Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



  • This topic is locked This topic is locked
412 replies to this topic

#101 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 24 July 2013 - 23:18

Ma nije meni problem skinuti cilindar... 15 min posla.. E sad pravo je pitanje cime to siriti, ako vec nemam ono cudo od masine zvano biax :D

I da li je ok da nemam onaj klasicni dihtung vec samo nesto kao metalnu podlosku debljine mozda 2-3 mm, koja se ubaci izmedju auspuha i cilindra?

#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 24 July 2013 - 23:34

ako ćeš raditi cilindar, tu kod sastava sa auspuhom nije problem, možeš optimizovati da bude na meru grane auspuha..

međutim za ono što smo pisali 8500 rpm-a , mora da se uradi nova portmapa po kojoj moraš da se vodiš ukoliko planiraš da proširiš recimo izduvni kanal, a da pri tome ne preteraš i ne uništiš cilindar...

#103 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 July 2013 - 00:16

Ok, najvjerovatnije da cu za vikend krenuti sa optimizacijom tog otvora, pa cu vidjeti hoce li biti kakve razlike, samo kojim alatom ce ici najjednostavnije, ako izuzmemo biax, i do koje dubine da prosirujem? Predpostavljam da je jako tvrd materijal i da se tesko skida...

A sto se tice te nove portmape... Volio bi nesto uraditi, ne pretjerano da drasticno smanjim vijek cilindra, vec cisto onako malo da se osjeti na snazi.. Ali opet sam ne znam ni sta ni kako :D ... Samo da napomenem da, ukoliko bi doslo to kakvog turpijanja, obavezno bi mijenjao lezajeve radilice, i ubacio neke ozbiljnije tipa SKF ili KOYO.. Isto tako promijenio bi i iglicasti...

#104 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 25 July 2013 - 00:56

možeš raditi i sa onim kamenjem za bušilicu, samo moraš kupiti odgovarajuće debljine....

ja sam u početku isto radio sa bušilicom, nisam imao biax....

#105 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 July 2013 - 22:36

Ok, :D

Nego jel moguce prici izduvnom kanalu unutar cilindra sa busilicom, ili samo vanjski otvor mogu da prosirim? Nije mi sad skinut cilindar pa ne mogu da provjerim..

Inace da sad napisem sta mi je u planu raditi na skuteru...

- Optimizovanje izduvnog kanala na ulazu u granu auspuha i mozda malo diranje izduvnog kanala unutar cilindra..
- Kupovina novog remena Malossi X Special dimenzija 16.8 x 793, dok je trenutno na njemu 16.6 x 792 proizvodjaca Mitsuboshi, medjutim tanji za 2 mm...
- Promjena semeringa i lezajeva na radilici...

E sad me zanima da li bi ovo sledece imalo kakvog uticaja..

- Odblokirani CDI sa minareli masine (npr Aerox-a) jer sam cuo da nekako ljepse radi sa tim CDI-om nego sa kineskim... (Ili mozda cak homemade varijanta ako nadjem kakvu jednostavnu semu)

- Pomjeranje paljenja u Advanced...

I na kraju svega stelovanje prenosa odgovarajucim rolnicama, i isao bi na produljenje prenosa ako bi isto tako odgovaralo sa LC minareli masine... Ali prvo moram provjeriti koliko trenutno imam zubi na primaru i sekundaru...

Ako neko jos ima prijedlog sta bi mogao uraditi neka slobodno predlozi ;)

Nebi isao na bolje kvacilo i tvrdje opruge jer zelim da po potrebi mogu normalno voziti skuter, i krenuti bez da ga zavrnem u 7000... :D

#106 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 July 2013 - 23:01

Ne diras izduv iz cilindra da nebi nesto ostetio (za to treba ugaoni bijaks) neg sve zavrsavas sa spoljasnje strane. Ako nemas dihtung auspuha stavi prsten pa prema njemu prosiri izduv il prema ostatcima garezi koje ces videti kad skines cilindar.. Ako taj tvoj koristi isti cdi kao na 50cc evo ti seme mog http://www.motelek.n...ducati_cdi2.png .

#107 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 July 2013 - 12:10

Ne znam bas da li je isti.. Tebi je predpostavljam bio ovakav serijski, kao i kod Matrix-a 50cc

Posted Image

Dok je kod mene nesto ovako:

Posted Image

E sad da li su unutra isti, ko ce znati... :0takoje:
Pokusao bi napraviti po ovoj semi, ako bi negdje uspio naci sve ove komponente.. Cucemo se jos putem PM oko ovog.. Nego zanima me isplati li se praviti? Kakve su promjene, i razlike u odnosu na serijski..

#108 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 July 2013 - 12:20

Ako ti je cdi kao na drugoj slici onda je odblokiran...

#109 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 July 2013 - 12:28

Jeste odblokiran, i moj fabricki je pa sam ga menjao. Sa ovim homemade mnogo bolje pali (cim kliknem ono dugme za anlasovnje), oseti se da ide u malo vece ubrtaje kroz ubrzanje, super stvarcica koja se moze napraviti za male pare. Moj fabricki je onaj kao sa prve slike a ovaj homemade je kopija nekog koji lici na taj sa druge slike, znaci nema pravila.. Proveri ako su ti namotaji i bobina isti kao na 50cc trebalo bi sve da radi sa onim cdi-jem sa seme..

EDIT: Ja taj cdi nisam mnogo ni testirao tako da je ovo iznad minimum koji se dobija, plocica nije bila u kutijici pa sam stalno klimao tiristor i na kraju se odlomio, sad ne mogu isti takav da nadjem. :0takoje:

Edited by bojan681, 28 July 2013 - 12:33.


#110 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 July 2013 - 13:26

Ok, potrazicu danas komponente ovdje kod nas u jednoj radnji, pa ako naletim na tar tiristor, nije problem da kupim i da ti posaljem ako zelis.. Vjerujem da je cijena smijesna, a stane u koverat bez problema :0takoje: A moze i busom, imam odavde dva puta dnevno za NS...

#111 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 July 2013 - 17:33

Pa javi se na pm pa cu ti reci zamene za neke komponente posto nema svih kod nas. :D Tiristor ne moras da saljes, ima kod nas i narucio sam al treba da stigne. :0takoje:

#112 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 July 2013 - 19:58

Bio danas u radnji.. Sve imaju, naravno osim ovog tiristora TP182, pa me zanima ima li kakva zamjena za njega? Ostale komponente su prava sica... Skoro pa dz.. :0takoje:

#113 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 July 2013 - 21:13

Ja sam koristio TIC 106, i moras paziti da uzmes dobar kondenzator ovaj od 1uf 400v, ja sam uzeo neki mkt.

#114 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 July 2013 - 23:22

Sutra mi je onda ponovno u shop pa da kupim sve ako bi imali taj tiristor :D Nego pitanje je kako to spojiti umjesto postojeceg CDI-a? Na semi je njemacki jezik, sa kojim nisam bas na ti :0takoje:

I jedno pitanje, koliko bi imalo smisla pomjeranje paljenja u Advanced, nakon postavljanja novog CDI-a?

#115 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2013 - 00:01

Ima smisla povecanje ugla predpaljenja do 20 stepeni ako vozis recimo ispod 10k rpm. Sutra kad sednem za komp sve ti objasnjavam oko povezivanja cdi-ja...

#116 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 29 July 2013 - 11:27

View Postsinisa93, on 28 July 2013 - 23:22, said:

I jedno pitanje, koliko bi imalo smisla pomjeranje paljenja u Advanced, nakon postavljanja novog CDI-a?
http://forum.pyrothe...dpost__p__41193

#117 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2013 - 16:03

Mozda ce ti ovako biti jednostavnije da povezes,prikljucke sa seme povezi sa prikljuccima sa ove slike. http://www.motelek.n...ducati_cdi1.png Na onoj slici gde ima 2 cdi-ja ako je tvoj donji sa slike videces da su zice od njega i ovog sa slike iste boje pa bi trebalo da nemas problema sa povezivanjem.

#118 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 July 2013 - 19:14

Pogledacu malo kasnije koje su boje na mom CDI-u...

Nego problem je sto u radnji nemaju TIC 106, samo TIC 126... Da li bi taj mogao?

Sto se tice proizvodjaca kondenzatora u pitanje je MKP...

#119 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2013 - 19:18

Ne znam jel moze 126.... Ja koristim neke kockaste mkt kondenzatore, mislim da su sive boje. Probaj da nadjes zamenu za taj 106 il onaj sa seme tiristor...

#120 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 29 July 2013 - 21:02

Tiristor k'o tiristor, uloga je svima ista, nije to bitno kao kod kondenzatora. Uzmi slobodno taj 126.





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users