Potraga za par km/h vise - Automatik
#1
Posted 25 July 2015 - 17:38
Imam automatika od osnovne skole koji sam vise opravljao nego sto sam vozio, ali ne zalim se. Imao sam laksi sudar sa njim pre par godina, covek je resio da radi polukruzno okretanje na 10m od mene, nije me video i ja gde cu, sta cu, pa u njega, preprecio se kao zid... Kraj price je da sam uzeo 100e i odvezao automatika kuci bez problema. Iskrivio sam prednju vilu i rezervoar je napukao sto sam kasnije u toku eksploatacije otkrio. Stalno je smrdeo na gorivo i vlazilo je u tom donjem delu kod nosaca masine, probao sam sa nekim dvokomponentnim lepkom da resim problem ali to resenje je bilo kratkog veka. Muku sam mucio i oko skidanja karburatora na to malo prostora sto su ostavili kod automatika i zbog svih ovih problema, resio sam da sve prebacim na Puch cevasti ram koji sam nabavio pre dve godine.
Evo kako je izgledao kad je stigao kod mene:
Odmah sam se bacio na seckanje viska nosaca:
Napravio sam sablon za automatik masinu. Hteo sam da je postavim sto nize da bi uspeo da uglavim neki veci karburator u ram.
Okrecio sam ga na brzinu jer mi se nije svidjala ona zelena i montirao neke delove za probnu voznju:
Vozio sam ga ovako neko vreme dok nije zakovala masina:
Ugradio sam i Dellorto PHBG 19mm, staje tacno gde treba.
Zimus sam uradio masinu, nov cilindar, nov Motins klip, novi srafovi, druga org. radilica, lezajevi, semerinzi itd...
Za razradu sam koristio fabricki karburator.
Nastavak kad skuvam kafu.
#2
Posted 25 July 2015 - 18:12
Bocni limovi su bili u jadnom stanju i imali vise slojeva boje pa sam ih ogulio do lima i ofarbao malo kvalitetnije, osnovna boja kompresorom i crni sprej preko. I blatobrani su osmirglani i ofarbani malo kvalitetnije nego sam ram, jer oko njih nemam vise sta da prepravljam.
Toliko za ovaj post.
#3
Posted 26 July 2015 - 11:53
Neverovatno kako 19mm stane tacno u onu kadicu...Kako se ponasa motor s njim u odnosu na fabricki karb?
#4
Posted 26 July 2015 - 12:48
#5
Posted 26 July 2015 - 13:02
Uspeo sam da napravim komplet dizni od 55-100. Koristio sam razne dizne od automatik karburatora i razbusivao ih na potrebne mere kod jednog kolege koji ima pravi alat za to. Nisam znao ranije za ovu vasu akciju narucivanja jer su me ove dizne kostale otprilike isto toliko a mozda i skuplje da ih napravim. Po svecici bi rekao da je smesa idealna, ali bilo mi je sporo 60 km/h po gps-u pa sam resio da skratim cilindar, podignem ga i malo doradim kanale. O tome malo kasnije...
#6
Posted 26 July 2015 - 13:29
Farbanje ne komentarisem jer iskreno tu nisam bas dobar, lepo izgleda na slikama...
Za phbg imas kompletnu opremu na racing planetu, nisi temu video jer nisi imao dovolino postova, dosta cesto radimo narucbe, za clanove foruma su i cene prihvatljive.. Imas tamo i tomos i puch odeljke pa prelistaj sta nude...
Sto se tice cilindra tu dosta mogu da ti pomognem, uradi jednu kvalitetnu portnapu pa cu je proterati kroz analizer..
#8
Posted 27 July 2015 - 22:15
koliko vidim A- 3 blok , kolibri cilindar , kako si resio radilicu , promenio klipnjacu za fi 12 mm? Sa 19 mm mora da ide k`o zver ?
#9
Posted 28 July 2015 - 15:17
#10
Posted 28 July 2015 - 17:13
A skoro sam imao problem sa kocnicama. Ovi aluminijumski tockovi imaju nosace paknova pravljene za sajlu i rucnu kocnicu a ja sam to prepravio na noznu kocnicu pa nisam imao dobar pravac poluge koja siri paknove, sat vremena kasnije i problem je resen:
#11
Posted 29 July 2015 - 22:34
#13
Posted 01 August 2015 - 09:53
#14
Posted 03 August 2015 - 15:27
Napravio sam distancer od aluminijuma debljine 2,5mm, koristim deblje dihtunge sa obe strane distancera, to je jos 1mm, znaci podignut je za 3,5mm. Onda je skracen na strugu odozgo za 2,5mm. Ovim sam dobio potpuno otvaranje prelivnih kanala, pre toga su bili oko 50% blokirani klipom.
Dobio sam prelivne na 36,5 od vrha cilindra i izduv na 28mm od vrha. Donju ivicu izduva sam naknadno spustio da bude u ravni donje ivice prelivnih koji su sad u ravni sa klipom u DMT.
Podizanjem cilindra se poremetio tajming usisa pa sam i njega spustio dokle sam mogao. Nisam primetio neke promene, verovatno zato sto smesu uvlaci kroz prozore na klipu.
Klip ne ide do vrha cilindra, C parametar je 0,5-1mm, ne mogu da se setim tacno, to sam ostavio tako jer se plasim da klip ne udari u glavu ako radilica dobije luft. Dihtung glave u startu nisam koristio ali posto sam se bojao da klip ne zakaci glavu, ugradio sam fabricki dihtung iz kompleta, mislim da je 1mm debljine kad se nagnjeci.
Kanale nisam smeo da radim u sirinu, za sad, nisam siguran koliko bi dobio ili izgubio.
Koristim Tora auspuh koji mi se pokazao odlicno za srednje i vise obrtaje, uporedjivao sam ga sa fabrickim i sa Master auspuhom i on mi se najbolje pokazao, daje vise snage i zanimljiviji je za voznju. Od prerade cilindra je pokazao jacu rezonancu na krajnjim obrtajima, ali je i pre bio dobar.
Imam snimak skracivanja cilindra kod Ace majstora za Tomose, posle mi je radio i centriranje korpe kvacila, ali o tome drugom prilikom. Mogao bi da ga preporucim za sve radove oko Tomosa, pedantno radi. Ako nekog interesuje, posaljite mi privatnu poruku da ne reklamiram ovde.
#16
Posted 18 March 2016 - 23:20
#17
Posted 20 March 2016 - 23:42
Na krajnjoj brzini čuje se kao neko oscilovanje, šta je u pitanju?
#18
Posted 21 March 2016 - 19:32
Evo jos jedan snimak voznje:
#19
Posted 21 March 2016 - 19:37
#20
Posted 21 March 2016 - 20:27
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users