#41
Posted 28 March 2015 - 10:56
#42
Posted 28 March 2015 - 11:30
#43
Posted 28 March 2015 - 16:19
#44
Posted 28 March 2015 - 18:52
dajteh, on 26 March 2015 - 16:27, said:
Ja mislim da dodje pod ovaj sesirasti imbus 6 seraf na koji je oslonjena jedna plocica.
Na prvoj slici to je ova zuckasta sajbica, a na drugoj sam stavio gdje mislim da ide?
Ipak ide ispod ovog imbus serafa sa sesirom na kojem je kuka od plocice.
Edited by dajteh, 28 March 2015 - 18:53.
#45
Posted 28 March 2015 - 20:49
#46
Posted 30 March 2015 - 22:13
pa cisto da se vidi razlika u ozicenju karb instalacije (lijevo) i i.e. instalacije (desno)
pa malo da se upoznamo sa dijelovima
lijevo ecu i usisno tijelo sa klapnom gasa za i.e.
desno karb i cdi za karbasine
lijevo regler i.e., desno karb
lijevo bobina i.e., desni karb
lijevo antena citaca koda i imobilajzer za i.e.
desno antena citaca koda za karb (karb ima imobilajzer u cdi-u)
lijevo pumpa goriva za karbasine (noviji runneri imaju elektrinsku pumpu,dok stariji imaju membransku vakum pumpu goriva)
desno je pumpa za i.e. masine koja je u rezervaru,u biti je to cijeli sklop koi se sastoji od pumpe,filtera goriva,regulatora pritiska i plovka za razinu goriva..
sutra detaljnije proucavanje shema instalacija pa onda brikanje..srecno mi bilo
#47
Posted 31 March 2015 - 00:16
#49
Posted 31 March 2015 - 18:35
#50
Posted 01 April 2015 - 00:33
uz to instalacija je preduga i nema se di narolat pod plastike tak da sam danas na stražnjem kraju skratil ju za dobrih pola metra,žicu po žicu lemil nazad,provodil kablove di pašu..stražnji kraj je više manje gotov..
#51
Posted 01 April 2015 - 00:45
#52
Posted 01 April 2015 - 00:57
#53
Posted 01 April 2015 - 01:39
pa sad pred kraj mi se već počele mutit boje
ali najgori dio tek slijedi hahahaha
#54
Posted 01 April 2015 - 10:43
#55
Posted 01 April 2015 - 13:43
#56
Posted 09 April 2015 - 23:40
nosim odma 2 komada,frend ima pol vxa kod mene na tavanu i pol nexusa na svom tavanu tak da budem i to radil za jadno 10 godina dok skupi sve dijelove,al glavno da se slozi rezervar za pumpu
#57
Posted 10 April 2015 - 00:05
#58
Posted 10 April 2015 - 00:59
#60
Posted 14 April 2015 - 21:44
trebalo je uzet straznja kociona kljesta i glavcinu sa diskom,jer vx blok ima tanju osovinu kotaca i ona ne ide na osovinu od 250 masine..isto tak ni kljesta jer imaju krace nosace,disk na 125 je 200 mm a na vxru je 220mm,tak da su disk,glavcina i kljesta uzeta od vxra i sastavljena..
onda je usljedilo praznjenje rezervara od starog goriva da se nalije frisko,isto tak sam trebal raskopat fergazer i dizne sve ocistit,tolko su bie zastopane da ih nisam mogel ispuhat nego sam ih cackal sa zicom za gitaru..
prvi doma i vise nego dobar,iznenadjujuc cak...proklizavanje straznjeg kotaca na davanje gasa,motor puca od snage..
na davanje gasa dize se u mjestu i ubrzava predobro..
izgleda da sam pogodil taman rolice vec po nekom iskustvu,tak da izgleda da budu ove 12.5 ostale..
lajanje na gljivu je brutalno,ovaj 34mm fergazer je jebena stvar..
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users