#41
Posted 18 March 2011 - 15:58
Evo nisam mogo da izdrzim da ne radim nesto....pa udri po kvacilu ...
Spremne opruge i to gomilica ....
Dobrih 2.5 h sam se jeb*** sa kvacilom u pokusaju da dobijem meni odgovarajuci start ... probao sam 4 vrste oprugica...
Ovo na slici su Mariove bivse s6 bele koje su bile kod Zoksija pa zavrsile kod mene ...al dzaba -u oba polozaja mi ne stimaju, mada da su nove bile bi sasvim ok [cini mi se] u opustenom polozaju...
Na kraju ostadose plave i neka ih do daljnjeg..
Oko variomata nisam nista radio jer mi se cini da i nema potrebe...Izlaznost remena je ok a eno i kolko sajbni imam da bi sve bilo ok...
#42
Posted 18 March 2011 - 16:29
#43
Posted 18 March 2011 - 16:34
zoksi, on 18 March 2011 - 16:29, said:
#44
Posted 18 March 2011 - 19:18
#45
Posted 18 March 2011 - 20:13
Black Adder, on 18 March 2011 - 19:18, said:
Jedino ako se u medjuvremenu nesto ne popravi [ kod mene licno -u drzavi nema teorije]...
#46
Posted 18 March 2011 - 21:06
#47
Posted 18 March 2011 - 21:14
#48
Posted 18 March 2011 - 22:13
#49
Posted 18 March 2011 - 22:51
#50
Posted 21 April 2011 - 17:13
Prenos nije nista diran, jedino je karb "prestelovan" jer je smesa bila malo bogatija na leru i 1/3 gasa pa je igla otisla skroz dole...potrosnja odma oko 0.5-0.6l manja a odziv na gas bar 20% bolji...Ovo je boja iz voznje sa max. 1/2gasa...
#51
Posted 21 April 2011 - 22:30
#52
Posted 22 April 2011 - 01:39
#53
Posted 22 April 2011 - 08:48
Kod mene na mina masini Athena kais stoji idealno u zadnjim polutkama sa sajbnicom debljine 1,6mm , ali zbog kratke osovine radilice najdeblja sajbnica koja moze da se postavi a da moze da se postavi krunica za kurblu je 1,2mm...
Izlaznost kaisa sa sajbnicom 1,2mm je malo bolja nego kod Cveleta ali i dalje katastrofalna....maksimalna brzina 98km/h...sa ovom podloskom start na nekih 6500-7000 obrtaja postizem za belim oprugicama iz malossi set-a u srednjem polozaju na Delti...
Javlja se i problem bucnosti variomata, imam neki osecaj kao da nesto klapara...
Bez podloski, kais stoji nekih 5mm u zadnjim polutakama, izlaznost kaisa sam postovao na slikama u mojoj temi, znaci nekih dva mm je losija nego pre stavljanja primara, maksimalna brzina 108km/h, mnogo bolje medju ubrzanje...variomat se skoro ne cuje...
Start sam regulisao, nategnutijim oprugicama tj. zutim iz malossi seta u srednjem polozaju i opet sam dobio 6500-7000 obrtaja...
Start nije nista losiji nego sa podloskama iako kais nije u idealnom polozaju...
Da li moguce da jednostavno moj variomat S6 ili Cveletov multivar nisu predvidjeni za tako debele podloske?
I jos jedno pitanje koje je debljine fabricka podloska na fabrickom variomatu? citao sam da je tacno 1mm...
#54
Posted 22 April 2011 - 08:52
Pita, on 21 April 2011 - 22:30, said:
Mario, on 22 April 2011 - 01:39, said:
#55
Posted 22 April 2011 - 08:53
#56
Posted 22 April 2011 - 09:06
MILPER, on 22 April 2011 - 08:48, said:
Kod PRC mina je 1,5mm, a verovatno ti se javlja udaranje krune na ventilvaru u krunu kurble. Ostruzi brusilicom ili turpijom krunu na ventilvaru, dobićeš koju desetu da staviš širu podlošku
#57
Posted 22 April 2011 - 09:08
#58
Posted 22 April 2011 - 09:37
MILPER, on 22 April 2011 - 08:48, said:
Da li moguce da jednostavno moj variomat S6 ili Cveletov multivar nisu predvidjeni za tako debele podloske?
I jos jedno pitanje koje je debljine fabricka podloska na fabrickom variomatu? citao sam da je tacno 1mm...
.Za s6 ne znam al kod multivara ima 4mm za kombinacije sa sajbnama-2mm iza variomata i 2mm kod bolcne...max debljina sajbni koju mogu da stavim na bocnu je oko 3mm....
Mario, on 22 April 2011 - 08:53, said:
#59
Posted 22 April 2011 - 10:06
#60
Posted 22 April 2011 - 10:22
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users