Posted 15 January 2015 - 21:29
To za kuglicu i feder je nebitno ...mnogi imaju samo prikljucak za ulje - cevcicu , pa rade ...
Ta guma od air boxa do karba otvrdne od benzina ( isparenja ) a i kvalitet gume je kineski , na kraju je tvrda kao kost i ne moze se vise namestiti , a nema da se kupi posebno ...ja sam iskoristio crevo od ves masina ei nis , odsekao visak , ali je i sama kutija za vazduh preradjena ...ti kineski karbovi nece dobro da rade bez air boxa , ili ako vuku fals u vecoj meri , onda progutavaju gas...provereno ...
Sa slike se vidi da ti kais dobro stoji u zadnjoj remenici za polozaj starta , ali u varijatoru ne izbacuje do kraja ...jedini lek bolji vario ...a onda igranka sa prenosom ...
Ali, najpre , moras da si nacisto sam sa sobom sta hoces ...da ostanes na serijali , malo tuninga , ili malo vise ...od toga sve zavisi , pa niko sa sigurnoscu ne moze da ti kaze koje ti rolne trebaju ...sve je stvar eksperimenta , mada osnovno oko prenosa je vec postavljeno u temi o tome ...mislim da smo mi najjaci po tome i da smo mina - kina prenos maksimalno unapredili i raznim fazonima i novim komponentama ( over size remenicama , varijatorima, kaisevima ) digli na najvisi moguci nivo ...
Ali tuning ima svoj redosled koji bi trebalo postovati da bi se izbeglo razocarenje i nepotrebno rasipanje novca , zivaca i svega ostalog ...svi smo manje - vise kroz to prosli uz konstataciju da je ovo skup sport ...ima dosta dobrih tema o svemu ovome , a zima je pravo vreme za citanje i sticanje novih znanja , nesto treba i vise puta procitati , ne moze sve od jednom , a tu smo svi da pomognemo koliko mozemo i znamo ...
Dobro nam dosao , ali samo jedno da znas - jednom kad skocis u vodu - povratka vise nema ...