To je Tecnigas Tek auspuh. Posle njega je izasao Trek. Auspuh se pokazao dobro, u rangu je MK1 Trek-a.
Pametno je sto si izbacio gljivu, apsolutno nema potrebe za njom na serijskoj masini.
Na koji "tunel" tacno mislis? Lulicu na airbox-u?
Imaj na umu da ces morati prestelovati karburator. To sto sam dize obrtaje i sto ne spusta znaci da ima previse vazduha. Od neadekvatne smjese, odnosno od viska vazduha mogu da nastanu ozbiljne posledice po termogrupu.
Imas detaljnije sve objasnjeno na forumu pa prelistaj, posebno temu o principu rada i stelovanju karburatora.
Edit: Zaboravio sam da napomenem da pored stelovanja karburatora za taj auspuh, moraces da se poigras i sa prenosom. Otprilike izmedju 8300 - 8600 obrtaja ima najvecu snagu, pa bi trebao dovesti prenos u to stanje da u medju-ubrzanju drzi zakucan na tim obrtajima sto je blize moguce. To podrazumjeva korekciju rolnica, oprugica kvacila (za malo jaci start - tu na oko 5000 - 5500 obrtaja) i po potrebi zamjenu centralne opruge ukoliko je oslabila. To je ovako grubo receno bez uvrstavanja remena, stanja kvacila, variomata, itd u "jednacinu".
Edited by Lauda, 15 June 2015 - 22:47.