Gilera Runner 70 Purejet
#461
Posted 29 April 2015 - 13:27
Imam istu takvu cijev, isto od noge od stola Unutarnji fi točno 55 mm i paše za zx, ali je stari dok je rezo, podkoso odrezao i sad mi fali par mm da mi bude dosta dugačak top da mogu složit frendu na repliku (posto je pripasavan top od zx-a), al je top u lošem stanju pa treba drugi.
Najbolje bi bilo kad bi naso aluminijsku cijev, jer je najlaksa, pa da nebi pukao auspuh ako bi stavio neku tezu cijev.
#462
Posted 29 April 2015 - 23:59
Danas nisam uspio nista oko runnera, bacio sam jedan djir. Sa vxr vilicom je kao tenk, preudoban je, ali je i opasno tezak naprijed, zadovoljan sam ovjesom, ali i dalje ne ide bas u zavoje, morati cu gume promjeniti.
Trazio sam u par trgovina one izbusene limove za unutrasnju cijev topa ali nisam uspio naci. Bit ce vise srece drugi put.
#463
Posted 30 April 2015 - 09:19
I tako se ja lozim, ne znam ni ja koliko sam presao, ali navozao sam se.
I jucer ubacim drugu mapu tj. ecu i dignem pritisak da se vozim malo tako. I cudno mi se skut ponasao, na pustanje gasa je znao puknuti. U cudu nastavim dalje i nisam bio odusevljen. Odlucim vratiti full odblokani ecu i malo mu ruknut jaci pritisak. I super, ja zadovoljan, ubacio sam i tps 20mm.
I reko idem bas pogledati svijecicu cisto da vidim situaciju, izvadim je i imam sta za vidit. Pojela se Ground elektroda, zazor je 0.85mm bio!
Nebih ovo ni skuzio da se nisam igrao sa pritiskom.
Eto ovo mi se cini kao prvi kvar na purejetu i ozbiljno sam zabrinut.
Malo mi je cudna ova oznaka svijecice, moram provjeriti, ali ngk cpr8e ce nastaviti dalje.
#464
Posted 30 April 2015 - 09:45
I uzmem novu iridiumku sa kojom nece ni upaliti, sjecam se jos odprije, probam sada opet isto. Uzmem mali plamenik od 1300° i nalozim iridiumku, przio sam je par minuta.
Stavim u skuter, evo ga iz prve pali.
Probam na cestu, u jebote sta je ovo 70ccm majketiga. Ide ko nevrijeme, odaziv na gas, preciznost, ma savrseno.
Sad koliko je zbog iridiumke, a koliko je zbog opcenito ispravne svijecice naspram stare ne znam, al skut otkida.
#465
Posted 30 April 2015 - 10:18
Vidi po željezarama, mora negdje bit tih perforiranih limova.
Ova tvornica je kod ludbrega, ne znam dal imaju maloprodaju, ali zasigurno neka željezara uzima kod njih limove, pa i te perforirane.
Vidi, ima istih oblika kao kod Yasunia
#466
Posted 30 April 2015 - 10:39
#467
Posted 30 April 2015 - 12:42
#468
Posted 30 April 2015 - 14:08
Prijedlozi i ideje dobrodosli.
Znam da je malo gadno, al meni je bitni da ne dreci vise, a da ide najbolje sta moze.
Trebam najbolju ideju kako da izbusim ruoe u sredinjoj cijevi?
Koji borer najbolje? Da li da busim uopce ili rezem fleksom?
Edited by dajteh, 30 April 2015 - 14:19.
#469
Posted 30 April 2015 - 14:13
#470
Posted 30 April 2015 - 14:20
#471
Posted 30 April 2015 - 14:26
Gledam sve ovo, morace duzi amort pozadi, bar malo..
#472
Posted 30 April 2015 - 14:33
Planiram pozadi staviti 13" felgu, dobiti cu malo, ali racunaj da prednji kraj propadne malo kad sjednem.
#473
Posted 30 April 2015 - 18:18
#474
Posted 30 April 2015 - 19:17
#475
Posted 30 April 2015 - 19:41
Evo, imaš u strojoprometu:
http://www.strojopro...movi-pocincani/
Voziš po bolonji prema zaprešiću i kod auspuh servisa skreneš desno na tom semaforu (gore se ide prema podsusedu mislim), i onda nakon 100 - 200 m ima ulaz kao u dvorište izgleda i tu uđeš i voziš se po kaldrmi jedno kilometar i pol i dođeš do strojoprometa. Imaš fino šaltere, svaki radi svoj poso, trebaš inox cijevi, piše iznad inox cijevi, trebaš limovi, piše iznad limovi itd.
Dođeš, pitaš pošto najmanje prodaju, napravi ti ponudu, odeš do kase i platiš, tam ti daju račun i odeš u skladište i to ti fino spakiraju i nosiš kući.
A evo još neki dućan:
http://prometall.hr/Perforirani-limovi
A da mi se dalo još guglat, vjerojatno bi našo još par njih.
Ak ćeš ić bušit cijev neku koju ćeš napravit, oslabit ćeš ju i puknut će s vremenom.
Odneseš nekome da ti to povari s co2 makar i ko orginal.
#476
Posted 30 April 2015 - 19:57
#478
Posted 30 April 2015 - 20:06
#479
Posted 30 April 2015 - 23:30
#480
Posted 30 April 2015 - 23:39
Meni je zolja gadna, ali sta je tu je, valjda mi nece polomiti auspuh. Izbusio sam hrpu 6mm rupa, planiram jos prosiriti neke rupe na 8mm. Zadovoljan sam sa zvukom, sada cujem jace vjetar od auspuha, ali ocekivao sam vise heh koliki je.
Prosiriti cu jos pojedine rupe, pa ako to pokaze jos bolje rezultate lako izmjenim perforirani lim, i planiram dodati jos jedan nosac i top ide u carbon jer je ovako meni ganci.
Ovdje je vanjska cijev topa rezana na obe strane pod kutem jer nisam htio sjeci rep od zxa, i tako bilo je zeza.
Krepo sam, nemam vise snage jer sam danas odradio jos 2 skutera, a dotjerao sam novog runnera sa yasuni Z pod konac, ustimao start, jos malo korigirao okretaje u ubrzanju i tako, sad ide 109 po satu bez problema ide kao otrov za 50ccm. Sa mrvom gasa drzi 70-80kmh i ima snage na malim otvorima gasa, dok je ZX trebalo vise tjerati gasom, remen je serijski 17.4mm, a volio bih da je special gore.... natankirao ga i pratim potrosnju.
Primjetio sam da semering kod variomata pocinje da bali, ah taj karb, prebzo se sve to trosi.
Runner purejet je takodjer opasan, kako je se svijecica pomalo trosila ja sam se privikavao na performanse, a sada sa odblokiranim ecuom i minimalno dignutim pritiskom tjera jako lijepo, nemam jos kmh u funkciji tako da pojma nemam di sam i sta sam.
I sad kad sam odradio auspuh, najvjerojatnije mi dolazi leovince gp, meni je zvuk tog auspuh pristojan, ne znam kakav bi bio na mom runneru PJ
Eto, slozio sam ispusnu cijev da puse u pod tako da se dize prasina Unutrasnju cijev sam prosao sa turpijom i nema nikakvih smetnji, performanse su ostale iste, a unutrasnja cijev je istih promjera kao i tvornicka.
Edited by dajteh, 30 April 2015 - 23:44.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users