#1
Posted 15 June 2015 - 22:14
Skuter je u veoma dobrom stanju. Na skuteru se trenutno nalazi ovaj tecnigas auspuh
Izbacio sam pecurku filter i stavio airbox bez onog pred tunela(ako znate na sta mislim). Danas sam uzeo da stavim taj predtunel i kad sam upalio skuter on je poceo sam da podize obrtaje??? Izvadio sam ga i malo se primirio ali kad dam gas on nece da spusti obrtaje. Da li znate sta moze biti? Hvala unapred
#2
Posted 15 June 2015 - 22:40
Pametno je sto si izbacio gljivu, apsolutno nema potrebe za njom na serijskoj masini.
Na koji "tunel" tacno mislis? Lulicu na airbox-u?
Imaj na umu da ces morati prestelovati karburator. To sto sam dize obrtaje i sto ne spusta znaci da ima previse vazduha. Od neadekvatne smjese, odnosno od viska vazduha mogu da nastanu ozbiljne posledice po termogrupu.
Imas detaljnije sve objasnjeno na forumu pa prelistaj, posebno temu o principu rada i stelovanju karburatora.
Edit: Zaboravio sam da napomenem da pored stelovanja karburatora za taj auspuh, moraces da se poigras i sa prenosom. Otprilike izmedju 8300 - 8600 obrtaja ima najvecu snagu, pa bi trebao dovesti prenos u to stanje da u medju-ubrzanju drzi zakucan na tim obrtajima sto je blize moguce. To podrazumjeva korekciju rolnica, oprugica kvacila (za malo jaci start - tu na oko 5000 - 5500 obrtaja) i po potrebi zamjenu centralne opruge ukoliko je oslabila. To je ovako grubo receno bez uvrstavanja remena, stanja kvacila, variomata, itd u "jednacinu".
Edited by Lauda, 15 June 2015 - 22:47.
#3
Posted 15 June 2015 - 23:01
#4
Posted 15 June 2015 - 23:02
abrams, on 15 June 2015 - 23:01, said:
#5
Posted 16 June 2015 - 10:30
#6
Posted 16 June 2015 - 10:45
Kad pomerim zicu (obelezenu zutim) ka unutra onda skuter dize obrtaje sam od sebe. Ovako kako je na slici lepo radi
#7
Posted 16 June 2015 - 10:51
edit: to je sajla gasa što ti ide od gore, ona treba da je korektno nameštena tu na ulazu u karb, ima ta ugaona lulica metalna
evo nekih tema gde ima dosta sličnosti
http://forum.pyrothe...2-carbon-black/
http://forum.pyrothe...ity-lc-project/
#8
Posted 16 June 2015 - 10:55
#9
Posted 16 June 2015 - 11:03
ako je prebogata smeša onda se nazire trokiranje u taktovima i motor nema snage, ako je presiromašna onda se nazire mukanje i motor isto tako nema snage..
karburator podešavaš u tri segmenta, pilotka sa šrafom za vazduh radi od 0-1/4 otklona ručice najviše, igla radi 1/4-3/4 otklona ručice najviše a glavna dizna radi od 3/4-4/4 otklona najviše...
sad bitno je da prihvatiš da sve na sve utiče ali se najveća podešavanja rade u segmentima kako sam ti gore napisao... ti vidi da nabaviš nekolicinu glavnih dizni da imaš u radionici pa da možeš sebi odrediti koja je najbolja na punom gasu, i nakon toga probaj da dovedeš ostale otklone da motor bude spreman u svim segmentima otklona ručice gasa...
mislim da je fabrička dizna u njemu 60 ili 62, pa neka ti to bude smernica, najbolje je kada imaš dizne u stepovima po 2-3 broja
imaš ovde u temi dosta opširno opisano, nemoj da te mrzi da pročitaš...
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#10
Posted 16 June 2015 - 11:16
#11
Posted 16 June 2015 - 11:41
problem jedino može da bude kada ti je tanka dizna, i smeša mršava... pokazatelj je bela elektroda svećice, kod agresivnije ekploatacije može da zalepi cilindar u klipu, .. a sve je posledica prevelike temperature i slabog podmazivanja...
dakle proveravaj svećicu i uključi sva čula, razlikuj mukanje i trokiranje, nauči prvo sebe koji je to stadijum... uvrni veliku diznu
#12
Posted 19 June 2015 - 23:49
#13
Posted 19 June 2015 - 23:53
#14
Posted 20 June 2015 - 01:36
Gurtner dolazi sa diznom 54 i tim tunelom ispred airboxa. Prilikom skidanja ide nesto veca dizna, 60-62 konkretno je kod mene lepo radila uz rezonantni auspuh. Sraf za smesu se ne dira, potrosnja se ne menja. Platna iza variomata ide od 1mm.
#15
Posted 20 June 2015 - 01:55
Rade, on 20 June 2015 - 01:36, said:
Gurtner dolazi sa diznom 54 i tim tunelom ispred airboxa. Prilikom skidanja ide nesto veca dizna, 60-62 konkretno je kod mene lepo radila uz rezonantni auspuh. Sraf za smesu se ne dira, potrosnja se ne menja. Platna iza variomata ide od 1mm.
Kvalitetan aftermarket variomat je skoro pa nepogrijesiv izbor. Za full serijalu serijski variomat ce raditi posao ok ali dovoljno je zamijeniti samo auspuh, staviti kvalitetnu rezonu i odmah ce se pokazati koliko je los kada dodje do faze stelovanja prenosa. Tvrdim iz licnog iskustva koliko se rezim rada masine mijenja na bolje na serijskom cilindru nakon stavljanja samo rezonantnog auspuha Trek-a i varomata Multivara u mom slucaju, naravno uz dobro podesen karburator i prenos. Ovo posebno vazi za kineski prenos, recimo kod pia masina po meni prenos ne bi trebalo dirati uopste.
Saraf za fino podesavanje smjese bi se trebao (valjda) korigovati prilikom korekcije bilo koje komponente karburatora (pilotka, igla, dizna), jer se mijenja odnos goriva bilo to na punom gas, pola, itd.
#16
Posted 20 June 2015 - 14:09
#17
Posted 23 June 2015 - 10:58
Jel moze ova obrtaljka da se poveze na skuter? Izgleda kao dobra kupovina
#18
Posted 23 June 2015 - 11:18
#19
Posted 23 June 2015 - 18:29
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users