#101
Posted 24 July 2013 - 23:18
I da li je ok da nemam onaj klasicni dihtung vec samo nesto kao metalnu podlosku debljine mozda 2-3 mm, koja se ubaci izmedju auspuha i cilindra?
#102
Posted 24 July 2013 - 23:34
međutim za ono što smo pisali 8500 rpm-a , mora da se uradi nova portmapa po kojoj moraš da se vodiš ukoliko planiraš da proširiš recimo izduvni kanal, a da pri tome ne preteraš i ne uništiš cilindar...
#103
Posted 25 July 2013 - 00:16
A sto se tice te nove portmape... Volio bi nesto uraditi, ne pretjerano da drasticno smanjim vijek cilindra, vec cisto onako malo da se osjeti na snazi.. Ali opet sam ne znam ni sta ni kako ... Samo da napomenem da, ukoliko bi doslo to kakvog turpijanja, obavezno bi mijenjao lezajeve radilice, i ubacio neke ozbiljnije tipa SKF ili KOYO.. Isto tako promijenio bi i iglicasti...
#104
Posted 25 July 2013 - 00:56
ja sam u početku isto radio sa bušilicom, nisam imao biax....
#105
Posted 25 July 2013 - 22:36
Nego jel moguce prici izduvnom kanalu unutar cilindra sa busilicom, ili samo vanjski otvor mogu da prosirim? Nije mi sad skinut cilindar pa ne mogu da provjerim..
Inace da sad napisem sta mi je u planu raditi na skuteru...
- Optimizovanje izduvnog kanala na ulazu u granu auspuha i mozda malo diranje izduvnog kanala unutar cilindra..
- Kupovina novog remena Malossi X Special dimenzija 16.8 x 793, dok je trenutno na njemu 16.6 x 792 proizvodjaca Mitsuboshi, medjutim tanji za 2 mm...
- Promjena semeringa i lezajeva na radilici...
E sad me zanima da li bi ovo sledece imalo kakvog uticaja..
- Odblokirani CDI sa minareli masine (npr Aerox-a) jer sam cuo da nekako ljepse radi sa tim CDI-om nego sa kineskim... (Ili mozda cak homemade varijanta ako nadjem kakvu jednostavnu semu)
- Pomjeranje paljenja u Advanced...
I na kraju svega stelovanje prenosa odgovarajucim rolnicama, i isao bi na produljenje prenosa ako bi isto tako odgovaralo sa LC minareli masine... Ali prvo moram provjeriti koliko trenutno imam zubi na primaru i sekundaru...
Ako neko jos ima prijedlog sta bi mogao uraditi neka slobodno predlozi
Nebi isao na bolje kvacilo i tvrdje opruge jer zelim da po potrebi mogu normalno voziti skuter, i krenuti bez da ga zavrnem u 7000...
#106
Posted 25 July 2013 - 23:01
#107
Posted 28 July 2013 - 12:10
Dok je kod mene nesto ovako:
E sad da li su unutra isti, ko ce znati...
Pokusao bi napraviti po ovoj semi, ako bi negdje uspio naci sve ove komponente.. Cucemo se jos putem PM oko ovog.. Nego zanima me isplati li se praviti? Kakve su promjene, i razlike u odnosu na serijski..
#108
Posted 28 July 2013 - 12:20
#109
Posted 28 July 2013 - 12:28
EDIT: Ja taj cdi nisam mnogo ni testirao tako da je ovo iznad minimum koji se dobija, plocica nije bila u kutijici pa sam stalno klimao tiristor i na kraju se odlomio, sad ne mogu isti takav da nadjem.
Edited by bojan681, 28 July 2013 - 12:33.
#110
Posted 28 July 2013 - 13:26
#111
Posted 28 July 2013 - 17:33
#112
Posted 28 July 2013 - 19:58
#113
Posted 28 July 2013 - 21:13
#114
Posted 28 July 2013 - 23:22
I jedno pitanje, koliko bi imalo smisla pomjeranje paljenja u Advanced, nakon postavljanja novog CDI-a?
#115
Posted 29 July 2013 - 00:01
#116
Posted 29 July 2013 - 11:27
sinisa93, on 28 July 2013 - 23:22, said:
#117
Posted 29 July 2013 - 16:03
#118
Posted 29 July 2013 - 19:14
Nego problem je sto u radnji nemaju TIC 106, samo TIC 126... Da li bi taj mogao?
Sto se tice proizvodjaca kondenzatora u pitanje je MKP...
#119
Posted 29 July 2013 - 19:18
#120
Posted 29 July 2013 - 21:02
23 user(s) are reading this topic
0 members, 23 guests, 0 anonymous users