Jump to content


Qingqi 50cc 2T (lanac u prenosu)



122 replies to this topic

#81 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 November 2015 - 12:56

View PostMario, on 14 November 2015 - 10:45, said:

@profa78
zalepio si kinesko đubre, ? Treba postaviti situaciju ovako, ova kineska termogrupa što je iz prve ugradnje je relativno dobar kvalitet, dok su ove koje se prodaju kod nas za po jednu dve crvene, škart... to je surogat, veze sa merama i tolerancijama nema, a o vrsti materijala još nisam ni kompetentan da pišem jer to nemam sa čime da proverim..

Dakle đubre je to što se kod nas prodaje i to ne bilo kakvo đubre već kinesko... to baš nikom nije trebalo i za šaku pirinča se prodaje
Ooo da. Al neverovatno, cak i kada napomenemo ljudima opet se odluce za kineski kit.. a valjda nam je svima to u krvi, da probamo pa sami vidimo da je tako.. i ja sam probao, samo sto je materijal toliko kvalitetan bio da je cilindar pukao uzduzno :)

#82 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 14 November 2015 - 16:48

Upravo tako!
Izbacicu popodne slike u svojoj temi tog kineskog smeca posle 200km razradjivanja... bogatija smesa, NIS-ovo premium sinteticko ulje, malo jaca mesavina... ali dzaba, djubre je djubre.

Koliko para toliko i muzike, komplet kit za 20e pa gde to ima... Nema veze, skola se placa :)

Sta mi je sada ciniti... Da vratim stari cilindar i da ga obradim za jednu specijalu i da kupim neki malo kvalitetniji klip.

#83 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 November 2015 - 20:06

Da tako je najlogicnije

#84 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 November 2015 - 20:22

View Postprofa78, on 14 November 2015 - 16:48, said:

Upravo tako!
Izbacicu popodne slike u svojoj temi tog kineskog smeca posle 200km razradjivanja... bogatija smesa, NIS-ovo premium sinteticko ulje, malo jaca mesavina... ali dzaba, djubre je djubre.

Koliko para toliko i muzike, komplet kit za 20e pa gde to ima... Nema veze, skola se placa :)

Sta mi je sada ciniti... Da vratim stari cilindar i da ga obradim za jednu specijalu i da kupim neki malo kvalitetniji klip.
Jaooo zar opet to NIS-ovo ulje...

#85 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 14 November 2015 - 21:39

@Lauda

Zasto... ne valja?
NIS-ova pumpa mi je u blizini i sve tu uzimam... za auto, skuter.

#86 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 November 2015 - 22:10

Iskustva na forumu govore da to Nisotec ulje nije nekog kvaliteta. Par masina na forumu u koje je sipano to Nisotec ulje je ribalo posteno. Vecina na forumu koriste Motul/Ipone ulja, pretezno Ipone jer se moze nabaviti relativno povoljno preko skuter mreze tokom sezonskih akcija i ulje stvarno zadovoljava potrebe.
Ja sam oko 7 godina korisitio Motul i evo zadnje 2-3 koristim Ipone, bez problema. Stari cilindar u perfektnom stanju.

Da ne ispadne da te nagovaram na Motul/Ipone, ako to Nisotec ulje tebi radi posao onda ga nastavi koristi samo budi oprezan.

#87 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 November 2015 - 23:14

Ja iskreno nisam upoznat da nis ima dvotaktol na sintetickoj bazi. Ako nisi siguran kako da procenis, ispod 800-900din za litru nema kvaliteta! Posto je taj nisotec?

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 November 2015 - 00:05

Ima neke specifikacije na poledjini kutije, mada za srednji radni spektar obrtaja nije toliko ni bitno ukoliko sipac jacu mesavinu, opet rasklopio si stock pa vidis koje su naslage na celu i ispod karika bile

#89 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 15 November 2015 - 01:28

100ml - 130din.

Nije bas ni jeftino. 100ml ide na 5l goriva mada ja leti sipam na 4,5l a sada u razradi sam iso na 4l.
Zgodna mi ova bocica taman za pun rezervoar.

Na poledjini pise da je za 2t motore s vazdusnim hladjenjem.

Attached File  NISOTEC.jpg   53.45K   20 downloads

#90 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 15 November 2015 - 01:51

S ovim skuterom cini mi se da idem dva koraka napred pa tri nazad...
Sredio sam masinu, auspuh skoro gotov ostali jos drzaci da se odrade i neke sitnice oko prigusivaca ali nisam hteo da ga stavljam na motor dok ne razradim malo termogrupu da ga nebi usrao jacom mesavinom.
Tockove sam izbalansirao... ostale jos plastike da se prefarbaju komplet, za boju sam izabrao crnu mat u kombinaciji s belom + bele felne.

Prilikom razrade sam vodio racuna na sve... jaca mesavina, bogatija smesa, radio je dosta u leru pa trecina gasa, sve lagano... Za predjenih 200km tri puta mi je zalepio, pregrejao se. Pre par dana da ga upalim i cujem blago grebanje klipa o cilindar, odmah sam znao koliko je sati. Rasturim masinu ponovo i cirkus. Klip izgreban a ni cilindar nije bolje proso... evo slika

Attached File  Klip1.jpg   95.57K   19 downloads

Attached File  Cilindar.jpg   102.46K   19 downloads

Razlog..... pa nemam pojma ali verovatno skart termo grupa. Klip je dosta lagan ali naravno na ustrb kvaliteta materijala. U ruci se bas oseti razlika u tezini tog klipa i onog starog. Znaci neka logika mi kaze da prilikom rada motora klip se usled povecanja temperature malo rasiri i tu je kraj. A ima razlika i u dimenzijama klipa u odnosu na stari, ovaj novi je dole (u najsirem delu) 40.93mm a onaj stari u tom delu 40.85mm

Ostaje mi sada samo da vratim onaj stari cilindar i da obradim za jednu specilaju i da kupim neki malo kvalitetniji klip.

#91 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 15 November 2015 - 04:15

za te pare ima dosta boljih ulja...ipone ti je oko 1000din koliko se secam litra...polusintetika

Edited by SingeNS, 15 November 2015 - 04:19.


#92 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 November 2015 - 10:27

To uopste nije jeftino profo, a upitan je kvalitet...
U tom cenovnom rangu imas proveren kvalitet Ipone ulja

#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 November 2015 - 10:36

Daaa to je 1300din u litri, možeš da biraš za te pare hoćeš double ester u Motul-u, Ipone-u ili nekom drugom jakom brand-u...

Tebi je svakako savršeno dovoljna polusintetika, ako ti odgovara ta bočica zbog mere pa ti zadrži staru, inače slabo praviš 2% je baš agresivna mešavina, mora biti i mašina u top stanju i ulje super kvalitetno..

#94 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 November 2015 - 12:47

View Postprofa78, on 14 November 2015 - 16:48, said:

komplet kit za 20e pa gde to ima... Nema veze, skola se placa :)

Znas kako ja gledam na to, platit cu 20€ da si napravim haos u masini.

Znaci bez dileme, ne zanima me pomisao da cu se bas ja provuci i imati srece s tim dijelovima, i tim potezom namagarciti kineza. Mudri su kinezi, da su budale ne bi im se slijevale skoro sve svjetske pare vezane za trgovinu u ovo doba.




#95 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 15 November 2015 - 19:03

Steta je vec ucinjena... jbg.
Kod cilindra nemam bas prostora za manevar, tu mora ici original cilindar jer je kod njega izduvni kanal pomeren u stranu tako da masi tocak za santimetar-dva. Bilo koj drugi cilindar tu nebi odgovarao.

Trzim sada po netu klip 41,5 ili 42 za naruciti ali tesko ide... nisu dimenzije kao na slici.
Attached File  KLIP2.JPG   25.83K   11 downloads

Znaci Ipone ili Motul polusintetika, ok potrazicu sutra po gradu.

#96 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 16 November 2015 - 17:33

Sada mi treba savet iskusnijih kolega...

Jedino sto sam uspeo da nadjem a da u potpunosti odgovara dimenzijama je klip 44 a cena je 15e. Kazu da je kvalitet dobar i da ih je ranije bilo u svim precnicima ali da je od zaliha ostao samo taj.

Interesuje me sledece... da li je pametno da toliko obradim cilindar?

#97 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 16 November 2015 - 17:56

Mislim da bi to bilo previse, npr kod klasicnih kineskih 2T cilindara vec preko 42mm se remeti koncept kanala...

#98 profa78

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 64 posts

Posted 08 December 2015 - 13:10

Sredio sam ga nekako na 41,5. Stavio sam neki tajvanski 1800 din. verovatno je golo g... nisam mogo nista bolje da nadjem, imao jedan prox koj je odgovarao po dimenzijama ali bolcna 12mm... jbg...
Cilindar su mi odradili odlicno, profi servis... ako je neko iz okoline Nisa mogu da mu dam broj.

Sad malo strujom da se pozabavim... stelovanjem paljenja.
Evo slika, vise deluje kao da je s nekog tomosa nego skutera. Zanima me konkretno, ovih dana mu stavljam rezonu pa da li i paljenje malo da mu pomerim. Ovako stoji na sredini rupica.
I koja NGK svecica bi odgovarala agregatu?

Attached File  paljenje.jpg   780.49K   21 downloads

#99 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 December 2015 - 17:46

Ehh, dobro nekako smo se snasli :)

Dovesti kineza (tajvanca) na neki optimum je bas tuning za sve pare i mozdane celije..

Problem je materijal, a proizvodjac svestan toga ostavlja sebi rezerve na konto stepena kompresije..

Hajd ovako, za pocetak nemoj nista da sklapas dok ne izvrsimo potrebne kalkulacije.

Novi cilindar obavezno da se ishonuje, sto krupnije, npr 700 mikrona.

Pretpostavljam da glavu nisi dobio uz cilindar i da ces koristiti staru. Potrebne su nam mere visina i precnik starog i novog cilindara, visina cela novog i starog klipa (razlika u visini izmedju gornje ivice i vrha ispupcenja- oduzimanje visina sublerom) i zapremina kompresionog prostora glave (ispunjavanje tecnoscu manjim spricom).

Moramo da uradimo kalkulaciju stepena kompresije, jer si sigurno dobio i neke dihtunge razlicitih debljina koje ranije nisi imao. Takodje, treba da utvrdimo do koje tacke izlazi klip u cilindru, a to mozes uraditi na sklopljenim blokovima sa klipom bez osiguraca i karika, samo sputiti cilidar bez dihtunga i blago pritegnuti pa izmeriti razliku od ivice cilindra do ivice klipa. Takodje, bukvalno sve dihtunge koje imas izmeri debljine da mozemo da kalkulisemo.

Paljenje mozemo da izracunamo prema hodu radilice, koliko se stepeni dobija pomeranjem ploce u milimetrima. Paljenje se inace zarad dobijanja snage i elasticnosti motora pomera u ranije, odnosno kontra od smera okretanja. Recimo da je za malolitrazne 2t motore neki optimum 12-16 stepeni pre gornje mrtve tacke klipa, i ja pretpostavljam da je fabricka postavka u tim merama. Agresivnijim pomeranjem na 20 ili veci ugao, dobija se veca snaga, ali i drasticno veca temperatura expanzionih gasova pa samim tim i veca temperatura motora, potrebna je drugacija postavka karburatora sa vise goriva, pa samim tim veca je i potrosnja. Mislim da je za period razrade neprimereno izlaziti iz nekog optimuma ali svakako moramo znati sa kojim uglom skalpamo motor.

Koja je ranije svecica bila i jel imas sliku (inetresuje me boja izolatora i elektrode u exploataciji zbog toplotne vrednosti), a koja fabricki ide u njega?

Ajd polako premeri sve (pazljivo, vise puta) pa cemo da racunamo i sklopimo najbolju soluciju :)

#100 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 December 2015 - 20:02

Paljenje je vrlo jednostavno, jedna bobina i jedan namotaj za svetla, polovi magneta okidaju bobinu... i generisu za svetlo napon





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users