#181
Posted 26 August 2017 - 19:27
#182
Posted 26 August 2017 - 19:40
#183
Posted 26 August 2017 - 19:44
#184
Posted 27 August 2017 - 17:25
Sent from my iPhone using Tapatalk
#185
Posted 27 August 2017 - 21:20
danas nisam bil prisutan pa nemam nikakve slike,bar za sad dok ne dobijem nest od sofera..
sezona je danas zavrsila,osvojena 2 prva mjesta i po meni to je i vise nego odlicno s obzirom da je prva sezona na ovom motoru i sa ovom masinom,s obzirom na to da sofer radi u austriji i nema bas vremena za trenirat,ali napredak je i vise nego ocit na trci u virovitici i sad ovaj vikend u pozegi..motor je najjaci u prvenstvu,to se potvrdilo jucer i danas,sofer sve bolji i mi smo zadovoljni..
kaj se masine tice,nije bilo niti jednog kvara,stucanja,dostelavanja i slicno,osim zamjene rolica jednom i guma danas..
vec su planovi u razradi za sljedecu sezonu..
skuter budemo spustili jos malo i skratili medjuosovinski razmak..
kaj se tice masine,uzeli budemo usis od bev. 350 i vozili na mapiranje na stolu (prvo moram kontaktirat covjeka koi to radi u austriji,pa kad on potvrdi da moze i hoce,onda se krece u nabavku usisa i izradu prirubnice i ostalih potrepstina).
najvece zadovoljstvo je vidjeti kak sad zlobnici koi su omalovazavali 4t agregat za trke naspram 2t BB turpija vise nemaju kaj za rec
mission accomplished
hvala svim forumasima na podrsci pohvalama i i savjetima s namjerom za pomoci,kao i sa kritikama naravno
#186
Posted 27 August 2017 - 22:51
Edited by francuz69, 27 August 2017 - 22:52.
#187
Posted 27 August 2017 - 23:22
Veoma mi je drago što je naš forum učestvovao u ostavrivanju ovog projekta i što smo mi uspeli da vidimo i naučimo nešto novo na ovim prostorima.
Zanimljivi su planovi za sledeću sezonu, dobro je što ste na vreme krenuli u planove jer verujem da i konkurencija neće spavati...
Samo napred!
#188
Posted 28 August 2017 - 06:36
Što se tiče prednosti, jasno je sasvim zašto je i motocross scena prešla na 4T u ovim malim radnim zapreminama, obrtni moment donosi pobedu a ne vršna snaga..
Za tebe i tvoj rad oko 4T agregata je izlišno polemisati... hvala što si projekat podelio sa nama.
#190
Posted 28 August 2017 - 12:10
Posto je električna, sta je sa rupom na dekli od mehaničke?
#191
Posted 28 August 2017 - 12:48
#192
Posted 28 August 2017 - 12:57
Ajd cekamo sa nestrpljenjem materijal, kod nas i nema puno trka ove godine...
#195
Posted 24 September 2017 - 09:17
Sent from my iPhone using Tapatalk
#196
Posted 27 September 2017 - 17:32
#197
Posted 01 October 2017 - 18:45
stigla danas vespa kod mene,gore sam pisal neke okvirne planove,sad budem probal sjetit se svega kaj je u planu..
IMAG8382.jpg 2.2MB 20 downloads
1. ugradit deklo sa kurblom
* nabavljeno od vespe lx 125,ali ne paše bez dorade,o tome nešto više kasnije
2. izbacit anlaser i kuplung paljenja (skinut još mase s radilice..)
3. ventilvar olakšat još i potokarit lice da ima oštriji kut penjanja remena,ko multivar
* ventilvar je u promjeru 6mm širi od variomata,vanjski rub budemo potokarili za 2.5mm
4. spustit glavu,sredit kanale u glavi
* izmjeril budem zapreminu kompresionog prostora na glavi i izračunal kolka je sad kompresija
(po malossiu bi trebala bit 12.5:1),potokarili bude donji dio cilindra nakon izračuna da se približimo
do13:1)
* širenje kanala,prvenstveno usisnog da prati širinu klapne i prirubnice
5. ubacivanje klapne od beva 350 ( 38mm u promjeru)
6. izrada alu custom prirubnice za 350 klapnu
7. mapiranje na stolu
8. porezat i poravnat sve nepotrebne izbočine na bloku (neke nosače itd.)
9. šasiju sredit,olakšat i porezat apsolutno sve kaj netreba
10. skratit međuosovinski razmak
11. skratit volan
* spustit stup volana na šasiji
* skratit stup volana na vilici
12. olakšat glavčine kotača i zupčanike getribe ako bude izvedivo bez rizika nekakvog
uglavnom,biće kemijanja na svim poljima
deklo je prvi dio koi je nabavljen za drugu rundu slaganja vespe,mogu reć da ih nema kod nas baš za kupit,do sad nisam ni jedno videl u prodaju..ali prošli ponedjeljak me nazval kolega iz osijeka i javil da je kupil razbijenu lx125 vespu i da ima dekel ako mi treba..došo ko kec na desetku
IMAG8384.jpg 1.43MB 17 downloads IMAG8383.jpg 3.9MB 12 downloads
#198
Posted 01 October 2017 - 19:49
Dekla mi deluje identična kao na starim leaderima (et, lx, s, liberty). Bilo bi dobro da ste našli noviju sa primavere-sprint al su retke... beše razlika oko čepa za ulje i malog kartera? Tu moraš da prepravljaš?
#199
Posted 01 October 2017 - 20:09
ovaj dio na cep ulja i na karter pase,ali ne pasu 2 donja sarafa,od kartera prema straznjem kraju..
Attached Files
#200
Posted 01 October 2017 - 20:13
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users