#101
Posted 20 July 2019 - 05:13
Sto se farova tice i tu sam ponovio radnju jer se vruca plastika otopila kod lece,pa je poljepljeno ljepilom za sajbe sad.Slika na zalost tesko moze predociti kako to zapravo svijetli,a svijetli jako
Hvala za pohvale,nadam se da je bilo dosta gremlina i da slijedi voznja i uzivanje.Nakon svega ovoga je gust provozati takav skuter,kostao je zivaca,vremena i novaca i doslo je vrijeme da vrati ulozen trud.
#102
Posted 20 July 2019 - 08:15
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#103
Posted 20 July 2019 - 08:37
Motor je prva liga i verujem da ga je gušt voziti.
Jesi ustanovio zašto ti je pukao blok?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#104
Posted 20 July 2019 - 09:11
Drago mi je da je setup pokazao prave zube, mada još uvek nisam načisto gde i kako radi fabrički stock lonac spuh, u tvojoj situaciji je pritisak na cilindru na višljim obrtajima nešto niži te snaga blago opada, ali je odarac na 6700 kako analiza i govori. Sad iz tvoje prakse imamo da se fabrički lonac javio za oko 300-400 obrtaja višlje sa tvojim cilindrom u odnosu na stock..
Ove malere ne bih da komentarišem, kad jednom krene nizbrdo treba mnogo volje da se sve prebrodi i popravi, svaka ti čast na istrajnosti...
Šta je sa ovim ulaskom vaduha na nosu što si radio , koliko je doprinelo umanjenju temperature u vožnji ?
#105
Posted 20 July 2019 - 09:13
Blok je pukao vrlo vjerojatno jer mi je negdje ispao seraf sa nosaca,pa nakon toga i matica sa cilindra.Stegnut je da je bilo nategnuto,jer je na donju usicu trebalo podlagati sajbice.
Uglavnom sad je dovarena i ta donja usica di je falilo materijala i ova je dodatno pojacana.
Serafe sad cesce provjeravam i svi su dobili feder sajbice,tako da se nebi smjelo otpustiti.
Mario-Krivo si nesto povezao,nije disk Malossi,glava je Malossi.
Diskovi su bili neki no name kineski,pa sam nakon dva popigana uzeo Brembo.Inace je to disk sa sportcity/scarabea 260mm,raspon rupa isti kao na nrg-u,samo je centralna rupa 60mm,umjesto 58 kako nrg ima u orginalu.Zato sam dao raditi onaj tanki centrator.
Ulaz zraka pod farom doslovno nisam ni osjetio,a busenje rupa u protuoklopu je spustilo drasticno temperaturu,ventilator se upalio u jednoj situaciji.Penjanje na Sljeme pun gas u brdo,stao,ugasio i onda se upalio.Tad i digne temp nesto.
Prije bi se na svakom stajanju palio,a u voznji ako si ga serafio isto tako.
Sad sto se tice obrtaja u voznji,meni se ucinilo da je sve ispod 8000rpm tromo,sad vrtim nekih 8100-8200.Krajnja je na 8850rpm i po tome je to tu negdje.
6700rpm ne mogu ni isprobati,imam najmeksi centralni i rolice 15.gr za 8100rpm.Najteze u prodaji su 16gr i sa njima nebi vrtio ispod 7500rpm
#106
Posted 20 July 2019 - 11:19
Moram reci da je bilo situacija gde bi ja svojim tankim zivcima ostavi sve po strani i batalio na duzi period...ali se nisi dao..zao mi je sto je propao ovaj meet pa se nismo upoznali (zvanicno) i da vidim BB a.
Kazi sto se vilica tice,jel u planu da se upasavaju neke nize vilice (mislim da je vxr) ili ne.
Zna dosta da oscilira ta usd na nrg i nikada mi se generalno nisu te vile dopadale,mada svi kazu da kada su ispravne mnogo je bolji feedback sa njih nego sa teleskopskih...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#107
Posted 20 July 2019 - 12:08
#108
Posted 20 July 2019 - 13:23
Zato se nisam ni upisivao,jer je postojala sansa da dodjem...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#109
Posted 20 July 2019 - 13:31
#110
Posted 20 July 2019 - 18:07
Ali da su neka sreca i nisu bas.
Postoji opcija od novijeg vxr-a uzeti vilicu,ali treba kemijst sa stupom volana,a opet nije neka sreca.
Traze se vilice od jetforcea ili nesto slicno tome,pa onda pripasivati stup itd.
Nije neka sila jer je ovo stvarno dobra kombinacija.Vrhunske gume,tvrdji seleni,reparirana vilica i malo postelan zadnji amortizer,stvarno se jako dobro vozi s obzirom da je to mala skrebetaljka koja stvarno juri.
Jedini problem na visoj brzini radi lagani prvi kraj,pa malo zaleluja preko neravnina.Sad je to svedeno na minimum i vec je preslo u naviku pa mu ne uzimam za zlo.
Bit ce prilike da se upoznamo,nije sad smak svijeta.Mozda bude i kakav drag pa da ove godine sudjelujem i u tome.
#111
Posted 26 August 2019 - 06:32
Blokirao mi je termostat i skuter je zaljepio,tolika je temperatura bila da je nakon gasenja skuter radio samozapaljenjem.
To se isti dan poslozilo,novi dihtunzi,pociscena termogrupa i oko 16h popodne se krenulo.Onda opet havarija na putu,200km od doma je pumpa vode odlucila zatajiti,tada sam na vrijeme skuzio pa skuter nije zalijepio,ali je opet bilo samozapaljenje koje sam ovog puta uspio ugusiti sa dignutim cokom.
Nakon tog zatajenja pumpe je kasnije radila najnormalnije.Dva dana voznje bez problema.Pa na povratku nazad opet scenarij,prvo mi je napukla posuda vode,pa je nakon ganjanja na magistrali popustio dihtung glave(vjerovatno od onog pregrijavanja sto sam imao po putu) i voda je propustila u cilindar.Tu je bio kraj putovanja i decki sa foruma su autoprikolicom dosli po mene u Senj.
Od tad je opet sve preslozeno,pociscena termogrupa,novi set dihtunga,ovaj put slozeno sa malo manjom kompresijom.Digao sam squish sa 0.7mm na 0.95mm.
Dosta zivaca mi je popio,pogotovo sto sam bio uvjeren da se s njim moze na kraj svijeta.Ohladio sam se par dana,jer sam bio u stanju sve polupat sa cekicem i bacit u smece,radi kakve gluposti upropastih novu termogrupu.Popizdio sam i odlucio sad sloziti komplet sistem hladjenja na novo.Ovaj put dajem sve od sebe i krenuo sam redom.Prvo digitalni prikaz temperature kojeg sam slozio umjesto orginal senzora temperature.
Evo senzora i ozicenja
Senzor temperature sam uglavio u orginal sat,mukotrpan i dugotrajan posao od 2 dana,ali tako sam zamislio i tako je moralo biti.
#112
Posted 26 August 2019 - 06:51
Sa releja sam izvukao zicu koju sam spojio na lampicu ulja.Znaci kad relej radi radi i lampica,kad se lampica ugasi relej ne radi.
Namjerno sam krenuo tim putem da isprovociram to zatajenje pumpe,kako bi saznao jel problem u releju ili u pumpi.U prosjeku na 200puta,relej ili pumpa zataje.
Tako sam ja to promatrao 300km otprilike i nisam uspio doci do zatajenja.Do tada sam pribavljao dijelove za daljnje slaganje.
Nabavio sam termoprekidac od Runnera st-a nakon 2005.g.On u T racvi ima termoprekidac,a ja sam to zamislio da spojim kao dodatnu zastitu u slucaju zatajenja necega u sistemu hladjenja.
Tako se ubacio odmah iza glave i spojeno je na masu i zelenu zicu od gasenja.
U slucaju da temperatura naraste na 100c termoprekidac automatski gasi skuter.
Ovako je to zamisljeno,mozgao sam dosta dugo jer fi orginal crijeva nije pasao,pa se sve komplet vuklo na novo
Nabavljena je i druga pumpa vode,poklonio mi ju je frend,manja i jaca od moje,inace sa Golfa VI
Na njoj sam napravio nosac od lima i obukao ga u gumu od bicikla
Evo slozen taj dio,jedno 5 radnih dana sam izgubio za sve komplet,vidjet cete na slikama koliko je to sve tijesno,milimetar ovdje,milimetar ondje i polako se sve izmjestilo i pripasalo
Ubacio sam jos jedan kiler od Malagutija F12,mali je,ali opet je jako knap
Slozeno i ozicenje,danas jos ide novi relej,evo sad bas sjedim na kavi i cekam da se ducan otvori da kupim novoga.
Sva mjesta di bi moglo zapinjati je obuceno u gumu od bicikla da nebi ostecivalo crijeva.
Pisem kad dovrsim i vidim kako ce to sad biti...
#113
Posted 27 August 2019 - 05:51
#114
Posted 27 August 2019 - 09:59
#115
Posted 27 August 2019 - 10:17
#116
Posted 29 August 2019 - 05:15
Uzeo sam dosta tih sitnica za poslozit to po ps-u.
Nov relej,dzekove releja,termobuzire,stopice itd.
Sve je pospajano i poslozeno,malo su i decki sa MS-a dosli u inspekciju i pomoc
Slozen je dzek na pumpu
Ja sam jos osigurao mjesta gdje se metal dotice od crijeva ili kiler,stavio gumirana crijeva ili zracnicu od bicikla i poslozio ralicu,sto grijanjem,sto pregradom da vlaga nejde prema struji
I drugi dan krenuo u sklapanje plastika,promjenu nekih serafa,pripasivanje i tako,uglavnom do podne je bio gotov
Krenuo u testiranje i imam izmedju 75 i 78c na ganjanju i oko 70c na normalnoj voznji.Neki napredak se vidi.
Evo i dva BB-a na okupu
E kad su vec dva BB-a tu zvao sam dacerovsa da navrati da mi to istestiramo i isprobamo.
Nrg je prva dva draga razmontirao sr-ku,razlika do 100km/h je bila 50m,a do krajnje je tu bilo i 150m.Kako se prijenos zagrijavao tako mi je NRG bio sve slabiji i slabiji.Treba se poigrati sa prijenosom jos.
Evo i snimke nakon 7-8 dragova sa tezim vozacem za 10ak kg na NRG-u gdje je ta razlika vec bila dosta manja.
#117
Posted 02 October 2019 - 08:32
Tako da sam ga zabio u kut garaze i ceka da provjerim sta se tu izdogađalo.
Vjerovatno cu sve preko zime presloziti u drugi blok koji sam kupio i rijesiti jos neke sitnice koje sam imao u planu.
#119
Posted 12 October 2019 - 22:44
💗
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#120
Posted 13 October 2019 - 08:14
21 user(s) are reading this topic
0 members, 21 guests, 0 anonymous users