Jump to content


Piaggio Free Milošev



  • This topic is locked This topic is locked
591 replies to this topic

#481 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 02 April 2012 - 16:07

Malossi Sport AC Pezo. Squish je bio 1,9-2mm tako nesto.
Posted Image

#482 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 April 2012 - 17:32

Ili cilindri nisu isti,ili sam ja nesto zajebao :)

A kakve veze ima squish sa portmapom?Otisak se uzima na skinutom cilindru,klip se dovede na gornju ivicu kanala i onda se samo izmeri rastojanje od vrha cilindra do klipa.Bar sam ja tako radio :) znaci prelivni su tu negde,meni je ispalo 32.3,a kod tebe je samo 32,to je ok,ali se izduvni ne poklapa uopste,razlika skoro ceo milimetar,sto uopste nije malo :) ma nije ni bitno,ovo sam cisto onako hteo da probam,to mi je prva portmapa,i po meni uspesna :) ih sto nemam jedan biax,pa da uzmem onaj serijski cilindar da se malo ucim na njemu :)

#483 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 April 2012 - 18:23

Ma sve je ok...Pezo ima duzi hod radilice pa je tu ta razlika od 1mm...vec na mina bloku je skoro isti hod ko kod piagga [ razlika je 0.1mm] .....
Odlicno si je uradio Posted Image

#484 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 April 2012 - 18:47

aaa vidi stvarno,ja nisam video tvoj prethodni post,ovaj novi forum mi ne prikazuje neprocitane postove,nego me uvek stavi na pocetak strane,pa sam ja kliknuo na poslednju a tvoj post sa prethodne strane nisam video :)

Pa to je otprilike to,samo sto se meni cini da su kod mene svi prelivni iste visine,ali valjda tako treba :)

A moram da vidim da kupim neki biax,neki amaterski,ako ima nesto do 2000din,pa da se malo vezbam na serijskom cilindru...

I sta sad radim kad bi hteo da turpijam cilindar,podizem izduvni kanal,to znam,tako se gubi na elasticnosti,a dobija na snazi,a prelivni,el se oni isto podizu,ili se sire u sirinu ili kako?El ima neki tutorijal na srpskom,ili tako nesto,da naucim i to cudo :)

El moguce da se napravim serijski 50cc da bude po snazi kao npr malossi sport serijski,ili ako moze i vise?Znam da moze da se kupi gotov kit 50cc koji je i jaci od ovih base 70cc,ali nzm dal moze serijski da se prepravi(preptostavljam da moze,ali dal moze bez nekih velikih komplikacija).
I kako se uopste sa onim biaxom pridje do prelivnih kanala,kolko se meni cini to mora da se radi iz unutrasnjosti cilindra,a on je onako dosta debeo,to po meni bez onog zubarskog biaxa nema sanse da se uradi,ili mozda ima neka sajla,nesto tako?
Sad sam stavio ovaj sport pro,i opet sam se zarazio skuter tuningom,a taman sam se odviko od te droge,mnogo dobro ide ovo cudo,sad mi zao sto sam prodao karb i auspuh :) mada i ovaj trek se dere kao nenormalan,nista manje nego athena,sa malossijem bre bio tih,kao svaki drugi skuter,ovo sad kad nabijem gas sa semafora svi se okrecu zamnom da vidi kakvo je to cudo,ko motorna testera :) al meni zvuk prelep :)

#485 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 April 2012 - 19:15

Uf... da bi ti se odgovorilo na predhodni post treba napisati knjigu...kupi prvo neki biax al obavezno da ima savitljivi nastavak ...za pocetak dosta ...
E da i obavezno procitaj Jenningsa,bella...ima tu negde link...ili ti evo..
http://www.4shared.c...raham-bell.html

E da i ovo zbog merenja uglova...Mariovi kalkulatori..


http://www.4shared.c...tori_v1_5s.html

#486 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 02 April 2012 - 21:57

ovo bre sve na engleskom,a on mi bas i ne ide nesto posebno :)
Ma proguglacu ja malo da vidim dal ima nesto na srpskom,ako je nesto mnogo komplikovano,da treba zivot da posvetim turpijanju cilindra( :) )da ne kupujem dzabe biax,ako npr postoji neki program u koji uneses parametre i on ti izbaci novu portmapu,gde sta treba da skidas itd,ili ima gotovih mapa na netu...onda da kupim jedan biax,pa polako,a mogu cak i u motobikeu da kupim neki jeftiniji cilindar za nekog kineza,pa da mi nije zao ako ga upropastim,glupo bi bilo da upropastim original piaggio cilindar :)

El moguce bre da je ovo ovako jeftino?1900din cilindar,klip,karike,zaptivaci...prosto mi neverovatna cena...
http://shop.motobike...prod_13066.html
Za vezbu extra,a kineza bar ima na svakom cosku,nacicemo nekog da ga isprobam kad ga naturpijam do koske :)

#487 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 02 April 2012 - 22:00

View Postcvele, on 02 April 2012 - 18:23, said:

Ma sve je ok...Pezo ima duzi hod radilice pa je tu ta razlika od 1mm...vec na mina bloku je skoro isti hod ko kod piagga [ razlika je 0.1mm] .....
Odlicno si je uradio Posted Image
Kod vertikale je hod 39,1mm. Horizontalni imaju nesto duzi hod ako se ne varam :)

#488 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 April 2012 - 22:39

View PostRade, on 02 April 2012 - 22:00, said:

Kod vertikale je hod 39,1mm. Horizontalni imaju nesto duzi hod ako se ne varam :)
Jbg lupio sam napamet ...cini mi se ka Kumco ima taj duzi hod..

#489 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 April 2012 - 10:35

horizontalni su 41,5 isto kao i kymco

ako ti treba biax, imam ja jedan viška za tebe...

ako ćeš da turpijaš onda je najbolje da počneš sa starim cilindrima koji su već za bacanje, tu je oprostiva i greška, piaggio cilindri se inače lako probuše, dosta tanak zid imaju na iduvnom kanalu...

e sad vidi što se literature tiče, bokte Cvele sve kopa sa net-a, i sebe nalazim tamo strašno, IMAŠ kod nas na forumu sve... kreni srpski od Tomos priručnika pa polako redom

http://grafolit.eu/s...jige-i-brosure/

#490 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 03 April 2012 - 13:06

a jbg,nemam ni jedan za bacanje,ali nabavicu,nije to problem...da malo prostudiram ja to,biax je najmanji problem,problem je sto on nece sam da radi :)
A sta si ti radio na onom mom sport pro cilindru?El samo izduv,ili i prelivne,primarni,sekundarni i sta vec tu ima?Ja sam ga razgledao i ne mogu da provalim sta si radio,vidi se da si radio izduv(jos ga i ispolirao koliko mi se cini :) ),e za ove ostale ne znam.

El bi malossi sport imao iste perfomanse kad bi ga npr uradio po ovom sport pro cilindru?Da budu kanali isti,el bi i on dao 18.4ks pri 9500obrtaja?
A el bitno pod kojim uglom se brusi(msm na unutrasnjost kanala),ili je bitno samo kolika je visina kanala?

nzm koj mi je sad djavo,bas bi voleo da znam i to,jos to je ostalo sto se tice scooter tuninga(do sad i nisam bio tuner,samo sam sklapao i stelovao,ali dok sam ne uradim neki cilindar...nista od mene :D )

EDIT:Inace otkad sam nabacio ovaj sport pro na yamahu nisam ni seo,kivija vozim samo kad moram zbog potrosnje,inace piaggio je trenutno najzabavniji za voznju :) a da samo vidite face nekih vozaca kad stojim na semaforu,oni me obidju i stanu pored mene,kao da ih ne usporavam posle,pa kad se upali zuto,free na tocak,njih vise ni u retrovizoru ne vidim,jedan me i jurio da me pita kakvo je to cudo,sta sam mu radio kad tako ide :) a tek skuteri 125cc,oni tek nemaju sta da traze,njih sam kidao ko dete zvecku i sa malossijem,a tek sad...ma osecaj neprocenjiv,ovo malo,ruzno,mrsavo "sranje" od skutera kad proleti pored neke ulickane masine... :)

Edited by Milos'96, 03 April 2012 - 13:15.


#491 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 03 April 2012 - 23:36

Ahaha, bravo! Slatko me nasmeja, kakvo zadovoljstvo kad malenim frikanom odereš "velike"!

#492 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2012 - 10:08

Ja sam na tvom cilindru sve radio.. Prosto ne mogu u 10 rečenica da ti napišem, da bi ti to shvatio.. Dakle friziranje cilindra je jedna ozbiljna materija i njoj treba posvetiti godine... Imaš knjige i literature pa udri na edukaciju...

Malossi neće biti iste snage, jer je to gusani cilindar i klip sa dve karike, mada ako prekopiraš kanale možda i bude nekog rezultata, a možda i bude cilindar za bacanje, sad jbg, dok ne sje*** par komada ništa nisi uradio...

#493 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 April 2012 - 12:32

Znaci to je mnoooogo komplikovano,a da bas imam cilindre i para za bacanje...pa bas i nemam :D da ipak ja vozim ovo sto imam i da ne cackam nista,eventualno kad nabavim biax malo mogu po serijskom da kopam,ali ce to malo da priceka :)
A el bi postigao nesto ako bi malo spejsovao cilindar,da ubacim nekoliko dihtunga ispod cilindra,pa onda glavu ili cilindar obrusim sa gornje strane?Tako bi valjda sve kanale zajedno podigao za malo.Ovo ne mislim za sport pro,kod njega vise nema sta da se cacka,ide,kida ubija(dokle...videcemo :) ),ali kad sredim malossija i kad njega vratim,ako mogu jos nekog konjica da izvucem...sto da ne :)

#494 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 April 2012 - 18:12

Graham i Bel se moraju pročitati...jeste da je na engleskom i da nije malo gradivo ali ako te tuning stvarno interesuje to je jedna dobra podloga za dalji rad...ja sam pročitao i prelistao oba!!

#495 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2012 - 21:33

Jennings i Bell

#496 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 April 2012 - 21:53

E sad sam opet,posle nedelju dana,skidao cilindar da ga pitam kako je,i poboljsanje se vidi,zazor je oko 1.2mm,a kad sam ga pre nedelju dana sklopio bio je tesnih 1mm(sad je tesnih 1.2,jedva uguram spijun),znaci potrosio se "samo"0.2mm za nedelju dana i nekih 80ak km-a.Znaci napredujemo,prosli put se za isto to vreme potrosio za 0.8,a sad samo 0.2.Ja sumnjam na airbox,jedina razlika je sto je sad u njemu masna krpa,a pre je bio sundjer.Inace pored uljne koja je bila nategnuta do kraja sam i ja dodavao 1.5-2% ulja u rezervoar,svecica je bila lepe cigla boje,znaci smesa dobra...ma sve bilo extra,i on se opet toliko pojeo za nedleju dana(opet kazem,ja sam bas bio prijatno iznenadjen kad sam proverio zazor,jer sam ocekivao bar 2mm s obzirom kako se do sad trosio).

I onda odlucim da skinem ovaj sport pro,posto sam video da lepo radi,da ga ne potrosim jos vise,kariku cu da stavim novu,ali se cilindar i klip mnogo trose(vec su na 18 stotih),i stavim onaj sjebani malossi sport.Posto se gornja karika potrosila vise od donje(donja je bila oko 2mm,a gornja 2.4mm)ja im smao promenim mesta(da ona gornja kompresiona bude sa manjim zazorom),i stavim glavu od serijskog KITa,da bi povecao kompresiju(pre toga sam proverio zapreminu jedne i druge,i video sam da je stalo dosta manje ulja u ovu serijsku),a ispod ne stavim uopste dihtung.Namestim,probam polako da zakurblam,i blokira kurbla,znaci udario klip u glavu.Skinem opet,podmetnem jedan dihtung od 0.2-0.3mm,opet sve vratim,ovog puta moze da okrene skroz,ali i dalje malo dodirne glavu,i onda uzmem i pored ovog dodam jos jedan od 0.4mm,znaci dihtunzi ukupno 0.6-0.7mm,znaci to mu dodje ko neki manji spejser.Namestim sve,ne kaci vise,stavim svecicu,probam na dugme,ma jedva moze anlaser da okrene,probma na kurblu,ona tvrda u pm,ali ga upalim tako,i radi lepo,mada po malo nestabilno,probam ga jedan krug sa istim onim setupom koji je bio sa sport pro,i iznenadim se koliko snage ima na niskim obrtajima,znaci ko da vozim 4T,jos ne razvrti a vec lepi za sediste,ali prevrtava ipak,pa sam vratio serijsku centralnu i rolnice 4.3g,ali nisma jos probao,kasno je,a meni na auspuhu oblajznuo jedan brezon,pa se mnogo dere.

E sad me interesuje el moze tolika kompresija(posle jedne voznje po nekad uspe i na anlaser da upali,ali jedva,sporo vrti,a i kurbla je malo smeksala,ali je i dalje dosta tvrda)da mi sjebe radilicu ili bocne lezajeve,ipak je to veliki pritisak?Ako moze da ne vozim ovako,ipak je na njemu motoforce evolution radilica,steta bi bila da joj se nesto desi,a i lezajevi su novi,ko ce opet da otvara blok,opet sam proverio i nemaju ni malo lufta.Ali najvise se plasim za radilicu,za KIT mi nije bitno zato sto je ionako propao skroz,i mora da se busi,nov klip itd...i to cu da odradim,kad odradim vraticu njegovu glavu,ali sam sad cisto hteo malo da experimentisem,a i da mu malo podignem kompresiju,da dobije malo vise snage,i svidelo mi se kako ide,na zadnji penje bez problema,jer cim mu dam gas on ko da je dizel,iz niskim podigne na zadnji,preptostavljam zbog velike kompresije,ili ja mozda nisam naviko na ovja KIT,vec sam mozda navikao na sport pro koji mora da razbudi pola komsiluka da bi nekako povuko,a ovo je u stvari normalno za malossi(elasticniji je sigurno),ali u svkaom slucaju ako ne moze radilici nista da se desi vozicu ga ovako neko vreme,da ne rizikujem da jos vise razjebem sport pro,kad vec imam ovaj sjeban kit koji uopste ne ide lose sa ovakvom kompresijom :) a poterao sam ga odma punim gasom uz jednu veliku uzbrdicu,i nije se ugasio,znaci da valjda nije ni zalepio,sto se toga tice to je ok,samo da mi neko kaze dal radilici nece nesto da se desi.

#497 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 April 2012 - 10:58

hahah ti si šampion Miloše, trošiš 0,2mm karike na nedelju dana...
Čitam ceo ovaj tvoj post i ne verujem šta ti radiš....Neće ni jedan cilindar i klip izdržati dugo tu torturu skidanja,stavljanja,vraćanja,menjanja karika gornju za donju itd itd...
biću kratak: imaš problem ili sa filterom vazduha pa uvlači prašinu i šmirgla i cilindar i karike, a i ako ga stiskaš na hladno eto još jednog razloga za extremnu potrošnju karika...

S druge strane, ako znaš kako se meri skviš zašto nisi izmerio pa da si na sigurnom a ne ovako ako klip lupi u glavu lupio je...idemo dalje..

#498 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 08 April 2012 - 11:33

View PostMilos'96, on 07 April 2012 - 21:53, said:

E sad sam opet,posle nedelju dana,skidao cilindar da ga pitam kako je,i poboljsanje se vidi,zazor je oko 1.2mm,a kad sam ga pre nedelju dana sklopio bio je tesnih 1mm(sad je tesnih 1.2,jedva uguram spijun),znaci potrosio se "samo"0.2mm za nedelju dana i nekih 80ak km-a.Znaci napredujemo,prosli put se za isto to vreme potrosio za 0.8,a sad samo 0.2.Ja sumnjam na airbox,jedina razlika je sto je sad u njemu masna krpa,a pre je bio sundjer.Inace pored uljne koja je bila nategnuta do kraja sam i ja dodavao 1.5-2% ulja u rezervoar,svecica je bila lepe cigla boje,znaci smesa dobra...ma sve bilo extra,i on se opet toliko pojeo za nedleju dana(opet kazem,ja sam bas bio prijatno iznenadjen kad sam proverio zazor,jer sam ocekivao bar 2mm s obzirom kako se do sad trosio).
...
Jel si siguran da ti uljna u opste radi ? Ispade da posle dodatnih oko 2% na varijabilnih 1.5-3% tebi je svecica cigla boje.
Kupi neki univerzalni airbox za probu i iskljuci uljnu i sam pravi mesavinu, pa vidi sta se desava.

#499 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 08 April 2012 - 11:38

ma znam da merim skvis,ali je ova glava malo drugacija,oko svecice je skvis preko 1mm,ali je ona za manji precnik,tako da onaj deo koji bi trebao da dihtuje sad stoji ravno sa cilindrom,i zbog toga ivica klipa udara u glavu,i to tesko d amoze da se izmeri tinol zicom.

Sto se trosenja tice...pa napredujemo,pre je bilo 0.8 za nedelju dana,sad samo 0.2 :) ja ipak mislim da me airbox jebe u zdrav mozak,samo ne mogu da provalim sta je u pitanju,sve izgleda ovako ok na oko,nista nije puklo isl...
A to za cepanje na hladno...e sad sam bas ovih nedelju dana prvo cekao 2min,i onda lagano oko 1km,i tek onda cepanje,ulja je imao sigurno bar 4% motul scooter expert...znaci uslovi idealni,sto znaci da ostaje samo prasina,samo jos da otkrijem gde ulazi...

Za torturu skidanja i vracanja se ne brinem zato sto je kit vec unisten,pa sto da ga ne iskorisitm do kraja pre busenja :) samo me brine da mi sad ne pojede radilicu(koja je nova,a cini mi se da vec ima maaaaalkice lufta,nzm na koju foru,verovatno je jede isto sto i KITove) zbog tolike kompresije(na dugme uopste ne moze da upali).

Edited by Milos'96, 08 April 2012 - 11:44.


#500 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 08 April 2012 - 11:41

@Perlx,radi sigurno jer i bez dodatnog goriva motor radi najnormalnije,a i sa 1l ulja ne mogu ni 1000km da predjem,znaic radi,a i da ne radi svakako je 1.5-2% ulja sasvim dovoljno,a od viska ulja ne moze nikako da se trosi ubrzano.
A koji je to univerzalni airbox?Kolko to otprilike kosta?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users