#61
Posted 20 October 2015 - 16:40
Naravno, prilikom skidanja lezajeva i prilikom postavljanja novih mora se postovati princip navlacenja toplo hladno, (nikakvo udaranje, tesno navlacenje) inace je neminovno da se materijal postruze i dobija se luft..
#62
Posted 20 October 2015 - 17:45
E sad, ne znam kako bi se ponasao na radilici. Pisalo valjda da otporan na visoke temperature i hemikalije ali nemam pojma iskreno...
Druze ovo mi je prvi pacijent do sada nisam cackao motore Mehaniku dobro poznajem i proceduru zamene lezajeva, na kraju krajeva i ovde na forumu je to dosta dobro objasnjeno. Znaci lezajevi u kesu pa u zamrzivac da prenoce, blok kruzno zagrevam minut-dva onda nabacim lezaj polako pritisnem i legne lagano.
Ali ovaj pre mene sto je cackao verovatno je lupao cekicem kao konj... jbg
#63
Posted 20 October 2015 - 18:06
Da sistem slaganja lezajeva je ok, jedino sto je u tom slucaju malo zeznuto zagrevati lezaj u bloku, ako zagrevas fenom rizikujes prljavstinu unutar staza. Malo bolja je metoda kuvati lezajeve u posudi u ulju pa ih nabaciti na zamrznutu radilicu, pa onda sve u nauljenu kesu pa u zamrzivac opet, pa onda fenom ili plamenom dosede u blokovima.
#64
Posted 20 October 2015 - 18:38
Koyo i SKF su 2RS i ZZ pa im moram skinuti poklopce.
Sutra cu da pogledam u grad za ovaj lepak pa mozda i to bude resenje...
#65
Posted 20 October 2015 - 18:46
#66
Posted 20 October 2015 - 19:00
E sad, za ove koyo svi kazu da su dobri a prilicno su jeftiniji npr. od SKF-a. Od kad znam za sebe SKF vaze za najbolje mada se u zadnje vreme zale na njih, cak ima prica da su to sve plagijati...
Drug mi dao ove ruske GPZ, kaze da su C4 bas za veliki broj obrtaja, oni su otvorenog tipa.
Ko ce ga znati...
#67
Posted 21 October 2015 - 01:30
Druga opcija ti je da kirniras radilicu ili leziste bloka
#69
Posted 21 October 2015 - 16:05
Loctite 648 - ekstra jak
Tako mi rece covek. Inace najvise se prodaje 648 i odlicno radi poso, ima bocica od 5ml i kosta 600din. Narucio sam posto nisu imali u radnji.
Ukoliko se osovinica pojela preko 0.3mm nebi bilo lose da se prvo malo ispikuje pa onda da se nanese lepak. Moja je 19.96mm tako da bi ja tu samo mazao lepak...
#70
Posted 25 October 2015 - 17:22
Ima li gde da se kupi (naruci) ovaj semering 8.9x17x5(6) ?
Alnaser.jpg 66.1K 13 downloads
Ako nema moracu da zamenim mesta lezaju i semeringu. Lezaj na slici je 699 (9x20x6), u Optimi sam naso semering 9x20x6 i lezaj 9x17x5. Jedino sto bih lezaj morao lepiti jbg...
#71
Posted 13 November 2015 - 16:27
Idu uglavnom na suzuki morini masini ali mozda pasu i od drugih...
#73
Posted 13 November 2015 - 22:52
#74
Posted 14 November 2015 - 00:37
#75
Posted 14 November 2015 - 00:52
#76
Posted 14 November 2015 - 01:15
EDIT: Ne radi ovaj prvi link, otvori onda na ovome piston ring 41,5
http://www.easyparts...ith-Piston.html
AcaPostar, on 14 November 2015 - 00:37, said:
#77
Posted 14 November 2015 - 01:26
Ukratko, pre mesec dana zamenjen cilindar i klip i posle 200km razradjivanja videcete kako izgledaju... sutra cu da slikam pa da izbacim u temi.
Danas se ogrebem za klip skinut s nekog suzukija, identican kao moj samo 41,5. Taman za specijalu.. samo jos karike da nadjem. Kad ono... jbg... nece nista mufte
klip.jpg 140.17K 25 downloads
#78
Posted 14 November 2015 - 01:42
#79
Posted 14 November 2015 - 01:51
#80
Posted 14 November 2015 - 10:45
zalepio si kinesko đubre, ? Treba postaviti situaciju ovako, ova kineska termogrupa što je iz prve ugradnje je relativno dobar kvalitet, dok su ove koje se prodaju kod nas za po jednu dve crvene, škart... to je surogat, veze sa merama i tolerancijama nema, a o vrsti materijala još nisam ni kompetentan da pišem jer to nemam sa čime da proverim..
Dakle đubre je to što se kod nas prodaje i to ne bilo kakvo đubre već kinesko... to baš nikom nije trebalo i za šaku pirinča se prodaje
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users