Jump to content


Aprilia SR50 2014 carb.



308 replies to this topic

#221 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 07 May 2017 - 16:28

Izmerene vrednosti

Bela - crvena 129;
Bela -zelena 925;

Nesto nije u redu jel tako ?

#222 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:34

Dobre su vrednosti ja sam pogresio za belu i zelenu treba da je oko 900 oma

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#223 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:36

Bela i zelena su visokonaponski namotaj a bela i crvena su pikap. Imas li sad varnicu na svecici

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#224 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 07 May 2017 - 16:37

Promenili semering, vrednosti sam pisao. Znaci to je ok.

Siva i bela imaju spoj, jel to ok ?

#225 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:40

Siva na dzeku kod namotaja.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#226 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 07 May 2017 - 16:44

Jeste, siva kod dzeka namotaja, ima kratak spoj sa bela.

#227 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:49

To je OK to je masa od namotaja za svetla, ona prva dva su ti bitna za ppaljenje sve ostalo je za svetla i punjenje akumulatora

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#228 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 07 May 2017 - 16:52

Ok, to je sve ok. Sad cemo da merimo bela-zelena kad vergla. Koja vrednosti treba tu da bude ?

#229 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:54

Zavisi od brzine verglanja oko 100v bi trebalo da bude ako ima vise bolje je

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#230 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 May 2017 - 16:57

Izmedju bele i crvene bice mali napon na verglanju oko 1-1,5V u radu 4-5V

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#231 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 07 May 2017 - 20:46

Ovako sad.. smenili semering, sad motor pali i radi dobro. Ugasi upali 10 puta, pali odma, jos nezaverglan. OVih dana da provozam, pa javim dali je sve ok. Ako pali i radi dobro ,znaci problem nije bio u struja, nego u semering radilice, i duvao je komresija... hm.

#232 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 13 May 2017 - 13:46

Sad pali od prva, al opet ima neki problem. Evo neki gremlini i duhovi daju neki cudan zvuk ? cuje se na klip mislim... jel zaribao ?



#233 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 14 May 2017 - 12:19

Tesko je sa snimka prokuziti o cemu se radi ali ja bi rekao da se neki lezaj cuje...

#234 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 14 May 2017 - 16:30

LEzaj na radilica il ? menjali smo semering kod magneta, na 16.000km produvao je/ eto, kvalitet.

A nije zaribao, evo danas sam vozio. :D hahaha/ Izludi me ova masina vise.. Aj opet jedno pitanje. Jel dopustivo da zadnja osovina ovako reaguje na trzaj ?


Edited by SpenserMKD, 14 May 2017 - 16:31.


#235 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 May 2017 - 16:35

Normalno je da ima toliko lufta, na primaru je lezaj c3 tolerancije pa klima. Primar se oslanja na mali lezaj u dekli i onda je sve kako treba. Ovako remen nateže primar, zato nije preporučljivo da se pali bez dekle.

#236 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 27 May 2017 - 16:49

Ovih dana lose vreme kod nas, ne moze puno da se vozi, pa igrao sam sa rolnima malo. Jedini zakljucak koji sam dobio je da ovaj Yasuni Z na piaggio serial je taman za amater ko mene. Zato sto radi OK sa rolni 5.7 sve do 7.2. Svakako nije naj naj, ali motor ide solido so sve tezine, znaci auspuh ima stvarno veliki raspon na vrtezi u koj ima solidna sila. Nije kao stage 6 replica mislim je bio, reicmo radi samo na 10.000 obrtaje, a na 9900 je mrtav.

Sad jos da ubodem prave rolnice, koje bi trebalo da su negde oko 6.4 +- 0.2. Vozao sam na 5.7 neko vreme, ali djabe, vrti previse al u prazno.

#237 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 30 June 2017 - 17:31

Ulazna rupa u airboxu kod moja sr-ka je ~12.3mm, ali to je dodatok. Ako izvadim to, dobijam ulazna rupa ~19mm.

Posted Image


Vozim stock karburator za sr50. Kolika bi trebala da bude ulazna rupa za stock karburatora Sr50 2014ta ? Neko ko ima ista vakva, gillera piaggio ? Znam da ako probam da vozim sa rupa 19mm to povlace kompletno nanovo podesavanje karburatora, veca dizna i sve to. A razlika nije mala.. Sad je sa 64 dizna, ali bez rupa trebace 75-85 dizna sigurno i malo je teze da se nastela(72 nije valjala, previse vozduh). Da li bi imalo vidlivo pobolsanje performansa na rupa 19mm sa soodvetna stelka karburatora, ali kakav bi bio i soodnos potrosnja/performasne - ulozeno/dobujeno..

Edited by SpenserMKD, 30 June 2017 - 17:35.


#238 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 30 June 2017 - 21:13

Kakve su ti sad performanse. Ubrzanje i krajnja brzina i kolika ti je potrosnja. Kod mene sam ja stavio 14mm i glavna mi je 64 igla A7 drugi zub odozgo. Odlicne performanse i mala potrosnja.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#239 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 July 2017 - 22:51

Veliki precnik ulazne rupe zahteva i setovanje karburatora da bi se nadomestilo gorovo koje će zafaliti dodavnjem vazduha. Jasno je da ce najveca snaga biti sa nekim otborenim filterom, pečurkom ili bez filtera a najmanja potrosnja uz neku najmanju restrikciju, recimo 10-12mm. Naravno ako je u oba slučaja dobro podesen karburator.

Količina usisane smeše ima udela u visokoturažnim setupima, recimo, za 12000 rpm svakako ce trebati da se oslobodi usis da motor diše. Postoje razne formule i programi preko kojih moze da se proračuna kolika ce površina usisnog dela biti potrebna nekom cilindru na odredjenim broju obrtaja i tu uglavnom se baziramo na površinama prelivnih i boost kanala za taj cilindar u skladu sa obrtajima.

Za serijalu ili stok cilindar uz dobar rezzo auspuh sasvim je dovoljan 17,5mm karburator za svakodnevne potrebe. Prečnik usisne rupe na airboxu bi bilo dobro optimizovati prema prečniku difuzora ukoliko se radi o svakodnevnoj voznji. Tu prvenstveno vagamo izmedju performansi i potrosnje. Uz sve to, jos jedan bitan faktor je trajnost, a tu nam recimo pomaže originalan filter vazduha. Redji filter ili neki sportski koji nisu "double-leyer" ne filtriraju dovoljno i u motor ulaze sitne čestice prašine koje stružu karike i cilindar.
Sa postavkom stok filtera, treba malo prosiriti ulaznu rupu, tu opet dolazimo do odnosa potrosnje i performansi. Meni se najbolje pokazalo 18mm, to je skoro isto kao i prečnik difuzora, sve preko toga dodaje malo snage ali drastično podiže i potrošnju...

#240 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 03 July 2017 - 15:15

@Depe - zadniji 15 dana isprobavam razne kombinacije, sa dizne, sa rolne i slicno, i ne mogu najtacnije da kazem. Ali potrosnja je negde oko +-4l. Za performanse i prenos igra uloga, a to mi nije bas ubodeno. Jednom sam ulovio 85km/h gps na krajnu..:D Mitkov kaze da smo isli preko 90gps u subota na sobir, ali to treba da se fino razvrti, nedostizno u realni uslovi.. sta znam :) Gde si nasao onakav dodatok, pa da ulaz bude 14mm, a ne 12 ko sto je sad ?

@Aca- Koristim fabricni filter vazduha. E sad, mislim da moze malo da se prosiri rupa, da bude bar 14-15mm, ko sto kaze Depe. Sa ovi 12.3mm je motor ugusen do maksimum. Ali ako ti kazes da ti si to sredio na 18mm, zasto da ne i ja.

Sa VlatX probali smo da izvadimo dodatak 12.3mm, i tad ulazna rupa je 19mm. Ali sa 72 dizna, jos mu fali gorivo mislim, bilo je to sve na brzanka.

E sad, osven ovaj blokator sa koj dobijem 12.3mm ulazna rupa, unutra u airbox ima jos jedno crevce sto mislim da isto tako i to je neki vid blokaza, evo na slika dole:

Posted Image

Mozda malo smaram, al smatram da skuter moze jos malo da dobije performanse, a da se potrosnja ne zgolemi mnogo.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users