

#61
Posted 11 June 2011 - 14:58
Sad cu malo da se spustim desetak dana do crnogorskog, pa kad se vratim ima da uzmem bas po 0,1 gr i da trazim. Sa 5,1 gr je mrtav, sa 4,6 malo prevrtava....znaci izmedju su cetiri kombinacije pa cu je naci. Jel se mora dostelavati smesa (karburator) paralelno sa trazenjem rolica, msm, tu sad kad je negde blizu prave tezine? Btw. pokusao sam da izmerim potrosnju, i krece se izmedju 6 (laganija stani-kreni voznja, sa teskim rolicama) i 7 litara (pretezno - cepanje). Valjda ce se malo smanjiti sa pravim rolicama?
Nego, Cvele, jel si ti vozio pre sa ovim remenom sto je kod mene (msm na dimenzije), jer mi se cini da sam ga odabrao po tvojoj preporuci za chinareli? Jel to bese 804x17,5? Sad je 16 mm...., jel to zreo da se menja, i ako jeste da li da ostanem pri toj duzini ili nekoj drugoj? Ruku na srce, dosta mi je investicija za ovu godinu, pa ako su razlike minorne moze i da saceka novu sezonu.
Pozz
#62
Posted 11 June 2011 - 19:16
Da -vozio sam na 804/17.5 pa je potrosen i zamenjen ovim 801/17 Athena platinum...Bas malopre sam nesto gledao oko multivara i mogucih debljina remena...Posto je ovaj malossi model za kineze isti ko i model za Derbi [ ja ima taj ] -na njega idu remeni 16mm

#63
Posted 11 June 2011 - 21:29
#64
Posted 03 August 2011 - 09:22
Ovih dana sam hteo da se malo pozabavim problemom koji jos nisam resio u vezi sa skuterom. Znaci, radi se o tome da skuter odlicno radi dok je prenos hladan, a cim se malo vozi (dovoljno je 5 min) pocinje da brljavi, izgubi start, ne vuce ravnomerno kada se smanji gas i obrtaji padnu pa dodam gas - treba mu 5-6 sekundi da pocne da ubrzava... Ne daj boze da se to desi u brdu, onda se vuce kao raga, serijala me prati. Sve to traje do jednog momenta kada skuter "probije" i naglo povuce kako treba. Kada ga startujem pun gas onda je problem manje izrazen, mada sam primetio da je izgubio barem jednu sekundu mereno od 0-60 km/h i 0-/80 km/h. I tada krece sa zadrskom od sekundu-dve. Verovao sam da su u pitanju rolice tj. da nismo pogodili pravu tezinu pa sam resio da probam da trazim pravu tezinu korakom od 0,10 gr, dok ne ubodem pravu. Kupio sam par tezina rolica za kombinovanje, Buzetti kljuc za blokiranje variatora, cevasti 19 mm, medjutim nisam uspeo da odvrnem sraf jer je jako stegnut pistoljem. Plasim se da ne zajebem sraf, pa cu otici da ga odvrnem pistoljem kod Vlade ili nekog vulkanizera. Posle cu da ga dotegnem kljucem, i onda valjda ubuduce nece biti problema da se skine.
Ali, dok se kanim da to odradim kopka me jos jedna sumnja: kada smo se nedavno druzili na skupu skuterasa u NS, pricao sam sa nekim (msm da je bio Mario) i spomenulo se da je mozda uzrok mojih problema centralna opruga (S6 Medium) koja je omeksala (1500 km),i ne kontrira dovoljno dobro pomicnu polutku (?). Ima logike, jer Vlada kaze da je probao razlicite rolice i da sa laksim previse prevrtava (sad, da li je bas isao po 0,10 ne znam ali verujem da je tako), i stvarno - skuter dok je hladan prenos cupa k'o lud, prima gas, ideeee. Cim se malo ugreje - krecu problemi.
Eto, voleo bih da prokomentarisete ovo poslednje jer sko je tu problem kupio bih i alat za blokiranje kvacila i centralnu oprugu. Znam da je to stvar probe, ali sta mislite koju da uzmem: zutu, crvenu... (Malossi)?
Moguce da je problem na obe strane, ko zna?
#65
Posted 03 August 2011 - 10:17
#66
Posted 03 August 2011 - 11:08
Nego, Bleki, nasta tebi ovo smrdi: na centralnu ili rolice? Imam origigi oprugu, belu Malossi i ovu na skuteru S6 Medium koja bi trebala da je najtvdja. Ali na skupu je neko pricao da su se neke S6 opruge znale oglindzaviti posle par stotina km. A Stage6 je isti klinac ko i Athena, msm iz iste fabrike stize. Zato sam mislio neku Malossi.
#67
Posted 03 August 2011 - 11:33
onda gledaj da nabavis mali kompresor i pistolj za odvrtanje, sve ostalo je luk i voda http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
#68
Posted 03 August 2011 - 12:00
Black Adder, on 03 August 2011 - 11:33, said:
onda gledaj da nabavis mali kompresor i pistolj za odvrtanje, sve ostalo je luk i voda

Cek, cek, mislis da je centralna pretvrda i da probam sa meksom!? Sad znam da nista ne znam Ja sam mislio da je mekana pa prenos pre vremena odradi svoje tj. ubaci u "drugu" odn. ostane u "drugoj" kada smanjim obrtaje

PS: Pistolj bi bio prava stvar, samo sam ti ja "ulicni majstor" bez supe, ostave, garaze i sl. tako da, do daljnjeg - samo rucni alat. Al' bi mi cucnula jedna garaza

#69
Posted 03 August 2011 - 12:11
Ja sam primoran da centralne menjam na svakih 1000-1500 km jer toliko smekšaju da ih mogu sa 2 prsta sabiti skroz!!!
Uzmi neku oprugu tipa 30%-60% tvrđu od fabričke, bila to malossi,athena itd..svejedno!
#70
Posted 03 August 2011 - 13:09
to opet ne znači da glavna dizna nije dobra, jer kad odvrneš pun gas on povuče ko nenormalan, ima tu udela i ta replika koja je malo oštrija, ali ja bih pre svega i pokušao da sa iglom dovedem motor u stanje da prima i na 2mm otklona ručice i kada je motor ugrejan.. kada to bude funkcionisalo fino.. onda može slobodno i da se popusti kvačilo jer će snaga biti dominnantna od samog početka... a to što je replica to samo znači da moraju biti rolnice tačno pogođene, što u principu ti imaš inače ne bi bilo dobro međuubrzanje...
#71
Posted 03 August 2011 - 14:19
#72
Posted 03 August 2011 - 20:39

Napravio sam jedan klip, mada se ne vidi bas najbolje:
Evo i par slicica: Vlada se prosli put svojski potrudio da obezbedi hladjenje prenosa (hebo mu je kevu,sto se kaze), a tu su i moje male "okupatorke"




#73
Posted 03 August 2011 - 21:52

#74
Posted 04 August 2011 - 07:01
Black Adder, on 03 August 2011 - 21:52, said:

Ostala je jos "struja" netaknuta, i usis...
#75
Posted 04 August 2011 - 16:54
Quote
Ostala je jos "struja" netaknuta, i usis...
Odlican je cim zakove kazaljku do kraja http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/beerchug__.gif A ako ga oces nervoznijeg-uradi pomeranje namotaja-rezultat zagarantovan http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
#76
Posted 04 August 2011 - 16:58
cvele, on 04 August 2011 - 16:54, said:
I da,ja bi tu iso sa Malossi zutom oprugom i onda ganjao rolnice.
#77
Posted 07 August 2011 - 20:47



#78
Posted 07 August 2011 - 23:09



#79
Posted 08 August 2011 - 08:31
vidi kod testiranja boje na igli je bitno da ne odvneš pun gas, već da ga voziš kontinualno na recimo pola gasa jedno 500-800m, i posle toga analiza boje..
sad moglo bi se tu osiromašiti i na glavnoj dizni ako je umanjiš za 2-3 broja, i tada pada ceo spektar na tanje, samo tu treba biti pažljiv, kratke probe, 500m i analize boje, u redu je svi strepimo kod podešavanja da ne zalepi, ali bez probe ne može da se ustanovi da li je dobro ili nije, tako da je to malo smoran posao, i iziskuje dosta otvaranja i skidanja svećice, kao i isti put bez prepreka gde može motor da se testira..
#80
Posted 08 August 2011 - 09:06

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users