#81
Posted 14 December 2017 - 23:34
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#82
Posted 15 December 2017 - 16:40
#83
Posted 15 December 2017 - 18:11
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#84
Posted 16 December 2017 - 21:45
#85
Posted 20 December 2017 - 12:27
#86
Posted 28 March 2018 - 13:22
Vreme je da se ponesto sumira , neka iskustva su pokupljena ...
Za sve ovo vreme iako je sve u Kina kvalitetu nisam zavrnuo ni jedan jedini saraf , u gumama je jos kineski vazduh , sve radi kao prvoga dana ...ne retko predjem sa malim po 40 i vise kilometara za dan , oni sa manjom autonomijom mi ne bi odgovarali ...sve radi po principu tiha voda breg roni , svugde stigne , navikao sam se na ubrzanje i krajnju brzinu , tacno znam sta moze , a sta ne , u kom trenutku dodati ili oduzeti gas...Alien mi je postao pretezak , pocela mi smetati buka koju pravi , navikao sam se na ovo ...on ce biti zenino prevozno sredstvo , a ja tek ponekad , kad se zazelim malo adrenalina...razlika - mali 240 w ilitiga 1/3 Hp , veliki 11 Hp ...
Sta je dobro, a sta lose ...
Povoznost, uprkos relativno malim tockovima -odlicna ...
Kendine gume - odlicne ...
Kocnice - odlicne
Kofer koji je dosao sa njim i prostor ispod sedista zadovoljavaju za pazar sa pijace i iz prodavnice ...
Uvidjam svu prakticnost prostora ispred nogu za odlaganje sitnica kao sto su rukavice i krpa za brisanje sedista ako pokisne ...
Ono sto je losije ...
Svetla bi mogla biti bolja , ali zadovoljavaju ...
Geometrija retrovizora bi mogla biti bolja , u njima vidim dve trecine svoga ramena
Uticnica za punjenje je ispod sedista , malo je teze pristupacna ...
Neko vreme primecujem tesko se gura unazad ...zasto ? Pogled na lanac - zardjao skroz , pa daje otpor , kada skut ide napred , lanac nema nikakvu funkciju , a unazad ima frajlauf zupcanik , pa se okrece ...ocistio ga zicanom cetkom , nauljio i resio problem ...
Pokazalo se dobro ono sto sam uradio sa tablicom na kojoj pise elektrobicikl i sto nosim kacigu , za sve ovo vreme nisu me ni jednom zaustavili , a vozili su iza mene ...onaj sto je kupio slican kao moj , Zika ne nosi kacigu i sto puta se natQrivao sa njima , najvise zbog kacige , ali daje im nepotrebno povoda za to ...ja bez problema za sada ...
Pokusavao sam da izracunam cenu punjenja , odustao sam , u najnepovoljnijoj varijanti je jako jeftino , sigurno nije sada vise od desetak dinara ...vezano na jeftinu struju , pa jos na pet delova ...
Moj model je jedan od lepsih i boljih , ne zato sto je moj, vec je to fakat ...Zikin je jeftiniji za koji evro , nije dobio podnu gumu uz njega , interfejs je siromasniji , nema predjenu kilometrazu i kolika je brzina , opsti utisak je da je neznatno siromasniji , a razlika je i u disku koji radi besprekorno ...
Kad ce se isplatiti ? On se vec isplatio , nema me na pumpi , vozim se za dzabe , a uz to i zaradjuje ...
#87
Posted 28 March 2018 - 20:32
Ko zna možda nakačim neki elektro motor na bicikli...
#88
Posted 29 March 2018 - 09:54
#89
Posted 24 April 2018 - 18:05
Pre nekoliko dana krenem iz stana preme servisu , nesto trese zadnji kraj ....izduvana zadnja guma ...dodjem nekako tako na praznoj , naduvam kompresorom , zadnji tocak izdignem i u lavor sa vodom ...nigde nista ...
vozio tako oko dve nedelje, bio do grada , vozio pun gas , sve ok, u jednom trenutku poceo da trese zadnji kraj ...guma izduvana ...e, sad nije slucajno ...naduvam , za dva , tri sata se izduvala ...nesto nije u redu ...
Skidanje tocka , prvi put ...i nije toliko slozeno koliko je do mene , boli me zbog povrede lumbalni deo kicme , ne mogu cestito da se savijem ,smeta mi sopstveni stomak , sav sam sj***...umesto za desetak minuta , potrajalo je , al` ajd` skinuo sam ga ,,,
Kao i svaki drugi tocak koji ima unutrasnju gumu., izvadim unutrasnju i imam sta da vidim ...sva je ojedena spoljasnja guma je sa unutrasnje strane puna strugotine gde su se jedna o drugu cesale , na jednom mestu se proglodjala ...okrpio sam to mesto , ali cela unutrasnja guma je generalno losa i pitanje dana je kad ce se desiti na drugom mestu ...
POtraga za novom unutrasnjom ...kod mene nigde nema zbog jedne stvari - to je guma sa kosim ventilom , svi imaju sa ravnim , kosi je izlaz iz felne , nema mesta za ravan zbog motora koji je skroz do felne ...komsija vulkanizer nije mogao nista da uradi sa gumom proglodjana je tik uz ventil ...
Na Netu sam nasao da jedna firma iz BGD ima takvu specijalnu gumu , 450 din , dok su ove sa ravnim ventilom 200,00 nisu neki poslovni , nazovite kasnije , nazovite sutra , nije tu onaj za porudzbine , isporuka od 3- 8 dana , to je ono bolje ne zovi nikad ...
Iako je komsija vulkanizer rekao da ne moze sa ravnim ventilom , kao ocvikace ga u toku voznje , ipak se odlucujem da probam ,imao sam neku staru od matica koja je bila za seckanje i pravljenje fleka kad krpim gume , na njoj ostao ventil ...provucem ga kroz rupu na felni , malo je uvrnuta , ali moze , prilagodice se...tako je i bilo uvukao unutrasnju sve smontirao , naduvao i sve ok ...
Resio problem za svega 200 din , mali opet jurca putevima ...
Na svega 300 metara od mene ima da se kupi i unutrasnja i spoljasnja u njegovoj dimenziji i nije skupo ...
#90
Posted 24 April 2018 - 21:21
Električni ne troši ni kad se pokvari bokte, sve u par stotina dinara...
#91
Posted 25 April 2018 - 06:38
#92
Posted 25 April 2018 - 11:00
Juce na probi posle montaze tocka na semaforu ...staje pored mene pandur na Apriliji , zagleda me ...Jel` ide to ? Izmenili nekoliko recenica koliko nam je vreme dozvolilo , radoznao on ...eto, vidi tablicu da zna o cemu se radi,kaciga je i onako na glavi , nijednom zaustavljen , ja zadovoljan ...
#93
Posted 25 April 2018 - 18:22
#94
Posted 25 April 2018 - 21:05
Što se tiče registracije E skutera, verovatno zbog snage preko kilovata pa samim tim i maksimalne brzine mora da se registruje jer to više nije bicikl sa pomoćnim E motorom koji se vozi do 30kmh.
#95
Posted 26 April 2018 - 17:04
Zamenili bicikle za E skutere...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#96
Posted 20 August 2018 - 19:08
Onoga trenutka kad Strujni bude nakupio 12 000 km isplatice sam sebe , to je kroz cenu benzina koju bi potrosio Airsalmatic ...to ce biti ubrzo , najkasnije do Nove godine , verovatno i pre ...imajte na umu da me zima , kad stvarno nije bilo uslova za voznju i one moje povrede koje su me pratile i neki dani koje sam proveo u bolnici usporilo bar za 1500-2000 km , to znaci da bi ovu kilometrazu napravio bar koji mesec ranije ....dal` sam ja normalan ???
U stvari on mene stedi od trenutka od kad me nema na pumpi , pa su se pumpadzije zabrinule za mene i zena koja radi na pumpi primetila , pa kad sam sipao benzin za Aliena - sta je to nesto retko dolazite ? E, pa , ja se vozim u buducnosti , na E- pogon ...Radoznala ona , pa gleda ...cena punjenja je minorna , tesko je izracunati koliko kosta , probao sam , pa sam odustao , to je nekoliko dinara ...taj trosak kao da ne postoji ...i sve to za cetrdeset , pedeset , sezdeset kilometara dnevno i ne primetis koliko si presao , a sve funkcionise po principu - tiha voda breg roni , svugde stigne ...
Za sve ovo vreme , ako ne bi racunao skidanje zadnjeg tocka zbog proglodjene unutrasnje gume , to bi pripisao montaznoj gresci , proizvodjec , monter nije natalkirao gumu prilikom momntaze , nisam za ovih godinu dana zavrnuo ni jedan jedini saraf na njemu ...kljuc u bravu i vozi Miskoooooo! nema da nece da upali , nema da curi benzin , ne trazi saug , kad je pun, samo vozi ....jednako vozi i dvoje , nije mu nikakav problem, ali to je jako retko bilo , vozim samo sebe ...koristim ga za posao , zaradjuje ...obavi prodavnicu , pijacu , kroz sve ovo otplatio je sam sebe odavno ...
Pokazalo se ispravno ono sto sam odstampao tablicu da je u pitanju elektrobicikl , saobracajna policija je mnogo puta vozila iza mene , kacigu nosim zbog sebe , a ne zbog njih , za sve ovo vreme NI JEDNOM ZUSTAVLJEN ...pre dva - tri meseca patrola saobracajne policije na ulazu u grad , pokaza on meni onu lizalicu , a u PM sad ce biti sex-a , pomislih ja , al` kad sam bio vec da stanem , na dva - tri metra , on manu ponovo lizalicom - nista , nista , teraj ...kad sam se priblizio , valjda je video o cemu se radi ...to je jedan , jedini pokusaj zaustavljanja ...onog mog Ziku sto je kupio isti , sto puta su ga zaustavljali zbog nenosenja kacige i sto puta se raspravljao sa njima ...sta mu to treba ?
Sve drugo sam vec rekao , dobre vozne karakteristike , kocnice su zaista odlicne , kako prednji disk i zadnji dobos , svetla su malo losija za moj ukus , mogla bi biti i jaca , mada su 35/35 W , ali sve je podredjeno elektropogonu ...Akumulatori su odlicno podneli zimu i svakodnevna duboka praznjenja kojima su bili izlozeni , cesto ga jedva doteram koliko ih ispraznim , jedva ide koliko peske se ide , ni jednu crtu na displeju , ujutro su preko tajmera napunjeni do maksimuma , operativni potpuno ...jako dugo ide bas dobro , povlaci odlicno , posle pedeset- sezdeset kilometara okilavi , postane trom i lenj , ali i tada se moze voziti skoro jos bezmalo desetak kilometara do potpunog praznjenja ...on upozori sa padom perfomansi ...tako to ide kod struje ...
Zao mi je sto sam jedini na forumu sa ovom spravom , veliki je kupio maloga , moja iskustva su izrazito pozitivna , u mom gradu , a verovatno i drugim , poceli su da se masovno voze , ima ih bas dosta , cene za nove od 320, 360,380 420 evra , kako koji model , a ono bitno prilikom kupovine je da li radi na cetiri , ili pet baterija , to znaci 48 ili 60 volti , od toga zavisi autonomija , moj je na 60 V i predjem vise kilimetara, meni bi bilo malo onaj od 48 V ...maksimala do 40 km/h sasvim dovoljno kad se naviknes , tacno znam u kom trenutku dodati , kad oduzeti gas i uprkos malim tockovima jako je povozan ...
Dakle , 10 000 jeftinih kilometara, za svu tu kilometrazu nisam imao ni jedan jedini eksces , ni jednu stresnu situaciju ...ko bi se uklopio u neku normalnu kilometrazu npr, do posla i nazad , ovo je za gradsku voznju prava stvar , a trosak prevoza ne postoji prakticno ...
Ajde , ljudi u buducnost !!!
#97
Posted 20 August 2018 - 22:21
Nema adrenalina na dodavanje gasa ili drugih egzibicija, ali nije mu to ni namena....Poznato mi je to zadovoljstvo kada te nešto tako verno služi i radi za tebe, tu je usttvari kvaka...on je tvoj verni sluga...
Ajd samo neka služi i dalje i da baterije potraju.....da li uopšte imaju rezervne za njega u prodaji, i pošto?
#98
Posted 21 August 2018 - 09:15
#99
Posted 17 September 2018 - 17:05
Ovaj mali je sa danasnjim danom isplatio sam sebe ! Pusten je u eksploataciju 04 09 2017 -te , to znaci da sada ima godinu i 13 dana ...a, presao je ...
preko 12 000 km ...da li sam ja normalan ? Ne silazim sa njega ....i usporen sam za bar za 1000-1500 km zbog spleta okolnosti ( zdravstvenih -) ...
racunica je krajnje gruba , a racunao sam ovako -skuter je kostao 520 evra...da sam vozio Airsalmatica , tih 520 bi potrosio za tu kilometrazu u benzinu ...da imam obicnog matica koji manje trosi trebalo bi mi mozda oko 15 000 km da bi isplatio sam sebe ...pri ovome nisam racunao i fino ulje koje trosi Airsalmatic , tako da ispada da je jos i pre kroz kilometrazu isplatio sam sebe...ako neko vozi auto koji vise trosi goriva , ovaj se jos i pre isplati
Eto , to je to ...za godinu dana isplatio je sam sebe , a u stvari stedi me od onog casa od kada me nema na pumpi ... sve ostalo sam vec rekao ...
#100
Posted 18 September 2018 - 23:46
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users