Gilera Runner 70 Purejet
#41
Posted 19 September 2014 - 22:20
Zanima me razlika između podizanja pritiska, i produživanja tajminga ubrizgavanja. Trebalo bi dolaziti do detonacija ako produžim tajming na visokim okretajima, ali ja ne osjecam nista, osim ponekad kad krenem.
#42
Posted 20 September 2014 - 04:57
Konacno, ja sam nakon montaze Malossi kit-a i elektronike shvatio da je Malossi produzio tajming ubrizgavanja taman toliko da zadovolji normalan rad masine, ali opet na samoj granici siromasne smese, valda zbog ekologije i ustede u potrosnji, ali su zato performanse trpele, pa sam na sve to dodao jos i povecanje pritiska i Malossi je osetno zivnuo.
Edited by goggyso, 20 September 2014 - 05:03.
#43
Posted 20 September 2014 - 21:47
A za ditecha se stavi kompletan malossi ECU i serijala se izbacuje. Je li istina da neće raditi od ditecha ECU na purejetu? Poznato mi je da ditech ima električnu uljnu pumpu...
Ja bi njemu dao malo više goriva jer gledajući svjećicu, smjesa je malo siromašna, ali problem je što trokira kad se normalno vozim. Čim mu odvrnem gorivo, radi ko sat i ide puno bolje.
#44
Posted 20 September 2014 - 21:52
#45
Posted 20 September 2014 - 22:16
#46
Posted 20 September 2014 - 22:34
Pričam o stavljanju malossi elektronike, ako već ne nađeš TC junit, iako sam ih viđao na njuškalu.
Trebao sam ja dobit jednu pa neznam di je zapelo s tim na kraju, trebam vidjet ako uspijem nabavit, javim ti se sa nekom sporckom cijenom.
#47
Posted 21 September 2014 - 02:38
#48
Posted 21 September 2014 - 09:08
#49
Posted 21 September 2014 - 18:13
#50
Posted 21 September 2014 - 18:23
Čeka se 5 mjeseci da stigne, i još 2 mjeseca da ti oni uopće ne jave da je stiglo, već dok ti slučajno nazoveš da pitaš jel stiglo, pa njim objasniš šta je to, i na kraju nađeš koji je kod tog artikla, jer drukčije oni nebi mogli shvatit šta je to
#51
Posted 12 November 2014 - 03:02
Trenutni setup je:
50ccm
ZX za purejeta
Multivar 7.2 gr
Bijeli centralni
Crne malossi opruge kvačila
Polini čašica i najdeblja šajbica
Top speed 97km/h po satu, gps cca -10
Ne znam koliki je pritisak, u dolasku je separator i manometar. Motor ide bolje sada i prije bi posustao na 75, a sada tera do 85 i dalje ovisno o utjecajima ide max. po ravnom 97 i dalje kao da ecu neda, jer nizbrdo nece preko 100 po satu. Problem koji se javlja sto sada cesce izgubim gas dok je motor u fazi zagrijavanja i ponekad pukne, ali naucio sam se nositi sa tim pomalo sa gasom dok se ne zagrije. Dosta sam mu goriva dao jer imam feder i najdeblju podlosku, probao sam i bez podloske malo je losije ubrzanje, dalje nisam isao jer nisam stigao. Po pricama to bi trebalo biti max. za 50ccm.
Nije loš taj veći pritisak, ali draže mi je bilo produžiti tajming ubrizgavanja, bilo je malo više momenta.
Morao sam odraditi i test auspuha, tako da sam stavio mhr replicu.
Znači stavio sam malossi mhr replicu na mjesto zx-a, i razocarenje. Start je mozda cak i zeru slabiji, međuubrzanje imam osjećaj malko bolje, a krajnja mi je za 5km/h manja i ima malo manje snage pred kraj. Odmah iza toga sam morao probati mhr replicu na piaggio karbu i onda je bilo veselja. Jači start od zx-a osjeti se da ranije razvije moment, ubrzanje odlično i malo jače i naravno pred kraj i zakucavanje bolje, vrti skoro do 11000 dok sa zxom oko 10500 dok zalegnem.
Poslje toga sam morao staviti sc08 koji je jako dobar na fergazeru, dok su vremenski uvjeti jos bili jednaki, i tu je negdje sa startom i ubrzanjem ko ova 2 jer su jako male razlike, ali se najvise promjene osjete pred kraj, tu i sc08 pada i ne zadovoljava moje potrebe, sa njjim imam oko 5-7km/h manju krajnju brzinu. Znaci razlika izmedju replice, zx-a za PJ i sc08 jako male nijanse do 75km/h po satu runnera, a kasnije zx najbolje nastavlja, pa replica i tek onda sc08. Ovisno o vjetru i aerodinamici, sa zxom se najbrze vozim i to 97 po satu, sto bi bilo oko 10 manje po gpsu.
Stavio sam i gljivu na par minuta, ali ja tu ne vidim ništa, a bogami niti ne čujem.
Saznao sam da ditech ima omjer smjese 1:14 iz neke literature.
Da sam slikao ne bih ovo stigao odraditi jer su dani jako jako jako kratki, a i ruke su jako prljave a telefon jako osjetljiv. Morati cu mehaničarsku navlaku da mu nabavim pa da bolje upamtim što sam vidio i radio
Edited by dajteh, 12 November 2014 - 03:05.
#52
Posted 12 November 2014 - 03:07
2009 SR50 Factory - 49cc Piaggio Engine
Engine:
ECU derestricted (unknown map)
AGIP City 2t oil
+3º key
NGK 7411 spark plug (CPR8E) .035"
Husky W/T
BGM PRO Evo 23mm intake manifold
Marchald Filter
Malossi VL13 reed
HGT fuel reg. (~130psi)
Transmission:
Malossi Multivar 2000
6.25 gr Dr. Pulley sliders
LV red clutch springs
Malossi green contrast spring
Exhaust:
LeoVince ZX-R
Status:
220lb rider
58mph not tucked
65mph tucked
both on flats
#53
Posted 12 November 2014 - 03:46
Purejet u full orginalu bez blokada ide malo lošije od fergazera.
Purejet sa ZX i multivarom ide slabije od fergazera sa zxom i multivarom.
Purejet sa auspuhom i multivarom + polini čašica, u usporedbi piaggio fergazer auspuh i multivarom idu podjednako s tim da fergazer ima za par km/h veću krajnju jer se više razvrti. Purejet vuče malo bolje u brdo i ne gubi okretaje.
Dok sam vozio ZX i multivar sa 62 diznom na piaggiu, uzimao mi je oko 4.5L pa do 5L ako se ne skidam sa gasa sto i stalno radim po gradu. Sada purejet sa auspuhom i multivarom + polini čašica uzme oko 2.8L, a 3L je rekord uz brda. Bez polini čašice je bilo 2.6L. Treba uzeti u obzir da pređem oko 500km više sa istom količinom ulja.
Sa svijećicama nemam problema, u globalu sam zadovoljan i ne smije ništa crknuti jer će dovesti u pitanje isplativost vožnje ovakvog skutera U 6000km koliko ga vozim sam imao nekoliko pehova:
- crkla pumpa goriva (ostao na cesti)
- puklo obično gumeno crijevo iz rezervara do filtera (izgubio 1L benzina)
- pukla teflonska brtva plavog injektora (počelo se topiti kućište plavog injektora i teže je palio)
Ove gumice i crijeva sam zamjenio jer je to sve staro vjerojatno kao i skuter, a za pumpu jedino strahujem jer je bolesno skupa. Inače pouzdanost takvog skutera je nešto manja od klasičnog, ali svejedno sa njime sam odvalio put od 920km, i ovako ture po 100km nisu nikakav problem. Prije 11 dana sam odvalio oko 450km u istom danu, tako da sam jako zadovoljan za sada, a vozim taj motor samo zato što malo troši a dobro ide.
Daljni planovi:
- Ugraditi separator i manometar
- Zadnji malossi rs3 amortizer
- Nosač motora od nrga mc3 sa 2 ruke
- Digitalni termometar, sat i voltmetar
- Možda vilice od vxra
- Isprobati leovince GP auspuh ako bude bolji uzeti ga, pogotovo jer je nehrđajući
- Isprobati polini variomat, imam osjećaj da manje zuji a više radi nego multivar
- Isprobati satove od mc3 nrga jer imaju okretaje
- Napraviti da pali na zub bez anlasovanja
- Napraviti ravnu podlogu ispod sjedala da više stvari stane
Šta se tiče tuninga, jedino taj gp auspuh i polini variomat ako se pokažu boljim, i možda probati povećati broj okretaja ako će motor moći izgurati to sve. Imam još oko 6% dužu getribu, ako budem voljan nju bi probao još.
Edited by dajteh, 12 November 2014 - 04:15.
#54
Posted 12 November 2014 - 04:54
#55
Posted 12 November 2014 - 05:34
Edited by dajteh, 12 November 2014 - 05:36.
#56
Posted 12 November 2014 - 11:07
moje skromno mišljenje je da ipak ima rezonancije, ja mislim da se smeša koja je upaljena ne završi u ciklusu pre otvaranja izduvnog kanala, i da je njeno vraćanje relevantno..
edti: premestio sam temu u projekti injection 50-70
#57
Posted 12 November 2014 - 11:50
Edited by goggyso, 12 November 2014 - 11:51.
#58
Posted 12 November 2014 - 11:57
dajteh, on 12 November 2014 - 05:34, said:
Edited by goggyso, 12 November 2014 - 12:12.
#59
Posted 12 November 2014 - 12:19
goggyso, on 12 November 2014 - 04:54, said:
Probao si Bulletov GP, a on nije kopija istoimenog LV-a, već je kopija LV-ovog Touringa, a to su različiti auspusi.
@dajteh - di si uzeo čašicu na kraju i kolko para?
Voziš s 0,5 mm podloškom?
Ja sam isprobao sve kombinacije, s gljivom, airboxom, razbušenim airboxom itd. i nikad nisam bio zadovoljan pa sam je skinuo.
Jednostavno izgubi gas, vjerojatno zalije svjećicu na full gasu, ili recimo kod izlaska iz zavoja dok nabijem puni gas.
Neznam, ja sam ga kombinirao s Malossijevim Ecu-om, pa je moguće da je previše goriva bilo, trebao bi probat sa serijskim.
#60
Posted 12 November 2014 - 12:42
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users