Pitanja - Variomat
#1
Posted 29 October 2013 - 22:33
#2
Posted 30 October 2013 - 01:03
to možeš da rešiš tako što ćeš staviti malo tvrđu centralnu oprugu od te bele malossi, ili da staviš lakše rolnice..Ako kažeš da si probao i sa tim 5.2g i ako se situacija nije popravila, onda probaj sa nekim recimo 4,8
Što više šajbnica staviš ispred bolcne kaiš spuštaš u prednje polutke i poboljšavaš start, s tim da ne smeš preterati pa da kaiš proklizi u startu (moraju ga prednje polutke čvrsto držati)...a što manje šajbni stavljaš kaiš dižeš u početnom položaju i start se može pokvariti ali bi trebalo da se penje više u polutkama i time daje veću krajnju brznu...
#3
Posted 01 November 2013 - 10:00
kada nameštaš obrati pažnju da stežeš dok je kaiš napred popušten, uzmeš rukom u nategneš pozadi remenice, da upadne kaiš u njih i da ti napred bude popušten, tako ćeš stezanjem dobiti pravilnu poziciju ventilvara, neće biti oscilacija kasnije... nakon toga krećeš polako da okrećeš rukom ventilvar i da pomeraš kaiš rukom u smeru kretanja kako bi ga centralna opruga nategnula.. posle nekoliko krugova imaćeš početni stadijum, i sledi provera, klizi ili ne klizi...
što se starta tiče, motor vrisne u početku jer kvačilo nije u kompoziciji sa težinom rolnica i prenosom koju remen diktira, međutim od 20 do 50 zaguši jer su rolnice preteške.. po mom mišljenju ako si probao sa 5.2 grama i ne valja, a nisi nam rekao kako se tada ponaša, trebalo bi spustiti još niže na 4,7 ili još u zavisnosti od auspuha...
nisi nam rekao koji je to auspuh kad toliko visoke obrtaje traži... u principu serijski minareli se završava sa 4,7 - 5,1g sa klasičnim rezo auspusima i tim stock ili +10% malossi belim oprugama...
slušamo te...
#4
Posted 02 November 2013 - 01:40
#5
Posted 02 November 2013 - 01:57
#6
Posted 07 January 2014 - 21:54
Moj prijedlog ti je da kupis neki sportski auspuh tipa leovince ili tt..dobices na ubrzanju,krajnjoj i malo na snazi...jer taj serijski auspuh gusi skuter imao sam ga ja...
Edit:Predstavi svoj skuter ovde http://forum.pyrothe...i-base-2t-50cc/
Edited by Stefan p, 07 January 2014 - 21:56.
#7
Posted 08 January 2014 - 10:12
#8
Posted 08 January 2014 - 20:17
autoremont, on 08 January 2014 - 19:44, said:
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
#10
Posted 09 January 2014 - 00:19
#11
Posted 09 January 2014 - 23:50
može da se ne zaguši, a za to je odgovorna ispravna , dakle samo ispravna centralna, i rolnice koje drže mašinu u najboljem spektru obrtaja, gde mašina isporučuje naveći obrtni moment..
ako pustimo mašinu da vrišti na tom fabričkom loncu, neće imati toliko snage, kao na nešto nižim obrtajima, za koje je on ustvari projektovan... mislim ono subjektivno vrišti višlje ide bolje ne računamo, ili dere se više ide bolje.. to je šarena laža i mi ovde o tome ne raspravljamo...
evo i odgovora za autoremont drugara.. rezonantni auspuh će ti doneti isporuku snage na višljim obrtajima i zbog konstrukcije auspuha i fenomena koji se zove rezonancija motor biva jači nego što je u fabričkom stadijumu... ako se ta povišna snaga pravilno upregne imaćeš bolji start i višlju krajnju brzinu...
rolnice i centralna služe da upravljaju variomatom i remenom, to je prenosni mehanizam koji menja stepen prenosa na višljim ili nižim obrtajima.. postavio je cvele link možeš pročitati... pa u zavisnosti od radnog režima motora menjaš i upravljanje prenosom..
fabrika je spakovala 6,3g rolnice za tu kinesku oprugu i to je ok sa fabričkim auspuhom.. jedino što može da se pokvari je loša centralna jer kinezi imaju dosta slabašan čelik, pa se od temperature opusti, motor ada se ugreje postaje lenj, i razmena prenosa se odvija na nešto nižim obrtajima od ciljnih... tako da nju možeš menjati na neku kvalitetniju, ali iste ili slične tvrdoće, dok ne pomeriš režim mašini sa nekim auspuhom ili cilindrom odnosno karburatorom...
#12
Posted 10 January 2014 - 10:52
Cinjenica je da su oni prelazili po 200 km dnevno skoro bez pauza..to su ogromna opterecenja za kineski prenos sa losom centralnom i kaisom koji se rategne kao zvaka kad se prenos ugreje plus losa centralna i rezultat toga preformanse nula na +30 stepeni napolju..krenes uz dugacak uspon od 300 metara a takvih je dosta po bg-u i na pola uspona samo sto ne stane..
E to je trazeno od mene da resim nekako..
Problem resila malosijeva bela opruga,atena platinum 795x16,6 i eto te rolnice..mogle su i malo teze ali kad je klijent zadovoljan i tako mu odgovara moje misljenje nije bitno ponekad:D
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 10 January 2014 - 11:31.
#13
Posted 10 January 2014 - 11:27
dobio si mašinu preko vrha isporuke snage i na drugom uglu nelinearnog torque drive-a, koji inače nije nešto optimizovan, jer su planirali da u tom delu motor slabije zaukava, ali i dobije najbolju krajnju...
u tvom slučaju se mašina dere u prazno, pogotovo u prvom delu ugla torque-a, dok se kasnije nešto stabilnije ponaša, i kada kuriri naiđu na brdo , centralna i na 50Kmh menja prenos na manje umesto da guši mašinu obrtajima...
ok je to... ali ne rezultuje ni boljim ubrzanjem , ni većom krajnjom u stock varijanti, samo se bolje ponaša u brdu, i to na drugoj polovini torque drive-a...
#14
Posted 10 January 2014 - 11:36
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
#15
Posted 10 January 2014 - 11:52
mada ako bi na mašini bila kvalitetnija centralna opruga, i ako je mašina zdrava, to za kineze znači maženje i paženje do 10k kilometara, onda treba i na stock varijanti da se menja prenosni odnos usled opterećenja tipa brdo...
samo uglavnom nije tako pa je potrebno malo varati na prenosu... sve u svemu tamo gde ima potrebe...
#16
Posted 10 January 2014 - 12:04
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
#17
Posted 10 January 2014 - 15:22
#18
Posted 30 April 2014 - 18:59
Jeste videli nekad ovakav vario ? Ovo je neki Doppler ...
#19
Posted 30 April 2014 - 22:13
#20
Posted 30 April 2014 - 22:55
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users