Jump to content


Sachs Sx1



  • This topic is locked This topic is locked
172 replies to this topic

#1 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 11 January 2015 - 18:32

E ovako,imam skuter sachs sx1 koji ima problem kao i ostali kinezi da vario ne izbacuje kais do kraja pa je zbog toga krajnja brzina 65km/h po njegovom satu. Kais se smanjio na 16,6 u zadnje polutke siso 2.5 mm,napred blokada nema i podloska je 0,8.Interesuje me da li da menjam vario i koji i koliko kosta ili da stavim one nove rolnice neke kao kockaste da bi kais izlazio do kraja?
evo i slika skutera i kacige,ona je manje bitna :)
Attached File  fotografija0181 - Copy.jpg   159.76K   52 downloadsAttached File  Fotografija0182.jpg   137.18K   58 downloadsAttached File  Fotografija0236.jpg   86.81K   54 downloads

#2 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 11 January 2015 - 23:12

Samo da dodam da sam probao sa tanjom podloskoim 0,5 i da se tad poveca krajnja na 70 ali strat mi je los pogotovu na uzbrdici izgleda iz druge polazi.Da li ima blokiran cdi ne znam,skuter ide odlicno i dobro ubrzava,samo tu krajnju kada bi povecao.Merio sam vario kada je skroz skupljen i mera je 16,2.Ako ima neko nesto da kaze bilo bi lepo

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 January 2015 - 23:53

Svi stock kineski variomati imaju kratke staze i nisu projektovani za vecu izlaznost.. Dobro si uvideo za platne jednostavno ne moze i jare i pare...

Najjednostavnije je menjati variomat na neki sa duzim stazama, Naraku sport, Malossi multivar ili mozes ti i neki kineski kupiti samo.je pitanje kvaliteta..

Sto se tice tih D style rolnica slusali smo i citali razna tumacenja i moguce da ce ti doneti malo vecu izlaznost i bolje zatvaranje u kraju, samo mi na forumu imamo neki stav da one.mogu da unesu debalans i.nastane ostecenje...

Imas u tehnickom.kutku testove varimata pa prelistaj...

Svi stock kineski variomati imaju kratke staze i nisu projektovani za vecu izlaznost.. Dobro si uvideo za platne jednostavno ne moze i jare i pare...

Najjednostavnije je menjati variomat na neki sa duzim stazama, Naraku sport, Malossi multivar ili mozes ti i neki kineski kupiti samo.je pitanje kvaliteta..

Sto se tice tih D style rolnica slusali smo i citali razna tumacenja i moguce da ce ti doneti malo vecu izlaznost i bolje zatvaranje u kraju, samo mi na forumu imamo neki stav da one.mogu da unesu debalans i.nastane ostecenje...

Imas u tehnickom.kutku testove varimata pa prelistaj...

#4 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 12 January 2015 - 00:09

Ok,hvala Mario.Znaci samo drugi vario bi to resio,mozda znas koja je cena tog naraku sport variaa rolnice da li mogu ove iste da ostanu ili treba neka odredjena tezina?Ove su za sad jos dobre,skuter preso 4000km,ali ne znam koje su gramaze

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2015 - 00:14

Taj naraku mi uvozimo sa Racing planeta i cena mu je oko 40e... kad bude najava uvoza mozes poruciti..

Sto se tice rolnica tu ako nista nisi menjao po pitanju auspuha onda ni rolnice ne menjas mislim na gramazu, sad jedino ako su potrosene.. Sa ovim naraku stize set novih od oko 6g nisam siguran..

#6 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 12 January 2015 - 00:56

hvala na informaciji,znaci da skupljam parice :) Kako da znam kad je taj uvoz,ima li neki odredjeni datum kad uvozite,kako to vec ide?

#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 January 2015 - 01:05

Bice objavljeno u sekciji skuter mreza - http://forum.pyrothe...7-skuter-mreza/

Edited by Lauda, 12 January 2015 - 01:05.


#8 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 13 January 2015 - 17:43

da li moze neko da mi kaze zamenski kais za bando 788 17 28 proizvodjaca dayko koju oznaku nosi a da budu ove mere,skuter je serijala

#9 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 13 January 2015 - 19:42

View Postmicastanojevic82, on 13 January 2015 - 17:43, said:

da li moze neko da mi kaze zamenski kais za bando 788 17 28 proizvodjaca dayko koju oznaku nosi a da budu ove mere,skuter je serijala

u dayco nisam siguran da li ima ali ima atena 795x16.6 i misthuboshi 792x16,6

#10 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 January 2015 - 14:53

Da li neko zna u karburator ovaj kineski gde dolazi ulje na onu sisku,kada se izvadi ima feder jedan e sad da li ima i kuglica ili ne,ili samo taj feder?

#11 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 January 2015 - 15:07

Sto se tice kaisa moj bando je dugacak 800 a sirina je 16,6popriliocno se izduzio ,evo slike kako to kod mene stoji u remenicamaAttached File  Fotografija0258.jpg   61.19K   42 downloadsAttached File  Fotografija0259.jpg   76.01K   43 downloads
brizinu sam izvukao 70 po njegovom satu sto i nije lose za ovaj vario a i start mi je sad dobar. Sta mislite da li ce sa novim kaisem 788 17 da skut ide jos brze ili ne ? da naglasim da je vario obradjen za 0,4 mm obe strane zato mi se krajnja povecala a start postao isto dobar. Naravno citao na forum gde je to neko vec radio i to stvarno funkcionise. i Jos jedno pitanje sauh mi radi otvara zatvara to sam ispitao ali nece da doda gas kad je hladno,karb sam prao izduvao isto a radio je pre. e sad vidim da je kruto ono crevo sto dolazi od filtera za vazduh na karb. da li tu vuce fals vazduh pa zato zeza? da ga menjam ne znam sta vise da mu radim

#12 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 January 2015 - 15:26

Attached File  77114009.jpeg   4.08K   21 downloads
jel ova pase na mikuni 16 pise da je za minareli

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2015 - 16:15

Pase, 34mm je standardni prihvat za ove male karbove

#14 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 January 2015 - 17:26

ok za tu gumu,a za onu kuglicu da li ima u karb ili ne ima gore pisao vec

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 January 2015 - 17:27

View Postmicastanojevic82, on 14 January 2015 - 14:53, said:

Da li neko zna u karburator ovaj kineski gde dolazi ulje na onu sisku,kada se izvadi ima feder jedan e sad da li ima i kuglica ili ne,ili samo taj feder?

Kuglica i feder glume nepovratni ventil, ali ja sam to izvadio jer jako smanjuje protok. Probao sam u spricu ulja staviti i preko crijeva ubrizgati i slabo mi to ide. A jos imati kineski nepovratni ventil na ulju, po meni nije nikako dobro. Tako da bi ja izvadio kuglicu i feder kao na svim ostalim karbovima.

#16 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 January 2015 - 18:04

hvala ,pa kod mene je samo feder ostao znaci kuglica ispala ipak sam ja dobro cuo da nesto pade :) ostace ovako da ne skidam opet feder i onako ne smeta za protok bitno da nema kuglica,e sad koliko ce da trosi ulje videcemo,za sad kad se zagreje ne dimi.

#17 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 January 2015 - 21:29

To za kuglicu i feder je nebitno ...mnogi imaju samo prikljucak za ulje - cevcicu , pa rade ...

Ta guma od air boxa do karba otvrdne od benzina ( isparenja ) a i kvalitet gume je kineski , na kraju je tvrda kao kost i ne moze se vise namestiti , a nema da se kupi posebno ...ja sam iskoristio crevo od ves masina ei nis , odsekao visak , ali je i sama kutija za vazduh preradjena ...ti kineski karbovi nece dobro da rade bez air boxa , ili ako vuku fals u vecoj meri , onda progutavaju gas...provereno ...

Sa slike se vidi da ti kais dobro stoji u zadnjoj remenici za polozaj starta , ali u varijatoru ne izbacuje do kraja ...jedini lek bolji vario ...a onda igranka sa prenosom ...

Ali, najpre , moras da si nacisto sam sa sobom sta hoces ...da ostanes na serijali , malo tuninga , ili malo vise ...od toga sve zavisi , pa niko sa sigurnoscu ne moze da ti kaze koje ti rolne trebaju ...sve je stvar eksperimenta , mada osnovno oko prenosa je vec postavljeno u temi o tome ...mislim da smo mi najjaci po tome i da smo mina - kina prenos maksimalno unapredili i raznim fazonima i novim komponentama ( over size remenicama , varijatorima, kaisevima ) digli na najvisi moguci nivo ...

Ali tuning ima svoj redosled koji bi trebalo postovati da bi se izbeglo razocarenje i nepotrebno rasipanje novca , zivaca i svega ostalog ...svi smo manje - vise kroz to prosli uz konstataciju da je ovo skup sport ...ima dosta dobrih tema o svemu ovome , a zima je pravo vreme za citanje i sticanje novih znanja , nesto treba i vise puta procitati , ne moze sve od jednom , a tu smo svi da pomognemo koliko mozemo i znamo ...

Dobro nam dosao , ali samo jedno da znas - jednom kad skocis u vodu - povratka vise nema ...

#18 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 15 January 2015 - 23:52

Hvala na odgovoru,znam da ne izlazi kais do kraj sve mi je to jasno,da izlazi iso bi 80km/h po njegovom satu. a i na ovom skuteru je glavna dizna 50 pilot 38 tako da ja mislim da ide mnogo dobro inace ima 3,7 konja.Dosta je meni i ovih 70,kad budem menjao kais i stavio nov trebalo bi da ga izbaci vislje,ja se nadam,jel su polutke obradjene ali jos moze ovaj da gura.Najednostavnije je kupiti nov vario koji to moze ali sve to kosta,zato ima ljudi koji se sete i prenesu iskustvo ovde da se uz minimalne troskove poboljsa stanje i hvala im na tome.Guma je ocvrsnula za vazduh ,stavio ja selnu i stego je,skuter radi dobro i dobar odziv na gas ima al sauh nesto zeza nece kad je hladan da poveca obrtaje,inace klipic radi na sauh,gde zeza nije mi jasno.Kad skinem sauh skroz on dobije obrtaje cim ga vratim nece,naravno odkacen je dzek da ne gurne klipic ali obrtaji ne rastu.Mozda ima neko misljenje sta bi moglo da bude

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 January 2015 - 23:58

ne razmišljaš dobro... el saug funkcioniše na sledeći način

klipić je uvučen, prilikom paljenja, i dizna za saug je otvorena, dakle saug radi

kada se skuter upali, el.saug dobija napon kroz džek, i klipić polako kreće da se spušta i posle npr 1.min zatvori saug diznu i ekstra goriva više nema...

dakle motor je spreman za vožnju

ako ti klipić radi, znači da je ok, ali ako si odspojio džek, onda ne dobija napon i skuter je uvek pod saugom

#20 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 00:01

pa u tome i jeste poenta znaci dzek odkacen upalim skuter kada je hladan klipic je uvucenali on ne dobija obrtaje,skinem sauh skroz on dobije vratim ga on opet nema a trebao bi jel je klipic gori zato sam i odkacio dzek da ga ne vrati





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users