Danas sam konačno uhvatio malo vremena,pa sam odlučio rastaviti ovu mašinu što sam zadnju kupio.Vijci su zapekli,vidi se da nije dugo otvarana.Bez dihtunga glave,ali sve je dobro dihtovalo.Na moju radost,klip je 39mm,a ne 42.Klip,cilindar i glava izgledaju jako dobro,radilica je originalna i nema mrve lufta.Ovaj cilindar ću podbacivati za 2mm,i glavu ću skinuti za 0.5mm.
Da li je ovo Motins cilindar?
![Posted Image](https://i.postimg.cc/PqWH5cVL/IMG-20191105-193556.jpg)
Neko je urezao M8 umjesto M6 navoja
![Posted Image](https://i.postimg.cc/05HTPP5W/IMG-20191105-194117.jpg)
Glava za od mašine 40 i 50 ccm
Na M6 vijak sam morao navariti maticu da bi ga izvrnuo,nikako drugačije nisam mogao.Ovo je bio prvi put da sam koristio aparat za zavarivanje
Pošto sam se danas zaletio sa aparatom za zavarivanje,mislio sam povariti Techno Bullet ausupuh sa granom koju sam dobio od jednog lika.Međutim grana udara direktno na nogostupe,a morao bih je i produžiti jedno 5cm.Prečnik ulaza na auspuhu je 22mm,i vidi se da cijev ulazi u aupuh,da ne završava odmah na početku konusa.To je inače auspuh sa puha,ali sam ga dobio za 5e.
![Posted Image](https://i.postimg.cc/kG64q9y6/IMG-20191026-151702.jpg)
Sad bi htio napraviti neki auspuh koji bi odgovarao za više obrtaje.
Prije par sedmica sam napravio jedan malo veći đir,30-40 km.Bilo je raznog terena:ravnice,dugih asfalntnih uspona,teških makadamskih uspona,makadamskih pravaca itd.Mašina se pokazala odlično,bez pregrijavanja,ler je uvjek bio isti.Bez ikakvog nećkanja,prva ili druga brzina,šaltanje brzina uzbrdo,i poslije toga 5km pun gas do kuće.U prvoj brzini uzbrdo fino razvrti,čak i zvuk promjeni,uđe u rezonancu
![:D](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Prezadovoljan sam ovim setup-om,i bio je plan ne dirati ništa.Danas sam odlučio da skinem glavu,i da vidim stanje termogrupe.
Cilindar ima sitnih risova,mislim da to nije ništa ozbiljno.Pošto karike ne izgledaju kao da su puštale
Na čelu klipa ima čađi,ali je nisam skidao.Na izduvnoj strani klipa primjećujem jedan dio na kojem nema čađi
Evo i krivca,dihtung glave je malen,i deformisao se prema unutrašnjosti cilindra.
Nije bilo nikakvih tragova da je glava propuštala kompresiju.
Kad sam skinuo glavu,u cilindru je bilo malo nesagorene smjese,skoro prozirne.Znači da mi je još prebogata smjesa gorivo/vazduh.Ili ću morati eksperimentisati sa filterom,ili ću morati ići na 15/15 dellorto sha.
Kad sam sklapao ,umjesto njegove glave,stavio sam glavu od mašine sa malim hodom,bez dihtunga.Izmjerio sam squish,iznosi 1mm.Na kurbli je postao dosta teži,bolje je vukao iz svih obrtaja,i gps je pokazao maksimalnu brzinu od 56km/h.Sa mojih 100kg,obimom gume od 160cm,dobijam da je to malo jače od 7900rpm.Guma je 2.25 naduvana na 3.5 bar-a.Ostaje mi da vratim metalne lamele sa usmjerivačima smješe,pa da vidim ima li kakvih promjena.Skidao sam auspuh i primjetio da nisam dobro izmjerio prečnih grane.Nije 29,nego 19mm.Vjerovatno zbog toga imam dosta momenta,a krajnja nije impresivna
Razlika između grane prečnika 19 i 25mm
Sad je cilj osposobiti novu mašinu na A5 mjenjaču za 75km/h.Trebalo bi da dirnem 10 000rpm,vidjećemo šta će b