Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#181 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 26 January 2016 - 21:48

Da oni stariji sa metalnim poklopcem idu fabricki sa diznom 72 i iglom sa 3 zareza.
Obicni ide sa 54-om i iglom bez mogucnosti podesavanja visine.
Za pilotku i atomizer ne znam da li ima razlike.

Eto jos jedna sitnica zasto stariji sf1 idu bolje od dvojke.

Edited by Rade, 26 January 2016 - 21:49.


#182 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 27 January 2016 - 00:09

Mozes da nabavis male podloske za iglicu pa da stelujes

#183 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 January 2016 - 00:32

Takav karb koriste i neke Honde, kod njih se igla moze podesavati posto su vecinom radjene prije 2003 god.

#184 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 27 January 2016 - 23:58

View Post.::SALLE::., on 27 January 2016 - 00:09, said:

Mozes da nabavis male podloske za iglicu pa da stelujes
A ako mora da je spusti :)

Pravi iglu, znas kako...

#185 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 January 2016 - 09:28

@Salle ... da da setio sam se da sam i to jednom radio, jbg godine su..

@Neša može naravno i da se odradi jedna sa podeocima iz kompleta A za 17,5 jer su one sve u korenu 2mm, samo je pitanje odluke

@Abrams, Rade jasno je postoje dve verzije 12 gurntera, ova moja je sa plastičnim poklopcem i mislim da je sa 62 diznom došla, isto kao i kod Radeta na Vivi...

@Dajtech Kymco nosi isto na 17 Keihin-u, predpostavljam da su to sve od Honde pokupili, nema šta user da podešava, samo vozi...


kako god, za sada ostaje ovako, ako uspem da izvučem sa iglom nešto u redu je, neki ozbiljniji tuning još neće dolaziti, tako da dok Nina ne savlada osnove vožnje i ciklistike ide stock auspuh sa slepom cevkom i prsten na variomatu, pa videćemo koliko će se situacija potrebe napajanja promeniti

#186 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 January 2016 - 18:58

Uradio sam dve podloške od 1mm i od 1,5-2mm, spakovao sam prvo ovu tanju i odmah se javio prebogato. Nakon korekcije sa šrafom pilotke dobio sam približno dobar rezultat, nisam vozio bljuzgavica je na sve strane...

Sklopio sam plastike, pa 3 fakulteta treba za prednjicu, mater francusku...

Ima šta da se i povari, dva nosača su već bila puknuta od podnice, jednog sam ja uspeo da overim...

Sad ide na odmor, čeka se neko bolje vreme...

Posted Image

#187 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 29 January 2016 - 20:31

Pvi nosači podnice iza di suvozac drži noge. Sa time se nemoj zamarati , to ce puknut na prvoj grabi. ja nezz SF-a koje to nije puknuto.

#188 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 January 2016 - 20:50

:1kokice:

#189 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 January 2016 - 20:57

Da da ti gde suvozač drži noge, tu su oba pukla i jednog napred u koji se šrafi srednji donji trougao.

#190 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 30 January 2016 - 20:02

Ova 2 iza opet ce ti puknuti :/ .Prije ili kasnije

#191 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2016 - 20:39

Ok ... neću sad svakako variti... skapirao sam te to puca i kraj

#192 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 March 2016 - 18:38

dužan sam video, šta reći .. cilindar je budala prgava,...
imam još neki problem sa temperaturom, pa to rešavam... idu slike i tekst sutra.





#193 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 March 2016 - 19:09

Ha , mater francusku :? :1kokice:

#194 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 March 2016 - 19:46

Au kako podize temperaturu, kao da rashladna tecnost ne cirkulise uopste :blink:
Inace fino se cuje, tih auspuh.

#195 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 March 2016 - 20:42

Uštopao termostat... smorio se od čekanja.. :D

#196 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 March 2016 - 20:53

Joj, muka!
Ja cu reci svaka cast, jer mislim da slabo ko razaznaje koji sad problemi nastaju.

U pravu si, tacno se vidi ostrina cilindra i kolko takav setup zahteva posvecenosti i finansiskog ulaganja, znanja.

Bogat i ne voziv nisko, a razvrti se ostro, i ako je ovo auspuh za base cilindre. Preteski zamajac ventilvara, magnet. Vidi se da variomat zavrsi na blizu 80, a cuje se da je oko 10k obrtaja. I sad majstorluk sa variomatom, kvacilom... jos jedan dokaz da moraju kockice da se slazu i ne moze midrace cilindar sam za sebe da se postavi i da daje rezultate..

Tacno da se nisi onoliko posvetio bloku i primarnoj kompresiji mogao bi nogama da ga drzis u mestu koliko nema snage van rezonancije. Jos jednom svaka cast!

Sad, to se tice temperature, moze da bude mnogo toga, a opet ne mora da bude nista, mozda je to normalno, treba premeriti kolika je temperatura...

Nadam se da ces moci finansijski da ispratis projekat do kraja, potencijal se vidi, to ce onda biti opaka sprava!

#197 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 March 2016 - 23:19

Ugrize cilindar kako treba i ima jačinu....start je loš ali doteraće se štelovanjem!
Mnogi su se kunuli u Malossi Sport kako je to idealan i nepoderiv cilindar za po gradu...vervatno su i u pravu....Nadam se da će i ovaj biti barem toliko voziv...

#198 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 March 2016 - 09:55

evo šta se radilo juče...
pre oko mesec dana sam naletio na ovu prirubnicu, koja je za stock lamelice, proizvodnje TOP racing - Portugal, ulaz gume CS-24mm, odlivka 19mm, dakle za karbutratore do 19mm dušu dalo... cena nije nešto posebno jaka..

Posted Image Posted Image


međutim odlivak ko odlivak, potrebno je pozabaviti se sa njime, ako nećemo da utvdimo gradivo koje je Porsche plasirao... ja se u ovom krugu nisam time bavio, jer će svakako još biti prilike

Posted Image

što se zaptivača tiče, proizvođač ga uspešno nije poslao, aftermarket Athenin ne odgovara, stock jedva ... tako da je on dobio to počasno mesto...


evo kako izgleda ugao i dužina stock prirubnice sa 12mm Gurtner-om i ove TOP sa Mikuni 16mm karb-om koji planiram da ovde apliciram, jasno je da će biti gimnastike i sa airbox-om ukoliko ne budem pakovao neku gljivu... a neću sigurno do prve trke...

Posted Image Posted Image


Mikuni je dobio još jedno detaljno ispiranje i kontrolu svih kanala... krećem sa 85 diznom i iglom na sredini

Posted Image


za airbox sam se konsultovao sa Saby-jem iz Horgoš-a koji je pre oko mesec dana pakovao istu ovu TOP-ovku sa Dell 12 PHVA karburatorom, pa pošto znam da su ovaj Mikuni i Dell identični, pre bilo koje operacije usledila je "pomoć prijatelja"...
dakle grejanje, deformisanje, i oblikovanje prema poziciji...

hah, meni to na prvu loptu deluje kao fuš fazon, ali nema druge... izvadio sam cevku i gumeni umetak, i premerio, rupa na plastici je 35mm... što je tačno koliko i ulaz na Mikuni-ju za vazduh, usledilo je podešavanje ugla..

Posted Image Posted Image


za prvu loptu je ok.. iako je tesno, mada jasno je da će ovde biti malo falš-a, tako da ne sme ovako ostati...
ovamo sam što se tiče kanala za naleganje poklopca airbox-a sve ispoštovao i gledao da ne oštetim geometriju... sitne popravke sam imao, kod grejanja je vrlo bitno raditi postepeno i bolje više puta manje pomeraja... ... prsti su ovde bili u pravom trenutku na lošem mestu..

Posted Image


i to nije sve, naravno problem pravi i amortizer, pa sam već prediđeno udubljenje još oblikovao da amortizer ne bi zapinjao, i uspeo sam da dobijem da u neopterećenom stadijumu bude zazor 1-2mm, kada se sedi zazor se poveća jer je u dnu airbox-a i sada veći zazor ..


Posted Image


i naravno potrebno je bilo jedan S norač izraditi dužine 30-35mm za fiksiranje airbox-a na blok...

Posted Image




na kraju sam testirao i javio se relativno dobro, međutim pošto sam na ulasku ipak ubacio jedan gumeni holender, koji mi je ostao od nekih filtera, morao sam da spustim glavnu na 80 i iglu za jedan zub dole...

što se tiče mašine, cilindar je tačno onoliko prgav kako ga analizer i prezentuje, teško se dobija donji spektar, javlja se ono karakteristično nalivanje do ulaska u rezonanciju... pošto sam još uvek na stock centralnoj, stock kvačilu, stock variomatu,,.. za prvo testiranje imam 6,5g rolnice, kada pošajbnam da mi remen bude ok, dobijam ga u rezonanciji sa nekim nenormalno visokim obrtajima...

na moju nesreću neki majstor je pre mene postrugao bolcnu, vrv da bi skinuo dečku blokadu i upregao motor da ide brže... , morao sam oko 3mm da ubacim šajbica...

sa druge strane dosta je težak ovaj ventivar, i deluje mi krajnje nestabilno preko ovoliko šajbica... na kraju dana spakovao sam athena ljubičastu i podigao težinu rolnica na 7,5g... kada je usledio i onaj snimak...


nema ovde mnogo leba po pitanju elastičnosti... koliko mi je drago što sam kupio ovaj cilindar, toliko sam i razočaran što je tako prgav... videćemo kako se ponaša sa stock SF1 auspuhom, jer u ovom obliku nema šanse da ga Nina vozi... što se mene tiče ja ću uraditi sve da bude maksimalno upregnut, ali ne ove sezone, tako da će najvetovatnije multivar i neko podešavajuće kvačilo sačekati sledeću sezonu...

#199 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 March 2016 - 10:15

zaboravio sam napisati i ovaj deo sam temperaturom...

termostat sam proverio , ima negde u temi snimak, u džezvi i toploj vodi... i funkcioniše OK, inače ga ne bih ni stavljao... sad primetio sam da mi je i u mestu temperatura bila tako malo varljiva, čas je ima čas je nema... nikad nije ulazila u crveno već samo dođe do de gornje lestvice, i posle par trenutaka krene da opada naglo...

mislio sam da je možda previše inertan, ali neće biti termostat problem... otišao sam do benzinske da tankujem i na pola puta sam ga ugasio i dogurao do kuće,,, dakle kada je visoka temperatura onda je tolika i na leru, i na malim obrtajima.. tačno nema nekog pravila, onda posle malo neke promene obrtaja krene baš da obara i bude na polovini...

testirao sam ga po dvorištu pun gas jedno 3 kruga, meni je to 250m u oba pravca i bila je na polovini...

što se tiče rashladne u njoj nema gasova, nema one kompresije kada se poklopac otvori, nema prljavštine od ulja i ne prska nigde... što aludira da je zaptivač glave najverovatnije ok...

tako da prva sumnja pada na radno kolo pumpe, a pošto je PUG to uspešno spakovao u jednom komadu sa deklom, nema reparacije... probaću prvo sa električnom, pa ako je ona problem, moram kupiti novu, ako nije tražim problem dalje,...

#200 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 March 2016 - 12:47

Citam i bas hocu da napisem da sumnjam na pumpu, a peugeot je to spakovao da mora komplet da se menja. Ostaje ti jedino elektricna, koja je opet jeftinija od nove mehanicke.





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users