Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#901 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 July 2019 - 14:51

Nisam da, zaista je bio setovan na 24-25mm visine, to sam korigovao kako Rade navodi na 16-17mm

Posted ImagePosted Image

#902 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 August 2019 - 11:56

radilo se dosta brzo jer je trebalo ići na godišnji....

evo prvih podešavanja, crvena centralna i stock prenos su u pitanju, uviđam da ovaj turbokit spuh u mojoj postavci kreće da grize od 9000 te da je najbolji na 10200, a da se završava na 10800



vidimo da se krajnja sa obrtajima završava na oko 70Kmh, ako se baš sačeka bude 75-78... tačno je jasno da je Malossi OR prenos odličan za start ali ne toliko dobar u kraju, konstatovao sam to i ranije, mislim da se remen u zadnjoj remenici ne spusti više od 68mm prečnika, a to je slabije nego stock ili stock sa malossi variomatom...

nakon toga ubacih BGM sekundarno produženje 19% koje imam od ranije sa testova za HE, i naravno situacija se poboljšala.. mnogo je bolje i međuubrzanje, oseti se da je prenos obrtnog momenta bolji, te da je spektar od 20 do 70Kmh odličan, ali mi je start ubitačan... da ne dužim ovde slike su mi kući na kompu, morao sam se spustiti na žutu centralnu, koja na moju nesreću nije nova, i ne sećam se koliko je išla...

ovde sam testirao sa 2G pollini kvačilo, u koje sam spakovao mekše oprugice, razvrtise do 95Kmh što je sasvim dovoljno



dalje sam rešio da nastavim ipak sa 3G koje mi je na zelenim oprugicama i najopuštenijem stadijumu, međutim ovde će biti druga temp i vlažnost vazduha, malo je topliji dan bio i snaga je ponestala.. tačno se vidi da je prebacivanje 9700-9800 nemoguće, u motoru je 98 dizna i W7 igla na 1,5 podeoku od spuštene, dakle 1 podeok i platnica




naredni dan sam olakšao rolnice za 0,05 ali samo jedan trojac i ubacio još jednu šajbicu od 0,1mm, da bih dobio ponovo raspoloživost na 10200, međutim mislim da je dan bio manje sparan i topao te da mi je ovde smeša izašla tip-top



zadovoljan, rasklapam i spremam se za put

#903 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 August 2019 - 12:07

Zaboravih da potvrdim da su oni obrtaji pominjani kod podešavanja karburatora u ranijim postovima bili sa nekim rolnicama od HE setup-a, ništa nisam dirao dok nisam nalovio diznu te iglu, ali naravno da to nije dobitna kombinacija za vožnju, motor je ranije vrtio u prazno, a parametre nisam hteo da izmešam..

#904 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 August 2019 - 18:57

Mali teaser za nalepnice

Attached File  uploadfromtaptalk1564941365729.jpg   51.67K   68 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564941376245.jpg   44.74K   74 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564941387527.jpg   63.49K   71 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564941403350.jpg   56.47K   76 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564941416034.jpg   71.45K   73 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564941437683.jpg   48.27K   72 downloads

#905 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 04 August 2019 - 20:24

To je onaj rezervni set platika koje si imao ili si dao bele da se prelakiraju?
Bogami taj Turbo ispade bestbuy za street setup.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#906 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 August 2019 - 23:08

Rezervni set sam pregledao i teško je smeće, na mnogo mesta gitovane i varene, tako da su bele dobile metalik crnu...

#907 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 August 2019 - 08:02

Evo i podešavanja karbosa ovde na moru

Merim uzbrdicu od tačke gde je ležeći do priključenja puta za brdo...

98 glavna, w7 igla prvi podeok plus platna, šraf na 20min od skroz zatvorenog

Deluje mi prebogato, mada je boja svećice u cigli

Prvi test


Ovde se vidi da obrtaji nisu u špicu kao kod kuće, to mogu da pripišem i uzbrdici, a merio sam i vlagu, kod kuće sam imao 70% Rh na 25-26C kada je poslednji snimak rađen..

Ovde imamAttached File  uploadfromtaptalk1564988265412.jpg   35.83K   44 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1564988281104.jpg   33.63K   43 downloads

Dakle 57% Rh na 29C, za očekivati je da je kod kuće vlažniji vazduh sa više kiseonika, dakle po svoj logici trebalo bi siromašniju smešu voziti

Odradio sam skroz zatvoren šraf gde sam usključio ekstra gorivo sa pilotke

Tu sam imao izlaz 73Kmh



Kao i 1,5 krug otvorenosti gde sam podebljao gorivo i evo rezultata, isto ili vrlo slično prethodnom, jedva se izvuče na 74-75Kmh



#908 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 August 2019 - 08:09

Na kraju sam spustio iglu za debljinu platnice i krenuo odmah sa 102 diznom.. Rezultat isti 74Kmh

Sledeći potez dizna 100, sve isto w7 spuštena skroz, šraf na 20min

I dobijem klasično zvonjenje u rezonanci, najzad.. ovde imate posnimano nizbrdo koji je to put

I naravno rezulat 77Kmh



#909 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 05 August 2019 - 08:12

Jako lepo izgleda sr ka fino si je skockao.

#910 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 August 2019 - 09:41

Juče smo išli uzbrdo nekih 1,4km, držao sam pun gas sve vreme jer je magistrala i ima auta dosta.. vukli smo se oko 52-55 na 9200-9400, .. rakle radi variomat, pa ako tad nije zalepio onda neće nikad... temp mi u gradu na sporo skoči do 72-75C na putu u pokretu oborim ispod 70, uglavnom 65.. ako je tako uzbrdica i pun gas sa dvoje, bude 70-72

#911 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 August 2019 - 09:47

@damjan hvala to su nove 2k19 za sr3, mogao sam i bolje al žurilo se

@vlayco brat, turbokit deluje ok mada mogli bi ga uporediti sa nekkm zx-om, u svakom slučaju bojler look je, a zagrize, sad u ovom slucaju je to malo nerealno jer je dule na 197 sa izduvom... tako da parametri nisu relevantni

#912 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 05 August 2019 - 10:39

Dobar je dule. Baš fino radi i sa tim bojlerom.

#913 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 August 2019 - 16:42

ajd samo i ovaj detalj, stock podešavanje za MHR team paljenje je 2,25mm pre GMT što je u kalkulaciji 24,9 stepeni na 39,2 hodu i 80 klipnjači, ja sam podesio na 1,9mm.. dakle

stock
2,25 mm -- 24,9 deg

dule advanced
1,9 mm -- 22,8 deg

razlika je 2,1 manje u svim obrtajima

Attached File  33374f63daf72bd0e3c1c7c7f9567ee2.jpg   106.92K   58 downloads

ako gledamo zelenu krivu , to je 2,1 stepena niže.. obzirom da se agregat vrti i na 8000 i na 9000, te da nije uvek u punom gasu, spustio sam predpaljenje sa 29 na 26,9 dok je na 10000 ono sada 20 umesto 22...

mene je zapravo najviše bunio taj agresivni ugao za MHR konstruisan, jer se on skoro nikada ne vrti ispod 10k.. sad vidim da sam mogao spustiti za bar još 4 stepena, ali u konačnici nije ovo dobra kriva za ovaj radni režim, imam i taj podešavajući eprom, sa slike, i na njemu ima da se koriguje +/- do 2,5 ili 3 stepena bilo koja mapa po izboru iz menija....

kako god ovo mi je stari eprom i u njemu je ta zelena, ništa ne može da se podešava osim početne pozicije na statoru...

#914 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 August 2019 - 09:40

54km 3l goriva do čepa, potrošnja 5,5/100 , malo mi preliva plovak, kada je na bočnoj, onda troši a ne ide....

Skidao sam juče kvačilo da dotegnem jer je sada i leglo kako valja, pa sam i preterao, mogu danas da otpuštam.. Manifest je da je međuubrzanje na nižim obrtajima jer kvačilo pusti remen višlje..

Usput vidim da nisam dovoljno pobrusio od bloka, malo i potpisuje remen.. sad to mu je.. ima da se vrti

Attached File  uploadfromtaptalk1565080723494.jpg   42.05K   50 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1565080733595.jpg   42.62K   50 downloads

Posted Image

#915 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2019 - 10:29

Prvo, svaka čast na živcima i volji, rasklopiti skut kući pa sklapati na moru, onda ga još i štelovati na morske uslove.
Mnogo bolje sad izgleda nego u onoj beloj boji, a odžak je baš prava prevara za rigorozni tehnički pri regisptaciji, baš su ga dobro zakamuflirali, bojler-rezona.

Dule je odličan, neda se ni uzbrdo, kako li tek vrti nizbrdo.. :respect:
Ajd sad malo na plivanje, nemoj sve vreme utući na SRku. :D

#916 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 August 2019 - 11:13

Doći će na red i neka bolja rezona ali bojlerčina je za ovu priliku idealna, da se ne dernja puno dok krstarite primorjem....A potrošnja je sasvim zadovoljavajuća s obzirom da mnogi serijski skuteri 50cc toliko troše....
Kad se Srka vrati nazad u ravnicu ima da poludi, jer treba vući uz ta CG brdaa....

#917 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 August 2019 - 21:07

Danas sam ponovo setovao kvačilo, totalna zaj***a je uhvatiti prangiju i da vuče odlučno, a i da može da se prošunja do 35-45 na nižim obrtajima, i da se popne u brdo bez da klizi kvačilo...

Mislim da sam uspeo, još je možda fine tune preostao, tj. pola kruga na šrafu 3G polini-ja.. ide se svakako na prvi ujed kvačila bez talasa u međuubrzanju starta, ali mora da se lažira malo u plus nategnutog.. e sad koliko .. mora da se vozi i proba, i nije sve jedno da li dvoje ili sam...

Na svu sreću rolnice nisam poneo...

#918 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 06 August 2019 - 21:19

Nemoj preterivati sa natezanjem,oprugice znaju posteno da se useku u mekani aluminijum,to im je bas veliki minus,a kod duzeg klizanja hoce i na paknama da popusti lepak.Moje sam prosle sezone slao da mi prelepe njegove ferode,jer sam ga bas izmaltretirao sa stelovanjem starta na preteranom produzenju...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#919 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 06 August 2019 - 21:39

Jeste sam ili dvoje je totalno razlicno ..... inace da ako nategnes vise ode aluminijum odma ga ujedu federi.

#920 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 August 2019 - 11:58

Da znam za ukopavanje, ja inače nikad nisam pretezao preko dve crtice jer opruge izgube karakteristiku posle dva-tri pregrevanja..

Ovde su zelene pollini 1,8mm i to na 1,5 krugova zategnutosti dobre, pa sam dodao jos 0,5 kruga i malo mi je previše, čak i kada se ugreju. To je joś ispod prve crtice na merici letvi.. Kada su više nategnute krene remen gore pre kvačila, i međuubrzanje na neki način bude na nižim obrtajima, pa je i zbog toga prelaz u vožnji sa pola na pun gas mekši. Isto tako moguće je voziti sa nešto nižim obrtajima sporije, za to šunjanje kroz grad, ali za uspone podobro klizi i gubi se sa gubitkom gripa i moment...

Taj prvi trenutak kada je kvačilo dobro a remen još u korenu variomata se manifestuje dizanjem na zadnji kod kratkih stock prenosa i liftom u sedištu kod produženih, tačno na pun gas gura sedište gore i zadnjicu ili već preti odizanjem...

Sad meni je bitno da se u punom gasu zavrti oko 10k jer mi tu nije veliki ugao paljenja, dok u principu već od 9200 imam fino snage.. Za uzbrdice je pun gas odličan jer probije a variomat drži u adekvatnom stepenu prenosa, ali i akcelerira odlično, čak i previše za te vijadukte i suvozača.. Sve u svemu videću da odpustim 15min kruga... Kod mene je lenjir inače ukrivo napresovan, tako da trese ako je sve na istu crticu.. žabarska posla.. tako da brojim krugove...





41 user(s) are reading this topic

0 members, 41 guests, 0 anonymous users