Jump to content


Dostavni mc2BB -rade007



154 replies to this topic

#101 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 July 2019 - 05:13

Stock cilindar sa malo turpijanim ispuhom,sad je ta malossi glava izasla malo drugacije.Sa njom je 0.7squish i 11.8:1 kompresija.Po analizi oko 16ks na kotacu ili 19ks na radilici.

Sto se farova tice i tu sam ponovio radnju jer se vruca plastika otopila kod lece,pa je poljepljeno ljepilom za sajbe sad.Slika na zalost tesko moze predociti kako to zapravo svijetli,a svijetli jako :)

Hvala za pohvale,nadam se da je bilo dosta gremlina i da slijedi voznja i uzivanje.Nakon svega ovoga je gust provozati takav skuter,kostao je zivaca,vremena i novaca i doslo je vrijeme da vrati ulozen trud.

#102 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 20 July 2019 - 08:15

Alal vera, šta reći sem kapa dole majstore. Koliku potrošnju ima ova zver?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#103 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 July 2019 - 08:37

Svaka čast na istrajnosti...Znaju te gluposti da iznerviraju opasno, ali nisi se dao...

Motor je prva liga i verujem da ga je gušt voziti.

Jesi ustanovio zašto ti je pukao blok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#104 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 20 July 2019 - 09:11

Ovo sa ovim krivim diskovima je postalo zanimljivo.. kako jedan malossi može sebi da dozvoli da prodaje krive diskove.. postajem posebno kivan na trgovce i veleprodaje koji loše lageruju ove komponente. Moja situacija je bila, krivi RMS diskovi, kriv Stage6 240mm disk...

Drago mi je da je setup pokazao prave zube, mada još uvek nisam načisto gde i kako radi fabrički stock lonac spuh, u tvojoj situaciji je pritisak na cilindru na višljim obrtajima nešto niži te snaga blago opada, ali je odarac na 6700 kako analiza i govori. Sad iz tvoje prakse imamo da se fabrički lonac javio za oko 300-400 obrtaja višlje sa tvojim cilindrom u odnosu na stock..

Ove malere ne bih da komentarišem, kad jednom krene nizbrdo treba mnogo volje da se sve prebrodi i popravi, svaka ti čast na istrajnosti...

Šta je sa ovim ulaskom vaduha na nosu što si radio , koliko je doprinelo umanjenju temperature u vožnji ?

#105 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 July 2019 - 09:13

Potrosnja otvorene ceste je oko 4.2L,grada oko 5.5L.

Blok je pukao vrlo vjerojatno jer mi je negdje ispao seraf sa nosaca,pa nakon toga i matica sa cilindra.Stegnut je da je bilo nategnuto,jer je na donju usicu trebalo podlagati sajbice.
Uglavnom sad je dovarena i ta donja usica di je falilo materijala i ova je dodatno pojacana.
Serafe sad cesce provjeravam i svi su dobili feder sajbice,tako da se nebi smjelo otpustiti.

Mario-Krivo si nesto povezao,nije disk Malossi,glava je Malossi.
Diskovi su bili neki no name kineski,pa sam nakon dva popigana uzeo Brembo.Inace je to disk sa sportcity/scarabea 260mm,raspon rupa isti kao na nrg-u,samo je centralna rupa 60mm,umjesto 58 kako nrg ima u orginalu.Zato sam dao raditi onaj tanki centrator.

Ulaz zraka pod farom doslovno nisam ni osjetio,a busenje rupa u protuoklopu je spustilo drasticno temperaturu,ventilator se upalio u jednoj situaciji.Penjanje na Sljeme pun gas u brdo,stao,ugasio i onda se upalio.Tad i digne temp nesto.

Prije bi se na svakom stajanju palio,a u voznji ako si ga serafio isto tako.

Sad sto se tice obrtaja u voznji,meni se ucinilo da je sve ispod 8000rpm tromo,sad vrtim nekih 8100-8200.Krajnja je na 8850rpm i po tome je to tu negdje.

6700rpm ne mogu ni isprobati,imam najmeksi centralni i rolice 15.gr za 8100rpm.Najteze u prodaji su 16gr i sa njima nebi vrtio ispod 7500rpm

#106 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 20 July 2019 - 11:19

Jedina tema koju pratim i na drugom forumu....
Moram reci da je bilo situacija gde bi ja svojim tankim zivcima ostavi sve po strani i batalio na duzi period...ali se nisi dao..zao mi je sto je propao ovaj meet pa se nismo upoznali (zvanicno) i da vidim BB a.
Kazi sto se vilica tice,jel u planu da se upasavaju neke nize vilice (mislim da je vxr) ili ne.
Zna dosta da oscilira ta usd na nrg i nikada mi se generalno nisu te vile dopadale,mada svi kazu da kada su ispravne mnogo je bolji feedback sa njih nego sa teleskopskih...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#107 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 20 July 2019 - 12:08

@vlayco sl.put ko se ne upiše za dolazak ima da mu zabranimo prilaz na 100m

#108 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 20 July 2019 - 13:23

Jbga ga Mario,posao je ovog puta bio jaci od zelje 😤
Zato se nisam ni upisivao,jer je postojala sansa da dodjem...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#109 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 20 July 2019 - 13:31

Nema veze, sledeći put ;)

#110 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 July 2019 - 18:07

E vidis kod tih vxr vilica je problem sto su dosta vislje od ovih usd vilica i onda vozne osobine budu dosta losije,vislje teziste,losije drzanje itd.
Ali da su neka sreca i nisu bas.

Postoji opcija od novijeg vxr-a uzeti vilicu,ali treba kemijst sa stupom volana,a opet nije neka sreca.

Traze se vilice od jetforcea ili nesto slicno tome,pa onda pripasivati stup itd.
Nije neka sila jer je ovo stvarno dobra kombinacija.Vrhunske gume,tvrdji seleni,reparirana vilica i malo postelan zadnji amortizer,stvarno se jako dobro vozi s obzirom da je to mala skrebetaljka koja stvarno juri.
Jedini problem na visoj brzini radi lagani prvi kraj,pa malo zaleluja preko neravnina.Sad je to svedeno na minimum i vec je preslo u naviku pa mu ne uzimam za zlo.

Bit ce prilike da se upoznamo,nije sad smak svijeta.Mozda bude i kakav drag pa da ove godine sudjelujem i u tome.

#111 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 August 2019 - 06:32

Losa sreca me i dalje prati,dosta se navozilo nakon tog sklapanjs bloka,natuklo se 2000+km bez da se ista pipnulo i onda havarija na samom polasku na more.
Blokirao mi je termostat i skuter je zaljepio,tolika je temperatura bila da je nakon gasenja skuter radio samozapaljenjem.
To se isti dan poslozilo,novi dihtunzi,pociscena termogrupa i oko 16h popodne se krenulo.Onda opet havarija na putu,200km od doma je pumpa vode odlucila zatajiti,tada sam na vrijeme skuzio pa skuter nije zalijepio,ali je opet bilo samozapaljenje koje sam ovog puta uspio ugusiti sa dignutim cokom.
Nakon tog zatajenja pumpe je kasnije radila najnormalnije.Dva dana voznje bez problema.Pa na povratku nazad opet scenarij,prvo mi je napukla posuda vode,pa je nakon ganjanja na magistrali popustio dihtung glave(vjerovatno od onog pregrijavanja sto sam imao po putu) i voda je propustila u cilindar.Tu je bio kraj putovanja i decki sa foruma su autoprikolicom dosli po mene u Senj.

Od tad je opet sve preslozeno,pociscena termogrupa,novi set dihtunga,ovaj put slozeno sa malo manjom kompresijom.Digao sam squish sa 0.7mm na 0.95mm.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Dosta zivaca mi je popio,pogotovo sto sam bio uvjeren da se s njim moze na kraj svijeta.Ohladio sam se par dana,jer sam bio u stanju sve polupat sa cekicem i bacit u smece,radi kakve gluposti upropastih novu termogrupu.Popizdio sam i odlucio sad sloziti komplet sistem hladjenja na novo.Ovaj put dajem sve od sebe i krenuo sam redom.Prvo digitalni prikaz temperature kojeg sam slozio umjesto orginal senzora temperature.
Evo senzora i ozicenja
Posted Image

Senzor temperature sam uglavio u orginal sat,mukotrpan i dugotrajan posao od 2 dana,ali tako sam zamislio i tako je moralo biti.
Posted Image
Posted Image



#112 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 August 2019 - 06:51

Nakon toga sam slozio nove stopice na osiguracu,jer se to slabo drzalo,zice u buzire i sve povezano sa vezicama.
Sa releja sam izvukao zicu koju sam spojio na lampicu ulja.Znaci kad relej radi radi i lampica,kad se lampica ugasi relej ne radi.
Namjerno sam krenuo tim putem da isprovociram to zatajenje pumpe,kako bi saznao jel problem u releju ili u pumpi.U prosjeku na 200puta,relej ili pumpa zataje.

Tako sam ja to promatrao 300km otprilike i nisam uspio doci do zatajenja.Do tada sam pribavljao dijelove za daljnje slaganje.

Nabavio sam termoprekidac od Runnera st-a nakon 2005.g.On u T racvi ima termoprekidac,a ja sam to zamislio da spojim kao dodatnu zastitu u slucaju zatajenja necega u sistemu hladjenja.
Tako se ubacio odmah iza glave i spojeno je na masu i zelenu zicu od gasenja.
U slucaju da temperatura naraste na 100c termoprekidac automatski gasi skuter.

Ovako je to zamisljeno,mozgao sam dosta dugo jer fi orginal crijeva nije pasao,pa se sve komplet vuklo na novo
Posted Image

Nabavljena je i druga pumpa vode,poklonio mi ju je frend,manja i jaca od moje,inace sa Golfa VI
Posted Image
Na njoj sam napravio nosac od lima i obukao ga u gumu od bicikla

Evo slozen taj dio,jedno 5 radnih dana sam izgubio za sve komplet,vidjet cete na slikama koliko je to sve tijesno,milimetar ovdje,milimetar ondje i polako se sve izmjestilo i pripasalo
Posted Image
Posted Image

Ubacio sam jos jedan kiler od Malagutija F12,mali je,ali opet je jako knap
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Slozeno i ozicenje,danas jos ide novi relej,evo sad bas sjedim na kavi i cekam da se ducan otvori da kupim novoga.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Sva mjesta di bi moglo zapinjati je obuceno u gumu od bicikla da nebi ostecivalo crijeva.
Posted Image

Pisem kad dovrsim i vidim kako ce to sad biti...

#113 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 August 2019 - 05:51

Kakva je pumpa bila pre ove ?

#114 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 August 2019 - 09:59

Bila je sa Mercedesa Boscheva.Sinoc sam sve ospobio i upalio skuter,pumpa druka nenormalno,u posudi se cuje kako siba voda.

#115 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 August 2019 - 10:17

ma te sa mercedesa su duplo slabije od one nove bosch što sam ja imao, sad da li zato što su neispravne ili postoji dva tipa, ali mislim da preko 7l u minuti ne guraju.. moja sa eserke je gurala oko 11-12

#116 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 29 August 2019 - 05:15

Nrg je slozen

Uzeo sam dosta tih sitnica za poslozit to po ps-u.
Nov relej,dzekove releja,termobuzire,stopice itd.

Sve je pospajano i poslozeno,malo su i decki sa MS-a dosli u inspekciju i pomoc

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Slozen je dzek na pumpu
Posted Image
Posted Image

Ja sam jos osigurao mjesta gdje se metal dotice od crijeva ili kiler,stavio gumirana crijeva ili zracnicu od bicikla i poslozio ralicu,sto grijanjem,sto pregradom da vlaga nejde prema struji
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

I drugi dan krenuo u sklapanje plastika,promjenu nekih serafa,pripasivanje i tako,uglavnom do podne je bio gotov
Posted Image
Posted Image

Krenuo u testiranje i imam izmedju 75 i 78c na ganjanju i oko 70c na normalnoj voznji.Neki napredak se vidi.
Evo i dva BB-a na okupu
Posted Image


E kad su vec dva BB-a tu zvao sam dacerovsa da navrati da mi to istestiramo i isprobamo.

Nrg je prva dva draga razmontirao sr-ku,razlika do 100km/h je bila 50m,a do krajnje je tu bilo i 150m.Kako se prijenos zagrijavao tako mi je NRG bio sve slabiji i slabiji.Treba se poigrati sa prijenosom jos.

Evo i snimke nakon 7-8 dragova sa tezim vozacem za 10ak kg na NRG-u gdje je ta razlika vec bila dosta manja.


#117 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 October 2019 - 08:32

Ovaj bude mi zivce ispio,sad kad je sve slozeno i postelano kako se spada,neki bog je poceo zveketati iz masine.Taj kao da je uklet,non stop neki vrag.

Tako da sam ga zabio u kut garaze i ceka da provjerim sta se tu izdogađalo.

Vjerovatno cu sve preko zime presloziti u drugi blok koji sam kupio i rijesiti jos neke sitnice koje sam imao u planu.

#118 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 12 October 2019 - 21:21

Spremaju se lagano stvari za drugi blok,karb phbl 25 je u dolasku,getriba od 180cc i nabavio sam Malossi 172 lc sa glavom

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Usporedjivao sam timinge sa AC-om kojeg imamo na forumu i timinzi su potpuno isti,jedino cu C-parametar provjeriti kod montaze.

#119 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 12 October 2019 - 22:44

Toliko o tome da ostajes na fabrici 🤣🤣🤣
💗

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#120 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 13 October 2019 - 08:14

Ja sam shvatio da se Malossi i Polini svrstavaju u fabriku...





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users