![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/profile/default_large.png)
#81
Posted 11 June 2016 - 19:57
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#82
Posted 11 June 2016 - 20:24
Prvo, ja od kuce do posla imam 14km, na poslu predjem jos 5-10 i povratak nazad. U tih prvih 14km imam 12 semafora, neki su u razmacima na 200metara, neki su i do 1km. Drugo guzva je uvek kada ides na posao ili kada se varcas. Znaci non stop kreni stani. Kvacilo non stop radi, a skut uvek najvise trosi kada se zabode gas da bi dostigao neku brzinu. Prosek brzine je pola sata za 14km, sto ce biti prosek oko 30km/h. To nikako nije ista gradska voznja kao recimo kod Maria u Senti, pa ni potrosnja dva identicna skutera nece biti ista.
Drugo, u sta sam se uverio kada sam bio na raznim gostovanjima, a u sta malo ljudi veruje, ubedljivo najlosije gorivo se prodaje u Beogradu!
Dakle 2 ista skuta, na razlicitim lokacijama i razlicitim stilovima voznje i trose razlicito. Generalno, te informacije da krmace od 200+ kg sa 500ccm trose 4l su moguce iskljucivo kada bi 100km puta presao pri nekoj konstantnoj brzini, sa rucicom gasa na minimalnom otklonu... u gradu, gde na svakih 200m imas kocenje i stajanje na semaforu pa opet gas do 60 pa opet kocenje posle 200m, 7l/100 je prihvatljivo.
#83
Posted 11 June 2016 - 21:21
AcaPostar, on 11 June 2016 - 20:24, said:
Prvo, ja od kuce do posla imam 14km, na poslu predjem jos 5-10 i povratak nazad. U tih prvih 14km imam 12 semafora, neki su u razmacima na 200metara, neki su i do 1km. Drugo guzva je uvek kada ides na posao ili kada se varcas. Znaci non stop kreni stani. Kvacilo non stop radi, a skut uvek najvise trosi kada se zabode gas da bi dostigao neku brzinu. Prosek brzine je pola sata za 14km, sto ce biti prosek oko 30km/h. To nikako nije ista gradska voznja kao recimo kod Maria u Senti, pa ni potrosnja dva identicna skutera nece biti ista.
Drugo, u sta sam se uverio kada sam bio na raznim gostovanjima, a u sta malo ljudi veruje, ubedljivo najlosije gorivo se prodaje u Beogradu!
Dakle 2 ista skuta, na razlicitim lokacijama i razlicitim stilovima voznje i trose razlicito. Generalno, te informacije da krmace od 200+ kg sa 500ccm trose 4l su moguce iskljucivo kada bi 100km puta presao pri nekoj konstantnoj brzini, sa rucicom gasa na minimalnom otklonu... u gradu, gde na svakih 200m imas kocenje i stajanje na semaforu pa opet gas do 60 pa opet kocenje posle 200m, 7l/100 je prihvatljivo.
Ja npr gledam kad su tako te guzve i to,da kad treba da stanem i ponovo krenem,ne bude pun gas,nego tipa 3/4 ,uvek na nekih 3000-4000 obrtaja
Na auto-putu isto tako,nikad pun gas.drzim ga na 110km/h lagano na 5000 obrtaja
#84
Posted 12 June 2016 - 09:51
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
variomat je definitivno i vise nego isplativa investicija na masterima..
493cc se nisu ugradjivali na nexuse,samo na pojedine novije modele sa piaggio znackom..
skuter naimanje trosi kad je masina u okretajima di ima moment..ako se vozi ispod momenta opet trosi jer je masini teze gurat prijenos i sam skuter.. (ista stvar ko i na autu kad su u vecoj brzini na niskim okretajima)..
vario optimizira okretaje,drzi skuter u momentu a opet na vecoj brzini drzi iste okretaje,nema rasta ko na serijskom pa tak ni prevrtavanja na krajnjoj brzini..
#85
Posted 17 June 2016 - 17:42
Danas registrovao motorce tj produzio registraciju,izaslo me sve ukupno sa novom sabracajnom 13600din,ja sam ocekivao nekih 18000din
#86
Posted 26 June 2016 - 10:27
Juce kad sam dosao kod Maria,reko aj da pogledam koliko sam presao kad ono 128km,mislim se jbt kako samo toliko kad po googlu ima oko 197km,i danas sam bas pogledao koliko je 128mph u km,to je tacno 205km
Edited by Sikii, 26 June 2016 - 10:32.
#87
Posted 26 June 2016 - 10:51
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Znaci Gilera trosi 7-7,5litara na 100 milja, a ne na 100km
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
1 milja je 1,6km, znaci ti meris potrosnju na 160km... ipak ne trosi toliko puno.
Sent from my GT-I9192
#89
Posted 26 June 2016 - 11:54
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Trebalo bi da radi.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#90
Posted 26 June 2016 - 11:57
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#91
Posted 26 June 2016 - 12:33
#92
Posted 26 June 2016 - 12:55
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ne bi me čudilo da je prodavac prebacio u milje da pokaze manje km na satu, satro...znaju se služiti tim trikovima.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#93
Posted 26 June 2016 - 13:43
Lauda, on 26 June 2016 - 12:55, said:
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ne bi me čudilo da je prodavac prebacio u milje da pokaze manje km na satu, satro...znaju se služiti tim trikovima.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#94
Posted 26 June 2016 - 14:39
Al sta da se radi ide zivot hahah
#95
Posted 26 June 2016 - 17:25
Nexus ide za medalju, fini je to koncept i udoban za vožnju, sviđa mi se taj vizir koji sačuva od udara vetra, reklo bi se da do 120 može opušteno da se vozi...
#96
Posted 26 June 2016 - 19:30
#97
Posted 26 June 2016 - 19:59
#98
Posted 26 June 2016 - 20:16
#99
Posted 29 June 2016 - 00:28
Nadamo se da ces nastaviti detaljno opisivati dozivljaje i radove oko masine.
#100
Posted 29 June 2016 - 10:02
Naravno
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users