#41
Posted 13 October 2016 - 18:40
Prvo, srrasno je tesko skrojiti granu i da sve bude kako treba, auspusi se krate uglavnom na srednjem (najsirem) delu jer je ravan, 5 cm je bas puno.
Nece biti powerband isti, snaga ostaje ista ali se obrtaji pomeraju dosta visoko, powerband se drasticno suzava pa ce auspuh biti mrtav recimo ispod 7000rpm, sto znaci da ces morati zameniti variomat, jer stok nije sposoban da zadrzi rolnice da ne krecu da podizu remen, kvacilo, jer je tesko i neprilagodjeno tim radnim brtajima, centralnu oprugu za mnogo tvrdju. Pitanje je kako ce se pokazati agregat na recimo 10 ili 11000 rpm, definitovno 12mm karb tu nema sta da trazi a realno je da ces morati podizati stepen kompresije (vracati sa ovih 11,5 na fabrickih 12-12,5:1). Sve to je previse zahtevno za rms klip koji je projektovan kao zameski za stok restrikovan skuter koji je predvidjen da radi 45km/h na 7000 obrtaja.
U prevodu, dobio bi stage6 replica auspuh, pa ako imas gde da pozajmis, probaj. Starta nema, krajnja je veca jer je sposoban da izvrti i preko 10000rpm ali da se nasteluje, potrebno je mnogo znanja i finansija.
Mislim da je kod tebe najveci problem karb, sa 17,5 bi dobio vise momenta i sitno vise snage, recimo 500rpm vise.. druga najbolja stvar je malossi multivar, on ti dodje kao brat od strica, sto bi rekao jedan nas prekaljeni tuner... dobjjes jos malo na ubrzanju, a i na krajnoj 5-10kmh, zavisno kolike je debljine sajbnica na bolcni
Po meni, to su najbolja ulaganja, tt je odlican auspuh sa sirokim powerbandom i odlicno se uklapa uz stok 50ccm, a i dobro je napravljen, trajace dugo. Moze se, ali ja ga ne bi kratio. Mozda neko ima drugo misljenje?
#42
Posted 13 October 2016 - 18:48
#43
Posted 13 October 2016 - 18:55
Multivar je u planu kad ustedim koju kunu...
Frgazer isto tako iako bi rekao da ovaj nije nikakva restrikcija u odnosu na 17.5 koji ima restriktivan i airbox i frgazer.
Motor stvarno lijepo ide za obicnu serijalu,stavit cu video sad koji dan da vidite...
#44
Posted 13 October 2016 - 19:05
Razredni, on 13 October 2016 - 18:14, said:
A gde to pise, piaggio vam tako rekao? Ili ste vi sve to probali, recimo na gileri? A vidis, on vozi 12mm karb, znaci nije isto, nema tu snagu, prevrtavace...
Pokusajte da se klonite informacija tipa ove rolnice i ove oprugice sigurno. Ustedecete sebi zivaca i novaca i oper cete doci na pocetni polozaj gde sami morate da zasucete rukave i jednostavno isprobate vise varijanti dok ne dodjete do rezultata
Al i opcenito te rolice (4.8) dolaze uz auspuh pa zasto bi leo vince bez veze slao ako ne odgovaraju? Takoder je isprobano na gileri s 12mm karbom i nije bilo problema,slazem se da se nikad ne moze tocno rec al moze posluzit kao orijentacija,mada iz svog iskustva govorim da je meni bilo u redu.
#45
Posted 13 October 2016 - 19:11
#46
Posted 13 October 2016 - 19:21
#47
Posted 13 October 2016 - 20:05
Sto se tice auspuha, eto ja sam imao sve modele i duge i kratke leovince, medjutim mrzilo me da idem sad mjeriti svakog jer vec postoje nacrti auspuha pa malo potrazi. Ali nisu bas isti tako da ti rezanje grane ne bi doneslo prave rezultate.
#48
Posted 13 October 2016 - 20:09
Decki slabo citate,imao sam prije ne linearne,sad su gore linearne,zato i znam razliku okretaja sa oba setupa.
eSPe-koliko okretaja si imao u ubrzanju sa 4.8 rolicama?
#49
Posted 13 October 2016 - 20:14
#50
Posted 13 October 2016 - 21:21
eSPe, on 13 October 2016 - 17:49, said:
eSPe, on 13 October 2016 - 19:05, said:
Al i opcenito te rolice (4.8) dolaze uz auspuh pa zasto bi leo vince bez veze slao ako ne odgovaraju? Takoder je isprobano na gileri s 12mm karbom i nije bilo problema,slazem se da se nikad ne moze tocno rec al moze posluzit kao orijentacija,mada iz svog iskustva govorim da je meni bilo u redu.
Treba biti mnogo odvazan pa generalizovati, a mi ovde inace obozavamo te "tetrapak" tuning metode...
#51
Posted 13 October 2016 - 21:46
rade007, on 13 October 2016 - 18:55, said:
E tako igleda samo, medjutim nije isto kada je difuzor karba 12mm i kada je 17,5mm karb restrikovan sa lulicom i metalnim poklopcem sa 6 rupa precnika 6mm. U praksi dosta razlike donosi, u svemu je bolje kada imas veci karb. Videces kada predjes na 17,5 i kada se usteluje, voznja na 3/4 gasa bice identicna kao sada kad vozis pun gas. Jednostavno siber otvara odrdjeni presek precnika pa ili je 12mm pun gas ili je 17,5. Recimo, sa 12mm mozes osetiti pun potencijal sa velikim otvorom lulice, a opet 17,5 sa sve restriktorom ce ici vrlo slicno, ali ce manjak vazduha zbog manje lulice traziti manju diznu pa ce motor, recimo, bez problema da se zavrti 9-10000rpm zavisno od auspuha, a opet manje ce da trosi, jer ces voziti diznu, na primer60 -62- 65 i malo tuplju iglu ili manji precnik atomzera (209-211), sto je daleko manje od setupa koji bi trazio 12mm sa velikim otvorom lulice (dizna preko 70, ostrija igla ili veci precnik atomizera 212-214) itd...
eSPe, on 13 October 2016 - 19:05, said:
Eto recimo, skoro sam podesavao prenos na aprilii sportcity one 50, lv tuoring i uz auspuh je fabrika isporucila rolnice 5gr 19x15,5 i 4.8gr 16x13. Ove prve su odgovarajuce dimenzije ali prevrtavaju za gram ipo, ove druge naravno nisu upotrebljive posto su zastari tip. Takodje su isporucne zute (boja ne igra ulogu) oprugice kvacila od 1.7mm ali su duzine 27mm sto je previse kratko za pia stok 107mm kvacilo pa te lv oprugice se ponasaju kao da su 2mm debljine kada se postave na kvacilo, toliko su jake, znaci neupotrebljive.
Setup je stok, skinute blokade sa karba, glavna 60-62, stok lulica na malom airboxu. Sa 6,5gr rolnicama AC agregat je vrteo moju tezinu (93kg) na 7800 i osetilo se mrvicu prevrtavanje, sto se ispostavilo dobro jer Beograd ima dosta uzbrdica. Kvacilo sam resio tako sto sam na polovan remen pojeden na 18.2 podbacio sajbnicu na bolcnu i dobio gotovo idealan start sa stok oprugicama kvacila i novom stok centralnom oprugom. Svi znamo da se Leo Vince touring ne vrti puno ali daje odlican udaeac nisko i veoma je zahvalan spuh kako po izgledu tako i za svakodnevnu voznju zbog male buke i neupadljivosti. Takodje znamo da je Lv vrhunska fabrika, pa zasto su onda uz originalan proizvod ( narucen po kataloskom broju bas za taj skuter) poslali "pogresne" rolnice?
Nisu pogresne, samo nisu dobre za ovaj setup. I sve jednostavno mora da se premeri i proba, nema druge
#52
Posted 13 October 2016 - 22:05
Ovo što se tiče parametara, svi imaju pravo da polemišu o svojim situacijama, ali je izlišno savetovati nekoga egzaktno 4,7 sa žutom na 6200 i slično... Zaista je puno promenjljivih i ok je da nekoga uputimo orijentaciono, ali ne i da tvrdimo da je naša postavka dobitna kombinacija...
Konkretno ja imam 120+ kg ili naša idealna setovanja karba za drag samo 100km niže ne rade nikako... stoga budimo face pa pojasnimo ljudima kojim putem je najbolje ili pomoći ga u savetu simptomizacije prenosa i rešavanju problema..
#53
Posted 13 October 2016 - 22:48
Zaboravio sam spomenuti da sam danas promjenio mikroremen,stavljen je gates.Stari je bio jako istegnut pa nisam htio reskirati.
Ima li netko jos nesto za predloziti u vezi skracivanja leovincea?
#54
Posted 14 October 2016 - 07:06
Međutim skraćivanjem na grani najmanje utičeš na remećenje power banda, dok skraćivanjem na centralnom delu malo više.. Jednostavno rezonanca postaje uska i manje iskoristiva, a celokupni dojam bude da je auspuh slabiji..
Trebao bi po pravilu svaki difuzor i svaki protivkonus skratiti proporcionalno njegovoj dužini i ponovo povariti, a to je opet veliki posao..
Preostaje još fazon da povećaš srednju temperaturu gasova i na taj način povisiš srednju rezonancu bez sečenja, za to ti treba azbestna traka, nju motaš po grani od samog izlaska iz cilindra do prve trećine ili polovine velikog difuzora... Ovde su temp najvišlje i tu najviše utičeš na prosečnu temp.. zavisnost isto možeš kalkulisati samo je veoma teško izmeriti i uprosečiti temp gasova u celoj ekspanzionoj posudi...
#55
Posted 14 October 2016 - 07:09
eSPe, on 13 October 2016 - 19:05, said:
Al i opcenito te rolice (4.8) dolaze uz auspuh pa zasto bi leo vince bez veze slao ako ne odgovaraju? Takoder je isprobano na gileri s 12mm karbom i nije bilo problema,slazem se da se nikad ne moze tocno rec al moze posluzit kao orijentacija,mada iz svog iskustva govorim da je meni bilo u redu.
#56
Posted 14 October 2016 - 12:20
#57
Posted 14 October 2016 - 18:08
http://forum.pyrothe...Merenje-auspuha
#58
Posted 14 October 2016 - 18:15
#59
Posted 14 October 2016 - 18:43
Trenutno su postavke 0.4mm podloska,plavi federcici 1.8(6200start),rolice 5.3grama i nova serijska centralna opruga.
Jos uvijek imam dojam da mrvicu prevrtava.
Ovo je stanje u prijenosu sa 5.05 koje sam imao.Nezz zasto remen nejde do vrha,pretpostavljam radi podloske na bolcni.Remen je orginal piaggio 811x18.5 i on mjeri 18.2mm
Evo slika...
Imam i neki video ali mi ne zeli staviti na forum...
Attached Files
#60
Posted 14 October 2016 - 19:45
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users