#901
Posted 29 July 2019 - 14:51
#902
Posted 04 August 2019 - 11:56
evo prvih podešavanja, crvena centralna i stock prenos su u pitanju, uviđam da ovaj turbokit spuh u mojoj postavci kreće da grize od 9000 te da je najbolji na 10200, a da se završava na 10800
vidimo da se krajnja sa obrtajima završava na oko 70Kmh, ako se baš sačeka bude 75-78... tačno je jasno da je Malossi OR prenos odličan za start ali ne toliko dobar u kraju, konstatovao sam to i ranije, mislim da se remen u zadnjoj remenici ne spusti više od 68mm prečnika, a to je slabije nego stock ili stock sa malossi variomatom...
nakon toga ubacih BGM sekundarno produženje 19% koje imam od ranije sa testova za HE, i naravno situacija se poboljšala.. mnogo je bolje i međuubrzanje, oseti se da je prenos obrtnog momenta bolji, te da je spektar od 20 do 70Kmh odličan, ali mi je start ubitačan... da ne dužim ovde slike su mi kući na kompu, morao sam se spustiti na žutu centralnu, koja na moju nesreću nije nova, i ne sećam se koliko je išla...
ovde sam testirao sa 2G pollini kvačilo, u koje sam spakovao mekše oprugice, razvrtise do 95Kmh što je sasvim dovoljno
dalje sam rešio da nastavim ipak sa 3G koje mi je na zelenim oprugicama i najopuštenijem stadijumu, međutim ovde će biti druga temp i vlažnost vazduha, malo je topliji dan bio i snaga je ponestala.. tačno se vidi da je prebacivanje 9700-9800 nemoguće, u motoru je 98 dizna i W7 igla na 1,5 podeoku od spuštene, dakle 1 podeok i platnica
naredni dan sam olakšao rolnice za 0,05 ali samo jedan trojac i ubacio još jednu šajbicu od 0,1mm, da bih dobio ponovo raspoloživost na 10200, međutim mislim da je dan bio manje sparan i topao te da mi je ovde smeša izašla tip-top
zadovoljan, rasklapam i spremam se za put
#903
Posted 04 August 2019 - 12:07
#904
Posted 04 August 2019 - 18:57
uploadfromtaptalk1564941365729.jpg 51.67K 68 downloads uploadfromtaptalk1564941376245.jpg 44.74K 74 downloads uploadfromtaptalk1564941387527.jpg 63.49K 71 downloads uploadfromtaptalk1564941403350.jpg 56.47K 76 downloads uploadfromtaptalk1564941416034.jpg 71.45K 73 downloads uploadfromtaptalk1564941437683.jpg 48.27K 72 downloads
#905
Posted 04 August 2019 - 20:24
Bogami taj Turbo ispade bestbuy za street setup.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#906
Posted 04 August 2019 - 23:08
#907
Posted 05 August 2019 - 08:02
Merim uzbrdicu od tačke gde je ležeći do priključenja puta za brdo...
98 glavna, w7 igla prvi podeok plus platna, šraf na 20min od skroz zatvorenog
Deluje mi prebogato, mada je boja svećice u cigli
Prvi test
Ovde se vidi da obrtaji nisu u špicu kao kod kuće, to mogu da pripišem i uzbrdici, a merio sam i vlagu, kod kuće sam imao 70% Rh na 25-26C kada je poslednji snimak rađen..
Ovde imam uploadfromtaptalk1564988265412.jpg 35.83K 44 downloads uploadfromtaptalk1564988281104.jpg 33.63K 43 downloads
Dakle 57% Rh na 29C, za očekivati je da je kod kuće vlažniji vazduh sa više kiseonika, dakle po svoj logici trebalo bi siromašniju smešu voziti
Odradio sam skroz zatvoren šraf gde sam usključio ekstra gorivo sa pilotke
Tu sam imao izlaz 73Kmh
Kao i 1,5 krug otvorenosti gde sam podebljao gorivo i evo rezultata, isto ili vrlo slično prethodnom, jedva se izvuče na 74-75Kmh
#908
Posted 05 August 2019 - 08:09
Sledeći potez dizna 100, sve isto w7 spuštena skroz, šraf na 20min
I dobijem klasično zvonjenje u rezonanci, najzad.. ovde imate posnimano nizbrdo koji je to put
I naravno rezulat 77Kmh
#909
Posted 05 August 2019 - 08:12
#910
Posted 05 August 2019 - 09:41
#911
Posted 05 August 2019 - 09:47
@vlayco brat, turbokit deluje ok mada mogli bi ga uporediti sa nekkm zx-om, u svakom slučaju bojler look je, a zagrize, sad u ovom slucaju je to malo nerealno jer je dule na 197 sa izduvom... tako da parametri nisu relevantni
#912
Posted 05 August 2019 - 10:39
#913
Posted 05 August 2019 - 16:42
stock
2,25 mm -- 24,9 deg
dule advanced
1,9 mm -- 22,8 deg
razlika je 2,1 manje u svim obrtajima
33374f63daf72bd0e3c1c7c7f9567ee2.jpg 106.92K 58 downloads
ako gledamo zelenu krivu , to je 2,1 stepena niže.. obzirom da se agregat vrti i na 8000 i na 9000, te da nije uvek u punom gasu, spustio sam predpaljenje sa 29 na 26,9 dok je na 10000 ono sada 20 umesto 22...
mene je zapravo najviše bunio taj agresivni ugao za MHR konstruisan, jer se on skoro nikada ne vrti ispod 10k.. sad vidim da sam mogao spustiti za bar još 4 stepena, ali u konačnici nije ovo dobra kriva za ovaj radni režim, imam i taj podešavajući eprom, sa slike, i na njemu ima da se koriguje +/- do 2,5 ili 3 stepena bilo koja mapa po izboru iz menija....
kako god ovo mi je stari eprom i u njemu je ta zelena, ništa ne može da se podešava osim početne pozicije na statoru...
#914
Posted 06 August 2019 - 09:40
Skidao sam juče kvačilo da dotegnem jer je sada i leglo kako valja, pa sam i preterao, mogu danas da otpuštam.. Manifest je da je međuubrzanje na nižim obrtajima jer kvačilo pusti remen višlje..
Usput vidim da nisam dovoljno pobrusio od bloka, malo i potpisuje remen.. sad to mu je.. ima da se vrti
uploadfromtaptalk1565080723494.jpg 42.05K 50 downloads uploadfromtaptalk1565080733595.jpg 42.62K 50 downloads
#915
Posted 06 August 2019 - 10:29
Mnogo bolje sad izgleda nego u onoj beloj boji, a odžak je baš prava prevara za rigorozni tehnički pri regisptaciji, baš su ga dobro zakamuflirali, bojler-rezona.
Dule je odličan, neda se ni uzbrdo, kako li tek vrti nizbrdo..
Ajd sad malo na plivanje, nemoj sve vreme utući na SRku.
#916
Posted 06 August 2019 - 11:13
Kad se Srka vrati nazad u ravnicu ima da poludi, jer treba vući uz ta CG brdaa....
#917
Posted 06 August 2019 - 21:07
Mislim da sam uspeo, još je možda fine tune preostao, tj. pola kruga na šrafu 3G polini-ja.. ide se svakako na prvi ujed kvačila bez talasa u međuubrzanju starta, ali mora da se lažira malo u plus nategnutog.. e sad koliko .. mora da se vozi i proba, i nije sve jedno da li dvoje ili sam...
Na svu sreću rolnice nisam poneo...
#918
Posted 06 August 2019 - 21:19
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#919
Posted 06 August 2019 - 21:39
#920
Posted 07 August 2019 - 11:58
Ovde su zelene pollini 1,8mm i to na 1,5 krugova zategnutosti dobre, pa sam dodao jos 0,5 kruga i malo mi je previše, čak i kada se ugreju. To je joś ispod prve crtice na merici letvi.. Kada su više nategnute krene remen gore pre kvačila, i međuubrzanje na neki način bude na nižim obrtajima, pa je i zbog toga prelaz u vožnji sa pola na pun gas mekši. Isto tako moguće je voziti sa nešto nižim obrtajima sporije, za to šunjanje kroz grad, ali za uspone podobro klizi i gubi se sa gubitkom gripa i moment...
Taj prvi trenutak kada je kvačilo dobro a remen još u korenu variomata se manifestuje dizanjem na zadnji kod kratkih stock prenosa i liftom u sedištu kod produženih, tačno na pun gas gura sedište gore i zadnjicu ili već preti odizanjem...
Sad meni je bitno da se u punom gasu zavrti oko 10k jer mi tu nije veliki ugao paljenja, dok u principu već od 9200 imam fino snage.. Za uzbrdice je pun gas odličan jer probije a variomat drži u adekvatnom stepenu prenosa, ali i akcelerira odlično, čak i previše za te vijadukte i suvozača.. Sve u svemu videću da odpustim 15min kruga... Kod mene je lenjir inače ukrivo napresovan, tako da trese ako je sve na istu crticu.. žabarska posla.. tako da brojim krugove...
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users