Danas smo krenuli sa zuljanjem farbe i zastitnog sloja, bilo je vruce i nama i jagodicama na prstima, pa je bio red da se zalije sa mojim omiljenim sa grejpom
uploadfromtaptalk1467576094363.jpg 252.64K
45 downloads
uploadfromtaptalk1467576172507.jpg 230.15K
48 downloads
Ja sam se malo kasnije posvetio merenju utvrdjivanju stanja agregata...
uploadfromtaptalk1467576260583.jpg 289.55K
46 downloads
Fino mi izgleda iznutra, kvota ulja je bila skoro na maximumu, uljni prosotr unutar dekle ventila cist, usisni kanal korektan, izduvni sa malo čadji, tek toliko da se kaze da je presao 20k km...
Srafovi nemaju otiske, mada acika kaze da su ventili bili na steli.. zaticem sledece stanje
Izduv
uploadfromtaptalk1467576460806.jpg 276.48K
49 downloads
Usis
uploadfromtaptalk1467576510336.jpg 267.39K
48 downloads
Lanac je ok, kao i klizaci. Premerio sam cilindar za svaki slucaj, 57mm hod 48,6 znaci 125ica...
Cilindar je u normali, klip ima minimalne naslage blize izduvnom ventilu
uploadfromtaptalk1467577097000.jpg 242.18K
48 downloads
uploadfromtaptalk1467577139932.jpg 322.33K
43 downloads
Rasklopio sam glavu i izvadio bregastu, Acika se kune da se na libertyima namenjao bregatih osovina dok je radio u piaggio servisu, ja mislim da je to do kvaliteta ulja na nasim prostorima a ne do materijala..
Ovde je stanje ok
uploadfromtaptalk1467577073574.jpg 293.08K
45 downloads
Glava je normalno zacadjena, venili dihtuju a lezista bregaste i klacklaica su apoteka
Imam blago slinjenje izmedju cilindra i glave, vidi se po dihtungu, takk da sam u pravo vreme insistirao da se otvori i pretrese. Zmena dihtunga i usisne prirubnice je svakako obavezna.
uploadfromtaptalk1467577211293.jpg 232.1K
45 downloads
uploadfromtaptalk1467577224392.jpg 269.72K
44 downloads
Moja ideja je blagi tuning kanala glave, cisceneje i slajfovanje ventila i siceva i eventualno poigravanje sa tvrdocom opruga.
Ovaj leader ima najvecu snagu na 8000-8200 obrtaja i posto znamo da ima 11ks, sto je slicno nekom base 70ccm 2t skuteru, jedini nacin da iskoristimo potencijal veceg variomata zarad vece krajnje brzine je podizanje opsega snage u krajnjim obrtajima.
uploadfromtaptalk1467577567405.png 148.51K
46 downloads
Pomeranje opsega snage za visi broj obrtaja kod 4t motora se poostize meksim oprugama ventila. Uzeo sam mere pa cu videti od cega mi najvise pasu, imam tih opruga i od skutera i iz auto industrije...
Za sada toliko, radovi lagano idu
Sent from my GT-I9192