

#101
Posted 29 June 2016 - 10:13
sa polinijem 500tka radi perfektno na 6500 okretaja kroz ubrzanje.
#102
Posted 29 June 2016 - 10:56
#103
Posted 29 June 2016 - 13:43
Bio sam 100puta u iskusenju da stavim drugi vario i poigram se sa prenosom medjutim poucen iskustvima drugih ljudi bolje je nista tu ne dirati...Voziti ga takav kakav je i uzivati u komforu!!!
#104
Posted 29 June 2016 - 13:54
Sent from my GT-I9192
#105
Posted 29 June 2016 - 14:15
#106
Posted 29 June 2016 - 18:48
a ako ga oni teraju 1000 i više okretaja iznad momenta,to je onda nepotrebno prevrtavanje i silovanje mašine..
a ja nisam sjel i vozil nešt kae neko samo nabacil gore nego sam probal par kombinacija na par motora..
a i tu je opet ona druga strana priče,kaj uvijek ima pametnijih od inžinjera u tvornici koi su testirali i napravili najbolji omjer okretaja,snage,krajnje brzine i potrošnje.
pitin post je sve rekel,to je cilj tvornice i kao takav je napravljen...touring skuter,pa je takav i koncept tvorničkog prijenosa.
i još mi je fascinantnije,kak su nečija mišljenja i teze rekla kazala točnije od činjenica koje su isprobane...ko da slušam teen klince koima ditechi serijala idu 120km/h
#107
Posted 29 June 2016 - 21:20
#108
Posted 29 June 2016 - 22:48
lakše motor radi kad je u momentu nego kad je na okretajima ispod momenta..
jedina 'mana' sa sport variomat more bit neznatno veća potrošnja goriva nego sa serijskim otprilike u ovom rasponu brzine do 100-100kmh di je serijski variomat u rupi i na nižim okretajima nego sport vario..
ali zato na krajnjoj ima niže okretaje nego serijski i nema prevrtavanja ko sa serijskim..krajnja brzina je ista ili koi kmh veća,mada nije ni bitno..
kemijanja sa lakšim rolicama na serijskom variomatu daju mu živosti malo ali se remeti optimum i to je na kraju drek a ne posel.
#109
Posted 01 July 2016 - 21:13
#110
Posted 02 July 2016 - 13:37
#111
Posted 04 July 2016 - 17:54
Sto se kaisa i rolnica tice,one su u dobrom stanju kais ima 26mm,nismo uspeli da procitamo tacne oznake koje pisu,vec sam video sam da pise piaggio
Evo postavicu par slika i jedan video da vidite kako se to cuje,ja se nadam da nije nista ozbiljno u pitanju
Attached Files
#112
Posted 04 July 2016 - 17:57
#113
Posted 04 July 2016 - 19:34
#114
Posted 04 July 2016 - 19:53

Hoce, kada cikne lezaj tocka, da drugi par zupcanika sekundara ivicom zupcanika glodje o manji zupcanik i to proizvodi cvrkutanje na kretanju pri malom gasu. Osovina primara posteno seta kao sto rece Nesa. Proveri i lezaj u fiksnoj polutki u odnosu na osovinu, kao i lezaj u dosedu nosaca primarne osovine do zvona.
Sent from my GT-I9192
#115
Posted 04 July 2016 - 20:11
na svim piaggio 4t masinama primar ima luft nutra van i gore dolje i to tak mora bit..kad se primar stegne sa maticom van dekla,onda je napet i stoji kak treba..nije upresan u lezaj..
tak da sa primarom je sve ok.
#116
Posted 04 July 2016 - 20:38
#117
Posted 04 July 2016 - 21:33
#118
Posted 04 July 2016 - 22:04
#119
Posted 04 July 2016 - 23:16
E sad najveci problem je taj sto treba da idem na put u sredu,da li moze da bude problem?
#120
Posted 04 July 2016 - 23:19
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users