2
115 replies to this topic
#101
Posted 27 May 2017 - 09:48
#102
Posted 27 May 2017 - 14:57
Kakva je ovo pereca? Ozbiljno?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#104
Posted 27 May 2017 - 17:22
Po meni,lepse su ove napravljene,valjda ce raditi posao jednako kao i pm.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#105
Posted 27 May 2017 - 18:28
duzina je tu negdi ko pm,promjer je ko i ispusni kanal na glavi tak da gore bit nemrem..nadam se
meni to homemade dobro izgleda kad se dobro napravi..budemo vidli kak bude stajalo na masini sa sbk spuhom..
radi covjek kojem je to struka i poso,tak da ne sumnjam da bude dobro..
ovo gore na masini di je zuta cijev je samo model,tj uzorak da si covjek vizualizira kak treba izgledat i stajat..jos sam mu sve objasnil kaj i kak..
ovo je pm grana
meni to homemade dobro izgleda kad se dobro napravi..budemo vidli kak bude stajalo na masini sa sbk spuhom..
radi covjek kojem je to struka i poso,tak da ne sumnjam da bude dobro..
ovo gore na masini di je zuta cijev je samo model,tj uzorak da si covjek vizualizira kak treba izgledat i stajat..jos sam mu sve objasnil kaj i kak..
ovo je pm grana
#106
Posted 27 May 2017 - 21:23
Reci jer mora biti ta dužina pa da se savija u krug ?
#107
Posted 27 May 2017 - 21:33
Vjerojatno ima i u samom dizajnu grane uloge da se uspori izlazak ispušnih plinova, a i da je dulja grana, pošto nema mjesta, napravljena je u krug.
#108
Posted 27 May 2017 - 21:54
Piasli smo se o tome već ranije u temi, zaboravili ste... osnovni problem skuter auspuha je nemogućnost da se ispostuje duzina rezonantne kutije zbog duzine samog agregata. Neki proracuni Engleskih tunera nalazu duzinu brojčano od priblizne zapramine (100cm od 100ccm^3) uz postovanje uglova cevi, bez širenja. Teoretski to znači da za agragat od 250ccm bi trebala grana od 2,5m duzine, što je naravno nemoguće ispoštovati na motociklu ili skuteru. Nadalje, konusno sirenje grane auspuha donosi pad pritiska i povecava brzinu gasova sto rezultuje povecanjem vršne snage a padom obrtnog momenta i naravno gledano sa aspekta rezonantne kutije povecanom razlikom za svaku amplitudu na vecem broju obrtaja motora. Odredjenom duzinom identičnog prečnika izduvne grane veoma je mala razlika u pritiscima na početku (ventil -glava) i na kraju cevi ( konus flandja - top) u čemu dobijamo suzbijene i manje razlike izmedju amplituda. Identičan prečnik cevi nam donosi i obrtni moment koji je preko potreban 4t skuter agregatu koji se rado vrti 9-10-11000 rpm. Poenta je iskoristiti svaku od amplituda koja, prema napisanoj reči u knjigama, donsi od 4 do 18% povecanje snage kada nastupi.
Neko se u PM tuning kući dosetio da na mudar način iskoristi blagodeti perece, Steeef je to primetio i prekopirao.
Takodje, idneticna je stavka duzine prostiranja talasa u rezonantnoj kutiji i po pitanju usisnog kolektora, tu već imamo i nekih mernih podataka.
uploadfromtaptalk1495917874327.jpg 55.85K 20 downloads
I ovde, tuniranjem dužine usisne grane moguće je uhvatiti drugu, treću ili četvrtu amplitudu i kažu da je ostetna promena snage kada nastupi usaglasenost.
U svakom slučaju čestitke Šteeef, grana izgleda vrhunski!
Neko se u PM tuning kući dosetio da na mudar način iskoristi blagodeti perece, Steeef je to primetio i prekopirao.
Takodje, idneticna je stavka duzine prostiranja talasa u rezonantnoj kutiji i po pitanju usisnog kolektora, tu već imamo i nekih mernih podataka.
uploadfromtaptalk1495917874327.jpg 55.85K 20 downloads
I ovde, tuniranjem dužine usisne grane moguće je uhvatiti drugu, treću ili četvrtu amplitudu i kažu da je ostetna promena snage kada nastupi usaglasenost.
U svakom slučaju čestitke Šteeef, grana izgleda vrhunski!
#112
Posted 24 July 2017 - 18:27
Čekaj obe kifle su duge po 77cm, odma si radio 2 kom?
Kvalitetno sve to izgleda... svaka čast
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kvalitetno sve to izgleda... svaka čast
Sent from my iPhone using Tapatalk
#113
Posted 24 July 2017 - 19:18
jeste,identicne su..jedna je za moj vxr a druga za frendov
#114
Posted 03 March 2020 - 23:43
dugo nisam ništ pisal u vezi ovog vječnog projekta
opet su i slike nestale kad ih nisam dizal na forum,kreten...al budem ih jedan dan ubacil sve pomalo nazad
pa čisto da se podsjetimo u kojem stadiju je trenutno motor
IMAG4238.jpg 2.56MB 14 downloads IMAG4241.jpg 2.31MB 15 downloads IMAG4242.jpg 2.84MB 15 downloads
IMAG5002.jpg 2.67MB 16 downloads IMAG4999.jpg 2.64MB 15 downloads IMAG5001.jpg 2.64MB 15 downloads
ova moja mašina 250 i.e. je prodana, a pod račun za neki poso uzel sam zaribanu 250 mašinu ( na njoj je pukla karika,pojeden cilindar,klipnjača na radilici počela je cvikat itd itd)
sa svoje mašine skinul sam sva ova plastificirana dekla i glavu koja je već obrađena
IMAG3894.jpg 3.16MB 13 downloads IMAG3895.jpg 2.49MB 13 downloads
IMAG3898.jpg 3.66MB 12 downloads IMAG3899.jpg 3.22MB 12 downloads
tu zacvikanu mašinu složil budem sebi na novo...
tak da sam uzel novu radilici za quasar 300 ( sa 63mm hodom u odnosu na 60mm hod koi ima 250cc),
uzel sam klip malossi 75.5 koi ide u kitu 282 i po njemu bude izbušen ovaj pohabani cilindar od 250-tke..
uzel sam nove lance, dihtunge i sve potrošne stvari..
glavu budem dal slagat da mi ubace veće siceve za malossi ventile 25/22 ( serijski su 19/22) i onda budem još kanale sredil do kraja
tak da mašina bude neki hibrid stock + malossi
IMAG5105.jpg 3.03MB 12 downloads IMAG5106.jpg 3.74MB 12 downloads IMAG5107.jpg 3.85MB 14 downloads
klipovi; stock 72mm za 250cc i malossi 75.5mm
IMAG5108.jpg 2.82MB 14 downloads IMAG5109.jpg 2.85MB 15 downloads
i klipovi stock 72mm za 250cc, stock 75mm za 300cc i malossi 75.5
IMAG5110.jpg 3.32MB 15 downloads IMAG5111.jpg 3.32MB 14 downloads
viva la kemijanje
opet su i slike nestale kad ih nisam dizal na forum,kreten...al budem ih jedan dan ubacil sve pomalo nazad
pa čisto da se podsjetimo u kojem stadiju je trenutno motor
IMAG4238.jpg 2.56MB 14 downloads IMAG4241.jpg 2.31MB 15 downloads IMAG4242.jpg 2.84MB 15 downloads
IMAG5002.jpg 2.67MB 16 downloads IMAG4999.jpg 2.64MB 15 downloads IMAG5001.jpg 2.64MB 15 downloads
ova moja mašina 250 i.e. je prodana, a pod račun za neki poso uzel sam zaribanu 250 mašinu ( na njoj je pukla karika,pojeden cilindar,klipnjača na radilici počela je cvikat itd itd)
sa svoje mašine skinul sam sva ova plastificirana dekla i glavu koja je već obrađena
IMAG3894.jpg 3.16MB 13 downloads IMAG3895.jpg 2.49MB 13 downloads
IMAG3898.jpg 3.66MB 12 downloads IMAG3899.jpg 3.22MB 12 downloads
tu zacvikanu mašinu složil budem sebi na novo...
tak da sam uzel novu radilici za quasar 300 ( sa 63mm hodom u odnosu na 60mm hod koi ima 250cc),
uzel sam klip malossi 75.5 koi ide u kitu 282 i po njemu bude izbušen ovaj pohabani cilindar od 250-tke..
uzel sam nove lance, dihtunge i sve potrošne stvari..
glavu budem dal slagat da mi ubace veće siceve za malossi ventile 25/22 ( serijski su 19/22) i onda budem još kanale sredil do kraja
tak da mašina bude neki hibrid stock + malossi
IMAG5105.jpg 3.03MB 12 downloads IMAG5106.jpg 3.74MB 12 downloads IMAG5107.jpg 3.85MB 14 downloads
klipovi; stock 72mm za 250cc i malossi 75.5mm
IMAG5108.jpg 2.82MB 14 downloads IMAG5109.jpg 2.85MB 15 downloads
i klipovi stock 72mm za 250cc, stock 75mm za 300cc i malossi 75.5
IMAG5110.jpg 3.32MB 15 downloads IMAG5111.jpg 3.32MB 14 downloads
viva la kemijanje
#115
Posted 04 March 2020 - 07:52
Uhh uh koliko je jača kompresija sa malossi-jem, pogledaj kako nema udubljenje na čelu
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users