Jump to content


Peugeot elystar 50

karbos

110 replies to this topic

#81 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 December 2016 - 13:56

View Postdajteh, on 12 December 2016 - 19:23, said:

Slabo se nabiru kilometri pa nikako da zabiljezim nove rezultate po pitanju najzadnjeg setovanja karbosa.



Imam 56km predjenih kako sam resio nalivanje karbosa na odusak, i otkako se vozim sa 53 diznom umjesto 55.




Utisci su da se osjeti tanja smesa, za nijansu je slabiji, i izgubio je 2-3kmh krajnje brzine, znaci ide nekih 65kmh po gpsu :D :D :D
Za svecku nemam pojma kakva je posto je djubre jer mu je trenutna potrosnja 4.8l/100km i nemam volje da se saginjem posto sam extremno nesrecan.



Postigao sam velik uspjeh (sa 6.5, na 5.2 i sad 4.8l na 100km), ali istovremeno i neuspjeh jer je rezultat porazavajuci posto mora uzeti minimalno jos 1 litar manje u ovoj postavci. Ovo me sve podsjeca na obracun sa piaggio karbosom koji je barem s boljim uspehom i opusteno mogu reci, extremnim performansama.



Karb je Gurtner 12, igla nepodesavajuca, smesa na 2.5 kruga, dizna 53. Bez nalivanja, troksanja, utisci u voznji pozitivni, nema indicija da rasipa gorivo. Airbox ima rms glanc noc sundjer, i 2 rupice po 8mm, sto ispada 100mm^2, a karbos 12 113mm^2.


Vivacity mi je uzimao minimalno litar manje, ovo je extremno mnogo, tako da jedan pjurdzetisa mora prvo u sok sobu na terapiju za oporavak, a valja i drmnuti barem 5 ljutih za potpuni oporavak.

Pa zar ne ide formula da je otvor na airboxu 25-30 % veci od otvora fergazera? Po tome je tebi otvor na airboxu premali.

#82 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 December 2016 - 19:32

View Postmrgood, on 15 December 2016 - 13:56, said:


Pa zar ne ide formula da je otvor na airboxu 25-30 % veci od otvora fergazera? Po tome je tebi otvor na airboxu premali.
Ta tzv formula vazi kada trazimo rezultat najboljeg protoka vazduha kroz difuzor, najbolje iskoriscenje i snagu, madjutim ako jurimo potrosnju, manji protok vazduha ide skladno sa manjom kolicinom goriva i samim tim opada snaga agregata, ali to je cena manje potrosnje goriva.

#83 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 December 2016 - 21:02

Sa diznom 60 i sa skinutim "tunelom" je bio malo jaci u startu, sad koliko sta, nisam stigao ispitati jer sam jurio minimum posto je uzimao extremno mnogo goriva.
I zima je, pa se radi samo najbitnije.


A neda mi se vise bakcati oko te masine jer se sve svodi na dzaba si krecio :D


Nego mene zanima ovo, swap piaggio masine, samo bi adapter odradio da masina stoji normalno i eto jurilice i konacno Oskara :D


Ovo bi bila receptura ali da je tsdi model:
-Kiler i crijeva od Sf2
-Kompletna piaggio masina purejet + celjust i felga
-Nosac koji bi odrzao piaggio agregat u horizontali, instalacija na dzek samo se usteka
- Na kraju sam jos u plusu jer ova masina vrijedi vise nego PJ :D


Na ovog karburator elystara ide piaggio karb masina samo tako posto su struje slicne, ali ne volim taj agregat jer nema momenta kao PJ.

#84 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 December 2016 - 22:29

Ko vozi po zimi i skliskom, a mnogo ih se oklizne i u sred ljeta po suvom, dobro bi mu doslo malo vjezbanja/prevencije. Jer nikad se ne zna, a ja sam se nasao vec u nekoliko 100%-tnih situacija da padam i u slucaju da sam se samo opustio ili napravio krivi potez ne bi bilo nikako dobro, i svake godine dok je sklisko volim da se podsjetim i da obnovim motoricke sposobnosti.

Najcesce skrenem u vlazne, mokre livade sa niskom travom gdje zavarim gas na fullu i nema pustanja. Cilj je sto duze drzati pun gas i odrzavati masinu u maksimumu, lagano pritiskati prednju kocnicu pritom pazeci da ne zablokira, i omoguciti zadnjem kotacu da cijelo vrijeme neprestano blanja. Najteze je kod promjene pravca, kad treba udarati recimo punu kontru volanom, ali s vremenom se osmice rade bez problema i moze da potraje dugo bez pustanja gasa i bez dodirivanja podloge nogama..
Pogotovo su dobri vazdusari, nemaju dug prijenos pa je puno lakse, tako da njih najvise volim za takve stvari, a i odrzavaju mi interes na taj nacin inace bi ih deponirao u djubre, posto se nikako ne slazem sa takvim koceptom, pogotovo kad dodje sezona, neces me vidjeti na vazdusaru.


Tokom raznih putesestvija, natrcao sam na mnogo razlicitih zivotinja, a najvise su mi se dopale - veverice. Ta munjevitost u promjeni pravca i svega sekunda vremena da je vidim me fasciniraju.
Stoga cesto drmnem nesto sa lesnikom, jer se nadam najboljem u najgoroj situaciji:
[attachment=13728:20161219_213329.jpg]





Izmedju ostalog, resio sam da je skuterce broj 1 za zimu, ovako na kratke dionice. Juce se smrzo ko nikad u kolima, a jos pamtim prije 2 sedmice kada sam se na biciklu dubinski oladio, u pesastvu takodje nastradam i sem toga nisam lako i brzo mobilan.
Isterao blanjalicu, pustio da odradi i pomalo na poligonu. Kad sam odradio testiranje onda sam opusteno otiso u siti.
[attachment=13729:20161219_205702.jpg]
[attachment=13730:20161219_205708.jpg]



Evo i jedna snimka blanjanja samo sa desnom rukom, ovo mi je 1x da blanjam sa Elystarom, i dobar je, mnogo bolji od vivacitija nad kojim je nemoguce uspostaviti kontrolu nad prednjim krajem. A nikad mu necu zaboraviti 5cm snijega, a on samo skrece iz mjesta jer nema tezine u prednjem kraju pa ga samo izbaci u stranu, pokvario mi zimske radosti.


#85 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 December 2016 - 10:04

E, pa ti si lud skroz!Trazis Djavola po snegu i livadama a, npr kod mene u korisnickom uputstvu pise da je squt predvidjen za lepo vreme i dobre puteve ! Na livadi sa njim mos` samo vratati negde ...

Ja pre neki dan na mokrom kolovozu pri nekih 40-50 neoprezno dodao gas , zadnji tocak malo proklizio ispod mene , misam to zeleo , ni ocekivao , preseklo me u stomaku ...kad je suvo onda je veci otpor kotrljanja pa toga nema , ali na mokrom ...

#86 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 December 2016 - 10:55

Nema druge, ne vredi cekati da te presece, treba eliminisati faktor iznenadjenja.
Mozes ti kulirat u voznji, ali kad djavo dodje ispod kotaca eto zla, a po tom pitanju smo cesto amateri.


Treba vjezbati i kocenje, meni refleksi uvijek odrade da zadnji kotac zablokiram, a prednji umjereno doziram.
Zato kad imam gumu pred zamjenu onda nagazim na zadnju kocnicu i nastojim potegnuti sto ravniju crtu iz putne brzine, jer ponekad dolazi do zanosenja, a a tada je kljucno popustiti, zavisno o konfiguraciji terena.




2 kotaca su jako opasna za normalne ljude :D

#87 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 December 2016 - 18:58

Mrtva je sezona, oteglo mi se setovanje karbosa, zima diktira kada ces se i koliko voziti. A treba goniti i ostala skutercad kada se ukaze prilika da ne zardjaju, malo da se sve izokrece, ne skodi.

Uzeo sam one rukavice od kinesceta sto se montiraju na volan, ali kinesceti me opet prevarili i iza coska mi se smeju.
[attachment=13825:20161230_140327.jpg]

Kao prvo nemos aktivirat niti jednu tipku, zmigavci, luksuzno paljenje na anlaser je iskljuceno.
Drugo, moje ruke jedva da staju unutra, i treba mi druga ruka da uvucem u rukavicu i da izvucem. Extremno nespretno i opasno. A unutrasnjost nije vodootporna. Ajde mogu da kazem kako zadrzavaju toplotu.
Zakljucak, bez od mene!
One od Neoprena bi trebale biti pravo resenje.





Uspio sam nekako kroz duzi period potrositi cijeli rezervar i zakljucujem potrosnju od 4.8l/100km, extremno mnogo u svakom slucaju, ali osvetiti cu se prvom prilikom, a to se vec veceras desilo. Da je toplije sve bi se resilo kroz par dana.

Nakon tog testa sa diznom 53, resio sam da izbacim manualni saug, malo me nerviralo sto ga moram potezati, pa dok se sagnem ispadne mi majica iz gaca i ubi me promaja po plecima, jer treba ga zadrzati par sekundi potegnutog kad je masina dobro zaladjena.
Dakle ubacio sam elektronski saug, podesio ga da taman vidim klipic kad je ohladjen.

I tako sam se vozio s njim oko 100km kada sam resio da ponovno natankujem, da bas vidim razliku u potrosnji sa manualnim saugom i elektronskim. Zakljucujem da uzima dobra 2 dcl vise na 100km elektronski saug sa istom postavkom karba.
[attachment=13828:20161230_174022.jpg]


Bilo kako bilo, ne odustajem, karbos se mora setovati dok se ne potegne konac, A danas sam konacno natrcao na gurtnerovu 54 diznu, i kada je usporedim sa dellorto 53, slobodno mogu zakljuciti kako je gurtnerova za dobrih 5 brojeva manja, a kada se cesto skida peugeotov karb onda se dozivi ovo:
[attachment=13827:20161230_163924.jpg]



Za potrebe setovanja karba, koristim set led lampu koju sam sam skarabudzio jer je bila namjenjena za 220V pa je crko trafo unutra, onda sam je ja iz djubreta izvadio i opravio da radi na 12V i tako sam dobio lampu za setovanja koja jako dobro radi.
[attachment=13826:20161230_163304.jpg]








Na kraju sam konacno setovao karb na skoro fabricku postavku (dizna 53 gurtner je fabricka, a ja sada imam 54 gurtner, po dellortu je to nekih 48). Interesantno kako do sada nisam nigdje natrcao na razliku ovih velicina kod Gurtner dizna, jer sam mislio kako samo Mićine za Mikuni imaju merenje u protoku. Usporedio sam Gurtner 53, 54, 60, 62 i 72. Sve su manje od istih vrijednosti za Dellorto.
Utisci su jako pozitivni i cisti, tacno se oseti 14.7:1 i to je sada to, ja vise od toga ne mogu.
Preostaje da vidim koliko ce sada trositi.




U medjuvremenu sam imao stage6 variomat, ali resih da nema sanse da testiram prijenos sad dok je zima, samo ono nuzno u letu resavam.

#88 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 January 2017 - 13:19

Elistarce elistarce, nikad neces nadmasiti purejeta, barem dok je karbos. :kurbla:


I tako ja resio da izmetem elistarce od snega i da malo upalim nek bude spreman iako je vani suncanih -7, glavni putevi su odlicni za istrcavanje na kratko. Pa krenuo da opalim na kurblu iako to nisam jos radio osim prvi dan kad sam je podmazao. Nikako je ne korstim jer je Elistarce dobilo najbolji moguci akumulator na svetu koji vrti brze negoli se to moze ostvariti pomocu kurble.Mnogo puta pomenuti s moje strane, sad pitanje je koliko zapazeno, ali radi se o akumulatoru sa Spiracell tehnologijom od 8Ah, koji vrti na -7 ko veverica, a za koju godinu ce dozivjeti jedno desetljece.
I tako ja njega 3x na kurblu, on nista, navikao na anlaser pa ne znam vise zakurblati kako treba, ili mozda imam fobije od kinesceta kokeg treba 4 stotine puta zakurblati da dobijem bruh.

Ozezem iz prve na anlaser kad ono nekakvo veselje u prenosu, prvo sta sam pomislio je da bendix ne vraca, smrzo se kako je moze biti usla voda kroz rupice na deklu i zaledila.








Evo problema.
Kako je osigurac istrcao nisam siguran, a nije bio labav
[attachment=13940:20170110_122807.jpg]
[attachment=13941:20170110_122828.jpg]


Ali sam ga popravio i vratio najzad, zica je extremno zilava, radi za sve pare


[attachment=13943:20170110_123318.jpg]



Kad je elistarce ozeglo, imao sam problema da se ugasi u prvih par minuta rada, zbog nedostatka goriva, kao da je saug slabo podesen za -7,a oko 0 je sasvim dovoljan u sta sam se uvjerio.
Dakle vecno setovanje mi ne gine iako nisam raspolozen na -7 da setujem.

Svejedno sam resio da malo zavrnem serafic smjese i sada je to vec dobro, preostaje da kresnem opet kad se dobro zaladi.





Posto sam izgubio gomilu vremena zbog setovanja karbosa i resavanja problema, na kraju sam odustao od voznje.


Ali sam zato posteno izblanjao kako bi masina ostala dobro podmazana i kako bih zaboravio ovu tragediju (nemo´š sest i odvozit a da nešta ne setuješ), i da odradim poso umesto grtalice koje nema vec danima u mom kraju
[attachment=13946:IMG-20170110-WA0006.jpg]


PS elistarce je jako los izbor za blanjanje, kad se iskrivi ume da odnese u komsinu kapiju










Kasnije sam resio da skoknem do komse tunera, umesto da pazarim, resili smo zamenu, ja njemu auspuh, a on meni odobrio ulazak u sveti hram u kojem sam nabrao kobaja u kojima cu naravno ubit brasno :)
U znak zahvalnosti, izblanjao sam mu prilaz do hrama radi lakseg i bezbednijeg pristupa.
[attachment=13947:20170110_145639.jpg]


Neko vesa auspuhe
[attachment=13948:IMG-20161231-WA0000.jpeg]

A neko kobaje
[attachment=13949:IMG-20170103-WA0015.jpg]

I zamenom su svi srecni :D

#89 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 January 2017 - 20:01

Minus 10 je, ja sam resio da setujem elistarce, ne odustajem, konac mi je opusten cim je natrcala zestoka hladnoca, problem je sto upali bez problema, ali dalje je extremno tanka smesa u prvoj minuti rada, ugusi se na milimetarsko dodavanje gasa, a i sam se ugasi u leru jer je pretanka smesa. Nije pomogao serafic smese.

Skoknuo sam do benziske 1.3km x2 i obolio od hipotermije, ne secam se kada sam tako extremno brzo ozebo, prsti me zare i utrnuli su vec nakon par stotina metara, bale procurile kroz kacigu. Nekako sam se snalazio po parkinzima gdje sam blanjao, ali dzaba, jednom kad se zaladis gotovo je. Jos je poceo lagano duvati ubitacni SI vetar koji probija kroz kosti i ladi 2h nakon sklanjanja na toplo.
Bitno je da sam natocio, vremenski je mnogo proslo, ovaj put na 70km odradjujem proracun, ispada 4.8l na 100km.
Mnogo je, tjesim se da sam blanjao pa ce biti nesto manje, ali i dalje je to mnogo. Drugog izlaza ne vidim, smesa je maksimalno tanka, toliko tanka da imam problem na extremnoj hladnoci.



Naime, kad sam promjenio glavnu diznu na manje, osjeti se na celom spektru, a dosta utice na hladni start gdje mi se ugasi i gusi momentalno na dodavanje zere gasa.
Pokusao sam sa seraficem smjese, ali i dalje ne pomaze. Resenje je pricekati da debeli minus otpusti, ili da setujem, bacam se na ovo drugo reskirajuci zdravlje i zivot.

Ocajnicki na -10 moram da ga podesim, resih da korigiram saug, sa 10mm izlaznosti klipica idem na 8.5mm. Znam da ce extremno troksati iznad 0°C, ali mora sada sve biti pod konac, a kasnije cu opet setovati.
[attachment=13952:20170110_191942.jpg]
[attachment=13953:20170110_192027.jpg]



Kako sam utero elistarce u toplu garazu, on se ponasa kao santa leda, i to ne bilo kakva nego ogromna, isijava hladnocu kao fridz, crijeva su kamena, sve je stegnuto, ali mora se doci do sauga da ga podesim da daje vise goriva.



Nakon podesenja konacno preporod, imam onu punocu i debljinu gasa, nema gusenja, samo extremno mnogo troksa, drzis pun gas jedno 5sec a on ne krece, bogato ga naliva u kapljicama benzina, smesa se jos ne atomizira jer je sve zaladjeno. Kad procepi dalje ide, ali to je zima i bitno je da pali i vozi, kasnije ce se dovoditi pod konac. Moguce da bi 1mm uvlacenja klipica bio dobar, ali ja sam se pripremio da na -15 nista ne moram setovati, vec samo ukljucim i blanjajuci skoknem do trgovine izjutra u 7h.


Skoro 70 extremnih kilometara
[attachment=13954:20170110_164541.jpg]

#90 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 10 January 2017 - 20:07

Slaba ti je to dizna tako jei meni bilo... Nikako nece raditi na hladnom , samo 3br. veca i gas.

#91 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 January 2017 - 20:50

Ma radi on za Oskara cim se ugrije malo kompletan agregat, onda dalje nema problema, ali kada se sve zaladi na velikom minusu onda nece odmah primati gas, a i jedva radi u leru i gasi se.
Sad kad sam pojacao elektronca to je mnogo bolje, ipak je on glavni na -10°C za hladni start.

#92 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 10 January 2017 - 22:11

Ma nema veze nije ti smjesa u idili mozda i je za nase primorje ali za nasa brda nije.

#93 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 January 2017 - 23:55

Evo odradio sam test, voznja od 14min na -12°C. Trajalo je kao da nema kraja.

Problem je rijesen, moram jos samo serafic smjese vratiti na 2.5 kruga jer je previse goriva sada u leru.


Mislio sam da ce biti problema na ovoj hladnoci u full opremi, medjutim samo bih poboljsao zastitu vrata posto sam tu najtanji, ali za par km nije lose iako temp. ispod jakne polako ali nezaustavljivo opada.


Evo sta sam koristio na -12:
- extra dugu potkosulju, majicu kratkih rukava, debelu majicu dugih rukava, trenirku, tekstilnu jaknu sa zimskom podstavom, zimske pantalone, debelu trenirku, zimske tekstilne hlace s podstavom i protektorima, debele carape, zimske visoke cipele, ljetni buff, zimski buff, zimska podkapa, zimske tanke rukavice, velike debele zimske rukavice sto se montiraju na volan.



#94 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 January 2017 - 09:37

Da se tak obucem vozio bi se na -50 hahah

Ja sam za -8 imo duplu trenirku,duple carape i ostalo sve standard + kapa a vozikao i stelao sam jedno 2 sata.Cak ni rukavice nisam imao :)

#95 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2017 - 10:25

Vozio bi dok ne bi osjetio posljedice, ja sam resio da dajem zdravlje pod uslovom da mi karbos bude pod konac, prosao sam svasta ali jutrosnjih -14°C bas steze u plucima, ali nije to glavni problem, nego skuterce ne radi bas najbolje - sad mi troksa u svakom startu, naliva. I zaboravio sam napomenuti da imam zimsko cebe koje stiti koljena i prsa.


Otkako sam izbacio klipic za 2mm na el. saugu, odmah sam znao da necu vise imati problema sa mukanjem jer se jasno osjeti punoca gasa, odnosno obogacena smesa. Tako je jutros i bilo, palim na -14 i malo je duze zaverglao, ali pali bez problema. Na momentalno dodavanje gasa bi se opet skoro ugusio, ali ler je stabilan i taktovi su tvrdji. Nakon 10sec rada u leru vec ga mogu gasirati bez problema, ali troksa za Oskara. Posto je masina AC alu, opusteno uzivam luksuz gasiranja do maksimuma dok je ladan, konacno da se opustim nakon discipliniranog pristupa sa gusanim cilindrima gdje ima malo zagrijavanja u mjestu i obavezno lakse voznje dok se ne zagrije, ovdje ga cepam bez brige da nadoknadim izgubljeno.
Resio sam da serafic smese sa 1.5kruga odvrnem na 2.5, posto ispod 2.5 vecno troksa nevezano za dizne, na kraju sam zavrsio na 3. Imam problem sa saugom da se ne moze ugrijati na -14, kada stanem na semafor padne i napon pa se saug skroz ohladi.


Dakle nema mira, ispada da moram manualac montirati da bi sve bilo pod konac na -14.

Evo isjecak kad setujem na -14, tu sam odvrnuo seraf smjese sa 1.5 na 2.5 kruga, i malo sam podigao ler jer saug ne zatvara, istroksao se dosta i to je nakon 5km voznje, kinesceti znaju obloziti el. saug sa onom spuzvicom, to bi sigurno pomoglo u odrzavanju toplote posto dellorto/gurtner tipovi to nemaju. Iako mi se ugasio, vec napamet znam gdje trebam doci da ga resim barem 80%.





Jutros sreo druga okorjelog motoristu, tj. on mene jer se ja ne mogu okretati od opreme, covek ide peske i krsti se sta ja radim na skutercetu, reko moram ga podesiti pod konac :D Kad me je cale vidio, pitao me jesam li normalan, sto me je zacudilo jer sam prosao sve i svasta, ali ovako extremno ladno jos nisam. I vidio sam jos nesto sto nikad nisam, kad sam digao ruke sa rucke gasa, ona je se spusila, kinescetove externe rukavice rade poso po pitanju toplinske izolacije, ali su neprakticne.



Extremna setovanja jos nisu gotova, bitno je da ispratim ove niske temp. i svaki put prije voznje da si uzmem 10min za fino podesavanje. A to ce biti velik i opsezan posao, jer treba ispratiti temp. razliku od 50°C do pravog leta, to ce mi uzeti jedan dobar godisnji kad se sve zbroji, ali nedam se, jer najlakse je sesti na skuterce sa ecu-om koje uz pomoc senzora u svakom mogucem momentu odrzava strogi konac po pitanju smese. Makar i elektronika ume da bude interesantnija nego obicna mehanika, naravno ko to prepoznaje inace je kontra, a definitivno najinteresantnija je kombinacija.






Jedva cekam toplije dane i suve puteve bez soli kada ce elistarce u pemziju, a bogami i ja po pitanju setovanja, i onda fino svo vreme koje bi utrosio na setovanje, potrositi na tripovanje sa vecnim skutercetom, a to prelazi desetinu hiljada km :)

#96 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 January 2017 - 14:13

Nista specijalno, juce natrcao toplinski udar, toplije za vise od 20°C pa zasto ne, vec je vruce u opremi. Suhi u kratkoj majici ispod jakne.


Prvo je natrcao Suhi koji je u fazi podesavanja prijenosa i karba na novom setupu (50ccm, doppler, TT, gurtner 12). Nakon sto smo ubacili 6gr u dopplerov vario, zakljucili smo da je to vec jako blizu. Sljedece sta smo konacno usporedili da opravdamo sumnje je zakljucak da je TOP remen potpuno isti kao Bando u slobodnoj prodaji.

Cak su samo preljepili Bando naziv sa TOP naljepnicom koja nije dugo izdrzala:
TOP remen
[attachment=13968:20170112_185609.jpg][attachment=13969:20170112_185619.jpg]

Usporedba sa obicnim BANDO
[attachment=13970:20170112_185834.jpg][attachment=13971:20170112_185851.jpg]


Oba su Japanci, i imaju istu strukturu isti nacin obrade, na istom mjestu je konac, kutevi se ne razliku, duzine su iste.
Samo sto je TOP 30€, a BANDO 10€.



Kad se vec nesto radi, resio sam da na Elistarce stavim najmekse moguce oprugice posto je ovako kretao malo povisoko oko 4000-4500rpm, potrosilo se kvacilo pa eto nepotrebnih rpm za bojler. Sada krece na nekih 2000-2500rpm sto nije nikakav problem zbog kratke getribe i niskog rezima rada i start je bolji. Kod Suhog peza cekica u leru na 1000-1200rpm po Stage6 digitalnom satu.




Sljedece je bilo na redu da se nabavi dizna 50 (eko tuning), ali za Suhog, tu je izvrsena robna zamjena 3 dizne za zeleni malossi +TC sa rade007, posteno, svi zadovoljni i sa jos boljim performansama u skoroj buducnosti.



Kako smo Suhi i ja presli u drugi kraj grada, obavezno smo izvrsili kontrolu smese:
[attachment=13973:20170112_223616.jpg]
kod njega definitivno treba manja dizna, a kod mene treba manualac za zimski period
[attachment=13974:20170112_223625.jpg]


Suhi je resio da setuje na putu jer nije mogao docekati probu novih dizni
[attachment=13975:20170112_224028_LLS.jpg]


Pustili smo sizifov poso, i resili nesto kratko
[attachment=13972:20170112_220239.jpg]



A ustanovio sam da imam pothladjivanje prijenosa pa sam diht masom zatvorio i okrecio rupice, jer imam vecu krajnju za 5kmh kad se masina dobro ugrije
[attachment=13977:20170113_120902.jpg]



Ceste soljave, talijani bi se istopili ko sladoled
[attachment=13976:20170113_105642.jpg]

#97 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 January 2017 - 14:47

E moj Dajteše,toliki izvjestaj a nisi napisao jel suhom klapaju dizne?

#98 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 January 2017 - 14:56

Ispale mu sve dizne na pod kad ih je poslagao jednu do druge, i nekako je greskom opet uvrnuo onu istu i ostali smo bez novosti po tom pitanju. Pozurili smo brzinski da se vratimo u nas kraj gdje nema opasnosti za ozbiljno narusavanje smese.



Ali sve ce biti u redu, ove godine nastupamo opreznije sa karbosima, zoniranje za ovu sezonu je odradjeno kada budemo tripovali, moramo se jos usuglasiti oko nekih mozebitnih prosirenja:
[attachment=13980:Zoniranje.jpg]



-U crvenim krugovima je predvidjeno samo podesavanje na igli i seraficu smjese

-Zeleni krug ce traziti podesavanje + vecu diznu

-Zuti krug ponovno vracanje postavki uz dodatan oprez

-Plavi krug trazi mnogo vecu diznu i otvaranje filtera jer nam treba mnogo snage za jake uspone

-Crni krug najveca opasnost da zalepi, stoga tu se ide na bogatiju smesu od prethodne, nek naliva ali neka i ohladi stublinu s klipom

-Rozi krug predstavlja privremeno setovanje posto nastaje spust, i tu je najpametnije ugasiti masinu zbog 15min spusta se ne isplati ponovno setovati

-Zuti krug je vracanje optimalnih postavki uz dodatan oprez jer se priblizavamo morskoj obali

-Zeleni krug trazi podesavanje blizu konacnog

-I konacno opet crveni krug, ovdje podesavamo konacne postavke, ali opet imamo prostora za igranku da podesavamo iglu i serafic smjese ovisno od kraja do kraja.





Priznajem, bili smo naivni sto smo isli na desetine puta kroz 3 razlicite klime sto predstavlja extremne promjene u promjeni smese, ali necemo vise tako samo protrcavati da ne bi kome zalepio. Jest da ce trip umjesto 3, trajati barem 10h, ali bitno je stici na cilj.
PJ vlasnici su oslobodjeni ovog plana.

#99 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 January 2017 - 15:14

Oce to tak kad pijes kratke...hahaaha

#100 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 January 2017 - 15:28

Smislili smo i zanimljivu igru za stolom, poslazes dizne jednu do druge, naopako da se ne vide brojevi:

50,52,53,55 i promjesas ih kao sibicar.


I sad moras pogoditi koja je koja.



Ko ne pogodi, taj pije na eks :D




Kako smo izostrili vid na diznama, s lakocom smo primjetili da pijemo iz Francuske case, zbog cega smo okrenuli po jos jednu rundu.
Prava francuska vece :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users