

Gilera Runner 70 Purejet
#1101
Posted 11 March 2016 - 09:32
mašina najbolje radi sa stohiometrijskim procentom 14:1 i tu najbolje ulazi u obrtaje i razvrti se vrlo veselo, dok kada je malo bogatiji recimo 12:1 pojavljuje se manifest da ima nešto više snage i obrtnog momenta, ali na kraju nema tih obrtaja, mašina ne dobija pravilan procenat i kraj...
sad kada su auspusi sa pregradama ili polupregradama tipa SC 08, onda se taj višak goriva vrlo fino utroši na početnim i srednjim otklonima, dok u kraju gde nema pravog efekta rezonance i one pune iskorištene snage biva previše...
za razliku od otvoreniji rezonantnih kojima je odnos baš obrtnuto potreban, dok mašina ne uleti treba biti oprezan sa doziranjem jer zalije a kada krene isporuka pune snage onda treba nelinearno više doneti goriva u odnosu na vazduh,.. mada je ista priča i tamo,,.. kada je predebela ne ide u obrtaje, barem ne preko centralne rezonancije...
#1102
Posted 11 March 2016 - 09:55
Sa SC08 nema tih problema, iz razloga sto uopce ne dolazi u okretaje koje omogucuje ZX.
Ali ima jedan problem, kada stavim gljivu znatno promjenim omjer smjese, a problem i dalje postoji.
Svakako cu jos jednom staviti sc08 na ovaj setup, i malo jaci auspuh, yasuni Z.
Sa sc08 ocekujem stabilan rad, ali i zeru slabije performanse.
A sa yasunijem z ocekujem osjetan pad performansi, kao da se vozim na samoj grani auspuha. Barem je tako bilo na 50ccm.
#1103
Posted 11 March 2016 - 17:13
#1104
Posted 14 March 2016 - 19:52
Skuter je bio odlicno podesen, ja zadovoljan, i krenulo je skidanje ZX-a i stavljanje Yasunija Z.
Prvi utisci, na 70ccm se auspuh ponasa dobro, nije katastrofalno los kao na 50ccm purejet.
U samom startu ima malo manje momenta koji je vislje smjesten, maksimalna je snaga mozda cak zeru veca, ali je powerband uzi, upada u rupu na pustanje gasa. Kada se razvrti ima malo vise snage, ide jednako brzo kao sa ZXom.
Usljedilo je podesavanje prijenosa, stavio sam lakse rolice za 0.8gr, sisao sam sa 8.3 na 7.5gr.
Medjutim i tu upada u rupu na srednjim okretajima.
Onda sam stavio dosta tvrdji centralni feder, umjesto zelenog malossi serijski.
E tu je vec zivnuo, ide dobro, ali moment nije mnogo raspoloziv kao sa ZXom, trazi samo okretaje i gasa.
Na 80kmh trazi vise okretaja nego sa ZXom, jednostavno agregat mora imati okretaja sa ovim auspuhom.
Dakle, nije los,dobro se ponasa na purejetu 70, ali je nepotreban naspram ZXa.
Jedna od velikih prednosti je sto yasuni proizvodi mnogo vise frekvencije, tako da je zvuk iz auspuha gotovo necujan pri vecoj brzini, a vibracije su manje izrazene.
#1105
Posted 14 March 2016 - 23:02
#1106
Posted 14 March 2016 - 23:52
Zaboravio sam reci da mi je remen opet upropasten, ispalo mu je preko 20cm konca sa jedne strane, i izgubio je onu cvrstocu, kao obicna guma je sada.
Dayco je najlosije prosao, a sirina mu je cak zadovoljavajuca, 18mm.
Ispada da sada remen ne struze nego se raspada.
Nikako na zelenu granu sa remenjem sta god vozio.
#1108
Posted 18 March 2016 - 12:15
Tako da sam nabacio ZXa na prijenos koji je podesen Yasuniju (lakse rolice za 0.8gr i centralna opruga dosta tvrdja, piaggio serijska umjesto malossi zelena).
Sada sa ZX prevrtava u startu, medjutim rezultat na test dionici je pokazao svega 1sec manje od najboljeg podesenja. Sada motor raspolaze i sa kojom stotinom okretaja vise od adekvatno opterecenog, start je jaci, medjutim gubim na 20-40kmh posto tu ima visak okretaja.
Evo sta se desilo sa novim zapakovanim piaggio rolicama original nakon 1 dana
Utezi su otisli u kraj na svih 6 komada!!! A novo.
Posto sam odlucio vozati samo Zxa, to je to, odmah sam napravio mali servis da sam miran.
Stavio sam novi mitsuboshi remen, klizace, rolice i to je to.
Skinuo sam i bendix, tako da sada palim na kurblu, pa da vidim dokle ce remen odrzavati sirinu.
Top speed je odmah veci, vise momenta u ubrzanju, bolje ubrzanje, veca putna brzina.
Sa nrgom mc3 sam imao 105-106kmh, a imati ce i ovaj samo da prestane duvati neki cudan vjetric

Pitanje, kako to da imam skoro istu krajnju (a bit ce sigurno ista) sa istom masinom, a razliciti su zadnji kotaci (120/70-12 vs 130/60-13), razlika u precniku je nekih 10mm.
#1109
Posted 18 March 2016 - 13:05
#1110
Posted 18 March 2016 - 16:44
Nego evo novo cudo, purejet radi bez kompresora, koji ovo djavo?
#1111
Posted 18 March 2016 - 18:09
Sada oba imaju svrhu, analogni pocinje pomicati kazaljku tek na 50°C, a sredina je na oko 60-65°C nisam zapamtio.
Jos jedan video kako PJ radi bez kompresora, odnosno ispod 4 bara, ovo mi nije za sada jasno
#1112
Posted 18 March 2016 - 20:51
#1113
Posted 18 March 2016 - 21:12
#1114
Posted 18 March 2016 - 21:14
AcaPostar, on 18 March 2016 - 20:51, said:
#1115
Posted 18 March 2016 - 21:49
Dakle imam problem neki

Ne mogu mu se bas u potpunosti posvetiti ovo je vise rutinski, ali vidjeti cu.
#1116
Posted 21 March 2016 - 22:10
Ovako je izgledalo pravo stanje na originalnom kileru, crvena strelica pokazuje dovod vruce vode sa glave motora koja je prethodno prosla kroz cijeli cilindar. A plava pokazuje izlaz ohladjene vode koja ide direktno na vodenu pumpu.
I sad kad sam ja ubacio vxr kiler koji sjeda na mjesto malog kao original, tako su mi i krajevi crijeva ostali na istim mjestima. A jos sam razmislio da ovako mora biti, ucinilo mi se sasvim logicno da je ulaz vrele vode na visoj tocki kilera.
Tako da sam spojio ovako, odnosno kako je bilo i prije.
Ispostavilo se da moram zamjeniti crijeva, jer je tako kod vxr-a, znaci vrela voda ulazi sa desne strane odozdo, a ohladjena izlazi lijevo kod termoprekidaca.
Iako je krivo spojeno, problema sa hladjenjem nemam, hladi i previse. Jedino se stvara pritisak u sistemu koji ostaje i po nekoliko dana unutra, a nekada ga nema.
Mozda je i ovo odgovor zasto mi "topliji" termostat nije radio kako treba, odnosno otvarao kasnije. Iako meni je u ovom slucaju sve to isto.
#1117
Posted 22 March 2016 - 01:22

#1118
Posted 22 March 2016 - 08:44

#1119
Posted 22 March 2016 - 17:03
#1120
Posted 22 March 2016 - 17:46
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users