Tomos A3-s
#41
Posted 20 September 2019 - 14:42
Vidjeću hoće li se išta moći napraviti, bojim se da zbog male kubikaža ima premalo obrtnog momenta
#42
Posted 20 September 2019 - 14:48
#43
Posted 20 September 2019 - 17:38
#44
Posted 02 October 2019 - 15:04
Zato sam upecao još jedan MF Power, ovog puta tip 2
#45
Posted 02 October 2019 - 16:02
#46
Posted 02 October 2019 - 17:36
Brži sam za 8km/h.
Nije kantor, prefarbana je nalepnica, nadzire se da piše Power Products
Ovaj ima manje krivina od Kantora, i drugačiji je početak prigušivača.
Tri godine stoji u oglasima, jako malo interesovanja, svi su mislili da je neka budževina. Na par mjesta je ogrebana siva farba, nadzire se hromirani grana i crni lonac
#47
Posted 02 October 2019 - 17:44
Ne znam naći opciju za edit post-a
#48
Posted 02 October 2019 - 20:22
#50
Posted 17 November 2019 - 20:25
Da li je ovo Motins cilindar?
Neko je urezao M8 umjesto M6 navoja
Glava za od mašine 40 i 50 ccm
Na M6 vijak sam morao navariti maticu da bi ga izvrnuo,nikako drugačije nisam mogao.Ovo je bio prvi put da sam koristio aparat za zavarivanje
Pošto sam se danas zaletio sa aparatom za zavarivanje,mislio sam povariti Techno Bullet ausupuh sa granom koju sam dobio od jednog lika.Međutim grana udara direktno na nogostupe,a morao bih je i produžiti jedno 5cm.Prečnik ulaza na auspuhu je 22mm,i vidi se da cijev ulazi u aupuh,da ne završava odmah na početku konusa.To je inače auspuh sa puha,ali sam ga dobio za 5e.
Sad bi htio napraviti neki auspuh koji bi odgovarao za više obrtaje.
Prije par sedmica sam napravio jedan malo veći đir,30-40 km.Bilo je raznog terena:ravnice,dugih asfalntnih uspona,teških makadamskih uspona,makadamskih pravaca itd.Mašina se pokazala odlično,bez pregrijavanja,ler je uvjek bio isti.Bez ikakvog nećkanja,prva ili druga brzina,šaltanje brzina uzbrdo,i poslije toga 5km pun gas do kuće.U prvoj brzini uzbrdo fino razvrti,čak i zvuk promjeni,uđe u rezonancu Prezadovoljan sam ovim setup-om,i bio je plan ne dirati ništa.Danas sam odlučio da skinem glavu,i da vidim stanje termogrupe.
Cilindar ima sitnih risova,mislim da to nije ništa ozbiljno.Pošto karike ne izgledaju kao da su puštale
Na čelu klipa ima čađi,ali je nisam skidao.Na izduvnoj strani klipa primjećujem jedan dio na kojem nema čađi
Evo i krivca,dihtung glave je malen,i deformisao se prema unutrašnjosti cilindra.
Nije bilo nikakvih tragova da je glava propuštala kompresiju.
Kad sam skinuo glavu,u cilindru je bilo malo nesagorene smjese,skoro prozirne.Znači da mi je još prebogata smjesa gorivo/vazduh.Ili ću morati eksperimentisati sa filterom,ili ću morati ići na 15/15 dellorto sha.
Kad sam sklapao ,umjesto njegove glave,stavio sam glavu od mašine sa malim hodom,bez dihtunga.Izmjerio sam squish,iznosi 1mm.Na kurbli je postao dosta teži,bolje je vukao iz svih obrtaja,i gps je pokazao maksimalnu brzinu od 56km/h.Sa mojih 100kg,obimom gume od 160cm,dobijam da je to malo jače od 7900rpm.Guma je 2.25 naduvana na 3.5 bar-a.Ostaje mi da vratim metalne lamele sa usmjerivačima smješe,pa da vidim ima li kakvih promjena.Skidao sam auspuh i primjetio da nisam dobro izmjerio prečnih grane.Nije 29,nego 19mm.Vjerovatno zbog toga imam dosta momenta,a krajnja nije impresivna
Razlika između grane prečnika 19 i 25mm
Sad je cilj osposobiti novu mašinu na A5 mjenjaču za 75km/h.Trebalo bi da dirnem 10 000rpm,vidjećemo šta će b
#51
Posted 18 November 2019 - 07:43
#52
Posted 18 November 2019 - 10:50
Što se tiče stajlinga sve je stvar ukusa , po meni daleko bolje bi mu stajao niklovani spuh , a i nedostaje mu onaj niklovani gepek ...o . tom , po tom ...srećno u radovima , pratimo te ...
#53
Posted 19 November 2019 - 13:20
#54
Posted 20 December 2019 - 18:54
Kupio sam još jednu A35 mašinu,rastavljenu,sa Nippon paljenjem.Ajde reko taman da ne diram ovu prošlu,a da ovu mogu sklapati od nule.Međutim,ispostavilo se da radilica ima lufta,i da je kvačilo druge brzine potrošeno do metala.Ali svi ležajevi,podloške,vijci,navrtke i ostalo je na broju..Provjeravao sam na licu mjesta,ali nisam dobro provjerio,sad nema žalbi.Pošto sam nestrpljiv,odlučim raditi ovu predzadnju što je kompletna.
Podlagaću cilindar,to mi je najbolja i najbrža opcija.Jedini komad lima što sam našao kući je bio od neke plafonjerke.Ocrtam dihtung,izbušim rupe,malom brusnom isječem,i poravnam glodalima
Pogriješio sam što sam sve oglodao,a nisam izbušio rupe,tako da su mi one otišle u krivo.Dok sam sve prilagodio,dobio sam ovakvu podlošku
Ništa,idem opet.Sad sam prvo uradio centralnu rupu,pa izbušio rupe za brezone.Onda sam gurnuo brezone kroz podlošku i cilindar i prilagođavao prelivne.rezultat nije loš
Dihtung je bio vodilja samo u početku,kasnije sam ga skinuo.
Podloška još nije gotova,trebam je 100% prilagoditi blokovima,ali kasnije.
Međutim dok sam čačkao oko ove mašine,vidim da i ta radilica ima malo lufta.Pomirim se sa sudbinom,odlučim da samostalno repariram obe da vidim kako će to proći.A pošto sam mnogo čitao o paljenju sa malim magnetom,odlučim da ga prebacim sa ove mašine na A3 mašinu koja je sad na motoru.Da vidim kako ide
Kad sam skinuo magnet,vidim da je mastan,znači pušta semering,razlog više za generalnu.Skinem ploču elektronskog,skinem platinsko sa motora,postavim ploču elektronskog,stegnem ploču u kranji položaj,stegnem magnet,zakurblam,nema iskre.Pokupim sav alat,sjedem u kuću.Dok sam se čuo sa Konstruktorom(koji je riznica znanja,i uvjek spreman za pomoći) da vidim da li sam sve povezao,sjetim se da odem i prespojim masu,i da spojim jednu crnu žicu za koju sam skroz zaboravio,u bobinu.Iskra sad sijeva kao munja.
Nakon testne vožnje sam oduševljen paljenjem.Momenta kao u priči,ne osjeti se razlika kada prešalta.Malo uspori kad treba razvrtiti drugu,ali sumnjam na lamelu i na kavez sa valjčićima.Ne planiram se vraćati na platinsko.
Momenta ima baš,ali malo sam se ukopao sa krajnjom.Sa 56,spala je na 52,a nadao sam se da ću dobiti bar 2km/h zbog varijabilnog paljenja. Vjerovatno je paljenje prerano zato što nisam šlicovao rupu na ploči.Momenat okidanja iskre je koliko sam izmjerio 20 stepeni prije GMT,zazor na svjećici sam podesio na 0.8mm.Ali sad za sad neka tako,temperatura vazduha je niska,motor se slabije vozi,nema detonacija,a i planiram osposobiti jednu A35 mašinu do proljeća.
#55
Posted 29 December 2019 - 17:38
Dok sam čistio radilicu,primjetio sam da je obrušen onaj dio osovine koji ulazu u ležaj na deklu.
Taj krak radilice je dosta dugačak,pod opterećenjem,i ne želim da oslonac bude slab ili da ga nema uopšte.Probao sam radilicu ubaciti u ležaj da vidim koliko bi se oslanjala,ali nije htjela sjesti.Možda je bila razvraćena,pa brušena,pa opet nisu uspjeli ništa napraviti.
Rješio sam reparirati radilicu iz druge mašine.Iako je izgledala dobro,imala je skriven problem.Semering na strani magneta se istrošio,pa je opruga strugala po radilici i napravila mali dosjed.
Sad ne znam šta bih učinio po ovom pitanju.
Ležaj na strani magneta nije imao lufta,i izgledao je dobro.Međutim kad sam ga očistio,vidio sam da je otkinut komad košuljice.
Mjenjači i kvačila na obe A5 mašine nisu ništa.Spašava me to što ih nisam puno platio,i što su obe imale elekronsko paljenje.Jedna doduše ima Nippon.
Što se tiče mjenjača i kvačila,moraću ga izvaditi iz one mašine sa hodom 34mm.Sa ove dvije radilice ne znam šta ću.Bojim se da ne bih ništa dobio kad bi koristio jednu polutku sa jedne,a drugu sa druge radilice.Najradije bih obe reparirao i prodao,ali ne znam mogu li se uopšte koristiti.
Tek sad vidim koliko ljudi slabo održavaju svoje motore,kakvo smeće šverceri prodaju,i koliko sam ja slijep kod očiju.Najveća greška kad gledate nešto što kupujete je žuriti,i da vas bude sramota da "puno" zagledate.Odnosno da vjerujete strancu
#56
Posted 30 December 2019 - 00:11
#57
Posted 30 December 2019 - 10:22
Ostala mi je nedoumica oko radilice.Mislim da ne bi bio problem upresati različite polutke.Ipak je serijska proizvodnja u pitanju,na svakoj štift mora biti na istom mjestu,tako da je vjerovatno i ostatak identičan.Opet se bojim da se taj problem ne pojavi kasnije u toku eksploatacije.Da li je iko radio nešto slično?
#58
Posted 30 December 2019 - 12:45
#59
Posted 12 February 2020 - 18:05
Nisam mnogo slikao.Žurio sam da pozavršavam sve pošto sam skinuo mašinu sa rama,i razbacao dijelove svukuda.
Unis radilica,ležajevi C3 sa slike,podložen cilindar 2mm,spušten izduvni kanal,spušten usisni kanal,Caber karike,stari klip i cilindar,cilindar skinut 2.5mm,fabrička glava bez dihtunga,modifikovan airbox,mjenjač nije diran,standardna količina ulja
Od tad sam samo tri vožnje napravio,nisam išao preko 48 km/h.Danas sam ga mislio odvrnuti do kraja,ali sam naišao na plave momke.Nisam imao kacige,pa sam se brzo udaljio sa magistrale.
Jako fino ide,ima snage na niskim obrtajima,za visoke ćemo vidjeti.Tih 48 km/h razvrti jako brzo i lako.
Moraću naštelovati smjesu i paljenje,sve je fabričko.Moram naći način da osiromašim smjesu,kao što mi je Pajser par puta govorio.Možda i karb zamjenim,sad je 14/12.Radilicu sam ubacio u A5 blokove na koje može malo paljenje,tako da se sad mogu igrati.
Imao sam problem pošto je jedan navoj na cilindru urezan M8 umjesto M8.Burgija je izgleda bila prevelika pa je navoj jako plitak.Uzeo sam M8x30 vijak,onu strana gdje je glava obradio na 6mm,i narezao navoj.Stranu koja ide u cilindar namazao sa dvokomponentnim ljepilom za metal i zavrnuo u cilindar.Nisam pretezao,ali za sad jako dobro drži.Vijak nisam slikao,sad mi je baš krivo
Video:
#60
Posted 14 February 2020 - 18:03
Novi lični rekord
Čovjek bi rekao da 3km/h i nisu neki napredak. Ali subjektivno, osjećaj je potpuno drugačiji. Mnogo više snage u višim obrtajima. Sad štelovanja kad uhvatim vremena, pa možda dođem i do 65.I da ovako ostane ne bi mi smetalo, ima snage, a menjač je mjera.
Izgleda da onih mojih 10 000rpm ostaje neostvaren cilj za sad.
Brzina je ostvarena na blagoj uzbrdici. Kad sam se vraćao, isključio sam mjerač brzine, a išao je poprilično brže. Ali to bi bilo varanje
Blaga uzbrdici, jakna kao jedro, i mojih 105kg
Molim admine da spoje u jedan post
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users