Jump to content


Gilera Nexus 500 :)



  • This topic is locked This topic is locked
171 replies to this topic

#101 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 June 2016 - 10:13

master masina nema kaj traziti na 8 hiljada obrtaja,tolko se vrte 200/250/300 masine s aftermarket variomatima koje imaju skoro duplo manje momenta nego master 500 masine,pa treba vise okretaja za izvuc snagu..
sa polinijem 500tka radi perfektno na 6500 okretaja kroz ubrzanje.

#102 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 June 2016 - 10:56

Ja sam izneo svoje iskustvo, vozio, video obrtaljku na Malagutiju 500 master, a i na YT približno, neki se vrte na 7 neki na 8. Neznam u čemu je štos, al meni svejedno...

#103 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 June 2016 - 13:43

Iz mog 6 godisnjeg iskustva ja sam master masinu upoznao i prepoznao kao masina koja treba dugo da traje, malo da trosi i pruzi dovoljno da voznja nije dosadna...

Bio sam 100puta u iskusenju da stavim drugi vario i poigram se sa prenosom medjutim poucen iskustvima drugih ljudi bolje je nista tu ne dirati...Voziti ga takav kakav je i uzivati u komforu!!!

#104 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 June 2016 - 13:54

Tako je, uvideo sam iz fabrickog pdf-a da je najveca snaga master agregata na 6750obrtaja... sve preko toga je prevrtavanje i rasipanje snage i goriva. Ne kazem da ne treba menjati vario, ali treba biti obazriv pri stelanju tezine rolnica.

Sent from my GT-I9192



#105 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 June 2016 - 14:15

Svako prema svom ukusu, ne kažem da mora da se vrti na 7-8k ali nešto mi je nisko na 5k. Onda je najbolje ubosti ga na bar 6k, tako bi bilo najoptimalnije i za performanse i potrošnju.

#106 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 June 2016 - 18:48

štos je u tome da se treba poigrat i ubost okretaje koi su optimalni tj di je najveći moment..
a ako ga oni teraju 1000 i više okretaja iznad momenta,to je onda nepotrebno prevrtavanje i silovanje mašine..
a ja nisam sjel i vozil nešt kae neko samo nabacil gore nego sam probal par kombinacija na par motora..
a i tu je opet ona druga strana priče,kaj uvijek ima pametnijih od inžinjera u tvornici koi su testirali i napravili najbolji omjer okretaja,snage,krajnje brzine i potrošnje.

pitin post je sve rekel,to je cilj tvornice i kao takav je napravljen...touring skuter,pa je takav i koncept tvorničkog prijenosa.

i još mi je fascinantnije,kak su nečija mišljenja i teze rekla kazala točnije od činjenica koje su isprobane...ko da slušam teen klince koima ditechi serijala idu 120km/h

#107 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 June 2016 - 21:20

Tako je Steef...svakome kome 500cc master mašina nije dovoljna po snazi treba da ide na neki motor 60+ konja...ili neka kupi Tmaxa 500 sa 2cilindra koji je koliko toliko prgaviji i snažniji...

#108 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 June 2016 - 22:48

kaj se tiče sport variomata na masteru,ja bi ga uvijek stavil,tu nemam nikakve dileme..
lakše motor radi kad je u momentu nego kad je na okretajima ispod momenta..
jedina 'mana' sa sport variomat more bit neznatno veća potrošnja goriva nego sa serijskim otprilike u ovom rasponu brzine do 100-100kmh di je serijski variomat u rupi i na nižim okretajima nego sport vario..
ali zato na krajnjoj ima niže okretaje nego serijski i nema prevrtavanja ko sa serijskim..krajnja brzina je ista ili koi kmh veća,mada nije ni bitno..

kemijanja sa lakšim rolicama na serijskom variomatu daju mu živosti malo ali se remeti optimum i to je na kraju drek a ne posel.

#109 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 01 July 2016 - 21:13

Sto se variomata tice,ja tu ne bih za sad nista dirao,zadovoljan sam kako ide,ima snage na svim otklonima gasa,sad mi je ostaje samo da uzivam u carima voznje:)

#110 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 02 July 2016 - 13:37

Ma braavo. Tako je

#111 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 04 July 2016 - 17:54

Pre neki dan sam bio kod kolege sa foruma Pakundze(Pavleta) da malo pregledamo preneos na gileri,jer u poslednje vreme cujem kao neko zvezkanje u prenosu,kasnije se ispostavilo da je to osovina tocka?
Sto se kaisa i rolnica tice,one su u dobrom stanju kais ima 26mm,nismo uspeli da procitamo tacne oznake koje pisu,vec sam video sam da pise piaggio
Evo postavicu par slika i jedan video da vidite kako se to cuje,ja se nadam da nije nista ozbiljno u pitanju

Attached Files



#112 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 04 July 2016 - 17:57

Evo i video


#113 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 July 2016 - 19:34

Ta osovina primara ima dosta zazora sto radijalnog sto aksijalnog. Mozda bi trebao da proveris stanje lezajeva.

#114 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 July 2016 - 19:53

Osovina tocka je sa druge strane :)

Hoce, kada cikne lezaj tocka, da drugi par zupcanika sekundara ivicom zupcanika glodje o manji zupcanik i to proizvodi cvrkutanje na kretanju pri malom gasu. Osovina primara posteno seta kao sto rece Nesa. Proveri i lezaj u fiksnoj polutki u odnosu na osovinu, kao i lezaj u dosedu nosaca primarne osovine do zvona.

Sent from my GT-I9192

#115 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 July 2016 - 20:11

vjerojatno se cuje kuplung,serijski federi kvacila oslabili pa se cuju zvukovi..
na svim piaggio 4t masinama primar ima luft nutra van i gore dolje i to tak mora bit..kad se primar stegne sa maticom van dekla,onda je napet i stoji kak treba..nije upresan u lezaj..
tak da sa primarom je sve ok.

#116 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 04 July 2016 - 20:38

Da naglasim sto nije siki napisao . Ima lufta i kad se zategne dekla...

#117 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 July 2016 - 21:33

Ja sam isto na oprugice kvačila posumnjao

#118 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 July 2016 - 22:04

Uh solidan je luft...ne secam se da sam ga imao na Atlanticu

#119 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 04 July 2016 - 23:16

Da napomenom samo da se to zveckanje cuje samo kad radi u leru,na vecim obrtajima se ne cuje
E sad najveci problem je taj sto treba da idem na put u sredu,da li moze da bude problem?

#120 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 July 2016 - 23:19

A slajderi (klizaci) na variomatu? Jeste to gledali?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users