Tomos A3-s
#61
Posted 14 February 2020 - 19:18
3km/h pa super, 3 po 3 to je realnost, iskreno mislim da ne treba sanjati o 10k obrtaja sa fabričkim prenosom, predugačko je to i izlazi na jako veliku cifru, za šta bi opet trebalo ozbiljne komponente upariti...
#62
Posted 14 February 2020 - 20:06
#63
Posted 17 February 2020 - 23:02
Uzmi neki veci karb, vidi sta je uzimao Alien, to je dobra varijanta.
#64
Posted 18 February 2020 - 10:35
Nije mi jasno kako neko podloži A3 cilindar za 1.5mm,spusti glavu, bubne auspuh i ide 65
Moram prvo podići kompresiju, sad je fabrička glava. Jedino je cilindar niži za 0.5mm u odnosu na fabričku visinu.
Aliene, drago mi je da pratiš. I ja sa uživanjem tvoje pratim
Asanin, nudio mi je Alien 15/15 karb, malo nas zeza što sam u Bosni, Prijedor. Planiram doći u BG na sajam 23,pa tad pokupim. Čitao sam tvoje teme i gledao klipove. Dobro su išli motori
#65
Posted 21 April 2020 - 18:50
Karb sam proširio razvrtačem na stubnoj bušilici. Nisam vadio cjevčicu, već sam proširio sa obe strane do nje.
Potom sam odlučio i promjenuti glavu i još malo okasniti paljenje.
Nakon par testova povećao sam diznu sa 55 na 60.Sad je mnogo življi u višim obrtajima, od nekih 50 pa do 60 na sat. Jako brzo postigne 60,ali onda ostane bez snage. Oslabio je i srednjim obrtajima,čuje se onaj zvuk poooooo iz karba. Inače novi top speed sa mojih 105kg je 63 km/h. Planiram vratiti fabričku glavu, i paljenje na sredinu između dvije crte. Tako je čini mi se bio najživahniji.
Snimak
Ne uspevam da mi pokaže snimak kao player a ne samo kao link. Ukoliko bi neko od moderatora uspio to da riješi bio bih mu zahvalan.
#66
Posted 21 April 2020 - 20:23
#67
Posted 04 May 2020 - 18:43
Krajnja je opala na 56 km/h.
U međuvremenu sam uspio uloviti bobinu 114, sa promenom ugla paljenja.Postavim je, upali iz prve, fino radi, ali naće da prima gas nikako. Vidim da je svećica zamašćena i stavim Bosnu 65 koju uvjek čuvam u rezervi. Upali, malo štuca, ali je proradio nakon 100m.
Sa ovom bobinom nema onog probijanja, verovatno zbog krive paljenja koja popuni tu rupu. Ali ima snage, da vrati u prvu moram skoro stati. Ulje u mjenjaču je atf
Vratio sam i krajnju na 63km/h.
I taman kad pomislim to je to, neću ništa više dirati, javi se misao šta ako vratim diznu 60,i glavu sa većom kompresijom. I šta ako malo dirnem paljenje, možda je prekasno.
Sad opet Jovo na novo
#69
Posted 04 May 2020 - 20:49
#70
Posted 07 May 2020 - 09:23
Nisam znao da ima sa i bez pomeranja ugla.
#71
Posted 07 May 2020 - 10:15
#72
Posted 08 May 2020 - 22:59
Ovo je bez blica,danas sam slikao.Sad je 55,imam u šteku 60-ku diznu.Ne mogu nigdje naći neku u sredini.Mislim da mu i ne treba veća,počne prduckati na asupuh.DSG farts
Sjetim se pajsera i vratim jednu mrežicu u filter,da obogati smjesu pošto nemam dizne.Proprduckao je,ali ništa strašno.Međutim,ništa se nije popravilo što se tiče boje svjećke.
U vožnji sam pažljivo mjerio brzinu i ponašanje.Nikad ne vozim pun gas,uvijek otprilike 35-40.Na 35 trese,pa ubrzam do 40-41-42 i tu stajem.
Kada to povežem sa brojem obrtaja radi se o 4-5000 o/min.Na 4000 obrtaja paljenje je najranije,zakreće se za 3 stepena.(Govorim o zakretanju u odnosu na 2000 obrtaja kad je 0 stepeni) Kad dođem na 5000 obrtaja vibracije prestaju-tad je paljenje ranije za 2.5 stepena. Znači da mi je to pola stepena razlika između normalne vožnje i detonacija.
Sledeća stvar.Postoje dvije geracije A35 termo grupe.Kod prve su metalne usisne lamele,i propratne stvari koje idu uz to.Na drugoj su plastične.Razlika je i u glavama.Na prvoj generaciji je glava slična A3 glavi,dok je na drugoj glava sa squish-em.Na prvoj je fabrička kompresija 9.2:1 a na drugoj bez zaptivača 10:1 Kod mene je drugi tip glave.
Matematika:
Za agregat 38x43 zapremina hoda klipa je 48,766 cm3 Iz kompresionog odnosa vidimo da je zapremina kompresionog prostora 5,42 cm3 Od toga zapremina C parametra(1mm) je 1,134 cm3 Zaključujem da je zapremina same glave 4,315 cm3
Kod mene je agregat 39x43,znači zapremina hoda klipa je 51,367 zapremina prostora parametra c(0,5mm) je 0,577 cm3,zapremina dihtunga 0,1mm je 0,119 cm3
Ako sve to uvrstim,dobijam da je stepen kompresije u mom slučaju 11,2:1
Kad malo istražim trenutak predpaljenja.Prva crta na bloku bi trebala biti 1.5,a druga 1.2mm prije GMT.Kad pogledamo u tabelu,to je 19,3 i 17,3 stepena.Ja sam postavio tačno na sredinu, 1,35 mm prije gmt,otprilike 18,4 stepena.Na rasponu od 4-5000 obrtaja,paljenje urani 3 stepena,odnosno na 21,4 što je otprilike 1,85mm prije gmt.
Krivca za boju svjećice nalazim u tandemu kompresija-predpaljenje.Bojim se da je na tom režimu obraja 1.85 mm prije GMT prerano za 11,2:1.
Ako okasnim paljenje za 0,7 stepeni predpalje će se u najranijoj tački dogoditi oko 20,7 stepeni,otprilike malo prije 1.7mm prije GMT.
Ako to uradim,na 2000 obrtaja paljenje će biti na 17,7 stepeni,odnosno 1,25 mm prije gmt.Na 7-8000 obrtaja uz kašnjenje od 1 stepena paljenje će se dogoditi na 16,7 stepeni,otprilike 1,15 mm prije gmt.Na Tomosima LS15 i BT paljenje je sa fiksnom tačkom na 1.3mm prije GMT sa 11:1 kompresionim odnosom.Na zadnjoj generaciji automatikove mašine sa alu cilindrom,paljenje je na 1.5mm prije gmt,odnosno pomjera se do 2mm prije gmt.Kompresioni odnos je 10:1
Moje konačno pitanje je da li da rješenje tražim u kašnjenju paljenja od 0,7stepeni ili na nekom drugom mjestu?Nakon šaltanja u drugu već mu nedostaje malo snage,pa bih to zaobišao AKO mogu.Po meni dizna ne treba veća,baš zbog onog prduckanja.Mislim da se to čuje gorivo koje ne sagori(višak)
Izvinite što sam se raspisao,ali po meni forumi i za to služe
Asanine,ovo je bobina.Bobine sa promjenom ugla paljenja možeš prepoznati po tome što imaju dvije žice,crvenu i crnu.Sigurnije ti je ipak po zadnja tri broja 094 i 114
040 i 085 nemaju pomjeranje faze,i vidno su manje.
Ružna je slika,sunce je bilo jako.Ako ti treba opet da uslikam samo reci.
#73
Posted 09 May 2020 - 11:11
#75
Posted 09 May 2020 - 16:52
I ta glava ti je odlična , skuish glava , to je to ...
#76
Posted 10 May 2020 - 14:37
Obim magneta je 325mm.1 stepen je 0.9mm
Prva crta paljenja je za 2.6mm prije GMT.Po obimu magneta 24mm,odnosno 26,6 stepeni
Druga crta je 1.6mm prije GMT.Po obimu magneta 18 mm,odnosno 20 stepeni
Kod mene je paljenje bilo na 2.1mm.Po obimu 21 mm,odnosno 23,3 stepena
Sada sam pomjerio na 1.9 mm,po obimu nekih 20mm odnosno 22 stepena
Sad mi se konačno sviđa kako radi,Ne trese i fino ide i na 30 i na 40 i na 50 km/h.Maksimalna brzina je 62 i dobro dimi.Dok na 50 i nižim brzinama nema dima uopšte.Između 50 i 60 nisam obraćao pažnju.Možda sagorjeva neko ulje ili naslage iz auspuha,možda sam ga zeznuo sa dodatnom mrežicom u filteru pa je smjesa bogata.Ali mi trenutno to nije bitno
Svjećica je lijepe braon boje,tamnija nego na slici.Više vuče boji pozadine dok je prije više vukla na sivkasto.Probaću i Bosnu F70 da vidim šta se dešava sa dimom,i hoće li opet tresti na nižim obrtajima.
Edited by Djope, 10 May 2020 - 14:38.
#77
Posted 11 May 2020 - 10:15
#78
Posted 18 May 2020 - 21:48
Otvorio sam menjač, i vidio da je pukao limić na lameli prve brzine. Zamenio sam i vjenčić uz mnogo muke i čačkanja.
Pošto je bila mrkla noć, provozam se po ulici, i šaltao je u trenutku. Baš mi je bilo drago što sam to rešio.
Sutradan se odem provozati i opet isto, treba mu mnogo da prešalta.
Rastavim menjač da vidim da li je sve ok, vidim da se onaj kavez na valjčićima klacka lijevo-desno, ali da je sve ostalo jako dobro.Lamele su skoro nove.
Vratim sve, odem se ljut provozati, par puta prešalta u drugu kad dobro razvrti, i odjednom Frrrrrrrrrrrrrrrr i kraj. Nema paljenja.
Sve rastavim, karike nisu nigde puštale, klip je sa izduvne strane crn. Vratim stari cilindar od Colibrija sa metalnim lamelama i fabričkom glavom. Top speed je sad 45km/h. Ne ide loše, treba mu da razvrti da bi prešaltao, ali šta je tu je. Dobra vijest je da ga mogu derati 45 non stop, ne grije se, jako je tih,ler gas je jako nizak. Frizirani cilindar ide na obradu, pa se nakon toga mogu pozabaviti optimizacijom tremogrupe. Probaću naći klip sa L karikom dobrog kvaliteta, pa prema njemu raditi cilindar.
#79
Posted 19 May 2020 - 06:42
#80
Posted 19 May 2020 - 21:19
Rezonantna dužina obične Mf Cobre je 93,6cm i rezonanca je na 5500 obrtaja.Rezonantna dužina Bullet Cobre je 75,7cm,odnosno 7000 obrtaja.Sve sam to računao za fabrički kolibri cilindar.
Pošto je motor u funkciji sa A35 mašinom,elektronskim paljenjem,karbom,ići ću polako,korak po korak,sve pažljivo premjeriti i podesiti.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users