Jump to content


Piaggio Vespa ET4- Gulf Editon



  • This topic is locked This topic is locked
205 replies to this topic

#1 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 27 June 2016 - 20:50

Nakon sto je dosla Vespa ET2 na servis, kao i Steef sto je predstavio takodje ET2ku, uz Postarevo svakodnevno sektasenje o Almighty Pijadju (Minarelli je sra*e) u periodu 2 godine, posle voznje ET2 gde sam primetio da udobniji skuteric dugo nisam vozio par godina, minula me je zelja da se zapitam sta je sa mojom starom ET4 koju sam menjao za Kymca Bet&Win 250... Pozvao sam kolegu sa fax-a kod koga je otisla i nakon razgovora rekao mi je da stoji, ali da planira da je ofarba u neku drugu boju i da je sredi,pitao sam ga za cenu, medjutim cena mi je tada bila prejaka i odustao sam, da bi nakon 2meseca On mene pozvao sa primamljivom ponudom posto planira da rascisti malo i renovira, 2 dana sam se lomio i resio da je pazarim, tako da sam otisao kolegom sa posla i gepekovali smo je u karavana (sta ces Zemunska posla.)

Evo slika kad je otisla..

Posted Image


Posted Image

Posted Image

Posted Image

otisla je sa nekih 19 500 ili 20 500 km

Stigla je kod mene, sa 21 800 i registracija istekla 2013

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

U planu je restauracija, servis masine, estetika, farbanje, instalacija, Postar se sam prijavio za rad oko masine, kacim uskoro i pocetak radova..

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 June 2016 - 21:09

Pa čestitke ponovo za Vespu koja se vratila kući... sad sa više iskustva i ambicija treba da je sredite da zablista i snagom i izgledom...

Ps. Minareli nije sranje :)

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 June 2016 - 21:14

Cestitke! Ne sumnjam da ce biti sredjena i da ces gaziti kilometara i kilometara sa njom! Nadam se da ces predstaviti detaljno radove i u temi.

View PostMario, on 27 June 2016 - 21:09, said:

Ps. Minareli nije sranje :)
:respect:

#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 June 2016 - 23:30

Jos jedan sa piaggio trake :)
Simpaticno skuterce, rijetko se vidjaju, biti ce ovo interesantno, pratim...

#5 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 28 June 2016 - 08:18

Sad neki Malossi 210 na vespu pa da rola asfalt ispod.

#6 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 28 June 2016 - 09:42

Cestitke ! Lep skutercic trenutno , a tek ce da bude jos lepsi :)

#7 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 28 June 2016 - 20:06

Hvala svima, potrudicu se da ga vratim u pristojno stanje :)

Rasklapanje je zapocelo u kasne sate istog dana, resio sam da ga skroz ogolim..

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

sledeci dan sam nastavio sa sortiranjem, skidanje instalacije kao i skidanje masine sa rama..

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

i na kraju namucio sam se skidanjem instalacije

Posted Image

Posted Image

posluzio sam se kep trakom da napisem gde sta ide, mada nema mnogo nedoumica, svaki dzek je razlicit osim na volanu dzekova za prekidace kao i za migavce..

Edited by Yooalexandar, 28 June 2016 - 20:08.


#8 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 June 2016 - 20:11

Auuu kompletna restauracija. Pratim...

#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 June 2016 - 22:53

Odlično Aco...u pravi čas za mene pošto već duže vreem pratim neke vespice počev od PX serije, preko LML, do GTS pa i ET4...pa za sad još uvek vagam i upijam kao sunđer...Ovo će mi umnogome značiti da vidim kakva je ovo spravica a daće bog i da je probam kod tebe...

pratiiiiiimmm... :)

#10 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 30 June 2016 - 19:32

Naravno Pitomire!


Na poslu sam nasao vremena, pa sam zajedno sa kolegom odradio instalaciju

Attached File  IMG_20160627_093831.jpg   3.14MB   43 downloads


Skinuta je stara izolir traka koja je vec krenula da se skida, gde god su bile spojene zice, zalemili smo sa kalajem.

Attached File  IMG_20160627_093836.jpg   2.87MB   48 downloads

Attached File  IMG_20160627_094105.jpg   2.91MB   49 downloads

zatim termobuzir preko i na kraju izolirano sve kako treba, ovo je da kazemo smesno ulaganje u vidu par metara termobuzira+ 2 izolirke, ovde je vise vremenski faktor.. verovarno cu uzeti nove osigurace, dobri su osiguraci, ali matori, glupo da imam probleme zbog 200dinara..

Attached File  IMG_20160627_112224.jpg   2.87MB   48 downloads

Attached File  IMG_20160627_112230.jpg   2.84MB   47 downloads

#11 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 01 July 2016 - 14:12

Dok cekam vreme da se posvetim smirglanjem karoserije, okrenuo sam se drugim stvarima, skidanje patine sa hrom delova..
Attached File  uploadfromtaptalk1467378106760.jpg   2.47MB   45 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378168072.jpg   2.47MB   45 downloads


Attached File  uploadfromtaptalk1467378253040.jpg   2.11MB   45 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378296670.jpg   1.83MB   44 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378336428.jpg   2.22MB   43 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378375984.jpg   2.39MB   43 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378416709.jpg   1.86MB   41 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378455305.jpg   1.92MB   43 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467378564759.jpg   2.32MB   39 downloads

Za ciscenje sam koristio beli cif koji mozete da otmete od roditelja ili zene.. Hrom nije ispao lose, mada ima mesta gde nije moglo sve da se spasi..

Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk



#12 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 July 2016 - 11:07

odlicna vespa,vec duze vrijeme pikiram takvu ali nema bas kod nas..ima sa onim pre-leader agregatom koi nikak necu,ova ima leader 125 ac i to je super podloga za dobar a relativno jeftin tuning..
za ac nema 210cc kit nego 190cc from malossi..po meni bolja i jeftinija opcija je uzet klip i cilindar od libertya 200 i stavit gore..uz to stavit i karb od vxra tj leader 200cc masina (tam je 30mm umjesto 26 ko na ac masinama)..uz to variomat stavit i da vidis veselja :D
takav je bar moj plan za masinu,a ostalo estetski zna se :D

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 July 2016 - 17:21

Evo zvanicno sam krenuo u rasklapanje agregata!

Attached File  uploadfromtaptalk1467476139193.jpg   293.92K   46 downloads

Odmah na startu problem, sraf za ispust ulja nece ni da mrdne :D

Konsultovao sam se sa doktor-steeef-om i kaze da je navoj normalan, nije kontra, dakle sledi grejanje i ubedjivanje posto mu pistolj nista ne moze...

U medjuvremenu, odvojli smo prednju vilu od rama

Attached File  uploadfromtaptalk1467476370386.jpg   538.64K   48 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467476287944.jpg   504.66K   49 downloads

I ja krecem u reparaciju mehanike a kolega Aca limarije

Attached File  uploadfromtaptalk1467476387201.jpg   552.54K   48 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467476405333.jpg   473.4K   50 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467476418240.jpg   478.45K   49 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467476434776.jpg   485.38K   46 downloads



Sent from my GT-I9192



#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 July 2016 - 17:35



View PostMario, on 27 June 2016 - 21:09, said:

Minareli nije sranje :)



View Poststeeef, on 02 July 2016 - 11:07, said:

odlicna vespa...
ima sa onim pre-leader agregatom koi nikak necu,ova ima leader 125 ac i to je super podloga za dobar a relativno jeftin tuning..
za ac nema 210cc kit nego 190cc from malossi..po meni bolja i jeftinija opcija je uzet klip i cilindar od libertya 200 i stavit gore..uz to stavit i karb od vxra tj leader 200cc masina (tam je 30mm umjesto 26 ko na ac masinama)..uz to variomat stavit i da vidis veselja :D

Ova je dosla sa walbro wvf6 (26,5mm) a video sam da ima i sa mikuni bs28 i sa dell phvd 22...

Za sada, plan je da se rasklopi i utvrdi stanje, za prvo deljnje, ako je sve ok, bice blagi tuning glave, kanala, oprugica i ozbiljnija stela karba i prenosa.

Videcemo za 200ku sa lybija, dosta su retki kod nas, uglavnom ima postaraca od 125 i klasicnih lidera sa vespi 150...

Sto se malossija tice, malo je veliki zalogaj, mozda naleti neka bregasta i multivar, otom potom...

Sent from my GT-I9192



#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 02 July 2016 - 18:02

Moskvič :)

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 21:30

Danas smo krenuli sa zuljanjem farbe i zastitnog sloja, bilo je vruce i nama i jagodicama na prstima, pa je bio red da se zalije sa mojim omiljenim sa grejpom :)

Attached File  uploadfromtaptalk1467576094363.jpg   252.64K   45 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467576172507.jpg   230.15K   48 downloads

Ja sam se malo kasnije posvetio merenju utvrdjivanju stanja agregata...

Attached File  uploadfromtaptalk1467576260583.jpg   289.55K   46 downloads

Fino mi izgleda iznutra, kvota ulja je bila skoro na maximumu, uljni prosotr unutar dekle ventila cist, usisni kanal korektan, izduvni sa malo čadji, tek toliko da se kaze da je presao 20k km...

Srafovi nemaju otiske, mada acika kaze da su ventili bili na steli.. zaticem sledece stanje

Izduv Attached File  uploadfromtaptalk1467576460806.jpg   276.48K   49 downloads

Usis
Attached File  uploadfromtaptalk1467576510336.jpg   267.39K   48 downloads

Lanac je ok, kao i klizaci. Premerio sam cilindar za svaki slucaj, 57mm hod 48,6 znaci 125ica...

Cilindar je u normali, klip ima minimalne naslage blize izduvnom ventilu

Attached File  uploadfromtaptalk1467577097000.jpg   242.18K   48 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467577139932.jpg   322.33K   43 downloads

Posted Image

Rasklopio sam glavu i izvadio bregastu, Acika se kune da se na libertyima namenjao bregatih osovina dok je radio u piaggio servisu, ja mislim da je to do kvaliteta ulja na nasim prostorima a ne do materijala..

Ovde je stanje ok
Attached File  uploadfromtaptalk1467577073574.jpg   293.08K   45 downloads

Glava je normalno zacadjena, venili dihtuju a lezista bregaste i klacklaica su apoteka

Imam blago slinjenje izmedju cilindra i glave, vidi se po dihtungu, takk da sam u pravo vreme insistirao da se otvori i pretrese. Zmena dihtunga i usisne prirubnice je svakako obavezna.

Attached File  uploadfromtaptalk1467577211293.jpg   232.1K   45 downloads

Attached File  uploadfromtaptalk1467577224392.jpg   269.72K   44 downloads

Moja ideja je blagi tuning kanala glave, cisceneje i slajfovanje ventila i siceva i eventualno poigravanje sa tvrdocom opruga.

Ovaj leader ima najvecu snagu na 8000-8200 obrtaja i posto znamo da ima 11ks, sto je slicno nekom base 70ccm 2t skuteru, jedini nacin da iskoristimo potencijal veceg variomata zarad vece krajnje brzine je podizanje opsega snage u krajnjim obrtajima.

Attached File  uploadfromtaptalk1467577567405.png   148.51K   46 downloads

Pomeranje opsega snage za visi broj obrtaja kod 4t motora se poostize meksim oprugama ventila. Uzeo sam mere pa cu videti od cega mi najvise pasu, imam tih opruga i od skutera i iz auto industrije...

Za sada toliko, radovi lagano idu

Posted Image

Sent from my GT-I9192

Attached Files



#17 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 July 2016 - 22:00

haha,nek e krivo zastelovo ventile..usis ide 0.10 a ispuh 0.15 :D


kod nas u piaggiu novi klip cilindar karike za liberty 200 izadju 130 eura,tak da to je i vise nego dobra cijena za tuning :D

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 22:12

Ili to ili su naslage cadji na ventilima narasle za 0,05mm... malo mi je i sumnjiv izduvni, 20prolazi a 25 bas tesko, tako da ce biti da je narastao zazor zboh cadji..

Nisam ih jos skinuo al sam probao tecnoscu, ne pustaaju..

Ova cena za termogrupu je zaista odlicna!

Sent from my GT-I9192



#19 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 July 2016 - 22:23

E neka ste vredni svaka vam cast, vespica projekt napreduje..

Sta podrazumevas pod tuningom kanala glave i sta mu donose mekse opugice ventila?

#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 22:31

View PostPita, on 03 July 2016 - 22:23, said:

E neka ste vredni svaka vam cast, vespica projekt napreduje..

Sta podrazumevas pod tuningom kanala glave i sta mu donose mekse opugice ventila?
Dosta su mali precnici kanala u glavi u odnosu na precnike pecurke ventila i na samu prirubnicu i karb. Ovde je karb 26mm i ima dosta prostora da se usisni kanal (pod i plafon) prilagode pravilnijem precniku i laksem i brzem protoku smese.

Sto se tice oprugice ventila, snaga ostaje ista ali se pomera powerband za postojecu vrednost. Recimo za 100gr mekse oprugice mozemo pomeriti radni opseg za recimo 200-300rpm na vise, na krajnoj brzini.

Sent from my GT-I9192







3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users