Jump to content


CPI Oliver city



  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#61 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 11 June 2011 - 14:58

Gde si bata-Cvele http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1zdravo.gif
Sad cu malo da se spustim desetak dana do crnogorskog, pa kad se vratim ima da uzmem bas po 0,1 gr i da trazim. Sa 5,1 gr je mrtav, sa 4,6 malo prevrtava....znaci izmedju su cetiri kombinacije pa cu je naci. Jel se mora dostelavati smesa (karburator) paralelno sa trazenjem rolica, msm, tu sad kad je negde blizu prave tezine? Btw. pokusao sam da izmerim potrosnju, i krece se izmedju 6 (laganija stani-kreni voznja, sa teskim rolicama) i 7 litara (pretezno - cepanje). Valjda ce se malo smanjiti sa pravim rolicama?
Nego, Cvele, jel si ti vozio pre sa ovim remenom sto je kod mene (msm na dimenzije), jer mi se cini da sam ga odabrao po tvojoj preporuci za chinareli? Jel to bese 804x17,5? Sad je 16 mm...., jel to zreo da se menja, i ako jeste da li da ostanem pri toj duzini ili nekoj drugoj? Ruku na srce, dosta mi je investicija za ovu godinu, pa ako su razlike minorne moze i da saceka novu sezonu.

Pozz

#62 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 11 June 2011 - 19:16

Odma uradi kombinaciju 5.1 + 4.6 pa probaj...ako ti je karb nastelovan ne diraj ga dok ne sredis prenos,to sto malo stucne na pola gasa resava igla-za zub dole....a potrosnja oko 6 je realna sa dell 21mm...narocito u gradskoj voznji...
Da -vozio sam na 804/17.5 pa je potrosen i zamenjen ovim 801/17 Athena platinum...Bas malopre sam nesto gledao oko multivara i mogucih debljina remena...Posto je ovaj malossi model za kineze isti ko i model za Derbi [ ja ima taj ] -na njega idu remeni 16mm :D i mislim da bi mogo jos dosta da teras sa 16mm samo uskladi debljinu sajbni ispred bolcne i iza kalote da ti ventilvar ne bude labav posle zatezanja matice...Doso sam do zakljucka da bi multivar najbolje radio sa remenima od 16.5-max. 17mm...spojene polutke variomata sa sajbnom od 0.8mm kod mene imaju razmak izmedju vrhova od 15mm http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/checkMarkSmall.gif Znaci ide i 16mm ladno u multivar...proveri remen samo da nisu konci poceli da ispadaju i da guma nije pocela da ima naprsline sa donje strane izmedju "zubaca"...

#63 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 11 June 2011 - 21:29

Tnx, na informacijama! Kad se vratim sa letovanja malo cu se poigrati sa finesama prenosa pa se cujemo http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1zdravo.gif

#64 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 03 August 2011 - 09:22

Pozdrav, drugari!
Ovih dana sam hteo da se malo pozabavim problemom koji jos nisam resio u vezi sa skuterom. Znaci, radi se o tome da skuter odlicno radi dok je prenos hladan, a cim se malo vozi (dovoljno je 5 min) pocinje da brljavi, izgubi start, ne vuce ravnomerno kada se smanji gas i obrtaji padnu pa dodam gas - treba mu 5-6 sekundi da pocne da ubrzava... Ne daj boze da se to desi u brdu, onda se vuce kao raga, serijala me prati. Sve to traje do jednog momenta kada skuter "probije" i naglo povuce kako treba. Kada ga startujem pun gas onda je problem manje izrazen, mada sam primetio da je izgubio barem jednu sekundu mereno od 0-60 km/h i 0-/80 km/h. I tada krece sa zadrskom od sekundu-dve. Verovao sam da su u pitanju rolice tj. da nismo pogodili pravu tezinu pa sam resio da probam da trazim pravu tezinu korakom od 0,10 gr, dok ne ubodem pravu. Kupio sam par tezina rolica za kombinovanje, Buzetti kljuc za blokiranje variatora, cevasti 19 mm, medjutim nisam uspeo da odvrnem sraf jer je jako stegnut pistoljem. Plasim se da ne zajebem sraf, pa cu otici da ga odvrnem pistoljem kod Vlade ili nekog vulkanizera. Posle cu da ga dotegnem kljucem, i onda valjda ubuduce nece biti problema da se skine.
Ali, dok se kanim da to odradim kopka me jos jedna sumnja: kada smo se nedavno druzili na skupu skuterasa u NS, pricao sam sa nekim (msm da je bio Mario) i spomenulo se da je mozda uzrok mojih problema centralna opruga (S6 Medium) koja je omeksala (1500 km),i ne kontrira dovoljno dobro pomicnu polutku (?). Ima logike, jer Vlada kaze da je probao razlicite rolice i da sa laksim previse prevrtava (sad, da li je bas isao po 0,10 ne znam ali verujem da je tako), i stvarno - skuter dok je hladan prenos cupa k'o lud, prima gas, ideeee. Cim se malo ugreje - krecu problemi.
Eto, voleo bih da prokomentarisete ovo poslednje jer sko je tu problem kupio bih i alat za blokiranje kvacila i centralnu oprugu. Znam da je to stvar probe, ali sta mislite koju da uzmem: zutu, crvenu... (Malossi)?
Moguce da je problem na obe strane, ko zna?

#65 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 03 August 2011 - 10:17

VIdi da pozajmis od nekog alat, ne isplati se kupovati radi jednog stelovanja (makar bilo i vise skidanja), a ako bas zelis,mozes da blokiras zvono hand-made Y kljucem, msm da je Rade imao post o tome, a za skidanje i rasklapanje kvacila dovoljna je upornost i papagajke ili veca gedora (ne secam se tacno broja). Probaj sa Atena centralnim oprugama, nisu skupe ili cak i sa nekom original ali novijom.

#66 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 03 August 2011 - 11:08

Nekad sam imao dosta alata, ali se to vremenom (selidbe) negde izgubilo, zaturilo... Sramota me vise da cimam druge, pa i Vladu kome platim (normalno) ali ni on ne moze da provede ceo dan oko skutera za 10 e. Ovako, dam par somica i imam svoj alat, radim kad ja imam vremena i ne moram vise da moljakam. Sto se tice home-made, nemam aparat za varenje pa bih morao opet da nekog trazim, da mu platim ili da ga castim (ili da me zaduzi).... A i nece biti jedno stelovanje, ne idem ja u tunersku penziju bez obzira na sede. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/tongue.png Nesto me kopka da puknem neki mid za iducu sezonu, zato i pravim "podlogu" iz potpisa http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
Nego, Bleki, nasta tebi ovo smrdi: na centralnu ili rolice? Imam origigi oprugu, belu Malossi i ovu na skuteru S6 Medium koja bi trebala da je najtvdja. Ali na skupu je neko pricao da su se neke S6 opruge znale oglindzaviti posle par stotina km. A Stage6 je isti klinac ko i Athena, msm iz iste fabrike stize. Zato sam mislio neku Malossi.

#67 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 03 August 2011 - 11:33

S obzirom da ti je produzen prenos, i sa pricom sa Mariom, ja bi tu krenuo igranku od origigi (ali recimo nove) pa onda isao sa meksima (17% - 25%). Pretvrda opruga ume da nategne kvacilo i da proklizava. Meni se u praksi pokazale dobro Atena (bilo da je crna, zuta, crvena ili violet) a definitivno tvoj problemcic zavisi od centralne, po meni.
onda gledaj da nabavis mali kompresor i pistolj za odvrtanje, sve ostalo je luk i voda http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png

#68 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 03 August 2011 - 12:00

View PostBlack Adder, on 03 August 2011 - 11:33, said:

S obzirom da ti je produzen prenos, i sa pricom sa Mariom, ja bi tu krenuo igranku od origigi (ali recimo nove) pa onda isao sa meksima (17% - 25%). Pretvrda opruga ume da nategne kvacilo i da proklizava. Meni se u praksi pokazale dobro Atena (bilo da je crna, zuta, crvena ili violet) a definitivno tvoj problemcic zavisi od centralne, po meni.
onda gledaj da nabavis mali kompresor i pistolj za odvrtanje, sve ostalo je luk i voda :P

Cek, cek, mislis da je centralna pretvrda i da probam sa meksom!? Sad znam da nista ne znam Ja sam mislio da je mekana pa prenos pre vremena odradi svoje tj. ubaci u "drugu" odn. ostane u "drugoj" kada smanjim obrtaje :)

PS: Pistolj bi bio prava stvar, samo sam ti ja "ulicni majstor" bez supe, ostave, garaze i sl. tako da, do daljnjeg - samo rucni alat. Al' bi mi cucnula jedna garaza :)

#69 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 August 2011 - 12:11

Centralna opruga tebi pravi zubobolje...ja sam ubeđen 100%...Sve centralne smekšaju vremenom a u to sam se dao uveriti iz ličnog iskustva počev od Polinijevih, Malossijevih, Athenininh, fabičkih i pretpostavljam svih ostalih centralnih opruga...

Ja sam primoran da centralne menjam na svakih 1000-1500 km jer toliko smekšaju da ih mogu sa 2 prsta sabiti skroz!!!

Uzmi neku oprugu tipa 30%-60% tvrđu od fabričke, bila to malossi,athena itd..svejedno!

#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 August 2011 - 13:09

može da bude i predebela smeša na igli, to je 21 racing karburator, sećam se da smo pričali koja igla da ide unutra.. vidi ako dobro povuče kada je motor hladan, a malo zadržava kada se ugreje, znači da je malo smeša podeblja, na igli to jest kada krećeš da odvrćeš gas.. .hladnom motoru uvek odgovara deblja smeša, a ugrejanom nešto tanja, pa je zato saug potreban jer hladan motor sa dobro podešenom smešom neće da radi...

to opet ne znači da glavna dizna nije dobra, jer kad odvrneš pun gas on povuče ko nenormalan, ima tu udela i ta replika koja je malo oštrija, ali ja bih pre svega i pokušao da sa iglom dovedem motor u stanje da prima i na 2mm otklona ručice i kada je motor ugrejan.. kada to bude funkcionisalo fino.. onda može slobodno i da se popusti kvačilo jer će snaga biti dominnantna od samog početka... a to što je replica to samo znači da moraju biti rolnice tačno pogođene, što u principu ti imaš inače ne bi bilo dobro međuubrzanje...

#71 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 03 August 2011 - 14:19

Itekako ima podlogu ovo zezanje sa iglom,kod Zuleta sa W16 je stalno trokirao, sa W9 je neuporedivo bolje, isti slicaj imam i sa Falconom, neka ostra igla (lici na W16) je zamenjena sa W7, motor totalno drugacije reaguje na gas

#72 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 03 August 2011 - 20:39

Eto sta je stelovanje skutera: tri coveka sa 4ruma koje posebno cenim zbog njihovog znanja i iskustva, i tri skoro razlicite dijagnoze :P Najlakse cu resiti (i najmanje ce me kostati) ako krenem od uzroka na koji Mario sumnja, pa cu prvo da vidim smesu na igli. Ne znam na kojoj je poziciji igla, cak ne znam ni koja je gl. dizna unutra (Vlada mi je rekao ali sam zaboravio). Znam samo da je stavio manju pilotku od one sa kojom dolazi karb (45 umesto 50),koju sam posebno narucio da se nadje, i da je ostavio w7 unutra jer mu se w9 cinila prebogata za setup. Spusticu je za zub, pa cemo videti sta kaze. Pa onda idemo dalje, ako treba!
Napravio sam jedan klip, mada se ne vidi bas najbolje:


Evo i par slicica: Vlada se prosli put svojski potrudio da obezbedi hladjenje prenosa (hebo mu je kevu,sto se kaze), a tu su i moje male "okupatorke" :) zbog kojih i ne stizem da se vise posvetim svom hobiju.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#73 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 03 August 2011 - 21:52

A šta pa treba da se vidi, piči mali kao tajfun i prebacuje kazaljku bar za 20km! Bravo! :P

#74 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 04 August 2011 - 07:01

View PostBlack Adder, on 03 August 2011 - 21:52, said:

A šta pa treba da se vidi, piči mali kao tajfun i prebacuje kazaljku bar za 20km! Bravo! http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/motocanaglia_beer.gif

:P Ide mali lepo kad uhvati, msm da je 90 kmh neka krajnja brzina jer sat za divno cudo laze (dodaje) samo 2-3 km. To je desetak km u plusu, nakon novih delova (HPC, nov klip, 21 mm karb i sekundar). Mozda ce dobiti jos malo snage kad se sasvim usteluje, pa ce izgurati jos koji obrtaj. Bas to mi nedostaje, da bude malo "nervozniji" na gasu.

Ostala je jos "struja" netaknuta, i usis...

#75 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 August 2011 - 16:54

Quote

Bas to mi nedostaje, da bude malo "nervozniji" na gasu.

Ostala je jos "struja" netaknuta, i usis...

Odlican je cim zakove kazaljku do kraja http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/beerchug__.gif A ako ga oces nervoznijeg-uradi pomeranje namotaja-rezultat zagarantovan http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif

#76 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 04 August 2011 - 16:58

View Postcvele, on 04 August 2011 - 16:54, said:

Odlican je cim zakove kazaljku do kraja http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/beerchug__.gif A ako ga oces nervoznijeg-uradi pomeranje namotaja-rezultat zagarantovan http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
E to + obavezno par brojeva vecu diznu.

I da,ja bi tu iso sa Malossi zutom oprugom i onda ganjao rolnice.

#77 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 07 August 2011 - 20:47

Moracu da se i sa paljenjem da se pozabavim, samo moram prvo da resim ovo sto me u poslednje vreme zaj....a! Najjednostavnije mi je bilo da krenem od smese na igli, kako je Mario predlozio. Evo i slika: Posted Image Posted Image Posted Image [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/534/pungas1imag01235.jpg/][IMG] Ne znam kako se vidi, ali svecica je sa jedne strane onako kako treba da bude dok je sa druge strane nekako tamna - ni smedja, ni crna, ni siva? Ne znam sta da mislim...kako vama izgleda? Igla (w7) je skroz spustena tj. seger je podignut na najgornju poziciju (najtanja smesa)! Ako je ovako "debela" smesa, onda mi samo preostaje da dodam vazduha, jer ovo je najsiromasnija igla. ;) Medjutim, danas kada sam naglo startovao na semaforu, iza mene moja starija cerka (12 god.), skuter je zatrokirao i nakon toga skuter jos slabije ide. Nije to nesto drasticno, ali znam kako ide kada je sve kako treba. To se najvise oseca u startu i do 2/3 gasa pa posle lepo "uhvati" i povuce. Mozda tripujem, ali kao da je promenio i zvuk, kao da malo muce (!). Sta ako je negde povukao fals? Kako da to najjednostavnije proverim, osim onog poklapanja otvora na airbox-u? Airbox je jedva naseo na karb, mozda je tu malo zinuo? Ne znam da li uopste smem da ga ovako vozim, da opet ne zalepi [img]http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wink.png[/img] Nisam stigao da posle toga proverim smesu na pola gasa, vec samo na punom i bila je manje-vise ok.

#78 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 07 August 2011 - 23:09

Smesa na punom gasu:
Posted Image Uploaded with ImageShack.us Posted Image Uploaded with ImageShack.us Posted Image Uploaded with ImageShack.us

#79 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 August 2011 - 08:31

svećica deluje ok, porcelan je cigla boje, šteta što je w7 skroz spuštena pa tu ne može da se pomera, ne znam jer si probao da je podigneš za jedan zub, šta se tada dešava...

vidi kod testiranja boje na igli je bitno da ne odvneš pun gas, već da ga voziš kontinualno na recimo pola gasa jedno 500-800m, i posle toga analiza boje..

sad moglo bi se tu osiromašiti i na glavnoj dizni ako je umanjiš za 2-3 broja, i tada pada ceo spektar na tanje, samo tu treba biti pažljiv, kratke probe, 500m i analize boje, u redu je svi strepimo kod podešavanja da ne zalepi, ali bez probe ne može da se ustanovi da li je dobro ili nije, tako da je to malo smoran posao, i iziskuje dosta otvaranja i skidanja svećice, kao i isti put bez prepreka gde može motor da se testira..

#80 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 08 August 2011 - 09:06

Mare, vozio sam iglu na pola gasa, sve po PS-u. Probacu da je podignem za zub, sto kazes, iz ciste radoznalosti. Samo me malo brine sto jos slabije vuce od juce. Glavnu diznu ne bih da diram jer kad primi gas lepo povuce. Danas idem u Motobike po blokadu kvacila i centralnu oprugu, lakse rolice sam uzeo, pa posto cu uskoro na godisnji bice vise vremena da se radi oko skutera. Nece on mene da zeza ;)





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users