Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


  • This topic is locked This topic is locked
1826 replies to this topic

#61 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 12 November 2014 - 13:02

Aha, onda mi se izmješalo, moj bed, sorry gogy :)

Davno je to bilo :)

#62 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 15:08

Imam sve dokumentovano u temi, i slikama i videom, nema greske niti mesanja tipova tj oznaka. Nista ne pisem napamet. OK, nesporazumi su moguci.

Edited by goggyso, 12 November 2014 - 15:09.


#63 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 November 2014 - 02:26

View Postgoggyso, on 12 November 2014 - 11:57, said:

Ja nebih zrtvovao elasticnost zarad malo visih obrtaja. No kako god, svako prema svojim afinitetima.

Meni je ZX u svemu bolji od sc-a, moram ga ostaviti iako je gadan auspuh i ofucan. Znači, SC08, mhr replica i ZX. ZX mi se pokazao najboljim na purejetu sa 50ccm :sad:


View PostGrale, on 12 November 2014 - 12:19, said:

Ajde nas podsjeti kada si ti to isprobao LV GP? :)
Probao si Bulletov GP, a on nije kopija istoimenog LV-a, već je kopija LV-ovog Touringa, a to su različiti auspusi.

@dajteh - di si uzeo čašicu na kraju i kolko para?
Voziš s 0,5 mm podloškom?
Ja sam isprobao sve kombinacije, s gljivom, airboxom, razbušenim airboxom itd. i nikad nisam bio zadovoljan pa sam je skinuo.
Jednostavno izgubi gas, vjerojatno zalije svjećicu na full gasu, ili recimo kod izlaska iz zavoja dok nabijem puni gas.
Neznam, ja sam ga kombinirao s Malossijevim Ecu-om, pa je moguće da je previše goriva bilo, trebao bi probat sa serijskim.

Čašicu sam uzeo odavde: http://www.euroscoot...set-p-6219.html
S tim da sam imao osobu u NL pa je preko nje išlo inače neće slati, na kraju me izašlo oko 20€ i dobio sam je za 4 dana.

Sada imam 0.5mm podlošku, to je ona najdeblja i bojim se da preko toga ne ide jer mi je to plafon već. Interesantno što kod PJ kada dobije mnogo goriva, on izgubi gas kao da se ugusi, poznati su mi ti simptomi i problem je što moraš prilagoditi ecu da to radi kako spada i neće ti pomoći nikakav višak zraka probao sam i ja sa tpsom sa strane znači samo prirubnica. Doduše kod tebe je morini, tu je i kompresija drugačija i još neke finese, pa se stvari malo odigravaju na drugi način.

#64 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 November 2014 - 03:48

Malo me nervira buka iz airboxa kada masina dobije najveci moment, cujem rezoniranje u airboxu jer je dosta velik iznutra a i rupa je 21mm u orginalu na usisu zraka. Evo ovakav imam stariji model od piaggia 50.
Posted Image

Inače airbox je ko nov tako da nema falsa jednostavno je velika zapremnina i tps je 18mm promjera pa dosta odzvanja zvuk unutra i malo me nervira kada se vozim na duze relacije. Imam i sva crijeva uredno spojena poslje airboxa. Pada mi na pamet premazati unutrasnjost sa necim ili zaljepiti kakvu tanku spuzvicu, opet mi je to malo neugodno da ne udje u motor.
S druge strane, aprilia ditech stari model, ima nevjerojatno tih airbox, a tu su negdje sa dimenzijom i koncepcijom, bice da je morini tisi.

Edited by dajteh, 13 November 2014 - 03:51.


#65 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 13 November 2014 - 10:01

Njima sam i ja slao mail, bilo je moguće slanje ali poštarina skuplja nego artikl.
Ima veze omjer zraka i goriva naravno, kad sam montirao čašicu, ništa drugo nisam pipnuo, upalim skuter i hoću krenut iz dvorišta i odma mi zabaca svjećicu.
Onda sam skinuo airbox komplet i bez filtera sam probao na kratkoj dionici i radio je ok, osim na tom ful gasu.
Kasnije dok sam kupio gljivu sam isprobao sve moguće kombinacije, ali nikako uštelat.
Nema veze, i onako se nisam baš ni izvozio na skuteru zadnje dvije, možda čak i 3 sezone, pa mi ni ne igra neki prioritet, osim neke znatiželje.
Poboljšanje u ubrzanju se vidlo, pogotovo jer je cilindar turpijan i gore je Yaser, pa je rezonancija dolazila do izražaja čak.

#66 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 November 2014 - 20:53

Moj runner tek sada ide kao ditech, tako da ne treba biti razocaran hehe. Jer stao sam na crtu od 120m sa ditechom 2003 koji je stock, a moj ima vario, auspuh, casicu i idemo isto, tek pred kraj malo runner krene naprijed. Iskreno, aprilia mi je bolji motor u svemu, ne znam koje su prednosti runnera osim sto podrzava xenon.
Jel tvoj ditech ikada pali na zub? Radim na tome da PJ pali na zub jer me nervira ono klasicno verglanje, prototip je uspio sad moram pribaviti neke sitnice da to lijepo ukomponiram :))

#67 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 November 2014 - 19:59

Prvo sta bi zelio da kazem jest da sam zainteresiran za polini ili malossi kit za purejeta. Igrao bi cak i polovan.


Zasto?

Upravo iz razloga sto sam odlucio sanirati nosac motora koji je onemogucavao bilo kakav potencijal izvan normalne uporabe i iznad 50km/h. Problem je bio sto je skuter cijeli vinjav, uvija se u voznji i preko neravnina i jako sam se neugodno osjecao. Nisam vise mogao to trpiti, a pogotovo sa 2 osobe i do trenutka kada sam se vozio iza skutera da vidim kako to izgleda. Ili kad ga spustim sa nogara a on se cijeli strese i zaplese mu zadnji kraj, da ne govorim koliko se masina napinjala lijevo desno kad je primim za zadnji kotac u usporedbi sa drugim skuterima i skuterima piaggio grupacije sa pojacanim nosacem masine.

OK, znaci veliki problem je ovakav tip nosaca na runneru, oznacio sam kriticno mjesto, taj krak je jednostavno predugacak unatoc pojacanju i tu se masina uvija.
Posted Image


Nabavljen je nosac od mc3 purejet koji ima pojacanje:
Posted Image

Ali slijedi problem, taj nosac je kraci skoro za 2 cm, i unatoc tome odlucio sam ga namontirati. Dobio sam kraci razmak izmedju kotaca i skuter je izgledao pomalo smjesno, ali je zato bio mega upravljiv. Sta sad? Ne pada mi na pamet vracati se na staro, a ne pada mi na pamet ostaviti ovako unakazen skuter.

Vidio sam da su seleni dobri na oba nosaca i odlucio sam se na pojacanje orginalnog nosaca. Da li ispiliti ovaj krak sto fali od nrga, ubaciti nesto drugo, savijati? Nailazim na mocnu zlatnu polugu koju ne moze niti bog saviti. Pripremam mjere, prilagodjavam na krajeve koliko ide, zavarujem i problem rijesen. Ovaj kraj koji je blize selenu nosaca sam svako malo hladio u vodi da se ne istopi, zato je okolo vec hrdjavo.

Posted Image

Farbanje ce usljediti drugom prilikom, jer ova sipka zlata vrijedi nek se vidi. To vise nije isti skuter, malko je tvrdji i pokoju vibraciju osjetim dok odvoji kvacilo kad usporavam, zanemarivo sve, dobit je ogromna. Direktan je i potpuno upravljiv, bez uvijanja. Sad mozemo na vece brzine preci :)

Edited by dajteh, 18 November 2014 - 20:18.


#68 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 November 2014 - 02:49

Pogledaj kako izgleda nosac SRke, mozda bi ti pasovao, odlicno je uradjen i radi posao savrseno.
Posted Image

#69 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 November 2014 - 02:03

Dobar ti je taj nosac i svidja mi se kako je odradjen, ali teze je doci do njega. Problem je rijesen, sad mogu dalje :)

Imam dobru ponudu za nov polini kit, i tek sada sam se dobro zamislio. Ne znam sta da uradim, moram napraviti popis buducih dijelova, a zadovoljan sam i ovako.

Mašta me je vodila da nabavim malossi 70 glavu i stavim mhr replicu ;)




Bojim se imati posla sa ovim regulatorom jer ne vjerujem da je pouzdan http://www.ebay.com/...K%3AMEBIDX%3AIT , a onaj HGT je preskup!

Edited by dajteh, 20 November 2014 - 02:06.


#70 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 November 2014 - 03:06

Malossi je to resio dodatnom elektronikom, i to je mnogo bolje resenje nego Polinijevo podizanje pritiska. Probao sam i tu varijantu na Malossiju, digao pritisak i iskljucio Malossi TC elektroniku, isao je skoro isto s tim sto trokira na malim obrtajima za medalju. To su shvatili u Malossiju pa su prilagodili smesu na nizim obrtajima, tako da sa standardnim pritiskom 2,5 bara i elektronikom nema trokiranja, na svim otklonima gasa radi savrseno. To sto sam ja trazio vise pa i pored elektronike dizao pritisak, to je nesto drugo, ne mora, naravno, al ja sam uvek za experimente. Zato je moj glas za Malossi varijantu, ako uspes naci polovno u kompletu, ili samo elektroniku, a cilindar onda moze bilo koji, ne mora Malossi.

#71 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 20 November 2014 - 10:12

Ne trebaš glavu kupovat, mislim da serijska paše, a serijsku kupiš za bagatelu.
Naravno, pa onda namjestiš stupanj kompresije kako treba ili preradiš glavu malo.

#72 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 November 2014 - 23:03

Danas sam pokusao dodati jos goriva da vidim dokle ide. Sada imam sve 4 sajbice ispod federa u polini casici i motor malko bolje ide tako da sam ostavio to. Ali nisam odusevljen, moze on jos bolje jer sam ga vozio sa jos jacom smjesom.

Poslje toga sam napravio jedan tps da ima 20mm u cijeloj duzini, i ne osjetim nista za sada.

Nakon toga sam isprobao TP kajlu koja pomice kut paljenja za 3°.

Prvo u advance _- i motor slabije ide, ne mnogo ali se osjeti da nevalja i nema krajnju.

Poslje toga sam stavio u retard -_ i cini mi se malo bolje. U startu ko da malo sporije primi gas, ali tamo na 70 i vise kad pustim gas i dodam, ko da ima vise momenta, a krajnja je skoro ista kao sa normalnom kajlom.


Pratio sam i kako ide skuter u usporedbi sa derbijem gp1 koji ima polini variomat i gp auspuh, po njegovom satu 87km/h, a po mome 94km/h. Inace taj Derbi moze potegnuti i vise, a najvise ta je ikad zabiljezeno je 107km/h po satu niz brdo, a recimo moj 100km/h niz brdo sto mi govori, a i cujem, da ECU ogranicava okretaje.
Nisam jos izmjerio svoj po gpsu ali sve mi se cini da ce biti izmedju 85 i 90km/h, blize 85km/h. Stoju uhvatiti sa 50ccm je jako jako zajebano, ne znam jel ima koji skuter da moze potjerati toliko.

Kopka me jos primar koji imam od 5% da njega ubacim posto masina nece u okretaje.

#73 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 November 2014 - 00:46

Stotka sa 50ccm je nemoguca misija ukoliko se puno toga ne promeni, za pocetak mapa u ECU, da se poskidaju sve blokade i promene tajminzi ubrizgavanja i varnice. Uz TP sa 20mm treba protocniji filter, dzaba i probati sa airboxom ukoliko nije preradjivan da omoguci velik protok vazduha. A gde je turpija po portmapi cilindra... ima toga na spisku. Tu bez dobrih obrtaja preko 12k nema teorije dogurati stotku. Zasto bi se inace stavljali 70ccm kit-ovi? A i oni moraju biti dobro naturpijani, fabricki ili svojerucno.

Edited by goggyso, 22 November 2014 - 00:49.


#74 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 November 2014 - 02:22

Dobro je za sada ovako, vec sam se navikao na prijasnje stanje pa mi je sad ovo interesantno. A sa vecim tpsom se ponasa kao sa vecim karburatorom, manje gasa treba dodavati da bi isao :)

Vidjeti cu koliki je pritisak kad stigne separator, ako bude 3 bara najradije bi uzeo regulator pritiska od 3 bara i ciao.

#75 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 November 2014 - 14:01

Posto mi je gogi rekao kako nema nikakve promjene sa "chip" tuningom morao sam se uvjeriti na jos nekom skuteru.

Tako je danas testiran MC3 purejet. I nista se ne desava. Razocarao sam se jer se nista ne desava a moj runner leti. Jucer sam izmjerio i brzinu.

Nrg je full serijski i ide preko 80 po satu. Kazaljku dize opasno brzo i po osjecaju sam primjetio da laze ko pas. Znaci na 80kmh on ide 62GPS. Maksimum mu je 75GPS i to zalegnut uz povoljne uvjete a inace jedva 65GPS drzi.

Moram priznati da sam se razocarao ovo mi je drugi mc3 PJ koji sam vozio i slabo to ide. Moj runner ide mozda malko bolje full serijski.

Moj zakljucak je da PJ serijale slabo idu jer je smjesa jako tanka. Kad se nabudzi pritisak i stavi auspuh e onda je to druga prica jer sa podebljanom smjesom vec fino ide malo bolje ili isto kao dobro podesen piaggio karb.

Jedino aprilia sr ditech 03 full serijala ide bolje od purejeta.

Na slici je podatak za NRG mc3 PJ

Edited by dajteh, 24 November 2014 - 14:04.


#76 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 November 2014 - 15:20

.."Posto mi je gogi rekao kako nema nikakve promjene sa "chip" tuningom morao sam se uvjeriti na jos nekom skuteru" Gde je to goggy napisao? Kako sam ti to mogao napisati kad ja jos nisam ni isprobao ECU sa novom mapom, ako to podrazumevaš pod "chip tuning-om".. ili ono laganje ECU sa senzorom temperature, ako na to misliš onda nema vajde, to je tačno. Da bi PJet išao bolje od standardnog stock stanja, prvo i obavezno mora originalni auspuh dole, jer je PJ sa njim mrtvo puvalo. Čim sam okačio SC08, standardna termogrupa 50ccm je podivljala, bez da sam išta drugo dirao. E posle je još pala fina štela kvačila i rolnica, i rezultat je bio 91kmh po km satu, tj 87kmh po GPS-u. Probao sam sa Trekom, i naravno nisam dobio baš ništa, preciznije, slab start i manje snage na nižim obrtajima, ali nešto bolje na višim, posle 9k, ali zanemarljivo u odnosu na gubitak elastičnosti sa Trekom u odnosu koji sam imao sa SC08. Pošto su sve Pia PJ mašine iste, bez obzira dali su na MC3, Runneru, MC4 ili SR3, mora to ići isto!! Danas mi je remapiran ECU, pa kad stigne i kad ga namontiram, onda će biti info iz prve ruke, ima li razlike ili ne.Osim toga, remen treba da je 811x18,5 Piadjov, svaki drugi kvari performanse, ja sam se uverio, sa 805x18,5 i 814x18,5 i ne vredi, samo 811-ka.

Edited by goggyso, 24 November 2014 - 15:35.


#77 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 24 November 2014 - 16:12

Očito si vozio mrtvog PJ-a pa konstatiraš da je ditech za njega "space shuttle" ;)
Ditech će uvijek bit slabiji od PJ-a, čak i ako je malo nabuđeniji od njega.
PJ je piaggio i to se zna da je najjači blok od 50 ccm-a.
Moj ditech je serijski išao 70 po gps-u, pj serijski u dobrom stanju će ići blizu 80 sigurno, isto ko i karb serijala, pa čak i bolje od karb serijale.

Po meni, ta teorija da je ditech jači od PJ-a ti ne drži baš vodu, jer morini je miljama daleko od piaggia, em po prijenosu, em po svim ostalim segmentima.

#78 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 November 2014 - 20:39

Jest gogy ovo sa varalicom sam mislio. ECU je vec pravi poso. Znam da ti nisi primjetio nista a vjerovao sam ti pa mi je bilo cudno kako kod mene razlika nebo i zemlja. Pa sam napravio test na jos jednom da vidim jesam li ja ili ti iznimka ;)
Sad nek meni netko objasni sta se to desava volio bih znati.

#79 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 November 2014 - 02:21

Razlika moze biti u rasponu otpora u zavisnosti od raspona temperature, tj jedan senzor moze od drugog da se razlikuje tako sto pri istim temperaturama ima drukciji otpor, pa se tu moze pronaci razlika u ponasanju masine. Ima lepo u Service Manualu napisano koji je otpor na kojoj temperaturi. Probaj nabaviti drugi senzor, provereno ispravan, ili cak nov, pa uvrni u glavu i onda ces videti ide li bolje ili isto.

#80 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 November 2014 - 22:12

Sve sam to provjerio gogy ali nece nikako, dobije on goriva ali prekida i isto ide. Da te pitam jednu stvar, jesi imao kada ovakvo iskustvo: ako se vozis polovinom gasa i dodas do kraja, jel ostane ikada bez gasa na sekund, pa opet primi?
Ja se ne mogu voziti na polovini jer kada dodam pun gas onda ostane na sekundu bez gasa i primi normalno. Samo pun gas radi besprijekorno, sve ispod tako me zeza. Na tragu sam da je to zbog svijecice, preostaje mi jos isprobati neku 7 i iridiumku.

Maloprije sam zabiljezio maksimalnu brzinu, vise od toga nece ni nizbrdo. Isao je 2-3km/h vise dok je remen bio nov ali je zato prije dolazio do krajnje brzine, sada nakon 1500km ne moze vise ici kao sto sam ga stavio (nov remen je bio 18.5mm sada je 17.6mm iako se jos sjaji ko nov) Preostaje mi provjeriti okretaje na toj brzini. I da te pitam gogy, koje si ti imao okretaje na 91kmh gps?



SETUP:

Gilera Runner 03PJ 50ccm
ZX
malossi multivar 7.0gr
malossi special belt
malossi bijela centralna
TPS prosiren na 20mm
Polini casica i sve 4 podloske


pozz

Edited by dajteh, 25 November 2014 - 22:13.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users