#41
Posted 16 May 2015 - 22:34
#42
Posted 18 May 2015 - 10:09
#43
Posted 18 May 2015 - 10:56
francuz69, on 18 May 2015 - 10:09, said:
#44
Posted 18 May 2015 - 11:30
#45
Posted 18 May 2015 - 19:41
Ove su mi najdraze
I par sponzorskih
#46
Posted 18 May 2015 - 20:12
#47
Posted 18 May 2015 - 23:33
#48
Posted 19 May 2015 - 17:46
#49
Posted 19 May 2015 - 18:21
Kada smo se vracali iz Ns, predvece, kako je temperatura padala tako je zip poceo da divlja, neverovatno koliko donosi i odnosi 1 ili 2 br glavna dizna u odnosu na spoljnu temperaturu! Na ovim malisanima od 50kubika bas se oseti razlika..
Eto i Nesa je danas provozao krug, vratio se sa osmehom:)
#50
Posted 19 May 2015 - 22:09
možda je malo bogata bila i tebi smeša, ali nemam neki komparativni osećaj pa je malo neukusno da procenjujem...
kako god, za 50 klasu , vidi se na snimku, postavio je fine repere da do sledećeg skupa vlasnici 50-tica dobro razmisle
#51
Posted 19 May 2015 - 22:44
Ide mali ko lud, samo jos jedno 20ccm vise i ima da napravi haos
#52
Posted 20 May 2015 - 15:20
#53
Posted 20 May 2015 - 17:54
Bas bi mi legao jedan PJ za svaki dan, al mislim da bi me Svetlana izbacila iz kuce.. 3 motora, dobro da i sad ne spavam u garazi
Generalno, ne bih dirao ovu stock 50icu, nema ni naznaka habanja, 5k km je presao motor, greota je dirati..
Uvek mogu da prebacim dugi blok sa 13cola felnom na zipića, cisto da se proba.
A i ako okacim airsala, to cu ponovo spakovati da bude top u base 70. Sa izmestenom kajlom i nategnutim oprugicama kvacila i 4,5 gr rolnicama jednostavno ne moze da trosi malo i da se nosi posta...
Slatke muke
#55
Posted 20 May 2015 - 23:36
Provozah zipaća na skupu, nisam odoleo a da ne probam tu skuter legendu...Mali ide kao vrabac, prne lagano i solidno ubrzava tj nosi a da ni ne primetiš da to ide jako lepo...upravljanje je kao na nekoj igrački, krajnje jednostavan - klasa bicikli!!!
Ne bih j tu ništa dirao osim jedne rezone!!
#56
Posted 20 May 2015 - 23:39
Steta to nema jos neka podjela po kilazi da se mogu i ovi normalni skuteri trkati.
#57
Posted 21 May 2015 - 00:14
Ja sam ga imo ali u 4t verziji pa nije bilo smisla nikakav tuning hehe
E Aco kako ti se masina ponasa nakon stavljanja kajle?
#58
Posted 21 May 2015 - 01:51
u principu, ovde je sa kajlom dosao i tg trek i već proverene oprugice kvačila (zelene iz top-ovog seta +1500rpm). Naknadno je skinuta lulica na airboxu i ustelovan karb, kasnije gadjan sa težinom rolnica na serijskom variomatu i zadrzao sam se na 6grama. Po meni ide neverovatno za serijsku termogrupu, ogromna je razlika u odnosu na prethodni setup sa serijskim spuhom, rolnicama i lulicom 14mm, ali definitivno nisam samo kajlicu probao pa da kazem osetim bas to i to..
sada sam se zadržao na dizni 65 iako jos uvek imam u toku najtoplijeg dela dana minimalan pad performansi, kada se bas dobro ugreje asfalt! Vidim da podivlja kada odvjem šraf smese za 15min-pola kruga. Realno mi treba 63-64, moracu uskoro da pribavim set malih brojeva dizni u koracima po 1 (60,61,62,63,64 i 68) posto ove veće (70-120) imam.
Meni je za komparaciju da base 70ccm idu na 200m 14 sekundi, a ZIP (samo ustelovana serijala) kasni samo 1 sekundu
#59
Posted 21 May 2015 - 02:18
Bas me zanima koliko je pridonjela samo kajla.
Si snimo neki video da vidimo kak to radi
#60
Posted 21 May 2015 - 08:32
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users