26 zuba, a ti ako si imao od bt-a 32 ili 33, a naprijed vjerovatno 14 onda ti se to moglo dešavati zbog takvog jakog prijenosa.
U svakom slučaju jelda da je zadovoljstvo to voziti? Vidim da ju ima i Mario pa kaže da uživa u vožnji.
Pogotovo sada kada ih gotovo nema. Snimit ću video na proljeće pa ćeš vidjeti i čuti.
Kakav je to dobar zvuk sa gljivom i Laserom.
#6
Posted 17 January 2011 - 21:59
#7
Posted 17 January 2011 - 22:11
Da. Svi kažu da ustvari najbolje ide ili sa originalnim ili od bt-a. Ne mogu nigdje naći originalni, a bogami ni od bt-a. Ako šta i nađem to je toliko trulo i uništeno da se ne može iskoristiti.
Ovdje kod nas u HR slabo se voze Tomosi. Skoro svi prešli na skutere, a Tomose, nažalost pobacali na obnovu ili smeće. Kakva šteta.
Tražim ja stalno taj od bt-a, ali nema. Možda i naleti nešto.
Jel se možda otprilike sjećaš šta si na njemu radio?
#8
Posted 17 January 2011 - 22:24
#9
Posted 17 January 2011 - 22:36
#10
Posted 17 January 2011 - 22:42
#11
Posted 17 January 2011 - 23:02
elem video elektronik, iznutra i spolja, oduševljen idejom i jednostavnosti, moram ga jednom i probati... Svaka čast Sale
#12
Posted 18 January 2011 - 00:12
#13
Posted 18 January 2011 - 00:18
#14
Posted 18 January 2011 - 09:43
Doći ću ja caffe racerom. Šta je to za nas staru gardu. Bit će vožnja, snimanje i sve ostalo.
Inače, nije me to sve baš ni ispalo jeftino, ali mogu vam reći da mi nije žao ni jednog eura. Ipak je to Tomos za moje zadovoljstvo i ja osobno sam vrlo zadovoljan.
Dobivam stalno ponude da ga prodam, ali nema šanse. Svi ostali motori i skuteri mogu ići iz kuće, ali ovaj NE.
Bio sam se uplašio jedno vrijeme za dijelove, ali onda je tu uskočio Mario i Goxi iz NS i koda me sunce obasjalo. Nemoš kod nas kupiti skoro ništa više.
perix* - Hvala majstore
#15
Posted 18 January 2011 - 09:49
A kad budeš dolazio za NS ja ću da se prišljamčim na skup gotovo neprimetno, nećete me ni videti da sam tu, samo da vidim ovo čudo i eventualno probam!
#16
Posted 18 January 2011 - 09:55
vidim da si dunlop gume postavio, koje su to dimenzije i modeli, gde si nabavio ?
#17
Posted 18 January 2011 - 17:52
Pita, on 18 January 2011 - 09:49, said:
A kad budeš dolazio za NS ja ću da se prišljamčim na skup gotovo neprimetno, nećete me ni videti da sam tu, samo da vidim ovo čudo i eventualno probam! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png
Vožnja naravno može. Doći ćemo nas barem dvojica sa Tomosima da se upoznamo, vidimo, družimo.
Obećali smo i Goxiu doći u posjetu. On je isto iz NS i vozi i restaurira Tomose. Možda se i poznate, a ako ne, eto bit će prilike. Bili smo već više puta kod njega, doduše autom, jer nam je on nabavljao dijelove.
#18
Posted 18 January 2011 - 18:17
Mario, on 18 January 2011 - 09:55, said:
vidim da si dunlop gume postavio, koje su to dimenzije i modeli, gde si nabavio ?
Kad sam vidio u kakvom je stanju rama od e-90 odmah sam od nje odustao. Rama bila popucana i varena na više mjesta. Amortizeri, prednje vile, kočnice u katastrofalnom stanju i onda sam kupio ATX. On je opet bio pre visok, slabe kočnice i jako se ljuljao. Nabavim BT i sa njega stavim prednje vile, zadnje amortizere, točkove. Sa prednjim diskom sam se preporodio što se tiče kočenja, a i cijeli motor je niži pa se ne uvija i ne ljulja. I što je bitno vrlo je lagan. Imam inače i prednji blatobran i one plastike sa strane, ali ovako je bar meni ljepši i neobičniji.
Zadnja guma je Dunlop arrowmax 100/80-17, a prednja Sava MC-18 90/80-17.
Savine obe u tim dimenzijama sa zračnicama su kod nas oko 75 eura.
#19
Posted 18 January 2011 - 18:48
#20
Posted 18 January 2011 - 18:54
@vlado mene samo čudi kako nisi do sada, svi koji su imali tomose, su se opremili, viš ti koja je to zaraza...nego e-90 u oglasima mora da je papren.. BT može da se uhefta za male parice
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users