#1
Posted 27 June 2016 - 20:50
Evo slika kad je otisla..
otisla je sa nekih 19 500 ili 20 500 km
Stigla je kod mene, sa 21 800 i registracija istekla 2013
U planu je restauracija, servis masine, estetika, farbanje, instalacija, Postar se sam prijavio za rad oko masine, kacim uskoro i pocetak radova..
#2
Posted 27 June 2016 - 21:09
Ps. Minareli nije sranje
#4
Posted 27 June 2016 - 23:30
Simpaticno skuterce, rijetko se vidjaju, biti ce ovo interesantno, pratim...
#5
Posted 28 June 2016 - 08:18
#6
Posted 28 June 2016 - 09:42
#7
Posted 28 June 2016 - 20:06
Rasklapanje je zapocelo u kasne sate istog dana, resio sam da ga skroz ogolim..
sledeci dan sam nastavio sa sortiranjem, skidanje instalacije kao i skidanje masine sa rama..
i na kraju namucio sam se skidanjem instalacije
posluzio sam se kep trakom da napisem gde sta ide, mada nema mnogo nedoumica, svaki dzek je razlicit osim na volanu dzekova za prekidace kao i za migavce..
Edited by Yooalexandar, 28 June 2016 - 20:08.
#8
Posted 28 June 2016 - 20:11
#9
Posted 28 June 2016 - 22:53
pratiiiiiimmm...
#10
Posted 30 June 2016 - 19:32
Na poslu sam nasao vremena, pa sam zajedno sa kolegom odradio instalaciju
IMG_20160627_093831.jpg 3.14MB 43 downloads
Skinuta je stara izolir traka koja je vec krenula da se skida, gde god su bile spojene zice, zalemili smo sa kalajem.
IMG_20160627_093836.jpg 2.87MB 48 downloads
IMG_20160627_094105.jpg 2.91MB 49 downloads
zatim termobuzir preko i na kraju izolirano sve kako treba, ovo je da kazemo smesno ulaganje u vidu par metara termobuzira+ 2 izolirke, ovde je vise vremenski faktor.. verovarno cu uzeti nove osigurace, dobri su osiguraci, ali matori, glupo da imam probleme zbog 200dinara..
IMG_20160627_112224.jpg 2.87MB 48 downloads
IMG_20160627_112230.jpg 2.84MB 47 downloads
#11
Posted 01 July 2016 - 14:12
uploadfromtaptalk1467378106760.jpg 2.47MB 45 downloads
uploadfromtaptalk1467378168072.jpg 2.47MB 45 downloads
uploadfromtaptalk1467378253040.jpg 2.11MB 45 downloads
uploadfromtaptalk1467378296670.jpg 1.83MB 44 downloads
uploadfromtaptalk1467378336428.jpg 2.22MB 43 downloads
uploadfromtaptalk1467378375984.jpg 2.39MB 43 downloads
uploadfromtaptalk1467378416709.jpg 1.86MB 41 downloads
uploadfromtaptalk1467378455305.jpg 1.92MB 43 downloads
uploadfromtaptalk1467378564759.jpg 2.32MB 39 downloads
Za ciscenje sam koristio beli cif koji mozete da otmete od roditelja ili zene.. Hrom nije ispao lose, mada ima mesta gde nije moglo sve da se spasi..
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#12
Posted 02 July 2016 - 11:07
za ac nema 210cc kit nego 190cc from malossi..po meni bolja i jeftinija opcija je uzet klip i cilindar od libertya 200 i stavit gore..uz to stavit i karb od vxra tj leader 200cc masina (tam je 30mm umjesto 26 ko na ac masinama)..uz to variomat stavit i da vidis veselja
takav je bar moj plan za masinu,a ostalo estetski zna se
#13
Posted 02 July 2016 - 17:21
uploadfromtaptalk1467476139193.jpg 293.92K 46 downloads
Odmah na startu problem, sraf za ispust ulja nece ni da mrdne
Konsultovao sam se sa doktor-steeef-om i kaze da je navoj normalan, nije kontra, dakle sledi grejanje i ubedjivanje posto mu pistolj nista ne moze...
U medjuvremenu, odvojli smo prednju vilu od rama
uploadfromtaptalk1467476370386.jpg 538.64K 48 downloads
uploadfromtaptalk1467476287944.jpg 504.66K 49 downloads
I ja krecem u reparaciju mehanike a kolega Aca limarije
uploadfromtaptalk1467476387201.jpg 552.54K 48 downloads
uploadfromtaptalk1467476405333.jpg 473.4K 50 downloads
uploadfromtaptalk1467476418240.jpg 478.45K 49 downloads
uploadfromtaptalk1467476434776.jpg 485.38K 46 downloads
Sent from my GT-I9192
#14
Posted 02 July 2016 - 17:35
Mario, on 27 June 2016 - 21:09, said:
steeef, on 02 July 2016 - 11:07, said:
ima sa onim pre-leader agregatom koi nikak necu,ova ima leader 125 ac i to je super podloga za dobar a relativno jeftin tuning..
za ac nema 210cc kit nego 190cc from malossi..po meni bolja i jeftinija opcija je uzet klip i cilindar od libertya 200 i stavit gore..uz to stavit i karb od vxra tj leader 200cc masina (tam je 30mm umjesto 26 ko na ac masinama)..uz to variomat stavit i da vidis veselja
Ova je dosla sa walbro wvf6 (26,5mm) a video sam da ima i sa mikuni bs28 i sa dell phvd 22...
Za sada, plan je da se rasklopi i utvrdi stanje, za prvo deljnje, ako je sve ok, bice blagi tuning glave, kanala, oprugica i ozbiljnija stela karba i prenosa.
Videcemo za 200ku sa lybija, dosta su retki kod nas, uglavnom ima postaraca od 125 i klasicnih lidera sa vespi 150...
Sto se malossija tice, malo je veliki zalogaj, mozda naleti neka bregasta i multivar, otom potom...
Sent from my GT-I9192
#15
Posted 02 July 2016 - 18:02
#16
Posted 03 July 2016 - 21:30
uploadfromtaptalk1467576094363.jpg 252.64K 45 downloads
uploadfromtaptalk1467576172507.jpg 230.15K 48 downloads
Ja sam se malo kasnije posvetio merenju utvrdjivanju stanja agregata...
uploadfromtaptalk1467576260583.jpg 289.55K 46 downloads
Fino mi izgleda iznutra, kvota ulja je bila skoro na maximumu, uljni prosotr unutar dekle ventila cist, usisni kanal korektan, izduvni sa malo čadji, tek toliko da se kaze da je presao 20k km...
Srafovi nemaju otiske, mada acika kaze da su ventili bili na steli.. zaticem sledece stanje
Izduv uploadfromtaptalk1467576460806.jpg 276.48K 49 downloads
Usis
uploadfromtaptalk1467576510336.jpg 267.39K 48 downloads
Lanac je ok, kao i klizaci. Premerio sam cilindar za svaki slucaj, 57mm hod 48,6 znaci 125ica...
Cilindar je u normali, klip ima minimalne naslage blize izduvnom ventilu
uploadfromtaptalk1467577097000.jpg 242.18K 48 downloads
uploadfromtaptalk1467577139932.jpg 322.33K 43 downloads
Rasklopio sam glavu i izvadio bregastu, Acika se kune da se na libertyima namenjao bregatih osovina dok je radio u piaggio servisu, ja mislim da je to do kvaliteta ulja na nasim prostorima a ne do materijala..
Ovde je stanje ok
uploadfromtaptalk1467577073574.jpg 293.08K 45 downloads
Glava je normalno zacadjena, venili dihtuju a lezista bregaste i klacklaica su apoteka
Imam blago slinjenje izmedju cilindra i glave, vidi se po dihtungu, takk da sam u pravo vreme insistirao da se otvori i pretrese. Zmena dihtunga i usisne prirubnice je svakako obavezna.
uploadfromtaptalk1467577211293.jpg 232.1K 45 downloads
uploadfromtaptalk1467577224392.jpg 269.72K 44 downloads
Moja ideja je blagi tuning kanala glave, cisceneje i slajfovanje ventila i siceva i eventualno poigravanje sa tvrdocom opruga.
Ovaj leader ima najvecu snagu na 8000-8200 obrtaja i posto znamo da ima 11ks, sto je slicno nekom base 70ccm 2t skuteru, jedini nacin da iskoristimo potencijal veceg variomata zarad vece krajnje brzine je podizanje opsega snage u krajnjim obrtajima.
uploadfromtaptalk1467577567405.png 148.51K 46 downloads
Pomeranje opsega snage za visi broj obrtaja kod 4t motora se poostize meksim oprugama ventila. Uzeo sam mere pa cu videti od cega mi najvise pasu, imam tih opruga i od skutera i iz auto industrije...
Za sada toliko, radovi lagano idu
Sent from my GT-I9192
Attached Files
#17
Posted 03 July 2016 - 22:00
kod nas u piaggiu novi klip cilindar karike za liberty 200 izadju 130 eura,tak da to je i vise nego dobra cijena za tuning
#18
Posted 03 July 2016 - 22:12
Nisam ih jos skinuo al sam probao tecnoscu, ne pustaaju..
Ova cena za termogrupu je zaista odlicna!
Sent from my GT-I9192
#19
Posted 03 July 2016 - 22:23
Sta podrazumevas pod tuningom kanala glave i sta mu donose mekse opugice ventila?
#20
Posted 03 July 2016 - 22:31
Pita, on 03 July 2016 - 22:23, said:
Sta podrazumevas pod tuningom kanala glave i sta mu donose mekse opugice ventila?
Sto se tice oprugice ventila, snaga ostaje ista ali se pomera powerband za postojecu vrednost. Recimo za 100gr mekse oprugice mozemo pomeriti radni opseg za recimo 200-300rpm na vise, na krajnoj brzini.
Sent from my GT-I9192
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users