#101
Posted 06 December 2011 - 19:50
#102
Posted 06 December 2011 - 20:16
Boza, on 06 December 2011 - 19:50, said:
#103
Posted 06 December 2011 - 20:56
#104
Posted 06 December 2011 - 22:38
ok Cvele javljam se kad budem imao nešto...
#106
Posted 22 March 2012 - 19:30
Izbaci ja malog iz podruma,izglancan utegnut i spreman za akciju Jos da vidim sta ce biti sa registracijom....
Nego probao sam neke druge stvari...Pre par dana mi se javio jedan momak sa MS-a u vezi Dell19 karba i postavke u njemu i tu se povede rasprava u vezi atomizera koji dolazi u pojedinim verzijama a nije bas odgovarajuci za 2t.U pitanju je atomizer sa oznakom AN i nije bas jasno sta radi u 2t verziji jer daje mnogo botatiju smesu u odnosu na one sa oznakom AU koji su i namenjeni za 2t.Dobro sad obicno su oni ubaceni u ove karbove sto su kao "race" edition pa je mozda bogat atomizer tu i potreban ali mi smo obicno u nekoj base- slabi midrace klasi .Evo o cemu pricam...
AN-4t...
AU-2t...
I PRIPADAJUCI RASPRSIVACI koji se obavezno menjaju...
Dvotaktni raspršivači AU i koristiti 9655 AU raspršivač čahure.
Razlika je ocigledna i to je jedan od problema sto sam uvek imao osecaj da nikako ne mogu, bar
blizu , idealno da nastelujem smesu koja je BOGATA u toj prvoj polovini gasa kad replica bas nije u "punoj" rezonanci ...Zna Mario najbolje o cemu pricam [ a i ostali koji u karbu imaju ovaj atomizer] pa dok je skut ladan cupa i cim se malo zagreje smesa mu postane prebogata i ubija mu performanse...ne pomaze ni skroz spustena igla...Kod mene se to toliko nije osecalo jer je kod replice i tako pola gasa slabo upotrebljivo ...
Pocnem malo ga Googlam i nadjem par rasprava na stranim 4umima bas na ovu temu i likovi predlazu pod obavezno zamenu ili lemilicu i tinol u ruke pa udri po rupicama...jbg i oni pod krizom pa se stedi...
Resim i ja da probam sa lemljenjem pa ako ne valja ...tu je SkuterMreza ...ce narucim ...'bem ti 6e...
Evo ga AN skinut...
I evo ga tek obradjen...posle je radila sitna turpija i smirgla da sve bude glatko...
Montiram skuter i upali mali na drugu kurblu...
Odma se videlo da je smesa bolja jer i pored prvog paljenja sa starim gorivom u rezervoaru u kome garant ima neki % vise ulja, skut nije dimio ko sto zna kad je "ladan"...osetilo se poboljsanje u samom radu sa na toj 1/8 gasa i uopste prelasku na vece otvore gasa ...probao sam ga po komsiluku al nesto nisam bio zadovoljan..ko da mu fale obrtaji..pomislim na karb ali posto nista nije menjano sem ovog odustanem od cackanja po njemu...resim da olaksam rolnice za 0.1gr i eto sta je falilo...'bem ti replicu i njen "spicasti" pomerband...bela malossi omeksala 5%
preko zime ...i prorade sve ko sto treba i pun gas i odaziv na gas,i prelaz sa pola na pun odlican ...
Znaci nisam nesto mnogo vozio al garant ce ovaj potez da utice i na manju potrosnju sto je jos
jedan + za ovakvu preradu...Za kraj sam obusio jednog rogonju da ne dehidriram ..toplo bilo u pm a ja na suncu...jos mi lipa " cosava" pa nema ladovinu....
#107
Posted 22 March 2012 - 22:25
Vrlo interesantan home made potez, što ti kažeš ebeš 6eur ali ako može i ovako što da ne...Ajd daćeš više informacija jer prerada urodila plodom kad se provozaš malo više!
#108
Posted 22 March 2012 - 23:05
Pita, on 22 March 2012 - 22:25, said:
Vrlo interesantan home made potez, što ti kažeš ebeš 6eur ali ako može i ovako što da ne...Ajd daćeš više informacija jer prerada urodila plodom kad se provozaš malo više!
#109
Posted 22 March 2012 - 23:47
#110
Posted 23 March 2012 - 15:37
#111
Posted 24 March 2012 - 00:08
#112
Posted 24 March 2012 - 14:59
#113
Posted 08 April 2012 - 13:41
Posle par isprobanih improvizacija -sajbne i malo brusenja navoja svecice i jedne od tri sajbne ispade taman sta mi treba...
Proba sa prstenom...jok ..
Pa tri alu sajbne...zadnja je zasecena i par mm izgubila na obimu da legne u leziste gde je navoj pobrusen...
trebalo bi da bude ok ...Inace je vrlo kvalitetna,ne kao iridijumka,sto se zakljucuje i po ceni ali su po performansama tu negde...ako nista drugo ova ima "race" u nazivu...
#114
Posted 08 April 2012 - 16:22
Dug navoj,ma nema veze ko ga j..e,sad cu da ga sredim.
#115
Posted 08 April 2012 - 17:53
#116
Posted 08 April 2012 - 21:12
sad ova ideja je ok, čak štaviše pade mi na pamet da može polovina rupica da se zalemi, pa da se dobije međuvrednost.. u svakom slučaju kod Krste smo uspeli da ubijemo atomizer sa pilotkom, jer je ona značajno mnogo goriva donela u startu, pa je tako fabrička A7 igla počela da radi posao negde oko sredine, što je dobar znak, cele prošle sezone smo je uranjali do kraja i držali šraf koji ovde reguliše gorivo sa pilotke zašrafljen do kraja.. ajd sad utešno je bilo što se motor vozio sa airbox-om, verovatno da smo imali neki otvoreniji filter i malo agresivniji cilindar, taj faktor ne bi bio toliko značajan, ali definitivno se gorivo prosipa kada nije karburator utegnut u svim svojim otklonima...
edit; da se dopišem na dva tri setupa koje sam imao pod konac prošle godine, uglavnom replike i pro kod Krste, tačno može da se prepozna kako su se centralne opustile, sad sve jedno koji je brand, u mojim situacijama je Malossi, pa je neophodno popuštati na rolnicama,..
#117
Posted 08 April 2012 - 23:14
Igla je W7 umesto fabricke W9 na predzanjem zubu, klipic preradjen na 40 i sraf stoji na 1 krug od zavrnutog polozaja i bas sam pre neki dan proveravao boju svecice i identicne je boje na vrhu, pola i punom gasu.
#118
Posted 09 April 2012 - 08:37
#119
Posted 09 April 2012 - 17:21
Quote
Dug navoj,ma nema veze ko ga j..e,sad cu da ga sredim.
U rukama Mandusica Vuka svaka svecka bice ubojita
Quote
sad ova ideja je ok, čak štaviše pade mi na pamet da može polovina rupica da se zalemi, pa da se dobije međuvrednost.. u svakom slučaju kod Krste smo uspeli da ubijemo atomizer sa pilotkom, jer je ona značajno mnogo goriva donela u startu, pa je tako fabrička A7 igla počela da radi posao negde oko sredine, što je dobar znak, cele prošle sezone smo je uranjali do kraja i držali šraf koji ovde reguliše gorivo sa pilotke zašrafljen do kraja.. ajd sad utešno je bilo što se motor vozio sa airbox-om, verovatno da smo imali neki otvoreniji filter i malo agresivniji cilindar, taj faktor ne bi bio toliko značajan, ali definitivno se gorivo prosipa kada nije karburator utegnut u svim svojim otklonima...
edit; da se dopišem na dva tri setupa koje sam imao pod konac prošle godine, uglavnom replike i pro kod Krste, tačno može da se prepozna kako su se centralne opustile, sad sve jedno koji je brand, u mojim situacijama je Malossi, pa je neophodno popuštati na rolnicama,..
U pravu si da je moglo i ostaviti par rupica za probu kako se ponasa al ako na AU nema ni jedne -nema razloga ni ovde da neka ostane...mada je mozda trebalo probati al ja sam brzak jbg...
Izgleda da sve opruge obavezno omeksaju posle par iljada km...evo 0.10gr mi je vratilo "prave" obrtaje...samo nije ni to konacno jer nisam imao duze voznje pa ce mozda i jos 0.10 tezina nadole...
Quote
Igla je W7 umesto fabricke W9 na predzanjem zubu, klipic preradjen na 40 i sraf stoji na 1 krug od zavrnutog polozaja i bas sam pre neki dan proveravao boju svecice i identicne je boje na vrhu, pola i punom gasu.
Izgleda da sve zavisi od setupa cilindar-auspuh....sto je power-band uzi to se vise oseca visak goriva na nizim obrtajima...
#120
Posted 11 April 2012 - 16:57
Znaci nema paljenja bez sauga [ i to je jedan od pokazatelja dobro podesenog karba] a pre je to bilo moguce,narocito kad je toplije...
NGK B9EG legla ko dobra devojcica ... ostaje samo toci-vozi ....kad se ima para
edit-slike svecice....jbg nova a malo sam preso,oko 10 -ak km,stani-kreni...al se nazire ok sagorevanje i dobra [ buduca] boja...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users