Imam automatika od osnovne skole koji sam vise opravljao nego sto sam vozio, ali ne zalim se. Imao sam laksi sudar sa njim pre par godina, covek je resio da radi polukruzno okretanje na 10m od mene, nije me video i ja gde cu, sta cu, pa u njega, preprecio se kao zid... Kraj price je da sam uzeo 100e i odvezao automatika kuci bez problema. Iskrivio sam prednju vilu i rezervoar je napukao sto sam kasnije u toku eksploatacije otkrio. Stalno je smrdeo na gorivo i vlazilo je u tom donjem delu kod nosaca masine, probao sam sa nekim dvokomponentnim lepkom da resim problem ali to resenje je bilo kratkog veka. Muku sam mucio i oko skidanja karburatora na to malo prostora sto su ostavili kod automatika i zbog svih ovih problema, resio sam da sve prebacim na Puch cevasti ram koji sam nabavio pre dve godine.
Evo kako je izgledao kad je stigao kod mene:

Odmah sam se bacio na seckanje viska nosaca:

Napravio sam sablon za automatik masinu. Hteo sam da je postavim sto nize da bi uspeo da uglavim neki veci karburator u ram.


Okrecio sam ga na brzinu jer mi se nije svidjala ona zelena i montirao neke delove za probnu voznju:


Vozio sam ga ovako neko vreme dok nije zakovala masina:

Ugradio sam i Dellorto PHBG 19mm, staje tacno gde treba.


Zimus sam uradio masinu, nov cilindar, nov Motins klip, novi srafovi, druga org. radilica, lezajevi, semerinzi itd...
Za razradu sam koristio fabricki karburator.



Nastavak kad skuvam kafu.
