#421
Posted 19 December 2016 - 19:34
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#422
Posted 19 December 2016 - 19:43
vlayco85, on 19 December 2016 - 19:34, said:
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ima na racing planetu produzenja, primar ili sekundar, malossi i polini su po 70-80e, top racing je 45e...
Ali to sve kada dodjes do stadiuma da ti je cilindar prejak za postojeci prenos ili te kopa sto ides 90 a ne 100... treba ozbiljnih 12-15ks (neki 70cm lc) da se opravda produzenje.
#423
Posted 10 March 2017 - 11:29
Kako ti je prosla prerada PHVA frgazera,ima li tu kruha?
#424
Posted 10 March 2017 - 12:08
uploadfromtaptalk1489144029357.jpg 380.72K 31 downloads
#425
Posted 10 March 2017 - 12:32
Daj mi reci na poklopcu phva frgica,nabavio sam neke dihtunge i stavio samo gumicu ali opet vuce fals.imam jos jedan klingeritni,mogu li s njim probati?
Attached Files
#426
Posted 10 March 2017 - 12:57
#427
Posted 06 June 2017 - 17:26
uploadfromtaptalk1496765968676.jpg 224.45K 32 downloads
uploadfromtaptalk1496765980073.jpg 197.98K 35 downloads
Guma jednostavno ima deformitet i svaka od ovih brazdi za odvod vode je starija u onosu na ostatak gume... inace je presla 4500km, danas joj je dosao kraj. Od jutros je tri puta ispustala, probao sam da je čepujem medjutim porozna je...
U toku dana sam svratio u prodavnicu i uzeo proverenu (koju vozim napred) Dunlop scootsmart. Potom pravac na brzi pit stop do vulkanizera i uzeo stvar u svoje ruke. Nadam se da sam se resio muka sa gumama bar za ovu i sledecu sezonu.
uploadfromtaptalk1496766245495.jpg 357.74K 34 downloads
uploadfromtaptalk1496766256791.jpg 358.05K 32 downloads
uploadfromtaptalk1496766268568.jpg 290.94K 29 downloads
uploadfromtaptalk1496766281130.jpg 328.24K 30 downloads
uploadfromtaptalk1496766291383.jpg 406.48K 30 downloads
#428
Posted 06 June 2017 - 17:33
#429
Posted 06 June 2017 - 17:50
Vidjao sam ovakve slučajeve na drugim skuterima najsveziji je primer na Francuzovoj Vespi. I inače vidjao sam samo na Savi i Michelinu citygrip, a zašto se to desava stvarno nemam predstavu.
#430
Posted 06 June 2017 - 19:12
Iz iskustva mogu reci da je scootsmart odlicna guma. Investicija u gume se uvek isplati. Sad puno srecnih kilometara i sigurnih zaleganja
#431
Posted 06 June 2017 - 23:00
Na svu sreću sad si obuo pravu obuću i trči fo mile volje...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#432
Posted 16 August 2017 - 21:08
Dosta tih i fin bojler, nije težak, konusi na grani su prostojni, ima fin šus i zid na 8500-9000rpm. Sve u svemu odlican za grad i nesto sitno jači od recimo sc08.
Radio je prefektno poslednjih mesec dana, medjutim, sad za vikend su nas obradovale kiše i u jednoj vožnji po nevremenu vruc i zagrejan auspuh je zapljusnula velika bara... ovo je rezultat toplo-hladno
uploadfromtaptalk1502913770911.jpg 302.92K 38 downloads
Dakle identična situacija koju sam već imao sa trekom samo tada nisam znao o čemu se radi.. dosta je tanak zid na tecnigasima, očigledno da nisu izdrzljivi na nagle promene temperature.
Ok, zamenio sam spuh, danas sam se vozao sa dr evom70ac i trekom i nameračio se na jednu duzu turu... al vraga, neobjašnjivo mi se ugasio u voznji. Svećica ok, boja skolska, bio je pun snage, nisam primetio neke nenormalne zvuke. Nisam mogao da resim problem na licu mesta pa je servisno vozilo doslo u pomoć
uploadfromtaptalk1502914017977.jpg 335.9K 37 downloads
Na silent pro cemo vezbati varenje sa co2, a čim ugrabim priliku za rasklapanje javicu problem na zip-u.
#433
Posted 16 August 2017 - 22:03
Istina je da Tecnigas auspusi imaju bas tanke zidove. To sam primetio i kod sebe na Treku mk2.
Meni to po prici lici na dovod goriva, mada videcemo...Sa srecom!
#434
Posted 17 August 2017 - 07:26
Koji je to DR evo, u kakvom stanju, jesi li merio odstupanja, koji klip ? Jesi proveravao sa pumpicom ?
#435
Posted 17 August 2017 - 10:54
Cilindri nisu reprezentativni, sve stari poluugrobareni. Stok je za razbusivanje odavno, malossi sport je pohaban 1/10 preko mere pa karike zvrlje a dr evo je onaj stari ac vec poznati.. Bata Stef je skoro poslao jedan dr LC koji je u odlicnom satnju ali je klip vec vozen i karike su zamenu. Taj klip sam iskoristio za ovaj Ac da se malo vozam i testiram auspuhe, gramaze rolnica i razne karbove... dakle, sledi ulaganje u sve te cilindre u smislu razbusivanja i kupovine novih klipova pre nekih ozbiljnijh testiranja i predstavljanja u temama.
Sto se tice problema, sve je ok sa sklapanjem i mehanickim delom, sumnjam u struju ali nisam imao vremena da se ozbiljnije pozabavim problemu. Uskoro
#436
Posted 28 September 2017 - 13:28
Proteklih meseci se vozim redovno kuca-posao a kako sam uhvatio odmor resio sam da se kompletno posvetim zipu, juče je krenulu rasklapanje.
uploadfromtaptalk1506600270636.jpg 2.69MB 29 downloads
Neke stvari sma vec pozaboravljao, na primer za skidanje prednje maske i podnice pristup srafovima onemogucava prednji točak i blatobran, pa ili je potrebno skinuti točak pa blatobran ili svući komplet vilu... i ovde je sistem kačenja volana na centralni šraf koji drzi kruškicu odozdo, srećom lako se predao uz pomoć ubedjivača
uploadfromtaptalk1506600318653.jpg 3.5MB 30 downloads
U izboru mesta za hladnjak odabrao sam opciju u podnici, pošto originalni zip sp nosi hladnjak ispod prednje maske i ima nesto drugaciji protivoklop sa plićom kasetom kao i deflektore vazduha koji izvlače vazduh iza hladnjaka, a ja to naravno nemam.
uploadfromtaptalk1506600490721.jpg 2.95MB 30 downloads
Creva imaju dobru duzinu, malo bi trebalo da se prepravi mesto expanzione boce na vrhu
uploadfromtaptalk1506600654058.jpg 3.16MB 28 downloads
Posto planiram punu reparaciju rama, nosača, agragta i osvezivanje plastika, radi brzeg i lakseg odvajanja motora od rama iskopčao sam sve dzekove, alanser, uljnu pumpu, odvojio crvea vakuuma i goriva, amortizer i skinuo auspuh. Na taj način odvajam ostatak rama od nosača motora veoma lako
uploadfromtaptalk1506600736610.jpg 3.71MB 25 downloads
Za divno čudo, posle 7 dana kise dan me je posluzio pa sam uspeo sve za jedan dan da rastavim kompletno
uploadfromtaptalk1506600902836.jpg 3.01MB 26 downloads
I da polako preselim radove u podrum
uploadfromtaptalk1506601475168.jpg 1.66MB 27 downloads
uploadfromtaptalk1506601511334.jpg 2.99MB 29 downloads
Plastike sam smpremio za pranje i smirglanje
uploadfromtaptalk1506601580170.jpg 1.81MB 29 downloads
Na zalost, agregat nije u ocekivanom stanju. Semerinzi su suvi medjutim radilica ima velikog lufta i krak baca na oko dobrih pola milimetra. Kasnije sam uvideo da fali kavez na lezaju do magneta, a i sam magnet je dobro postrugan sa unutrasnje strane.
Sledi mi komoletna generalna motora pa prebacivanje na vodeno hladjenje.
#437
Posted 28 September 2017 - 13:57
A i priroda posla koji obavljas sa njim je uzela danak,vozi par stotina metara,gasi-pali ponovo i tako iz dana u dan.
Jos jedan primerak koji pokazuje kolike su mazge piaggio masine,srecan sam da posedujem jedan takav.
A tebi znanja ni prakse ne fali,tako da ces ga ti vrlo brzo vratiti u fabricko stanje,ako ne i u bolje od toga.
#438
Posted 28 September 2017 - 13:59
Kolega s ms-a je kiler ubacio kao kod sp modela s time sto je pripasao nrg-evu plastiku di ulazi zrak.Za odvod zraka se moze prepilit neki kanister pa sa nekom cijevi provuc gdje ti odgovara.Ima raznih opcija...
#439
Posted 28 September 2017 - 18:08
#440
Posted 28 September 2017 - 20:34
@ Rade ide el vodena pumpa Bosch 17l/min, 0,2A/h. Cilindar prvo ide fabrički sa blago izmenjenim kanalima i phix klipom u meri 40,25mm kasnije naravno nesto od 70ccm...
Nije mi problem uvod vazduha vec odvod i ovo mi se čini najboljom opcijom jer mi se ne uništava protivoklop i kaseta koju korstim svakodnevno. A i niža je tačka težišta ovako
@Jovan hvala ne treba.
Da nastavimo sa slikama. Najveći problem može da predstavlja upotreba el vodene pumpe i prečnik ulaza i izlaza koji se dobrano razkikuje od ostatka vodene instlacije na skuteru pa ce tu biti gimnastike sa adapterima. Probao sam i da uklopim zastitnu plastiku-poklopac magneta od starog tipa sa lulicom i dzekom namotaja od novog tipa. Plastiku je inače acika spajao iz milion jednog delića, igrao se puzzle
uploadfromtaptalk1506626961460.jpg 306.85K 34 downloads
uploadfromtaptalk1506626984171.jpg 304.39K 29 downloads
Malo je tu mesta i malo se sudaraju lulica za vodu i dzek instalcije, malo ću prestrugati zastitnu plastiku
uploadfromtaptalk1506627059582.jpg 301.89K 27 downloads
Raskupusao sam komplet blokove, ovde jos imam sliku ispustanja ulna zbog zamene reduktora sa prenosnim odonosima od LC modela. Zali Bože novog ulja nije ni 1000km prešlo
uploadfromtaptalk1506627183626.jpg 283.43K 29 downloads
uploadfromtaptalk1506627212026.jpg 340.04K 29 downloads
Sutra nastavljamo radove, sledi detaljno pranje pa sklapanje.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users