#81
Posted 21 December 2016 - 20:16
#82
Posted 22 December 2016 - 00:42
#83
Posted 02 January 2017 - 21:22
Attached Files
#84
Posted 02 January 2017 - 21:39
Attached Files
#85
Posted 03 January 2017 - 11:55
Ja sam stavio diht masu na nov zupcanik, sad kako je kad ima malo vise lufta ne znam, ali drzi se sve kao zavareno bez luftova otkako imam malo diht mase.
Bitno je pazljivo namazati i obavezno pustiti da se dobro osusi.
Preostaje mi jos da nakon odredjene kilometraze to skinem i provjerim da donesem konacan zakljucak.
Ovaj mikro remen, da li je bio jako opusten? Ja ga mjenjam svakih 10000km, jer je tada vec opusten.
#86
Posted 03 January 2017 - 16:46
Sledeče godine mislim, da bi bila dobra prveventva nova uljna in servis vodene.
#87
Posted 16 February 2017 - 20:03
Attached Files
#88
Posted 16 February 2017 - 20:12
#89
Posted 16 February 2017 - 20:22
A test če biti kad se napuni nov akumulator, Danas sam ga tek napunio sa kiselinom.
Attached Files
#90
Posted 16 February 2017 - 23:32
#91
Posted 17 February 2017 - 00:04
Sa potpuno otvorenim boxom je slabije. Krajem sezone sam samo na boxu proširio najuži dio na 20mm i za taj setup je bilo optimum. Dok ne povečam pritiska na regulatoru, mislim, da se lamele neče otvarat i zvuk se ne mjenja i to je onda OK.
Stavio bi neki Malossi ili doppler venturi, ali mi se ne sviđa ni sluša. I na mom trenutnom setupu, kao sam gledao na HGT filter nema neke fore na purejetu.
I krajem svega to sam napravio, jer pola sata nisam znao šta da radim, hehe...
#92
Posted 17 February 2017 - 01:44
#93
Posted 17 February 2017 - 07:31
#94
Posted 17 February 2017 - 10:06
Činjenica je da kod PJeta ne važe stroga pravila postavke airboxa kao za karb, ali itekako oseti nedostatak kao i ogroman višak vazduha (direktno usisavanje u TP bez airboxa) no to važi za stock mašine, ove tuningovane sa razbušenim TPS-om ipak traže više na punom otklonu leptira i podignutog pritiska benzina, pa je tu bila igranka oko lulice u airboxu. Ja sam konačno izvadio celu lulicu kad sam vozio sa TPS 20 i 8,2 bara pritiska, i to je bilo taman, ali kada spoljna temperatura padne, zna da bude previše.
Na svu sreću, PJetu nemože naškoditi višak vazduha kao kod karba, samo opadnu performanse, tako da nema opasnosti od havarije mašine prilikom experimentisanja.
Možda bi bila dobra kombinacija ostaviti celu lulicu pa dodati ovaj lamelni ventil... vuci siti i ovce na broju. Samo ja to nebih ovako izveo gde lamelice "dihtuju" na telo airboxa, ubacio bi komplet piramidu sa komadom sunđera ili vatelina sa spoljne strane da koliko toliko zaštiti same lamelice i njihov dosed na piramidi od prašine i ostalih neželjenih elemenata iz okoline.
Kako god, treba prvo probati pa doneti zaključak ima li smisla ili ne.
#95
Posted 17 February 2017 - 13:20
Imam i mekše lamele al meni je samo važno,da ako mu zatreba on ima.
Gogi 1. Pokušaj je i bio da stavim celu piramidu al nema mjesta na toj dekli izpred filtera.
#96
Posted 17 February 2017 - 13:26
#97
Posted 17 February 2017 - 13:46
Al' upade mi u oko Gtv,drago ni je da vidim Alfiste i ovde Imao sam i ja jednu Gtv pre 5-6godina takodje 2.0ts.
#99
Posted 17 February 2017 - 15:11
Najbitnije je, da nista ne šteti i da glatko ubrzava kroz sve okretje. I kvalitetno sam proveo pola sata bušenjem airboxa. haha
#100
Posted 17 February 2017 - 15:15
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users