evo šta se radilo juče...
pre oko mesec dana sam naletio na ovu prirubnicu, koja je za stock lamelice, proizvodnje TOP racing - Portugal, ulaz gume CS-24mm, odlivka 19mm, dakle za karbutratore do 19mm dušu dalo... cena nije nešto posebno jaka..
međutim odlivak ko odlivak, potrebno je pozabaviti se sa njime, ako nećemo da utvdimo gradivo koje je Porsche plasirao... ja se u ovom krugu nisam time bavio, jer će svakako još biti prilike
što se zaptivača tiče, proizvođač ga uspešno nije poslao, aftermarket Athenin ne odgovara, stock jedva ... tako da je on dobio to počasno mesto...
evo kako izgleda ugao i dužina stock prirubnice sa 12mm Gurtner-om i ove TOP sa Mikuni 16mm karb-om koji planiram da ovde apliciram, jasno je da će biti gimnastike i sa airbox-om ukoliko ne budem pakovao neku gljivu... a neću sigurno do prve trke...
Mikuni je dobio još jedno detaljno ispiranje i kontrolu svih kanala... krećem sa 85 diznom i iglom na sredini
za airbox sam se konsultovao sa Saby-jem iz Horgoš-a koji je pre oko mesec dana pakovao istu ovu TOP-ovku sa Dell 12 PHVA karburatorom, pa pošto znam da su ovaj Mikuni i Dell identični, pre bilo koje operacije usledila je "pomoć prijatelja"...
dakle grejanje, deformisanje, i oblikovanje prema poziciji...
hah, meni to na prvu loptu deluje kao fuš fazon, ali nema druge... izvadio sam cevku i gumeni umetak, i premerio, rupa na plastici je 35mm... što je tačno koliko i ulaz na Mikuni-ju za vazduh, usledilo je podešavanje ugla..
za prvu loptu je ok.. iako je tesno, mada jasno je da će ovde biti malo falš-a, tako da ne sme ovako ostati...
ovamo sam što se tiče kanala za naleganje poklopca airbox-a sve ispoštovao i gledao da ne oštetim geometriju... sitne popravke sam imao, kod grejanja je vrlo bitno raditi postepeno i bolje više puta manje pomeraja... ... prsti su ovde bili u pravom trenutku na lošem mestu..
i to nije sve, naravno problem pravi i amortizer, pa sam već prediđeno udubljenje još oblikovao da amortizer ne bi zapinjao, i uspeo sam da dobijem da u neopterećenom stadijumu bude zazor 1-2mm, kada se sedi zazor se poveća jer je u dnu airbox-a i sada veći zazor ..
i naravno potrebno je bilo jedan S norač izraditi dužine 30-35mm za fiksiranje airbox-a na blok...
na kraju sam testirao i javio se relativno dobro, međutim pošto sam na ulasku ipak ubacio jedan gumeni holender, koji mi je ostao od nekih filtera, morao sam da spustim glavnu na 80 i iglu za jedan zub dole...
što se tiče mašine, cilindar je tačno onoliko prgav kako ga analizer i prezentuje, teško se dobija donji spektar, javlja se ono karakteristično nalivanje do ulaska u rezonanciju... pošto sam još uvek na stock centralnoj, stock kvačilu, stock variomatu,,.. za prvo testiranje imam 6,5g rolnice, kada pošajbnam da mi remen bude ok, dobijam ga u rezonanciji sa nekim nenormalno visokim obrtajima...
na moju nesreću neki majstor je pre mene postrugao bolcnu, vrv da bi skinuo dečku blokadu i upregao motor da ide brže... , morao sam oko 3mm da ubacim šajbica...
sa druge strane dosta je težak ovaj ventivar, i deluje mi krajnje nestabilno preko ovoliko šajbica... na kraju dana spakovao sam athena ljubičastu i podigao težinu rolnica na 7,5g... kada je usledio i onaj snimak...
nema ovde mnogo leba po pitanju elastičnosti... koliko mi je drago što sam kupio ovaj cilindar, toliko sam i razočaran što je tako prgav... videćemo kako se ponaša sa stock SF1 auspuhom, jer u ovom obliku nema šanse da ga Nina vozi... što se mene tiče ja ću uraditi sve da bude maksimalno upregnut, ali ne ove sezone, tako da će najvetovatnije multivar i neko podešavajuće kvačilo sačekati sledeću sezonu...