


#481
Posted 02 April 2012 - 16:07
#482
Posted 02 April 2012 - 17:32

A kakve veze ima squish sa portmapom?Otisak se uzima na skinutom cilindru,klip se dovede na gornju ivicu kanala i onda se samo izmeri rastojanje od vrha cilindra do klipa.Bar sam ja tako radio




#483
Posted 02 April 2012 - 18:23
Odlicno si je uradio

#484
Posted 02 April 2012 - 18:47

Pa to je otprilike to,samo sto se meni cini da su kod mene svi prelivni iste visine,ali valjda tako treba

A moram da vidim da kupim neki biax,neki amaterski,ako ima nesto do 2000din,pa da se malo vezbam na serijskom cilindru...
I sta sad radim kad bi hteo da turpijam cilindar,podizem izduvni kanal,to znam,tako se gubi na elasticnosti,a dobija na snazi,a prelivni,el se oni isto podizu,ili se sire u sirinu ili kako?El ima neki tutorijal na srpskom,ili tako nesto,da naucim i to cudo

El moguce da se napravim serijski 50cc da bude po snazi kao npr malossi sport serijski,ili ako moze i vise?Znam da moze da se kupi gotov kit 50cc koji je i jaci od ovih base 70cc,ali nzm dal moze serijski da se prepravi(preptostavljam da moze,ali dal moze bez nekih velikih komplikacija).
I kako se uopste sa onim biaxom pridje do prelivnih kanala,kolko se meni cini to mora da se radi iz unutrasnjosti cilindra,a on je onako dosta debeo,to po meni bez onog zubarskog biaxa nema sanse da se uradi,ili mozda ima neka sajla,nesto tako?
Sad sam stavio ovaj sport pro,i opet sam se zarazio skuter tuningom,a taman sam se odviko od te droge,mnogo dobro ide ovo cudo,sad mi zao sto sam prodao karb i auspuh



#485
Posted 02 April 2012 - 19:15
E da i obavezno procitaj Jenningsa,bella...ima tu negde link...ili ti evo..
http://www.4shared.c...raham-bell.html
E da i ovo zbog merenja uglova...Mariovi kalkulatori..
http://www.4shared.c...tori_v1_5s.html
#486
Posted 02 April 2012 - 21:57

Ma proguglacu ja malo da vidim dal ima nesto na srpskom,ako je nesto mnogo komplikovano,da treba zivot da posvetim turpijanju cilindra(


El moguce bre da je ovo ovako jeftino?1900din cilindar,klip,karike,zaptivaci...prosto mi neverovatna cena...
http://shop.motobike...prod_13066.html
Za vezbu extra,a kineza bar ima na svakom cosku,nacicemo nekog da ga isprobam kad ga naturpijam do koske

#487
Posted 02 April 2012 - 22:00
cvele, on 02 April 2012 - 18:23, said:
Odlicno si je uradio


#489
Posted 03 April 2012 - 10:35
ako ti treba biax, imam ja jedan viška za tebe...
ako ćeš da turpijaš onda je najbolje da počneš sa starim cilindrima koji su već za bacanje, tu je oprostiva i greška, piaggio cilindri se inače lako probuše, dosta tanak zid imaju na iduvnom kanalu...
e sad vidi što se literature tiče, bokte Cvele sve kopa sa net-a, i sebe nalazim tamo strašno, IMAŠ kod nas na forumu sve... kreni srpski od Tomos priručnika pa polako redom
http://grafolit.eu/s...jige-i-brosure/
#490
Posted 03 April 2012 - 13:06

A sta si ti radio na onom mom sport pro cilindru?El samo izduv,ili i prelivne,primarni,sekundarni i sta vec tu ima?Ja sam ga razgledao i ne mogu da provalim sta si radio,vidi se da si radio izduv(jos ga i ispolirao koliko mi se cini

El bi malossi sport imao iste perfomanse kad bi ga npr uradio po ovom sport pro cilindru?Da budu kanali isti,el bi i on dao 18.4ks pri 9500obrtaja?
A el bitno pod kojim uglom se brusi(msm na unutrasnjost kanala),ili je bitno samo kolika je visina kanala?
nzm koj mi je sad djavo,bas bi voleo da znam i to,jos to je ostalo sto se tice scooter tuninga(do sad i nisam bio tuner,samo sam sklapao i stelovao,ali dok sam ne uradim neki cilindar...nista od mene

EDIT:Inace otkad sam nabacio ovaj sport pro na yamahu nisam ni seo,kivija vozim samo kad moram zbog potrosnje,inace piaggio je trenutno najzabavniji za voznju



Edited by Milos'96, 03 April 2012 - 13:15.
#491
Posted 03 April 2012 - 23:36
#492
Posted 04 April 2012 - 10:08
Malossi neće biti iste snage, jer je to gusani cilindar i klip sa dve karike, mada ako prekopiraš kanale možda i bude nekog rezultata, a možda i bude cilindar za bacanje, sad jbg, dok ne sje*** par komada ništa nisi uradio...
#493
Posted 04 April 2012 - 12:32


A el bi postigao nesto ako bi malo spejsovao cilindar,da ubacim nekoliko dihtunga ispod cilindra,pa onda glavu ili cilindar obrusim sa gornje strane?Tako bi valjda sve kanale zajedno podigao za malo.Ovo ne mislim za sport pro,kod njega vise nema sta da se cacka,ide,kida ubija(dokle...videcemo


#494
Posted 04 April 2012 - 18:12
#495
Posted 04 April 2012 - 21:33
#496
Posted 07 April 2012 - 21:53
I onda odlucim da skinem ovaj sport pro,posto sam video da lepo radi,da ga ne potrosim jos vise,kariku cu da stavim novu,ali se cilindar i klip mnogo trose(vec su na 18 stotih),i stavim onaj sjebani malossi sport.Posto se gornja karika potrosila vise od donje(donja je bila oko 2mm,a gornja 2.4mm)ja im smao promenim mesta(da ona gornja kompresiona bude sa manjim zazorom),i stavim glavu od serijskog KITa,da bi povecao kompresiju(pre toga sam proverio zapreminu jedne i druge,i video sam da je stalo dosta manje ulja u ovu serijsku),a ispod ne stavim uopste dihtung.Namestim,probam polako da zakurblam,i blokira kurbla,znaci udario klip u glavu.Skinem opet,podmetnem jedan dihtung od 0.2-0.3mm,opet sve vratim,ovog puta moze da okrene skroz,ali i dalje malo dodirne glavu,i onda uzmem i pored ovog dodam jos jedan od 0.4mm,znaci dihtunzi ukupno 0.6-0.7mm,znaci to mu dodje ko neki manji spejser.Namestim sve,ne kaci vise,stavim svecicu,probam na dugme,ma jedva moze anlaser da okrene,probma na kurblu,ona tvrda u pm,ali ga upalim tako,i radi lepo,mada po malo nestabilno,probam ga jedan krug sa istim onim setupom koji je bio sa sport pro,i iznenadim se koliko snage ima na niskim obrtajima,znaci ko da vozim 4T,jos ne razvrti a vec lepi za sediste,ali prevrtava ipak,pa sam vratio serijsku centralnu i rolnice 4.3g,ali nisma jos probao,kasno je,a meni na auspuhu oblajznuo jedan brezon,pa se mnogo dere.
E sad me interesuje el moze tolika kompresija(posle jedne voznje po nekad uspe i na anlaser da upali,ali jedva,sporo vrti,a i kurbla je malo smeksala,ali je i dalje dosta tvrda)da mi sjebe radilicu ili bocne lezajeve,ipak je to veliki pritisak?Ako moze da ne vozim ovako,ipak je na njemu motoforce evolution radilica,steta bi bila da joj se nesto desi,a i lezajevi su novi,ko ce opet da otvara blok,opet sam proverio i nemaju ni malo lufta.Ali najvise se plasim za radilicu,za KIT mi nije bitno zato sto je ionako propao skroz,i mora da se busi,nov klip itd...i to cu da odradim,kad odradim vraticu njegovu glavu,ali sam sad cisto hteo malo da experimentisem,a i da mu malo podignem kompresiju,da dobije malo vise snage,i svidelo mi se kako ide,na zadnji penje bez problema,jer cim mu dam gas on ko da je dizel,iz niskim podigne na zadnji,preptostavljam zbog velike kompresije,ili ja mozda nisam naviko na ovja KIT,vec sam mozda navikao na sport pro koji mora da razbudi pola komsiluka da bi nekako povuko,a ovo je u stvari normalno za malossi(elasticniji je sigurno),ali u svkaom slucaju ako ne moze radilici nista da se desi vozicu ga ovako neko vreme,da ne rizikujem da jos vise razjebem sport pro,kad vec imam ovaj sjeban kit koji uopste ne ide lose sa ovakvom kompresijom

#497
Posted 08 April 2012 - 10:58
Čitam ceo ovaj tvoj post i ne verujem šta ti radiš....Neće ni jedan cilindar i klip izdržati dugo tu torturu skidanja,stavljanja,vraćanja,menjanja karika gornju za donju itd itd...
biću kratak: imaš problem ili sa filterom vazduha pa uvlači prašinu i šmirgla i cilindar i karike, a i ako ga stiskaš na hladno eto još jednog razloga za extremnu potrošnju karika...
S druge strane, ako znaš kako se meri skviš zašto nisi izmerio pa da si na sigurnom a ne ovako ako klip lupi u glavu lupio je...idemo dalje..
#498
Posted 08 April 2012 - 11:33
Milos'96, on 07 April 2012 - 21:53, said:
...
Kupi neki univerzalni airbox za probu i iskljuci uljnu i sam pravi mesavinu, pa vidi sta se desava.
#499
Posted 08 April 2012 - 11:38
Sto se trosenja tice...pa napredujemo,pre je bilo 0.8 za nedelju dana,sad samo 0.2

A to za cepanje na hladno...e sad sam bas ovih nedelju dana prvo cekao 2min,i onda lagano oko 1km,i tek onda cepanje,ulja je imao sigurno bar 4% motul scooter expert...znaci uslovi idealni,sto znaci da ostaje samo prasina,samo jos da otkrijem gde ulazi...
Za torturu skidanja i vracanja se ne brinem zato sto je kit vec unisten,pa sto da ga ne iskorisitm do kraja pre busenja

Edited by Milos'96, 08 April 2012 - 11:44.
#500
Posted 08 April 2012 - 11:41
A koji je to univerzalni airbox?Kolko to otprilike kosta?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users