Jump to content


Peugeot speedfight 2 307 wrc



  • This topic is locked This topic is locked
218 replies to this topic

#1 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 June 2015 - 22:14

Vozim speedfight 2 2005. godiste, presao 21 000km. Uzeo sam ga polovnog u Zrenjaninu pre 2 meseca. :)
Posted Image
Posted Image
Skuter je u veoma dobrom stanju. Na skuteru se trenutno nalazi ovaj tecnigas auspuh Posted Image
Izbacio sam pecurku filter i stavio airbox bez onog pred tunela(ako znate na sta mislim). Danas sam uzeo da stavim taj predtunel i kad sam upalio skuter on je poceo sam da podize obrtaje??? Izvadio sam ga i malo se primirio ali kad dam gas on nece da spusti obrtaje. Da li znate sta moze biti? Hvala unapred ;)

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 June 2015 - 22:40

To je Tecnigas Tek auspuh. Posle njega je izasao Trek. Auspuh se pokazao dobro, u rangu je MK1 Trek-a.
Pametno je sto si izbacio gljivu, apsolutno nema potrebe za njom na serijskoj masini.
Na koji "tunel" tacno mislis? Lulicu na airbox-u?

Imaj na umu da ces morati prestelovati karburator. To sto sam dize obrtaje i sto ne spusta znaci da ima previse vazduha. Od neadekvatne smjese, odnosno od viska vazduha mogu da nastanu ozbiljne posledice po termogrupu.
Imas detaljnije sve objasnjeno na forumu pa prelistaj, posebno temu o principu rada i stelovanju karburatora.

Edit: Zaboravio sam da napomenem da pored stelovanja karburatora za taj auspuh, moraces da se poigras i sa prenosom. Otprilike izmedju 8300 - 8600 obrtaja ima najvecu snagu, pa bi trebao dovesti prenos u to stanje da u medju-ubrzanju drzi zakucan na tim obrtajima sto je blize moguce. To podrazumjeva korekciju rolnica, oprugica kvacila (za malo jaci start - tu na oko 5000 - 5500 obrtaja) i po potrebi zamjenu centralne opruge ukoliko je oslabila. To je ovako grubo receno bez uvrstavanja remena, stanja kvacila, variomata, itd u "jednacinu".

Edited by Lauda, 15 June 2015 - 22:47.


#3 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 June 2015 - 23:01

Mislim na ovaj deo Posted Image sto dodje pre airboxa. Znaci vozio sam lepo sa airboxom pa sam hteo da stavim ovo i onda sam valjda nesto poremetio i poceo je da dize obrtaje i da ne vraca na ler gas... Jel moguce da je nesto do sajle?

#4 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 15 June 2015 - 23:02



View Postabrams, on 15 June 2015 - 23:01, said:

Mislim na ovaj deo Posted Image sto dodje pre airboxa. Znaci vozio sam lepo sa airboxom pa sam hteo da stavim ovo i onda sam valjda nesto poremetio i poceo je da dize obrtaje i da ne vraca na ler gas... Jel moguce da je nesto do sajle?
Jel ima potrebe da stavljam taj tunel?

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2015 - 10:30

aj poslikaj tu oko karburatora par komada pa postavi da vidimo samo,... taj tvoj model se nešto razlikuje od mog

#6 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 16 June 2015 - 10:45

Evo slike Posted Image
Kad pomerim zicu (obelezenu zutim) ka unutra onda skuter dize obrtaje sam od sebe. Ovako kako je na slici lepo radi :D Posted Image

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2015 - 10:51

aha da da , ja nemam tu plastiku uopšte to je usisnik za topao vazduh... zimska vožnja... ne treba ti to

edit: to je sajla gasa što ti ide od gore, ona treba da je korektno nameštena tu na ulazu u karb, ima ta ugaona lulica metalna

evo nekih tema gde ima dosta sličnosti

http://forum.pyrothe...2-carbon-black/

http://forum.pyrothe...ity-lc-project/

#8 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 16 June 2015 - 10:55

Posto je vozen sa pecurkom, bio je podesen za puno vazduha, jel? Sad kad sam stavio airbox a unutra red sponge jel treba manja dizna da se stavi i koji broj preporucujete?

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2015 - 11:03

moraš sam proceniti, prema boji svećice i snazi motora...

ako je prebogata smeša onda se nazire trokiranje u taktovima i motor nema snage, ako je presiromašna onda se nazire mukanje i motor isto tako nema snage..

karburator podešavaš u tri segmenta, pilotka sa šrafom za vazduh radi od 0-1/4 otklona ručice najviše, igla radi 1/4-3/4 otklona ručice najviše a glavna dizna radi od 3/4-4/4 otklona najviše...

sad bitno je da prihvatiš da sve na sve utiče ali se najveća podešavanja rade u segmentima kako sam ti gore napisao... ti vidi da nabaviš nekolicinu glavnih dizni da imaš u radionici pa da možeš sebi odrediti koja je najbolja na punom gasu, i nakon toga probaj da dovedeš ostale otklone da motor bude spreman u svim segmentima otklona ručice gasa...

mislim da je fabrička dizna u njemu 60 ili 62, pa neka ti to bude smernica, najbolje je kada imaš dizne u stepovima po 2-3 broja

imaš ovde u temi dosta opširno opisano, nemoj da te mrzi da pročitaš...

http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

#10 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 16 June 2015 - 11:16

Hvala puno :) procitao sam temu vise puta, jasno mi je sve teoretski ali bojim se da pocnem ^_^ da nesto ne sjebem :D

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2015 - 11:41

kreneš uvek od malo veće dizne, neka trokira slobodno i polako silaziš na manju...

problem jedino može da bude kada ti je tanka dizna, i smeša mršava... pokazatelj je bela elektroda svećice, kod agresivnije ekploatacije može da zalepi cilindar u klipu, .. a sve je posledica prevelike temperature i slabog podmazivanja...

dakle proveravaj svećicu i uključi sva čula, razlikuj mukanje i trokiranje, nauči prvo sebe koji je to stadijum... uvrni veliku diznu

#12 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 19 June 2015 - 23:49

Mozete mi reci koji je najbolji varijator za sf2 u stock varijanti i zasto se sajbnice stavljaju ili iza ventilatora ili iza rolnica? Nije mi jasno?

#13 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 June 2015 - 23:53

Prvo poruci ovu temu, bice ti dosta jasnije stvari:
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/

#14 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 20 June 2015 - 01:36

Za fabricki skuter najbolji je fabricki variomat.. Realno dobro on obavlja posao dok je gore serijski cilindar uz sitnije izmene tipa auspuh itd.
Gurtner dolazi sa diznom 54 i tim tunelom ispred airboxa. Prilikom skidanja ide nesto veca dizna, 60-62 konkretno je kod mene lepo radila uz rezonantni auspuh. Sraf za smesu se ne dira, potrosnja se ne menja. Platna iza variomata ide od 1mm.

#15 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 June 2015 - 01:55

View PostRade, on 20 June 2015 - 01:36, said:

Za fabricki skuter najbolji je fabricki variomat.. Realno dobro on obavlja posao dok je gore serijski cilindar uz sitnije izmene tipa auspuh itd.
Gurtner dolazi sa diznom 54 i tim tunelom ispred airboxa. Prilikom skidanja ide nesto veca dizna, 60-62 konkretno je kod mene lepo radila uz rezonantni auspuh. Sraf za smesu se ne dira, potrosnja se ne menja. Platna iza variomata ide od 1mm.
Ne bih se bas slozio sa tvojim misljenjem.
Kvalitetan aftermarket variomat je skoro pa nepogrijesiv izbor. Za full serijalu serijski variomat ce raditi posao ok ali dovoljno je zamijeniti samo auspuh, staviti kvalitetnu rezonu i odmah ce se pokazati koliko je los kada dodje do faze stelovanja prenosa. Tvrdim iz licnog iskustva koliko se rezim rada masine mijenja na bolje na serijskom cilindru nakon stavljanja samo rezonantnog auspuha Trek-a i varomata Multivara u mom slucaju, naravno uz dobro podesen karburator i prenos. Ovo posebno vazi za kineski prenos, recimo kod pia masina po meni prenos ne bi trebalo dirati uopste.
Saraf za fino podesavanje smjese bi se trebao (valjda) korigovati prilikom korekcije bilo koje komponente karburatora (pilotka, igla, dizna), jer se mijenja odnos goriva bilo to na punom gas, pola, itd. :)

#16 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 20 June 2015 - 14:09

Hvala na odgovoru, jos jedno pitanje. Crkao mi je cdi i zamenio sam ga nekim najobicnijim sto su mi dali u servisu. Da li cdi utice na performanse skutera?

#17 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2015 - 10:58

http://www.ebay.com/...3c702de&vxp=mtr
Jel moze ova obrtaljka da se poveze na skuter? Izgleda kao dobra kupovina :)

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 June 2015 - 11:18

to će biti ista ovakva, treba da može

http://forum.pyrothe...2984#entry72984

#19 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2015 - 18:29

Ljudi imam problem. Majstor kaze da je normalno da malo iskapa gorivo iz filtera. 3 dana nisam brisao deklu od goriva sto "po malo" iskaplje i evo sta se napravilo. Po meni ovo ne valja. Sta moze da bude?

#20 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 23 June 2015 - 18:32

evo slike Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users