Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#41 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 September 2014 - 22:20

Volio bi probati malossijevu elektroniku, ali bojim se da to nebi bilo previše goriva? Šta bi se desilo promjenom portmape na noviju verziju? Imam ECU od ditecha, onom što pumpa dosta dugo radi kad daš kontakt. Dok u mene radi svega 3 sec.
Zanima me razlika između podizanja pritiska, i produživanja tajminga ubrizgavanja. Trebalo bi dolaziti do detonacija ako produžim tajming na visokim okretajima, ali ja ne osjecam nista, osim ponekad kad krenem.

#42 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2014 - 04:57

Ja sam isprobao Malossijevu TC elektroniku na stock cilindru sa Trekom, i masina je radila savrseno, bez trokiranja i vukla mnogo ostrije nego bez, tako da to nije problem. Problem je sto je tesko nabaviti samo TC elektroniku. Zato je lakse podici radni pritisak. Kolicina ubrizganog goriva zavisi od dva parametra, pritiska i tajminga otvorenosti benzinske dizne, odnosno, vise goriva se moze ubrizgati ako se poveca pritisak pa se time poveca protok u jedinici vremena, ili sa standardnim pritiskom ako se produzi vreme otvorenosti dizne. Malossi je to resio dodatnom TC elektronikom koja ocitani impuls iz ECU ka dizni presretne i produzi za neki procenat pa ga tako produzenog posalje na diznu. Polini je opet smislio da je lakse povecati pritisak pa uz svoj Polini sport 70ccm cilindar daje casicu/poklopac regulatora sa dodatnim klipicem i oprugom koji podpomazu postojecu oprugu u fabrickom regulatoru i tako se postize povecanje pritiska.
Konacno, ja sam nakon montaze Malossi kit-a i elektronike shvatio da je Malossi produzio tajming ubrizgavanja taman toliko da zadovolji normalan rad masine, ali opet na samoj granici siromasne smese, valda zbog ekologije i ustede u potrosnji, ali su zato performanse trpele, pa sam na sve to dodao jos i povecanje pritiska i Malossi je osetno zivnuo.

Edited by goggyso, 20 September 2014 - 05:03.


#43 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2014 - 21:47

Znači za purejeta moram uzeti TC elektroniku, onu u crnom plastičnom kućištu što se serijski veže za orgiginal ECU?
A za ditecha se stavi kompletan malossi ECU i serijala se izbacuje. Je li istina da neće raditi od ditecha ECU na purejetu? Poznato mi je da ditech ima električnu uljnu pumpu...

Ja bi njemu dao malo više goriva jer gledajući svjećicu, smjesa je malo siromašna, ali problem je što trokira kad se normalno vozim. Čim mu odvrnem gorivo, radi ko sat i ide puno bolje.

#44 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 20 September 2014 - 21:52

Radi od ditecha na pj, radi i obrnuto, samo ne dugo :)

#45 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2014 - 22:16

Jel se vrti PJ više sa dajtehovim ECU-om?

#46 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 20 September 2014 - 22:34

Da, lupa u blokadu :)

Pričam o stavljanju malossi elektronike, ako već ne nađeš TC junit, iako sam ih viđao na njuškalu.
Trebao sam ja dobit jednu pa neznam di je zapelo s tim na kraju, trebam vidjet ako uspijem nabavit, javim ti se sa nekom sporckom cijenom.

#47 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 September 2014 - 02:38

Povecaj pritisak Polinijevom casicom kao Grale i zavrsena prica.

#48 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 21 September 2014 - 09:08

Sa standardim kompjuterom bi trebalo bit dobro sa časicom, kod mene u kombinaciji s malossijevim nije valjalo, previše goriva na full gasu.

#49 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 September 2014 - 18:13

A gdje ima čašica posebno za kupiti, nisam je vidio. Jedino sam našao neki ebay link sa regulatorom pritiska od 3 bara.

#50 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 21 September 2014 - 18:23

U ami trade-u.
Čeka se 5 mjeseci da stigne, i još 2 mjeseca da ti oni uopće ne jave da je stiglo, već dok ti slučajno nazoveš da pitaš jel stiglo, pa njim objasniš šta je to, i na kraju nađeš koji je kod tog artikla, jer drukčije oni nebi mogli shvatit šta je to :)

#51 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 November 2014 - 03:02

Nabavljena polini čašica:
Posted Image

Trenutni setup je:
50ccm
ZX za purejeta
Multivar 7.2 gr
Bijeli centralni
Crne malossi opruge kvačila
Polini čašica i najdeblja šajbica
Top speed 97km/h po satu, gps cca -10

Ne znam koliki je pritisak, u dolasku je separator i manometar. Motor ide bolje sada i prije bi posustao na 75, a sada tera do 85 i dalje ovisno o utjecajima ide max. po ravnom 97 i dalje kao da ecu neda, jer nizbrdo nece preko 100 po satu. Problem koji se javlja sto sada cesce izgubim gas dok je motor u fazi zagrijavanja i ponekad pukne, ali naucio sam se nositi sa tim pomalo sa gasom dok se ne zagrije. Dosta sam mu goriva dao jer imam feder i najdeblju podlosku, probao sam i bez podloske malo je losije ubrzanje, dalje nisam isao jer nisam stigao. Po pricama to bi trebalo biti max. za 50ccm.
Nije loš taj veći pritisak, ali draže mi je bilo produžiti tajming ubrizgavanja, bilo je malo više momenta.



Morao sam odraditi i test auspuha, tako da sam stavio mhr replicu.

Znači stavio sam malossi mhr replicu na mjesto zx-a, i razocarenje. Start je mozda cak i zeru slabiji, međuubrzanje imam osjećaj malko bolje, a krajnja mi je za 5km/h manja i ima malo manje snage pred kraj. Odmah iza toga sam morao probati mhr replicu na piaggio karbu i onda je bilo veselja. Jači start od zx-a osjeti se da ranije razvije moment, ubrzanje odlično i malo jače i naravno pred kraj i zakucavanje bolje, vrti skoro do 11000 dok sa zxom oko 10500 dok zalegnem.
Poslje toga sam morao staviti sc08 koji je jako dobar na fergazeru, dok su vremenski uvjeti jos bili jednaki, i tu je negdje sa startom i ubrzanjem ko ova 2 jer su jako male razlike, ali se najvise promjene osjete pred kraj, tu i sc08 pada i ne zadovoljava moje potrebe, sa njjim imam oko 5-7km/h manju krajnju brzinu. Znaci razlika izmedju replice, zx-a za PJ i sc08 jako male nijanse do 75km/h po satu runnera, a kasnije zx najbolje nastavlja, pa replica i tek onda sc08. Ovisno o vjetru i aerodinamici, sa zxom se najbrze vozim i to 97 po satu, sto bi bilo oko 10 manje po gpsu.


Stavio sam i gljivu na par minuta, ali ja tu ne vidim ništa, a bogami niti ne čujem.

Saznao sam da ditech ima omjer smjese 1:14 iz neke literature.

Da sam slikao ne bih ovo stigao odraditi jer su dani jako jako jako kratki, a i ruke su jako prljave a telefon jako osjetljiv. Morati cu mehaničarsku navlaku da mu nabavim pa da bolje upamtim što sam vidio i radio :)

Edited by dajteh, 12 November 2014 - 03:05.


#52 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 November 2014 - 03:07

I nije mi jasan ovaj setup od nekog amera, da ga loži skoro 105kmh!!!

2009 SR50 Factory - 49cc Piaggio Engine

Engine:
ECU derestricted (unknown map)
AGIP City 2t oil
+3º key
NGK 7411 spark plug (CPR8E) .035"
Husky W/T
BGM PRO Evo 23mm intake manifold
Marchald Filter
Malossi VL13 reed
HGT fuel reg. (~130psi)

Transmission:
Malossi Multivar 2000
6.25 gr Dr. Pulley sliders
LV red clutch springs
Malossi green contrast spring

Exhaust:
LeoVince ZX-R

Status:
220lb rider
58mph not tucked
65mph tucked
both on flats


#53 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 November 2014 - 03:46

I još da iznesem osobne dojmove između ovog runnera i novije linije runnera.

Purejet u full orginalu bez blokada ide malo lošije od fergazera.

Purejet sa ZX i multivarom ide slabije od fergazera sa zxom i multivarom.

Purejet sa auspuhom i multivarom + polini čašica, u usporedbi piaggio fergazer auspuh i multivarom idu podjednako s tim da fergazer ima za par km/h veću krajnju jer se više razvrti. Purejet vuče malo bolje u brdo i ne gubi okretaje.

Dok sam vozio ZX i multivar sa 62 diznom na piaggiu, uzimao mi je oko 4.5L pa do 5L ako se ne skidam sa gasa sto i stalno radim po gradu. Sada purejet sa auspuhom i multivarom + polini čašica uzme oko 2.8L, a 3L je rekord uz brda. Bez polini čašice je bilo 2.6L. Treba uzeti u obzir da pređem oko 500km više sa istom količinom ulja.

Sa svijećicama nemam problema, u globalu sam zadovoljan i ne smije ništa crknuti jer će dovesti u pitanje isplativost vožnje ovakvog skutera :) U 6000km koliko ga vozim sam imao nekoliko pehova:
- crkla pumpa goriva (ostao na cesti)
- puklo obično gumeno crijevo iz rezervara do filtera (izgubio 1L benzina)
- pukla teflonska brtva plavog injektora (počelo se topiti kućište plavog injektora i teže je palio)

Ove gumice i crijeva sam zamjenio jer je to sve staro vjerojatno kao i skuter, a za pumpu jedino strahujem jer je bolesno skupa. Inače pouzdanost takvog skutera je nešto manja od klasičnog, ali svejedno sa njime sam odvalio put od 920km, i ovako ture po 100km nisu nikakav problem. Prije 11 dana sam odvalio oko 450km u istom danu, tako da sam jako zadovoljan za sada, a vozim taj motor samo zato što malo troši a dobro ide.



Daljni planovi:
- Ugraditi separator i manometar
- Zadnji malossi rs3 amortizer
- Nosač motora od nrga mc3 sa 2 ruke
- Digitalni termometar, sat i voltmetar
- Možda vilice od vxra
- Isprobati leovince GP auspuh ako bude bolji uzeti ga, pogotovo jer je nehrđajući
- Isprobati polini variomat, imam osjećaj da manje zuji a više radi nego multivar
- Isprobati satove od mc3 nrga jer imaju okretaje
- Napraviti da pali na zub bez anlasovanja
- Napraviti ravnu podlogu ispod sjedala da više stvari stane


Šta se tiče tuninga, jedino taj gp auspuh i polini variomat ako se pokažu boljim, i možda probati povećati broj okretaja ako će motor moći izgurati to sve. Imam još oko 6% dužu getribu, ako budem voljan nju bi probao još.

Edited by dajteh, 12 November 2014 - 04:15.


#54 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 04:54

Zaboravi na LV GP na PJetu, ja sam to vec isprobao, ako si pazljivo pratio temu, od lera do 5k rpm nema snage ni grama, jedva se i na nogarama zavrti, od 6 do 9k cupa i tu je kraj. Sto se tice SC08, njega treba voziti na PJetu a ne na karbu.

#55 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 November 2014 - 05:34

Malo mi je cudan taj injection, evo neke se stvari razilaze i neocekivano drukcije ponasaju a imamo isti motor. Evo SC08 sam vozio neko vrijeme i stavio zxa i ne vracam se nazad. I eto opet dok sam replicu probavao dao sam posljednju sansu sc-u, i nije prosao. Ako dobijem priliku necu je ispustiti hehe

Edited by dajteh, 12 November 2014 - 05:36.


#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 November 2014 - 11:07

pa jest logično, pravu snagu si sada osetio kada si imao pravilno podešenu smešu... a opet sa druge strane čim imamo tolike razlike između SC i ZX auspuha, onda je jasno da se podpritisak na izduvnoj grani različito manifestuje i da bi trebalo za svaki auspuh setovati gorivo na idealno..

moje skromno mišljenje je da ipak ima rezonancije, ja mislim da se smeša koja je upaljena ne završi u ciklusu pre otvaranja izduvnog kanala, i da je njeno vraćanje relevantno..

edti: premestio sam temu u projekti injection 50-70

#57 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 11:50

Da, konstatovali smo da rezona igra ulogu kod PJ, ne u meri kao sa karbom ali ipak ima uticaja, i ne vraca deo smese vec deo gasova cime dodatno podize pritisak u cilindru u rezonanciji. U toj situaciji i PJ treba da ubrizga vise goriva radi iskoriscenja rezonancije, sto je kod karba podrazumevano, dok PJet ubrizgava prema mapi u ECU i nema informaciju o rezonancijii i povecanoj potrebi za gorivom. Zato mi povecavamo kolicinu ubrizganog goriva sa tajmingom ili pritiskom, ali i tu je potrebno pogoditi pravi odnos.

Edited by goggyso, 12 November 2014 - 11:51.


#58 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 11:57

View Postdajteh, on 12 November 2014 - 05:34, said:

Malo mi je cudan taj injection, evo neke se stvari razilaze i neocekivano drukcije ponasaju a imamo isti motor. Evo SC08 sam vozio neko vrijeme i stavio zxa i ne vracam se nazad. I eto opet dok sam replicu probavao dao sam posljednju sansu sc-u, i nije prosao. Ako dobijem priliku necu je ispustiti hehe
Neznam kako se kod tebe drukcije ponasa SC, ja sam uporedio sa Trekom, sto se moze reci da je vrlo slicno ZX-u, i na nizim obrtajima je bio mrtav dok je SC kidao od najnizih obrtaja do 9k. Trek se javljao tek preko 8k i nije presao 9,5k. Kako je to onda bolje od SC-a, osim ako podesis msinu da se stalno vrti visoko, od starta. Tu je vozivost po gradu ravna NULI. Ja nebih zrtvovao elasticnost zarad malo visih obrtaja. No kako god, svako prema svojim afinitetima.

Edited by goggyso, 12 November 2014 - 12:12.


#59 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 12 November 2014 - 12:19

View Postgoggyso, on 12 November 2014 - 04:54, said:

Zaboravi na LV GP na PJetu, ja sam to vec isprobao, ako si pazljivo pratio temu, od lera do 5k rpm nema snage ni grama, jedva se i na nogarama zavrti, od 6 do 9k cupa i tu je kraj. Sto se tice SC08, njega treba voziti na PJetu a ne na karbu.
Ajde nas podsjeti kada si ti to isprobao LV GP? :)
Probao si Bulletov GP, a on nije kopija istoimenog LV-a, već je kopija LV-ovog Touringa, a to su različiti auspusi.

@dajteh - di si uzeo čašicu na kraju i kolko para?
Voziš s 0,5 mm podloškom?
Ja sam isprobao sve kombinacije, s gljivom, airboxom, razbušenim airboxom itd. i nikad nisam bio zadovoljan pa sam je skinuo.
Jednostavno izgubi gas, vjerojatno zalije svjećicu na full gasu, ili recimo kod izlaska iz zavoja dok nabijem puni gas.
Neznam, ja sam ga kombinirao s Malossijevim Ecu-om, pa je moguće da je previše goriva bilo, trebao bi probat sa serijskim.

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 November 2014 - 12:42

ne ne Bullet GP (Touring) kako ga oni krste je kopija LV GP-a.. ali samo kopija.. pa to ne mora biti relevantno





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users